Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Anonyymi-ap

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?

71

692

Vastaukset 71

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä toivon, että ottaisit yhteyttä, mulla on fasessa Sinun kuva.

Tee

• Anonyymi00033

JÄRKYTTÄVÄ ALOITUS ISO NAINEN ITKEE. TAI JOKU HÄIRIKKÖ JUNTTI??

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

JÄRKYTTÄVÄ ALOITUS ISO NAINEN ITKEE. TAI JOKU HÄIRIKKÖ JUNTTI??

Sinä alemmut vastaamaan noin

• Anonyymi00002

Miksi ottaisin yhteyttä. En enää.

• Anonyymi00006

Asia täysin selvä. En häiritse enää. ➡️

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Asia täysin selvä. En häiritse enää. ➡️

Hyvä.

• Anonyymi00028

Et enää?

Ylpeys tuli edelle.

• Anonyymi00053

Kuitenkin täällä hänen oletettuihin viesteihin vastailet 😉

• Anonyymi00003

Kun oot spämmännyt koko palstan täyteen tota sun henkilökohtasta sairaanpääntuotosta taas niin suosittelen suomaan välillä muille susta pari lepopäivää.

• Anonyymi00004

Rupsahda rauhassa...

• Anonyymi00012

kiitos :)

• Anonyymi00029

Miten mies kohtelee naista näkyy suoraan naisen naamasta. Rypyt oikenee ja iho silottuu.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Miten mies kohtelee naista näkyy suoraan naisen naamasta. Rypyt oikenee ja iho silottuu.

Hyvin sanottu sekä Sperman ulkoista vaikutusta ei myöskää voi vähätellä.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Hyvin sanottu sekä Sperman ulkoista vaikutusta ei myöskää voi vähätellä.

Olipa mauton tapa kommunikoida

• Anonyymi00064
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Olipa mauton tapa kommunikoida

Kyllä nainen tarvitsee spermaa, jotta pysyy nuorekkaana ja hyväntuulisena. Luonnon laki.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Eihän sellasta miestä kukaan huoli joka haukkuu ja kohtelee huonosti. Kun välttelee tuollasia miehiä niin pysyy kauniina.😊

• Anonyymi00005

Edelleen suhtaudun sinuun avoimesti.

• Anonyymi00009

Tarkoittaa mitä?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tarkoittaa mitä?

Etten ole sulkenut ovea suuntaasi pysyvästi.

• Anonyymi00030

Mies ottaa jos saa, tietysti. Harva mies jättää käyttämättä tilaisuutta hyväksi jos tarjotin tuodaan nenän eteen. Mutta..... miten paljon mies näkee vaivaa daamin eteen kertoo hänen arvostuksesta.

Nykyajan miehet laittavat itsensä jalustalle ja kuvittelevat olevan🏆 Se on toisin.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mies ottaa jos saa, tietysti. Harva mies jättää käyttämättä tilaisuutta hyväksi jos tarjotin tuodaan nenän eteen. Mutta..... miten paljon mies näkee vaivaa daamin eteen kertoo hänen arvostuksesta.

Nykyajan miehet laittavat itsensä jalustalle ja kuvittelevat olevan🏆 Se on toisin.

Miten paljon nainen näkee vaivaa miehen eteen kertoo hänen arvostuksesta.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Päinvastoin. Nainen on aktiivinen vastaanottaja ja osoittaa arvostuksen pehmeydellä, kiitollisuudella miehen tekemistä teoista.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Aivan mutta se, että mies ylipäätään pääsee suhteeseen asti on täysin miehen omasta toiminnasta kinni!!

Suhteessakin miehen tulee ansaita se kunnioitus eli ei hypitä vieraissa eikä käyttäydytä väkivaltaisesti tai alistavasti naista kohtaan. Ihan pitäis perusjuttuja nää olla. 🤨

• Anonyymi00072
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Etten ole sulkenut ovea suuntaasi pysyvästi.

oletko sulkenut sen kuitenkin väliaikaisesti..? -sivusta-

• Anonyymi00007

kun en ota yhteyttä Hän naiseen( vaikka haluaisin), se tarkoittaa, että ei ole enää toimivaa kommunikointiyhteyttä...

