Mikä on suurin syy

Anonyymi-ap

Ettet halunnut minua?

121

797

Vastaukset 121

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juon kaljaa auringonnousuun.

• Anonyymi00009

Ookoo

• Anonyymi00089
        UUSI

Ohi,Absolutistit on tylsiä ihmisiä ja kuolevat kolestrolin aiheuttamiin sydäreihin ja veritulppiin herkemmin.

• Anonyymi00002

Et ollut ihanne

• Anonyymi00003

Ihanne mihin

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ihanne mihin

Siis ei ollut ihannetyyppiä

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siis ei ollut ihannetyyppiä

Tämä voi olla toisille periaate, josta pitää kiinni? Syyt menneisyydessä, jossa kokenut pettymyksiä hyvä uskoisuuttaan ja muuta vähemmän mieleistä. Hyvä ensivaikutelma ei ole koskaan hyvä peruste, voi olla enemmänkin hidaste monille?

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Tämä voi olla toisille periaate, josta pitää kiinni? Syyt menneisyydessä, jossa kokenut pettymyksiä hyvä uskoisuuttaan ja muuta vähemmän mieleistä. Hyvä ensivaikutelma ei ole koskaan hyvä peruste, voi olla enemmänkin hidaste monille?

Samoin itsereflektointi omasta riittävyydestä toiselle. Sivusta todettua niin kuin oli toi 9:57 kommenttikin.

• Anonyymi00082
        UUSI

Et välttämättä näe koskaan sitä oikeaa helmeä tähyillessäsi ihannettasi.

• Anonyymi00004

Halusin niin paljon, että ujostelin.

• Anonyymi00006

Miten se ujoutesi näyttäytyi?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miten se ujoutesi näyttäytyi?

Varmaan tapahtui intiimi kömmähdys. *sivusta

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Varmaan tapahtui intiimi kömmähdys. *sivusta

Häh?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Häh?

Ei hitto, jos oot mun tyyppi. Kirjoitin just häh tuonne toiseen ketjuun 😂

• Anonyymi00007

Sun luonne

• Anonyymi00008

Mikä siinä luonteessa on?

• Anonyymi00010

Miten miettiminen voi kestää vuosikausia

• Anonyymi00103
        UUSI

😊🫣😉❤️

• Anonyymi00105
        UUSI
        Anonyymi00103 kirjoitti:

😊🫣😉❤️

Samaa mietin

• Anonyymi00011

Liian pienet.

• Anonyymi00012

Enpä tiedä 🤭

• Anonyymi00015

Ei ole luottamusta.

• Anonyymi00090
        UUSI

Se stetoskooppi perceessä ei ole mikään luottamuksen osoitus se on sairasta pervoilua.

• Anonyymi00016

Olet syntynyt kultalusikka suussa, olemme liian erilaisia.

• Anonyymi00019

Jos minulle joku tuollaista tulee sanomaan, niin käsken suksia vttuun.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jos minulle joku tuollaista tulee sanomaan, niin käsken suksia vttuun.

Sama. Sivusta

• Anonyymi00106
        UUSI

Toisin sanoen. Hän ei alenna omia standardeja, eikä alenna elämänlaatuaan toisen takia. Mahtavaa.

Kultalusikka on sama kuin tottunut hyvään kohteluun.

• Anonyymi00017

Elämää nähneenä oppii arvostamaan myös sitä mitä ja mikä on.

• Anonyymi00031

Tämä on kyllä osuvasti sanottu. Naulan kantaan.

• Anonyymi00018

lähinnä se miten olin sulle aina vain joku vaihtoehto. oltiin niin monta vuotta ja tuntuu että mikään ei oikein edenny oikeeseen suuntaan. en lopulta luottanut suhun ollenkaan. ei minusta olis koskaan sulle vaimoksi ollut eiks niin.
      sain eräässä keväällä tapahtuneessa keskustelussa käsityksen et haluun vielä lapsiakin jossakin kohtaa ja mä en sun kanssa enää halua.

• Anonyymi00021

Oletko ex? Siksi etten luottanut sinuun.
      Sn

• Anonyymi00023

Olit jotenkin valju. Ehkä ihan syntynyt olemaan ei mitään ja ilman kaikkea.

• Anonyymi00046

Tämäpäs viesti varsin typerän kuvan sinusta antaa.

