Mikä on ollut

Anonyymi-ap

Ihanin kohtaamisemme?

39

675

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vitustako minä tiedän olenko kohdannut sut

• Anonyymi00016

Se on vasta tulossa tapaatte taivaan portilla.

• Anonyymi00002

Eräs joulun toivotus.

• Anonyymi00003

Aika lattea vastaus oli

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Aika lattea vastaus oli

Ja tietämättä tilanteesta taikka toivotuksen sisällöstä mitään arviosi perustuu mihin?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja tietämättä tilanteesta taikka toivotuksen sisällöstä mitään arviosi perustuu mihin?

Omaan kokemukseen

• Anonyymi00017

Nähtävästi oli sääntöjen vastaista sanoa, että eräs jouluntoivotus oli myös omalla kohdalla ihanin... :/ No, oli kuitenkin.

Sivusta

• Anonyymi00004

Enpä ole ollut paikalla teidän kohtaamisissa, niin hankala sanoa, mikä niistä ois se ihanin. Mitä itse ajattelet, mikä on?

• Anonyymi00005

Se kerta kun istuttiin laiturilla täyden kuun valossa. Sinä iltana nauroit ja ehkä tanssitkin vähän. Uskoin että kaikki vielä järjestyy.

• Anonyymi00006

En halua nyt muistella... Monta ollut, en pysty valitsemaan... Ihana on.

• Anonyymi00008

Joo on kyllä vaikea valita niistä ihanimmista hetkistä

• Anonyymi00022
        UUSI

Halaus

• Anonyymi00010

Niitä on kertynyt jo monia, tykkään suuresti hänet aiheuttamasta hämmennyksestä ja voimallisesta tunnelatauksesta hänet tullessa lähemmäksi. Sellainen saattaa tulla kysymykseen täysin väärässä tai erikoisessa paikassa tai tilanteessa. Pidän siitä hyvin paljon, vaikka se saa minut näyttämään omituiselta tai käyttäydyn erikoisesti. Siitä tiedän hänen olevat ainutlaatuinen, oma erikoistyttöni taianomaisella lumousvoimalla.

https://www.youtube.com/watch?v=biM8rhVRp7Q&list=RDbiM8rhVRp7Q&start_radio=1

• Anonyymi00012

Voi että 🫠

• Anonyymi00031
        UUSI

Huh ihana!!

• Anonyymi00011

Kun pitelit " minua" sylissä söpösti.

• Anonyymi00014

Kun rakastuin.

• Anonyymi00019

Tänään, mutta harmi kun en voinut istua viereen ja sanoa, että : Syödään jäätelöä sillä aikaa, kun äiti pelaa pelikoneella!

Pyysin vain avaimet ja tupakkaa sekä menin autoon odottamaan.

• Anonyymi00020

Kun avasit mulle oven pelkissä shortseissa ja sanoit moi.

• Anonyymi00021

Kun hokasin siellä, et kuka oot. Saimme viettää yhteistä aikaa. Ah! Niin ihanaa!❤️🤗

• Anonyymi00023
      UUSI

Ollut todella monta mutta laitetaan vähän tunnistettava. Oltiin "ylhäällä" ja kutsuin sut kattomaan yhtä juttua. Katottiin se pikaisesti ja otin sut vähän niin kuin kainaloon ja annoin sulle jotain. Tuo tilanne sopisi meille. Prinsessa ja hänen salainen prinssinsä.

• Anonyymi00024
        UUSI

🤢🤮

• Anonyymi00025
      UUSI

Se, mikä hänestä oli kamalin😟
      Nainen

• Anonyymi00026
        UUSI

Mikä hänestä oli kamalin? Onko sanonut noin sinulle?

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mikä hänestä oli kamalin? Onko sanonut noin sinulle?

Olen kyllä ymmärtänyt yskän. Ja oppinut kerrasta. Arvioin hänen rajansa väärin.

• Anonyymi00028
      UUSI

Jokainen hetki kanssasi nainen on unohtumaton kokemus.
      Saa toivomaan uusia kokemuksia, innostumaan usista asioista.
      Rakastumaan sinuun enemmän..

• Anonyymi00029
        UUSI

Kenelle naiselle niin kauniit sanat?

• Anonyymi00030
      UUSI

Vaikea valita vain yhtä mutta se on ainakin yks ihanimpia ku katsoit mua ekan kerran silleen että toiveeni heräsi että tässä saattaakin olla jotaki molemmemmin puoleisia tunteita, siinä oli semmosta paloa et aattelin että tuskin muuten katsoisit silleen 😍🤭 😘💚

• Anonyymi00032
      UUSI

Työpaikan oven ulkopuolella kun tervehdittiin kädestä toisiamme pitäen!

• Anonyymi00033
      UUSI

Tais olla niin kännissä ettei edes muista.

• Anonyymi00035
        UUSI

Minä ainakin muistan kaiken vaikka kännissä aina läheisimpien tapaamisten aikana olen ollutkin. Ja olet ollut sinäkin. Ihanin hetki on ollut siellä baarissa silloin kauan kauan sitten.

• Anonyymi00034
      UUSI
    • Anonyymi00036
      UUSI

Ei mikään koskaan stalkkerin kanssa! Hän oli alusta asti outo ja kummallinen ja hänessä on jotain sellaista, mikä häiritsee minua aina ja se liittyynhänen vaikeaan persoonaansa!

• Anonyymi00037
      UUSI

Se oli hetki, jolloin mieli ja sydän sanoo yhtä, mutta tekee silti muuta, koska tiedostamattoman sydämen tasolla tietää mitä oikeastaan haluaa ja kenen kanssa.

• Anonyymi00041
        UUSI

Mitä tarkoitat? Teitkö siis muuta kin pitti vai juuri mitä tiedostamatta piti?

• Anonyymi00038
      UUSI

Se kun kohtalo keksi järkätä meidät puoleksi tunniksi kahestaan. Vituttaa vieläkin että olin niin shokissa,että vedin koko 30 min sitä roolia. 30 vitun minuuttia!

• Anonyymi00039
        UUSI

Missä saitte olla?

• Anonyymi00040
        UUSI

Koska tämä tapahtui?

• Anonyymi00042
      UUSI

Kyllä kait ne "ihanat kohtaamiset" oli silloin alussa, kun minussa oli sitä uutuuden viehätystä. Ei kauaakaan mennyt, kun kohteli rumasti, vaikkei ollut vielä tutustunutkaan minuun. Kunhan teki nopeita johtopäätöksiä minusta. Ja voin kertoa, että tulkitsi päin helvettiä, omiin aiempiin kokemuksiin perustuen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      95
      667
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68