Olen osastolla

Anonyymi-ap

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.

57

618

Vastaukset 57

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä kun hoitopaikka on löytynyt leikkauksista huolimatta. Pikaista paranemista sulle!

• Anonyymi00002

pysy siellä joo lopeta se hiippailus rapussa vtun lokki

• Anonyymi00012

Ite näin aamul rappukäytä äs heinäsirkan mut lokkia en oo viel nähny 😂

• Anonyymi00038
        UUSI

Lokki on housuissas

• Anonyymi00039
        UUSI

Muu, muu ei multa

• Anonyymi00040
        UUSI

Huhuu hörhö ei m8ulta aloitus.

• Anonyymi00041
        UUSI

Sen takia tänne jouduinkin, kun kerroin lääkärille tuosta hiippailijasta. Ei minua uskottu.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Lokki on housuissas

Sulla ei oo heppu hei kaikki ihan hyvin kun käyt ottamassa erikoisista teksteistä itseesi palstaäijän näytöksen yhteydessä

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Sulla ei oo heppu hei kaikki ihan hyvin kun käyt ottamassa erikoisista teksteistä itseesi palstaäijän näytöksen yhteydessä

Miksi tämä rajatilatapaus muuten tekee niin, syttyykö kellään lamppu minkä takia se toimii näin- epäilyttävä sairauseläkeajan toiminta vähän isompi psyykkinen sairaus muu, mikä?

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Miksi tämä rajatilatapaus muuten tekee niin, syttyykö kellään lamppu minkä takia se toimii näin- epäilyttävä sairauseläkeajan toiminta vähän isompi psyykkinen sairaus muu, mikä?

Säälittävintä on, että tämän harhoja tuetaan ja uskotaan ikäänkuin syystä että

• Anonyymi00003

Halaus 🫂 siellä osastolla on mahdollista varmaan saada keskusteluapua, jos ei muuta niin pyydä pappi juttelemaan. Ehkä saat kevennettyä henkistä taakkaasi. Ja hyvä kun olet nyt hoidossa. Kaikkea hyvää sulle.

• Anonyymi00018

Antoko edes pillua nasse? Eihän kukaan saa sairastua

• Anonyymi00019

Onko nyt sääli mieli kun sait sairaaksi ihmisen. Nyt voit leikkiä jumalaa ja parantaa sen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Onko nyt sääli mieli kun sait sairaaksi ihmisen. Nyt voit leikkiä jumalaa ja parantaa sen.

Ota nyt pistet kotiin äkkiä. Saat mitalin

• Anonyymi00004

No sähän elät itsevailsemaa aikajanaa 😁

• Anonyymi00007

Sairastuminen on aina omanlaisensa eksistentiaalinen kriisi. Sitten on taas sairaudentunnottomia, hmmm.

• Anonyymi00006

tiesitkö että lestadiolais saarnaaja saa tuhottua ihmis elämiä kun sitä kuuntelee

• Anonyymi00008

Veivät multa laturinkin. Se on vähän rikki. Saatan saada siitä muka sähköiskun. Karsea paikka.

• Anonyymi00009

No yritä jaksella. Olisko siellä lainaksi laturia tai voisko joku sulle semmoisen tuoda.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No yritä jaksella. Olisko siellä lainaksi laturia tai voisko joku sulle semmoisen tuoda.

On laturi. Se pitää vain palauttaa illalla hoitajille. Puhelimessa on huono akku. Nyt laitan viestiä M miehelle. Hän kysyy, miten tänne jouduin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

On laturi. Se pitää vain palauttaa illalla hoitajille. Puhelimessa on huono akku. Nyt laitan viestiä M miehelle. Hän kysyy, miten tänne jouduin.

Nuorempi M mies.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ehkä ei kannattas lukee palstaa jos mielenterveys kärsii siitä jotain kehittävämpää tilalle tää ei oo hyvä mesta alkaa helposti luulee omiaan

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ehkä ei kannattas lukee palstaa jos mielenterveys kärsii siitä jotain kehittävämpää tilalle tää ei oo hyvä mesta alkaa helposti luulee omiaan

Herkät ei kestä
        Mene nyt narsu hoitamaan mielisairasta

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Voi että 💅👅👌🤌miten mä näin tänne jouduin näin

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Voi että 💅👅👌🤌miten mä näin tänne jouduin näin

Sotkin ensin toisten elämää ja pilailin. Nyt mulle kävi näin😫😫😫😫

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Taidat olla se tynnyrin muotoinen joka ennenkin käynyt lataamossa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuliko leikittyä tahallaan toisen tunteilla? Esitit olevasi ihan joku muu sille?

