Sain vihdoinkin ladattua netistä, ehkä toimivan version sims2:sta.
Peli toimii ihan ok siihen asti kun pitäisi alkaa rakentamaan. En vain saa mitään tehtyä... kun yritän tehdä seinää en saa kursoria klikattua mihinkään... se jää vain "lillumaan"... Onko pelissäni joku virhe/bugi vai missä vika on?
Olen sims1 veteraani, joten jos peli ei toiminnoiltaan ole kauheasti muuttunut niin kai se on sitten pelissä vika...
En osaa rakentaa vai onko pelissä vika?
5
572
Vastaukset 5
- kisu
ongelma on se että kun lataat pelin netistä siinä ei ole cd romppua ja tietääkseni pelissä rakentaminen ei toimi ilman cd romppua. Riippuu tietenkin siitä mikä käyttöjärjestelmä sinullaon. Mutta suosittelen että olet rehellinen ja menet kauppaan ostamaan plein
Rakentaminen ei toimi jos peliin on laitettu crack., kun peli toimii vallan hyvin ilmankin crackia. Mounttaamisesta on ollu paljon tällä palstalla että ohjeet ei ole kaukana.
- tyhmeliini
Jaa-a... minulla on niin sanottu "haamuasema" koneella ,jossa cd-romppu on , joten en usko ,että ongelman syy löytyy siitä levyn puuttumisesta. Nyt huudankin sellaisten ihmisten perään ,jotka ovat saaneet ladattua pelin jostain ja se jopa toimii...
Pitääkö peliin olla esim. joku ihme crackki, jolla se lähtee toimimaan... - tyhmeliini
Löysin tuolta yhdeltä sivulta, jota on täälläkin mainostettu... oliko nyt joku apina-jutska niin crackin jolla peli lähti toimimaan...
Kiitoksia vaan!!
En kerkiä nyt kirjoittamaan enempää kun pitää pelata... tenttikausikin alkamassa... huooh... ;DEn muista että olisin sinne jonku semmosen laittanu :P
Mutta onhan siellä joku linkki missä on asiaa.
Itelläni on 1 cd:n image siinä "haamuasemassa" ja hyvin toimii ilman crackiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761892
- 861357
- 114983
- 96871
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66726Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41649- 59627
- 29572
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75555- 42544