Aukesi toisen sähköposti!!

Ykskamu

Nyt on uudistuksessa jotain pahasti vialla. Minun kirjuatuessani postiin, sain vahngossa auki minulle tuntemattoman henkilön sähköpostin! Teenkö tästä ilmoituksen jonnekkin, vai riittääkö tämä ilmoitus ylläpidolle?

50

682

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetystä

      Joku kertoi postista kadonneen kaikki tiedot. Meinaan vaan sitä ettei vielä kannata kirjautua postiin, ei ennenkuin on varma että suoli taas toimii.

    • neuvon

      Mikäli olet vahingossa aukaisut toisen henkilön postin, sulje se välittömästi ja soita vaikka ylläpidolle kertoaksesi mitä tapahtui.

      • Ykskamu

        Minä en ala soitteleen palvelu numeroihin, olen sitä mieltä että ylläpito saa sotkunsa selvitää ihan itse. Ei täällä juuri ennenkään käyttäjiä ole kuunneltu.


    • Hei,

      Tarvitsemme käyttäjätunnuksesi, jotta voimme selvittää asiaa. Laitathan viestiä joko Facebookissa yksityisviestillä https://www.facebook.com/ Suomi24fi?fref=ts

      Tai palautelomakkeella http://www.suomi24.fi/palaute

      Laitathan meille pikaisesti viestiä.

      Ystävällisin terveisin,
      Suomi24 Ylläpito /Sara

      • Ykskamu

        Facebookkia en käytä, enkä sinne halua kirjautua.


      • gammaas

        Sara hei, nyt pikaisesti joku tiedote todellisesta ongelmasta. Tässä ei enään ole leikistä kyse, eikä mistään yksittäisestä sähköpostista. Ihmisten luottamukselliset tiedot ovat nyt ventovieraiden luettavissa ja te ette tee mitään!


      • nimimerkkix

        Täytyy rekisteröityä Facebookiin, että voi laittaa Suomi24:n ylläpidolle yksityisviestiä. Profiili takas, vaikkei se järin hyvä ollutkaan, mutta onnistui yksityisviestit.


      • kirjesalaisuus.on.pyhä

        Kirjesalaisuuden rikkominen on Suomen lakien mukaan rikos.


    • liisapienin

      Voiko näin todella tapahtua? Tämä uudistus alkaa tuntumaan tosi pelottavalta. :(

    • Pippana

      Ei voi olla mahdollista että joku lukee minun postia? Sanokaa että ei ole totta, eihän. Suomessa on tietääkseni kirjesalaisuus.

      • Miikaa

        Itsekkin eksyin väärään sähköpostiin.


      • nosecretsinnet

        siis kaikki mitä kerrotte itsestänne netissä on jonkun luettavissa tai kopioitavissa.
        älkää hyvät ihmiset läpättäkö kaikkea maailman nähtäville!

        eikä kaikkia tarvitse kommentoida, varsinkin jos ei ole mitään sanottavaa.


    • bitti

      Pääsen postiin mutta meilit ei lähde herjaa jotain palvelinkirjautumista tms PERHANA!

    • Kotijuristi

      Sama täällä, eteeni avautui toisen henkilön sähköpostit. Ja joku muu sitten lueskelee minun postejani. Kyllä tässä on kirjesalaisuus menty Suomi24:n toimeta vakavasti rikkomaan. Nyt järki käteen siellä ylläpidossa ettei tule raastupakeikkaa.

    • ekojäte

      Osa työtilauksista postissa.
      Kiireesti posti toimimaan!!!

    • bhugyugyg

      Onneksi olen järkevä ihminen, enkä ole koskaan käyttänyt suomi24:n sähköpostia. On ollut vuosia täysin selvää, että suomi24:n tekniikka, osaaminen ja luotettavuus ei ole sillä tasolla että uskoisin suomi24n käsiin jotain henkilökohtaisia asioitani. Ja kun tätä "uudistusta" seuraa, niin ei kannata tehdä sitä jatkossakaan. Koko typeryyttä kuvastaa hyvin se, että sivuston koko käyttäjäkuntaa koskevaa ongelmaa yritetään ratkoa kyselemällä yksittäisen käyttäjän tietoja ja tunnuksia. Hei oletteko te oikeast jotain 11-vuotiaita siellä suomi24ssä töissä? Sivusto kiinni nyt ja vanha versio takaisin. Ja uusi julki vasta sitten kun viat on korjattu!