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Koska aloittajaäijä otat yhteyttä esim Sauli Niinistöön tämän arvottoman teatterin yhteydessä?

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Aikaerikoisesti yrität dramaturgioida trollaavan äijän digitaalista stooria, ei se sullakaan vissiin valoja paljoa vintillä ole

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tuliko leikittyä tahallaan toisen tunteilla? Esitit olevasi ihan joku muu sille?

Käytkö useinkin projisoimassa tunteita palstaäijän aloituksissa, esim koska olet itse uskonut vakaasti tämän emojihepun olevan joku muu jolle mielestäsi uliset varsin erikoisen kerronnan yhteydessä. Vrt joku on lataamosss pelleilyään kustannuksellasi. Et käy täysillä

• Anonyymi00014

Sitä se rumuus teettää Rumbelokorva🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣oisit miettiny mitä.teit

• Anonyymi00021

Ihan mielekiinnost kiinnostas tiettää et mitä rumpelo meinaa? 😂

• Anonyymi00022

Itsekin osastolla olleena tiedän, että siellä saa hyvää hoitoa. Kannattaa puhua paljon omista tuntemuksista. Tsemppiä sulle!

• Anonyymi00025

Tämäkin voi olla provo. Täällä et voi luottaa yhtään mihinkään.

• Anonyymi00054
        UUSI

Sitten ei ole kaikki aivan kunnossa jos on tarpeen tehdä muitakaan tulkintoja keken äijän näytelmistä ja yhdistää näitä pakkomielteen kohteeseensa jonka elämää seurailee omassa päässään, kyseessä on psyykkinen sairaus, ymmärrätkö?😬

• Anonyymi00026

Tämäkin ketju täynnä trollija.Eikö;nämä homot katso edes jalkapalloa?

• Anonyymi00027

*En aloittajalle sanonut.

• Anonyymi00028

Mt jutuilla provoaminen saa ihmisillä myötätunnon tunteet pintaan. Sitä täällä "asuvat" osaavat käyttää hyväkseen.

• Anonyymi00055
        UUSI

No sitäkö sinä psy koottisen kateellinen nainen nyt tässä guben aloituksessa voivottelet- että nyt se vihan kohde saa höömiötä? Kerää ämmä itsesi jo. Sivusta

• Anonyymi00029

Minut on murrettu henkisesti täysin. En kykene enää normaali elämään. Pelottaa talvi ja alkoholin käyttö. Palellun vielä johonkin lumihankeen, jos en saa apua. Sellaista se on, kun elämänhallinta on mennyt. En pysty enää huolehtimaan itsestäni enkä oikein mistään ja sosiaaliset tilanteet pelottaa. Vapisen, puuskutan, pelkään katsoa ihmisiä silmiin. Olen niin pahasti rikki, ettei tämä osasto jakso minua paranna. Se on vain tekohengitystä ja tosiasioiden lykkäämistä eikä tule jatkumaan pitkään. Anteeksi pyydän vielä häneltä, jota loukkasin hirvittävällä tavalla. En voi häntä parantaa. Eiköhän se ole hänen rakkaan ja ystävien tehtävä. Uskon, että hän on vahvempi kuin minä ja toipuu vielä. Toivon sitä hänelle koko sydämestäni.

• Anonyymi00030

Jos vointisi on näin huono niin ota kaikki apu vastaan mitä voit saada. Olet hyvässä hoidossa. Niin toivon.
        Tärkeintä on löytää se oma motivaatio jatkossa elämäsi hoitamiseen ja parantamiseen. Siihen tulet tarvitsemaan apua. Toivottavasti sinulla on läheisiä, perhettä tms.tukena.

Palsta on mielestäni surkea paikka avun saamiseen tai elämän tilanteen muuttamiseen missään suhteessa. Tämä on enemmänkin tekohengitystä.
        Osaston hoito on parempi. Sen tiedän.
        Tietämättä tilanteestasi enempää toivotan voimia ja parempaa oloa.

