Kankaanpäästä pillua?

varusmies2006

Onko Niinisalon kasarmialue vai taidekoulu paras saantipaika? Muutama vuosi sitten oli Niinisalo.
Vieläkö heppatytöiltä saa?

15

1540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristal-snow

      kasarmialue paras mesta homoille eli sulle.

    • haiseva läskipää

      Jos olet puolimusu ja lihava valitettavasti et saa edes maksamalla

      • Veikko Reininen-Mäki

        Itte oisin kiinnostunut paneen varusmiestä perseeseen ja maksamaan 200 euroa joka kerta. Olen kiva ukkomies, 60v Kankoonpäästä.


      • Upseerismies40v
        Veikko Reininen-Mäki kirjoitti:

        Itte oisin kiinnostunut paneen varusmiestä perseeseen ja maksamaan 200 euroa joka kerta. Olen kiva ukkomies, 60v Kankoonpäästä.

        Kelpaako 40v kapteeni?


      • Eijo Vesso
        Upseerismies40v kirjoitti:

        Kelpaako 40v kapteeni?

        Pitäis olla 40v majuri.


    • Sulle riittää

      oma käsi ja vaihdat kättä niin saat vierasta !!!

    • Perusjäbä24v

      Taidekoulun tytyjä on tullut useampia testattua. Melkolailla helppoa kauraa, illastavat ihan viikollakin baarissa ja tarttuvat kyllä helpolla matkaan. Osa ihan nättejä, osa ei niinkään. Melkolailla estottomia ja riettaita silti.

      Terve vaan sinne taidekoulun tytöille :) Varsinkin teille kolmelle viimeisimmälle.

      Itse en ole edes mikään erityinen panomies. Kaveri sensijaan on paukuttanut kahdeksaa taiteilijatytyä viimeisen 4 vuoden aikana.

      • jäpä

        Niinisalosta mies saa miestä helpolla. Tuntuu olevan oikea homojen pesäke. Nimittäin huomattava prosentti ihan paikan asukkaistakin on bi- tai homoseksuaaleja.


      • jäpäedelleen

        Lisäksi tietty kiimaiset inttihomot. Kokemusta ei näistä ole. Niinisalolaisesta pillusta on pientä kokemusta. Jotenkin tuntuu olevan sellaista likaista ja "white trash"-tyylistä pimppiä siellä tarjolla. Ihan nättiä silti.


    • kärvistellään

      Miekiin pyysin tytöltä ihan kiltisti persiit,mut piru mua pääs pettämään kun hämärää oli, antoikin varkain pimppiä. Kotona vasta huomasin kun haistoin kuukeleita...

    • SuurimunainenLempust

      Kun on isot vehkeet, rahaa ja vaikutusvaltaa(kuten minulla) niin saa niin paljon pillua että on vaarassa mennä koko hommaan maku.

    • Salaaniinisalos

      Kapiaisten muijat ,ku äijät komennuksilla

    • missäsovat

      Muistaisin sillon kun kävin niinisalos armeijan niin kankaanpäässä näkyi aika nättejä tyttöjä.

    • gyrtew

      Kankoonpiän poijat työntöö pesismaeloo omaa anukseen.

    • Anonyymi

      Joskus kauan sitten kun oli vielä varuskunnassa tallit sai pillua ihan varmasti.....ja hyvää pillua.
      Enää on turha norkoilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe