...kun ei pysty rakentamaan?!?
Vastaukset 4
Sillon ei tarvitse crackia mikä sun pelsissäs luultavasti on.
Tuntuu et siitä jutusta on ollu ainaki 100 kertaa ja tälläkin sivulla on pikkusen keskustelua. Muutama viesti alas päin...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=1000000000000019&posting=22000000005558699- Tytteröinen
...kun olen mountannut... olen mielestäni nyt mountannut oikealla tavalla, ainakaan ei ole kone valittanut, mutta mistään en saa peliä käyntiin niin että pelissä sitten toimisi se rakennus-hommeli?! Kurjaa vaivata samalla asialla, mutta kun tietämykseni koneista on aika vähäinen.
Tytteröinen kirjoitti:
...kun olen mountannut... olen mielestäni nyt mountannut oikealla tavalla, ainakaan ei ole kone valittanut, mutta mistään en saa peliä käyntiin niin että pelissä sitten toimisi se rakennus-hommeli?! Kurjaa vaivata samalla asialla, mutta kun tietämykseni koneista on aika vähäinen.
Painat sitä kuvaketta työpöydällä. Mutta jos sulla edelleen on crack siinä pelissä niin se ei toimi. Poista se mut jos et tiiä missä tai mikä se on niin menee uudelleenasennukses :(
- .....
sinulla on jo no-cd crack... tarvitset sen alkuperäisen .exe:n, ei toimi jo crackätyn kanssa... mikäli sinulla on se alkuperäinen .exe jossain tallessa niin palauta se, tai asenna peli uusiksi ja kokeile sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1842036
- 981504
- 1141033
- 106960
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.65804- 61682
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41669- 50640
- 27605
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75585