    • ldldkdjfjfkprekgpokjgef

      Tuosta ihan ilmoitus jonnekin !!!!!!

    • Melor

      Itse en pääse sisään postilaatikkooni enää laisinkaan. Voi perkule mitä amatöörien tunarointia!

    • Näitämerkkejäeisallita

      WUHUU! SAIN POSTINI AUKI JA SIELLÄ OLI OMAT POSTINI!!!

      Olenko ainoa?

    • voikele

      Ja täällä ei aukee laisinkaan. Vittu.

      • onkos

        Tälläisen virheilmoituksen saan postissani. Onko syytä huoleen?

        Virhe
        Väärät tai puuttuvat kirjautumistiedot postin lähetyspalvelimelle suomi24-smtp.cloudapp.net. Ole hyvä ja tarkista toimintoon liittyvän tilin asetukset/valtuudet.


    • tare54

      mhin joutui minun vanha postini, en pääse sinne ollenkaan, siis tämä on aivan kauheeta, siellä on mun kaikki asiani ja nyt en pääse vaikka kuinka yritän, tämä ei paljon naurata, ja sitten vaaditaan vielä kauheita puhelinmaksuja, jos sitä kautta kyselee...

    • viestintävarasto
    • Miet

      Mää en pääse edes kirjautuu koko sähköpostiin herjaa vaan väärää salasanaa tai käyttäjätunnusta....

    • Hei,

      Uudistuksen yhteydessä, illalla 28.1. muutamien kymmenien käyttäjätilien tiedot sekoittuivat inhimillisen virheen seurauksena ja muutama käyttäjä pääsi kirjautumaan vahingossa toisen käyttäjän tilille. Virhe korjattiin välittömästi sen havaittuamme.

      Pahoittelmme tilannetta ja olemme yhteydessä niihin käyttäjiin henkilökohtaisesti, joita asia koskee. Jos et saa yhteydenottoa, ongelma ei koske sinua ja voit jatkaa sähköpostin käyttöä normaalisti.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • Ykskamu

        Odotan mielenkiinnolla Elina lupaamaasi henkilökohtaista yhteydenottoa. Sitten kun olette yhteydessä minuun, haluan kysyä miksi saatuani viimein oman sähköpostini auki, huomasin että 3 viimeistä saamaani viestiä oli luettu?? Lisäksi postini yksi kansio on nimetty tärkeäksi, ja kansiossa on paybal sekä ebayn salasanat. Rahaa paypal tililläni on 450 euroa. Haluan tietää miten tässä tilanteessa toimin ja mihin toimenpiteisiin te siellä ylläpidossa olette ryhtyneet?
        Epäilen että minun postini sekoittui jonkun toisen kanssa, koska eilen tämän avauksen tehdessäni pääsin jonkun toisen postiin.
        Myöhemmin illalla kirjautessani uudestaan, sain seuraavan virheilmoituksen:
        "Virhe
        Väärät tai puuttuvat kirjautumistiedot postin lähetyspalvelimelle suomi24-smtp.cloudapp.net. Ole hyvä ja tarkista toimintoon liittyvän tilin asetukset/valtuudet.