• Anonyymi00031
      UUSI

Katumuksesi on jotakuinkin turhaa jos et enää ehdi mitenkään sovittaa tekoasi. Elämän pyörteissä unohtuu niin usein sen rajallisuus. Teot ilmestyksinä tuomassa ymmärrystä vaikkei toista mahdollisuutta edes olisi. Edessä vain hämärä maa jossa ei ole enää mitään odotettavaa, hiljalleen periksiantavan ruumiin vankina. Lohdutonta varmasti. Sielunhoitosuunnitelmako sitten viimeinen toivo.

• Anonyymi00032
      UUSI

Katumus kuoleman lähestyessä ei ole puhdistavaa vaan pelkästään kurjaa.

• Anonyymi00034
        UUSI

Jos olis.it kuolemassa oikeesti tuskin täällä olisit. Keräät vain säälipisteitä.

• Anonyymi00036
        UUSI

Yleensä paha saa palkkansa

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Hyvä jos pääsee omilleen.:-(

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jos olis.it kuolemassa oikeesti tuskin täällä olisit. Keräät vain säälipisteitä.

Ja edelleenkö tämä palstaäijä on suttuisessa päässäsi pakkomielteen kohteesi jonka sanoista etsit virheitä ja vääryyttä yötä myöten sekoillen? Hae yksäri apua

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Joo näinhän se kyllä, siitä lisää ns seuraavassa numerossa ehkä osittain jo tänään. Tsemppiä nyt eräille kovasti

• Anonyymi00033
      UUSI
    • Anonyymi00035
      UUSI

Etkö muuta keksinyt :)

• Anonyymi00037
      UUSI

Haluatko syventää yhteyttäsi itseesi ja toisiin ihmisiin?

Omassa kehossamme ja sen tuntemuksissa piilevät vastaukset kysymyksiin ja ratkaisut ongelmiin. Yhteys kehoomme voi olla hukassa. Annamme ympäristön mielipiteiden ohjata ja määritellä sitä, kuka olemme ja mitä teemme. David I. Rome havainnollistaa kirjassaan Kehosi tietää vastauksen fokusoivaksi läsnäoloksi kutsuttua tekniikkaa, jonka avulla ihminen oppii tunnistamaan kehonsa hienovaraisia tuntemuksia ja tulkitsemaan kehonsa viestejä sekä tekemään aiempaa parempia valintoja ja elämään aidossa vuorovaikutuksessa toisten ihmisten ja maailman kanssa.

Filosofi ja psykologi Eugene Gendlinin 1970-luvulla kehittämä Fokusointi-tekniikka perustuu merkitystuntemukseen. Rome on yhdistänyt fokusointiin buddhalaisuuden mindfulness-tekniikoita, ja kirjan runsaat käytännön harjoitukset auttavat löytämään yhteyden oman kehon viisauteen.

David I. Rome on yhdysvaltalainen opettaja, valmentaja ja kirjailija, jonka fokusoivan läsnäolon tekniikkaa opettaviin työpajoihin ovat osallistuneet tuhannet ihmiset ympäri maailman. Harjoittanut buddhalaisuutta 1970-luvun alusta lähtien.

• Anonyymi00044
        UUSI

Olen ollut vaikka missä mukana ja voin sanoa ettei sieltä mitään hyvää jäänyt käteen ellei omia läheisiään lasketa mukaan.
        Pitää välillä vetää ns.happea.

• Anonyymi00042
      UUSI

Teijako siellä?

• Anonyymi00043
      UUSI

Olosko kannattan harkita tekemisiä

• Anonyymi00056
        UUSI

Ja kerrohan sinäkin sitten toisten tekemisistä, joista varmaan mikään ei pidä paikkaansa palstaäijän emojille vollottaen🙄

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Ja kerrohan sinäkin sitten toisten tekemisistä, joista varmaan mikään ei pidä paikkaansa palstaäijän emojille vollottaen🙄

Joo o täällä kirjoitellaan ikäviä totuuksia nyt, voihan niitä taustalta Kytätä, mutta se ei vaikuta todellisuuteen yhtään😏

• Anonyymi00049
      UUSI

Se joka aiheutti minun sairauden pahenemisen toivon että se kitumalla kuolee ja PITKÄÄN.Tästä aloituksesta tuli tämmöinen mieleen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 164
      1737
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      75
      1222
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      918
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      94
      807
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      57
      618
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      597
    7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      39
      592
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      510
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      493
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      28