Ihanin kohtaamisemme?
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Vitustako minä tiedän olenko kohdannut sut
- Anonyymi00016
Se on vasta tulossa tapaatte taivaan portilla.
- Anonyymi00002
Eräs joulun toivotus.
- Anonyymi00003
Aika lattea vastaus oli
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aika lattea vastaus oli
Ja tietämättä tilanteesta taikka toivotuksen sisällöstä mitään arviosi perustuu mihin?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja tietämättä tilanteesta taikka toivotuksen sisällöstä mitään arviosi perustuu mihin?
Omaan kokemukseen
- Anonyymi00017
Nähtävästi oli sääntöjen vastaista sanoa, että eräs jouluntoivotus oli myös omalla kohdalla ihanin... :/ No, oli kuitenkin.
Sivusta
- Anonyymi00004
Enpä ole ollut paikalla teidän kohtaamisissa, niin hankala sanoa, mikä niistä ois se ihanin. Mitä itse ajattelet, mikä on?
- Anonyymi00005
Se kerta kun istuttiin laiturilla täyden kuun valossa. Sinä iltana nauroit ja ehkä tanssitkin vähän. Uskoin että kaikki vielä järjestyy.
- Anonyymi00006
En halua nyt muistella... Monta ollut, en pysty valitsemaan... Ihana on.
- Anonyymi00008
Joo on kyllä vaikea valita niistä ihanimmista hetkistä
- Anonyymi00022UUSI
Halaus
- Anonyymi00010
Niitä on kertynyt jo monia, tykkään suuresti hänet aiheuttamasta hämmennyksestä ja voimallisesta tunnelatauksesta hänet tullessa lähemmäksi. Sellainen saattaa tulla kysymykseen täysin väärässä tai erikoisessa paikassa tai tilanteessa. Pidän siitä hyvin paljon, vaikka se saa minut näyttämään omituiselta tai käyttäydyn erikoisesti. Siitä tiedän hänen olevat ainutlaatuinen, oma erikoistyttöni taianomaisella lumousvoimalla.
https://www.youtube.com/watch?v=biM8rhVRp7Q&list=RDbiM8rhVRp7Q&start_radio=1- Anonyymi00012
Voi että 🫠
- Anonyymi00031UUSI
Huh ihana!!
- Anonyymi00011
Kun pitelit " minua" sylissä söpösti.
- Anonyymi00014
Kun rakastuin.
- Anonyymi00019
Tänään, mutta harmi kun en voinut istua viereen ja sanoa, että : Syödään jäätelöä sillä aikaa, kun äiti pelaa pelikoneella!
Pyysin vain avaimet ja tupakkaa sekä menin autoon odottamaan. - Anonyymi00020
Kun avasit mulle oven pelkissä shortseissa ja sanoit moi.
- Anonyymi00021
Kun hokasin siellä, et kuka oot. Saimme viettää yhteistä aikaa. Ah! Niin ihanaa!❤️🤗
- Anonyymi00023UUSI
Ollut todella monta mutta laitetaan vähän tunnistettava. Oltiin "ylhäällä" ja kutsuin sut kattomaan yhtä juttua. Katottiin se pikaisesti ja otin sut vähän niin kuin kainaloon ja annoin sulle jotain. Tuo tilanne sopisi meille. Prinsessa ja hänen salainen prinssinsä.
- Anonyymi00024UUSI
🤢🤮
- Anonyymi00025UUSI
Se, mikä hänestä oli kamalin😟
Nainen- Anonyymi00026UUSI
Mikä hänestä oli kamalin? Onko sanonut noin sinulle?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mikä hänestä oli kamalin? Onko sanonut noin sinulle?
Olen kyllä ymmärtänyt yskän. Ja oppinut kerrasta. Arvioin hänen rajansa väärin.
- Anonyymi00028UUSI
Jokainen hetki kanssasi nainen on unohtumaton kokemus.
Saa toivomaan uusia kokemuksia, innostumaan usista asioista.
Rakastumaan sinuun enemmän..- Anonyymi00029UUSI
Kenelle naiselle niin kauniit sanat?
- Anonyymi00030UUSI
Vaikea valita vain yhtä mutta se on ainakin yks ihanimpia ku katsoit mua ekan kerran silleen että toiveeni heräsi että tässä saattaakin olla jotaki molemmemmin puoleisia tunteita, siinä oli semmosta paloa et aattelin että tuskin muuten katsoisit silleen 😍🤭 😘💚
- Anonyymi00032UUSI
Työpaikan oven ulkopuolella kun tervehdittiin kädestä toisiamme pitäen!
- Anonyymi00033UUSI
Tais olla niin kännissä ettei edes muista.
- Anonyymi00035UUSI
Minä ainakin muistan kaiken vaikka kännissä aina läheisimpien tapaamisten aikana olen ollutkin. Ja olet ollut sinäkin. Ihanin hetki on ollut siellä baarissa silloin kauan kauan sitten.
- Anonyymi00034UUSI
Hän on kolme kertaa ottanut kädestäni kiinni ja mielestäni kolmas kerta oli kaunein ja tuntui erittäin mukavalta.
https://www.youtube.com/watch?v=yfHXa5WDGLI&list=RDyfHXa5WDGLI&start_radio=1 - Anonyymi00036UUSI
Ei mikään koskaan stalkkerin kanssa! Hän oli alusta asti outo ja kummallinen ja hänessä on jotain sellaista, mikä häiritsee minua aina ja se liittyynhänen vaikeaan persoonaansa!
- Anonyymi00037UUSI
Se oli hetki, jolloin mieli ja sydän sanoo yhtä, mutta tekee silti muuta, koska tiedostamattoman sydämen tasolla tietää mitä oikeastaan haluaa ja kenen kanssa.
- Anonyymi00041UUSI
Mitä tarkoitat? Teitkö siis muuta kin pitti vai juuri mitä tiedostamatta piti?
- Anonyymi00038UUSI
Se kun kohtalo keksi järkätä meidät puoleksi tunniksi kahestaan. Vituttaa vieläkin että olin niin shokissa,että vedin koko 30 min sitä roolia. 30 vitun minuuttia!
- Anonyymi00039UUSI
Missä saitte olla?
- Anonyymi00040UUSI
Koska tämä tapahtui?
- Anonyymi00042UUSI
Kyllä kait ne "ihanat kohtaamiset" oli silloin alussa, kun minussa oli sitä uutuuden viehätystä. Ei kauaakaan mennyt, kun kohteli rumasti, vaikkei ollut vielä tutustunutkaan minuun. Kunhan teki nopeita johtopäätöksiä minusta. Ja voin kertoa, että tulkitsi päin helvettiä, omiin aiempiin kokemuksiin perustuen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479