      • rikos.ei.kannata
        Ykskamu kirjoitti:

        Odotan mielenkiinnolla Elina lupaamaasi henkilökohtaista yhteydenottoa. Sitten kun olette yhteydessä minuun, haluan kysyä miksi saatuani viimein oman sähköpostini auki, huomasin että 3 viimeistä saamaani viestiä oli luettu?? Lisäksi postini yksi kansio on nimetty tärkeäksi, ja kansiossa on paybal sekä ebayn salasanat. Rahaa paypal tililläni on 450 euroa. Haluan tietää miten tässä tilanteessa toimin ja mihin toimenpiteisiin te siellä ylläpidossa olette ryhtyneet?
        Epäilen että minun postini sekoittui jonkun toisen kanssa, koska eilen tämän avauksen tehdessäni pääsin jonkun toisen postiin.
        Myöhemmin illalla kirjautessani uudestaan, sain seuraavan virheilmoituksen:
        "Virhe
        Väärät tai puuttuvat kirjautumistiedot postin lähetyspalvelimelle suomi24-smtp.cloudapp.net. Ole hyvä ja tarkista toimintoon liittyvän tilin asetukset/valtuudet.

        Kys on rikosasiasta. Nosta kanne Suomi24:sta vastaan. Kyse on kirjesalaisuuden rikkomisesta ja tietoturvarikoksesta.


      • Ykskamu kirjoitti:

        Odotan mielenkiinnolla Elina lupaamaasi henkilökohtaista yhteydenottoa. Sitten kun olette yhteydessä minuun, haluan kysyä miksi saatuani viimein oman sähköpostini auki, huomasin että 3 viimeistä saamaani viestiä oli luettu?? Lisäksi postini yksi kansio on nimetty tärkeäksi, ja kansiossa on paybal sekä ebayn salasanat. Rahaa paypal tililläni on 450 euroa. Haluan tietää miten tässä tilanteessa toimin ja mihin toimenpiteisiin te siellä ylläpidossa olette ryhtyneet?
        Epäilen että minun postini sekoittui jonkun toisen kanssa, koska eilen tämän avauksen tehdessäni pääsin jonkun toisen postiin.
        Myöhemmin illalla kirjautessani uudestaan, sain seuraavan virheilmoituksen:
        "Virhe
        Väärät tai puuttuvat kirjautumistiedot postin lähetyspalvelimelle suomi24-smtp.cloudapp.net. Ole hyvä ja tarkista toimintoon liittyvän tilin asetukset/valtuudet.

        Hei,

        Kirjoita toki rekisteröidyllä nimimerkilläsi, niin voimme varmistaa, että olet saanut yhteydenoton.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • eioototta12

        Kiitos vitusti koko sähköposti ei toimi, aika paskaa


      • kiitosvaan

        Kiitos kovasti etten pääse sähköpostiini hoitamaan asioita ja laskuja


      • Ykskamu
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Kirjoita toki rekisteröidyllä nimimerkilläsi, niin voimme varmistaa, että olet saanut yhteydenoton.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Miten ihmeessä kirjoitan rekatulla nimimerkillä kun en sellaista ole koskaan käyttänyt. Eli minulla ei ole rekattua nimimerkkiä.
        Käytän s24 postia, en mitään muuta teidän palvelua.

        Huomenna aamulla 9.30 soitan teille, ja katsokaakin että vastaatte puhelimeen. Soitan tähän teidän palvelu numeroon 0600 0 1234 .


      • Ykskamu
        Ykskamu kirjoitti:

        Miten ihmeessä kirjoitan rekatulla nimimerkillä kun en sellaista ole koskaan käyttänyt. Eli minulla ei ole rekattua nimimerkkiä.
        Käytän s24 postia, en mitään muuta teidän palvelua.

        Huomenna aamulla 9.30 soitan teille, ja katsokaakin että vastaatte puhelimeen. Soitan tähän teidän palvelu numeroon 0600 0 1234 .

        Olen nyt pommitanut puhelimellani aivan tarpeeksi yläpidon palvelunumeroon. Ei vastausta, ei ollut Elina paikalla, vain pelkkää taustamusiikkia. Järkyttävintä tässä kaikessa on se että puhelu maksaa 2,0014 euro/min mpm tai pvm.
        Tiedoksi vain ylläpidolle, DNA vastaa minuutissa, kuten muutkin palvelun tuottajat. Ainoastaan S24 ei vastaa tunninkaan jonottamisen jälkeen. Onko teidän puheluissa ruuhkaa? Onko joku kellon aika koska olette parhaiten tavoitettavissa?