• Anonyymi00025

Estetty?

• Anonyymi00031

Kuka hiljensi suusi ellet sinä itse?

• Anonyymi00073
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kuka hiljensi suusi ellet sinä itse?

olisi syytä olla hiljaa, kun ei tiedä asian laitaa alkuunkaan

• Anonyymi00010

Yksin olen jäänyt ja taaksepäin tai paikoilleen samalla, kun sinä hylkäsit kokonaan ja menit menojasi. Varmaan alan käyttämään huumeita, kun ei ole toivoa enää.

• Anonyymi00032

Toivon luot aivan itse oman elämäsi suhteen.

• Anonyymi00011

En ota yhteyttä, kun tiedän, ettei se ole toivottua.

• Anonyymi00015

Onko hän sanonut niim?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Onko hän sanonut niim?

Joskus vuosia sitten sanoi/kirjoitti.

• Anonyymi00013

minä olen taivaanrannanmaalari sinä olet jotakin täysin utopiaa minulle. yritin kuusi vuotta olla kanssasi ja se tuhosi minua. ehkä rakkaus ei ole minua varten ollenkaan.

• Anonyymi00016

Oliko se minun vika?

• Anonyymi00024

Minäkin todella yritin olla kanssasi 6 vuotta ja olen sen jäljiltä aivan rikki. En minä ole utopiaa, olen rakastava, tunteva, elävä ja avoin. Sinä sulkeuduit, aina. Et taida osata rakastaa. Mutta ei ollut kivasti tehty se että ghostasit minut, jätit hilkaisuuteen etkä sanonut suoraan että erotaan?

• Anonyymi00014

Toivon sinulta viestiä

• Anonyymi00019

Tulisit vähän vastaan 🥹

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tulisit vähän vastaan 🥹

Tulin ulko-ovelle. Pitääkö vielä lähteä summamutikassa yönselkään kävelemään? 😢

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tulin ulko-ovelle. Pitääkö vielä lähteä summamutikassa yönselkään kävelemään? 😢

Mitä et naisesi vuoksi tekisi? Kuulostaa siltä, että siitä on liikaa vaivaa.

• Anonyymi00059

Mä Pääsin äijästä eroon lähti hiljan toiselle asunnolle ilman käskyjä. Oli helppo juttu. Delasi 2013. Minä olen yksin asunut 20 vuotta. En osaa puhuakaan enää. Kirjoittaa onneks osaan.sun silmissä minä olen se suurin syntinen/syyllinen. Missä sinun oikeustaju?onko vaa'an punnukset tasapainossa. Punnitse nyt tosi tarkkaan. Minua kun ärsyttät vedän takapakin päälle ja mahtavan kuoren panssarin.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tulisit vähän vastaan 🥹

Jos joku vielä lähestyy niin hänen pitää olla se joku. Sivullisten huomioonottamiseksi kerron että olen keski-ikäinen.
        21:22:39

• Anonyymi00018

En tiedä vastata haasteesi, vaan tiedän kansantarinoista kertoa, miten Saimaan rannoilla alkukeväästä, vanhempi herrasmies kohtasi ilikosen naisen, kysyen miten tarkenee, nainen vastaten:mie en ole mikään vitun lämpömittari, mie olen käkisalmelaine huora.
      Niin, mies, morrrjenshhh.....

Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
      https://m.youtube.com/watch?v=36f_hQMwitI

• Anonyymi00021

J mies aloittaja vieläkin jaksaa samaa paskaa.

• Anonyymi00023

M-nainen voi laittaa koska vaan viestiä. Hyvältä näytti tänään.

• Anonyymi00026

Vastauksen saat ainostaan kysymällä sitä häneltä suoraan.

