Kiva paikka

Hilpeä K

Tämä foorumihan se vasta mukava paikka on, täällä saa nauraa vedet silmissä joka kerta.

Pitää ihan laittaa aloitussivuksi tämä forum, niin päivä alkaa hienosti.

13

1013

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • multipersoona

Nauratko sen takia, että olet liian typerä ymmärtämään vai sen takia, että ymmärrät ja pelkäät?

• Epeli

Itseäni ainakin tuo maitreay-ketju huvitti melkoisesti. (jos se nyt on edes tosissaan kirjoitettu) Ja kun ei mua ainakaan tätä nykyä kauheasti pelota että laminaattimestaridemonimonsterit hyppivät seinien läpi tunkemaan siruja päähäni, niin täytyy kai sitten valita tuo ykkösvaihtoehto.

• Epeli kirjoitti:

Itseäni ainakin tuo maitreay-ketju huvitti melkoisesti. (jos se nyt on edes tosissaan kirjoitettu) Ja kun ei mua ainakaan tätä nykyä kauheasti pelota että laminaattimestaridemonimonsterit hyppivät seinien läpi tunkemaan siruja päähäni, niin täytyy kai sitten valita tuo ykkösvaihtoehto.

Onks täällä muka joskus keskusteltu et joku öhkö hyökkää seinän läpi? Ja jos vaikka niin sattuis tapahtumaan niin kyllä olis sulla kuset housussa. Aika epätodennäköistä kuitenkin.

• Epeli
        lammas-jr kirjoitti:

Onks täällä muka joskus keskusteltu et joku öhkö hyökkää seinän läpi? Ja jos vaikka niin sattuis tapahtumaan niin kyllä olis sulla kuset housussa. Aika epätodennäköistä kuitenkin.

Juu, saattaisin siinä melkosesti säikähtää jos joku feikkijeesus yllättäen puskisi seinän läpi. Mutta en minä nyt koko ajan kusi housussa pelkää että semmoista kohta tapahtuisi.

Ja tuossa alemmassa Maitraye ketjussa on aika pimeää juttua seinän läpi kävelevistä häiskistä. Ne tosin taijetaan selittää hyviksinä.

• Hilpeä K

Juuri tuollaisille kuin sinä, minä nauran täällä.

P.S Minä en pelkää mitään.

• Epeli kirjoitti:

Juu, saattaisin siinä melkosesti säikähtää jos joku feikkijeesus yllättäen puskisi seinän läpi. Mutta en minä nyt koko ajan kusi housussa pelkää että semmoista kohta tapahtuisi.

Ja tuossa alemmassa Maitraye ketjussa on aika pimeää juttua seinän läpi kävelevistä häiskistä. Ne tosin taijetaan selittää hyviksinä.

Ne jutut oli ihan kummallisia. Ja jos joku oikeesti pelkäis koko ajan niin on aika valmista tavaraa mielisairaalaan.

• Marcel 1
        Hilpeä K kirjoitti:

Arvaa kenelle me nauramme?

"P.S Minä en pelkää mitään".

No mitä sinä sitten pelkäät?

• multipersoona
        Hilpeä K kirjoitti:

en kyllä sanonut mihin uskon ja mihin en, joten siis naurat kaikille ihmisille?

Sinä pelkäät samanlailla kuin kaikki muutkin ihmiset, et ole sinä ole mitenkään ainutlaatuinen.

• Hilpeä K
        Marcel 1 kirjoitti:

Arvaa kenelle me nauramme?

"P.S Minä en pelkää mitään".

No mitä sinä sitten pelkäät?

Opettele lukemaan!

Katso tarkkaan ----> MINÄ EN PELKÄÄ MITÄÄN.

Nauraahan saa mille vain mikä huvittaa, niin te kuin myös minäkin.

• Hilpeä K
        multipersoona kirjoitti:

en kyllä sanonut mihin uskon ja mihin en, joten siis naurat kaikille ihmisille?

Sinä pelkäät samanlailla kuin kaikki muutkin ihmiset, et ole sinä ole mitenkään ainutlaatuinen.

Ihan sama minulle mihin te uskotte tai olette uskomatta, nämä jutut tällä foorumilla naurattavat minua, oikeasti.

Ja hei, minä en tosiaankaan pelkää mitään enkä ketään. On paljon ihmisiä jotka eivät osaa pelätä, minä vain kuulun heihin. Ei sen kummempaa.

• Hilpeä K kirjoitti:

Ihan sama minulle mihin te uskotte tai olette uskomatta, nämä jutut tällä foorumilla naurattavat minua, oikeasti.

Ja hei, minä en tosiaankaan pelkää mitään enkä ketään. On paljon ihmisiä jotka eivät osaa pelätä, minä vain kuulun heihin. Ei sen kummempaa.

Pakko sun on jotain pelätä. Ehkä olet jotenkin sairas.

• Marcel 1
        Hilpeä K kirjoitti:

Opettele lukemaan!

Katso tarkkaan ----> MINÄ EN PELKÄÄ MITÄÄN.

Nauraahan saa mille vain mikä huvittaa, niin te kuin myös minäkin.

No nythän sinä pelkäät jo meitäkin.

• Marcel 1
        Hilpeä K kirjoitti:

"Ihan sama minulle mihin te uskotte tai olette uskomatta, nämä jutut tällä foorumilla naurattavat minua, oikeasti."

Saahan sitä nauraa vaikka makkaralle.

Ovat kuulemma vieneet hoitoon noita hihittelijöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      218
      1497
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      90
      1247
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      1167
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      972
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      71
      850
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      629
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      36
      612
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      542
    9. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      507
    10. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      504
    Aihe