      • Hohhoijaavaan
        Ykskamu kirjoitti:

        Olen nyt pommitanut puhelimellani aivan tarpeeksi yläpidon palvelunumeroon. Ei vastausta, ei ollut Elina paikalla, vain pelkkää taustamusiikkia. Järkyttävintä tässä kaikessa on se että puhelu maksaa 2,0014 euro/min mpm tai pvm.
        Tiedoksi vain ylläpidolle, DNA vastaa minuutissa, kuten muutkin palvelun tuottajat. Ainoastaan S24 ei vastaa tunninkaan jonottamisen jälkeen. Onko teidän puheluissa ruuhkaa? Onko joku kellon aika koska olette parhaiten tavoitettavissa?

        Et varmaan ollut AINOA joka soitti ja jolla on ongelma. Voi jestas taas...


      • HAKKERI

        Ottakaa äkkiä toinen sähköposti käyttöön vaihtakaa osoite pankissa kelalla, verotoimistossa, ja muissa tärkeissä paikoissa,


    • rikos.ei.kannata

      Ottakaa yhteyttä Viestintävirastoon ja siellä
      Tietoturvaloukkaukset klo 9.00 - 15.00 puh.0295 390 230

      • eiköön-selviä

        huomenna soittoa virastoon!


      • joukkovoimaa

        Ei muuta kuin kaikki tilanteestä kärsivät yhdessä jättämään joukkokanne.
        Tämä on yhtä pirun pelleilyä koko Suomi24.

        "Suomen suurin..." Sanonko mikä?


    • saatanavieköön

      EN PÄÄSE OLLENKAAN SÄHKÖPOSTIIN!!?!?!

    • nyt

      voisitteko tehdä jotain ettäai te maksatte erääntyneet laskuni muuten saan sähköpostin toimimaan

      • Roadrunner1

        Mitäköhän toi tarkottaa suomeks ???


    • Roadrunner1

      Mulla ainakin on pääsääntöisesti toiminut Suomi24 hyvin koko sen historian ajan, toki joskus jotain bugeja on ollut mutta ne on selvinnyt normaaleilla yhteydenotoilla eikä turhalla kettuilulla jollain palstoilla.
      Itse tykkään tästä uudistetusta ilmeestä

    • pelottava

      Postin kirjautumissivulla pelottava miehen torso kuva, ottakaa pois se kauhukuva.

    • vihainrn

      palauttakaa entinen posti et pääsee aukaseen tämä on sieltä ja syvältä

    • justkivahomma

      Aika pelottava homma,MITEN!!!!!Tälläistä voi päästä tapahtumaan,joillakin on siellä tärkeitä tietoja,ja näköjään jopa yhteys rahansiirtosysteemeihin..Eikä,tuntuu että pitäisi vaihtaa osoite mutta kun se on kaikissa virallisissakin paikoissa yhteystietona,voi apua!!!mikä vaiva siitäkin sitten tulee,ilmoittaa uusi osoite jokapaikkaan,yms..ei tullut mieleenkään että tälläistä voisi tapahttua,ja MISTÄ minä voin tietää onko minun postissa käyty?????????????

    • media.kirjoittanut
    • ravuri

      Ei ole aiottu vastatakaan alkuperäiseen viestiin, pluffiako?

    • kiitollinen_käyttäjä

      Minulla on toiminut koko ajan sähköposti, ei mitään ongelmia ole uudistuksen aikana ollut.

    • MIKSI MINUN EILEN LÄHETTÄMÄNI VIESTI ON POISTETTU?????????

      • Hei,

        Nyt on vaikea kommentoida ilman tämän tarkempaa tietoa. Mikä viesti ja mistä? Oliko viesti sääntöjen mukainen?

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • Pitääkö viesti olla jonkun säännön mukainen suomi24 sähköpostissa?

        Aika erikoista, mutta ilmeisesti ei täällä S24.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe