Kirjautuminen ei onnistu enää; tulee herja että on väärä tunnus tai salasana. Kun on 15 vuotta käyttänyt tätä samaa niin luulisi sen muistavansa. Mikäs tässä tökkii? Nyt kun yritän merkitä kirjoittajaksi oman nikkini, tulee herja että tämä tunnus on käytössä. Kenen käytössä se on jos minä itse en pääse sitä käyttämään?
Eipä voi kirjautua vanhalla tunnuksella
5
85
Vastaukset
- mikään.ei.muutu
Kuukausi kulunut uudistuksesta. Ongelmat samat kuin julkaisupäivänä.
- venieou
S24-postiin ei pääse, ilmoitus tulee, että "et ole vaihtanut salasanaasi pitkään aikaan", mutta sitten antaa palvelinvirheen, kun yrittää vaihtaa salasanansa, jolla kyllä pääsee kirjautumaan muhin palveluihin. Tätä on jatkunut nyt jo muutaman päivän, ja koskee myös muilla käyttiksillä olevia posteja.
mulla on sama ongelma; en halua vaihtaa salasanani, enkä antaa henk. koht tietoja muuttaa niitä, mikä neuvoksi??
- vaihda.posti
Ota käyttöön joku oikea sähköposti, vaikka gmail tai outlook
Hei,
Kirjautumisongelmissa kannattaa aina olla yhteydessä suoraan käyttäjätukeemme palautelomakkeen kautta.
Ystävällisin terveisin, Suomi24 /Oona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787