• Anonyymi00034

Kuka kysyy mieheltä suoraan "miksi et ole pitänyt yhteyttä, miksi?" 😆 vastaus on täysi hiljaisuus. Sitä ei tarvitse kysyä yhdeltäkään mieheltä.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kuka kysyy mieheltä suoraan "miksi et ole pitänyt yhteyttä, miksi?" 😆 vastaus on täysi hiljaisuus. Sitä ei tarvitse kysyä yhdeltäkään mieheltä.

Täällä yksi joka vastaisi viestiin.

• Anonyymi00037

Laitetaampa asiat pöytään on aika srlvittää tämä.

• Anonyymi00038

Osoitteen tiedät nimen myös.

• Anonyymi00039

Kemi Ranua

• Anonyymi00049

Rovaniemi

• Anonyymi00040

Tarkoittaa mitä tarkoittaa. Nyt se tapahtuu

• Anonyymi00041

No en toivokkaan kun olet niin paskanaama se olen nähny joka kerta kun ollaan oltu yhteydessä et ole yhtään järkevä aina menet jossain vaiheessa sekasin niin mene hoitoon ja homma mt lääkkeet

• Anonyymi00045

Ja kerta toisensa jälkeen sä hakeudut hänen seuraan siinä missä hän. Tietoinen ihminen ei puhu kenestäkään noin.

• Anonyymi00042

Joka päivä katson

• Anonyymi00044

Tuleeko taas viesti anna rahaa?

• Anonyymi00047

Koiranpentu ilmeellä taas hattu kourassa ei sulla sattuis olemaan vähän seteleitä en mä muuten suhun ottais yhteyttä nyt vaan on vähän heikko tilanne.

• Anonyymi00048

Alkuvuodesta tuli 15 viestiä ja niistä 14 oli rahan pummimista arvaa onko lokkeja ikävä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Koiranpentu ilmeellä taas hattu kourassa ei sulla sattuis olemaan vähän seteleitä en mä muuten suhun ottais yhteyttä nyt vaan on vähän heikko tilanne.

Mitä rahoja kun on omat rahat

• Anonyymi00068
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Alkuvuodesta tuli 15 viestiä ja niistä 14 oli rahan pummimista arvaa onko lokkeja ikävä.

Sotkeennutko usein tuon kaltaisiin naisiin? Ei siis ole yhteisiä lapsia, avioliittoa mut erottu ym. vaan joku satunnainen baarituttu jonka kanssa päädytty yhteiseen sänkyyn? Kuulostaa vähän siltä.

Mut jos onkin exä josta erottu ja yhteisiä lapsia lapset naisella niin sitten asia on toisenlainen ja se sinunkin pitäis tietää jos olet isyyden ja vastuun ymmärtänyt oikein.

• Anonyymi00051

Joo kuule.

• Anonyymi00052

Laiton viimesimmät niin vuoro on naisella. Ei vastannut joten menin eteenpäin, simple as that.

• Anonyymi00056

Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei moni nainen lähde jos on polttanut näppinsä ja siitä jotain oppinut.

• Anonyymi00057

Ei tarkoita.

• Anonyymi00058

Minä en halua viestiä stalkkerilta ja jos ei korvauksia, niin tieto hänen tekemistään alkaa levitä!

• Anonyymi00061

Uskaltaako semmoista toivoa, en tiedä mitä sanoa. Tuskin tämä nyt jältä oli...

• Anonyymi00062

Hetkittäin menen eteenpäin. Joskus en. Semmosta tää on.

• Anonyymi00067

Heti kun tulet matkalta niin laita viestiä. Voit laittaa myös matkalta kun olet yksin. Hyvältä oot näyttänyt ja odottelen sitä kun tavataan.

• Anonyymi00069

Kyllä, just sitä se nimeomaan tarkoittaa. Ja jokainen täysijärkinen tajuaisi sen ihan itse kyselemättä palstalaisten mielipiteitä.

• Anonyymi00070

Mikä tarve sulla on vihjailla toisia vajaaälyisiksi palstalla?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      607
      1561
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      847
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      481
      730
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      681
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      44
      634
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      40
      600
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      548
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      30
      502
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      484
    Aihe