Tietääkö kukaan, mistä saa tietoa neuropalautteesta eli neurofeedbackistä?
neuropalaute
9
778
Vastaukset
- täti tomera
http://www.free-to-be.com/gracemax. GreenLight Learning Centers. Describes neurofeedback, who can be helped by neurofeedback, how to find a neurofeedback
FST Solarplexus ohjelmassa 27.11 klo 17.45 keskusteltu aiheesta- ellu4024
Anteeksi, en ymmärtänyt viestiäsi.
ellu4024 kirjoitti:
Anteeksi, en ymmärtänyt viestiäsi.
Kannattaisikin poistattaa viestit, jotka eivät ole suomea, ruotsia, ovat massapostitus, mainos tai muuten palstalle kuulumattomia. Saa antaa feedbackia.
- Hassu_tuttuna
paperiarkkipiispa kirjoitti:
Kannattaisikin poistattaa viestit, jotka eivät ole suomea, ruotsia, ovat massapostitus, mainos tai muuten palstalle kuulumattomia. Saa antaa feedbackia.
Mihin ovat kadonneet biorytmit ja sivupersoonat, nuo 1980-luvun muotihörhöilyt?
- Psychofysio
Neuropalaute Suomessa www.brainfitness.fi
- kara4
Brain fitnes center Tampereella.
- kolikärrynakseli
Se on Pauliina Aarvan Afrikasta Benistä tuoma voodoo- CAM Tampereelle.
- nostoväkijuoma
kolikärrynakseli kirjoitti:
Se on Pauliina Aarvan Afrikasta Benistä tuoma voodoo- CAM Tampereelle.
OLET PAULIINAN FANI
JA HÄNEN PARAS IDEOLOGINSA LEVITTÄJÄ
OLET MYÖS ŚKITSO SKEPONEN
- nostoväkijuoma
Tiede on valheellista ja virheellistä. Voidaan sanoa että tiedemaailma on valhemaailma. Tiedemaailma on järjestelmällinen tiukkojen lakien alaisuudessa toimiva maailma. Vain tieteen luomassa valhemaailmassa asiat voi ennustaa ennalta, ei todellisuudessa. Tiede häviää aina todellisuudelle. Tieteen teettämät, laitteet hajoaa, ihmiset sairastuvat hoidoista huolimatta, kuolevat tauteihin, voivat sairastua rokotteisiin ym. Ihan mitä tahansa tiede teettä, se on virheellistä ja pidemmän päälle tieteen teettämät menetelmät ei toimi.
Todellinen maailma ei tätä ole. Todellisuus on vaihtoehtoja täynnä, todellisuus on kaoottisuutta ja ennalta-arvaamattomuutta täynnä. Siinä ei ole virhettä koska kaiken hajoaminen, kuoleminen on hyväksytty tosiasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788