Heip olen maksanut ulosottoon jo kaikki velkani puolvuotta sitten tietääkseni mutta omatiedossa vain osassa ref merkintä. sitte osassa on tuo ums merkintä ja niissä ei lue mitään että olisi maksettu vaikka ulosoton mukaan olen kaiken maksanut jo. Ja tosiaan nuo merkinnät häviävät 2015 puolella kaikki. Voiko vielä muka olla että nuo velat olisi maksamatta vaikka ulosotto sanoo että kaikki on maksettu, ja häviääkö nuo merkinnät nyt sit joka tapauksessa tuollonku tuos lukee esim 10.6.2015. Vai onko ulosotto unohtanu vittu lähettää osan maksetuista kuiteista tuonne? Vittumaista just ollaan asuntoo ettimässä ja luottotiedoissa näkyy 24merkintää vielä ku kaikki häviää tänä vuonna! näyttää varmaa aika heikolta jos sattuu luottotiedot tarkistaa,vaikka talous on ollut kunnossa jo monta vuotta eikä vuokratakuut ole ongelmana ku ylimäärästä on kertyny.
hei mitenkähän tässä taas on toimittu?
sfgsdfsasfsa
5
128
Vastaukset
- fghfghuu
Olet saanut ulosotosta kuitin maksusta, laita se asiakastietoon. jospa ne sitlä sitten lähtisi.
Juu itse ilmoitat A-tietoon ja lähetät kuitit sinne maksetuista veloista.
- Kvgji
Velkoja voi olla myös vielä perintätoimistoilla avoimina, palautuneet sinne joskus ulosotosta
- samajuttu
UO ei automaattisesti ilmoita astietoon, se pitää pyytää että ilmoittavat. Sähköpostilla omaan käräoikeuteen viestiä.
- zx11
Kaikista helpoin tapa lähettää A-tietoon itse kuitit maksetuista laskuista. Tai sähköpostia omalle ulosottovirkailijalle, ei käräjäoikeuteen sentään kuitenkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973