• Anonyymi00024

Negatiivisuus ja draamailu. Ovat syynä kahden edeltävän kohdalla.

• Anonyymi00025

Se oli se; tuleeko joku vielä.

• Anonyymi00026

Et ollutkaan sellainen kuin luulin, herkkä ja kiltti. Vaan kova ja kylmä, ilkeä. Jos nyt karrikoidaan.
      n>m

• Anonyymi00099
        UUSI

Sinun toimintasi pakotti kovettamaan itseä.

M>N

• Anonyymi00115
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Sinun toimintasi pakotti kovettamaan itseä.

M>N

Mikäköhän toiminta? Toimintaa oli vain omassa mielikuvituksessasi. Olit kylmä, jo ennestään. En vain ymmärtänyt sitä ajoissa. n>m

• Anonyymi00027

Ei ole välttämättä haluamattomuudesta kyse, kun joutuu tekemään valintoja.

• Anonyymi00028

Alkoi näyttää ettet olisi tarpeeksi pitkämielinen sillä minussa on kestämistä.

• Anonyymi00035

Et anna edes mahdollisuutta yrittää kestämistä?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Et anna edes mahdollisuutta yrittää kestämistä?

Kärsivällisyydestä näytti jo olevan pulaa ennenkuin päästy alkua pidemmälle.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Olkoon se siis valintasi.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Alun epävarmuudet on monille ne hankalimmat. Ihan näin ajatuksena vain.

• Anonyymi00071

Tuollaista ei testata etänä vaan ensin pitää ylipäätään aloittaa oikeassa elämässä.

• Anonyymi00084
        UUSI

Kuulostaa siltä, että et ehkä itse ollut pitkämielinen? Pelkäsit liikaa, että toinen ei ole.

• Anonyymi00029

Hyvinä aikoina kaikki tapahtuu niin kuin pitää. Osuit kohdalleni vain väärällä hetkellä.

• Anonyymi00030

En rakastunut sellaiseen , joka kykenee rypemään itsesäälissä ja uhriutuu hyvin pienestä. Kanssasi ei olisi ollut hyvä olla.

• Anonyymi00032

Onko uhriutunut IRL vai onko kyse palstaharhasta?

• Anonyymi00033

En halunnut pinnalista ihmistä.

• Anonyymi00034

Huomasin ettet oikeastaan edes pitänyt minusta viehtymystä lukuunottamatta.

• Anonyymi00036

Ajattelin vain omaa parastaan. Torjunnassani häivähdys hyväilyä.

• Anonyymi00042

Miten voit tietää, mikä toiselle on parhaaksi? Ehkä sinä olisit ollut?

• Anonyymi00038

minun mies tyyppini on hyvin selvä. et vastaa sitä ollenkaan.

• Anonyymi00043

Naulan kantaan.

• Anonyymi00039

Et huomaa omaa torjuvuuttasi, kunnioitan rajoja vaikkei niissä ole selkeyttä.

• Anonyymi00050

Tiedän, että tunteeni sinua kohtaan vaihtelevat. Tulee koko ajan uutta tietoa luonteestasi ja se sekoittaa mieleni.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Tiedän, että tunteeni sinua kohtaan vaihtelevat. Tulee koko ajan uutta tietoa luonteestasi ja se sekoittaa mieleni.

Mitä tietoa?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Mitä tietoa?

En tuntenut sinua (m) riittävästi, mutta osoitit teoillasi ja käytökselläsi, että olitkin ihan toisenlainen, kuin luulin.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

En tuntenut sinua (m) riittävästi, mutta osoitit teoillasi ja käytökselläsi, että olitkin ihan toisenlainen, kuin luulin.

Millä tavalla toisenlainen?

• Anonyymi00063
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Millä tavalla toisenlainen?

Virheellinen

• Anonyymi00064

Torjunta on heijastusta. Väärä ei valitse oikeaa.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Virheellinen

Kuinka virheellinen?

• Anonyymi00073
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Kuinka virheellinen?

Tuo virheellinen tuli sivusta. Sellainen, joka ei tarvitse seksiin rakkautta. Adjektiivin voit itse määrittää.

• Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Tuo virheellinen tuli sivusta. Sellainen, joka ei tarvitse seksiin rakkautta. Adjektiivin voit itse määrittää.

Minä mies tarviin s*ksiin tunteita ja rakkautta. Sinulle riittää raha.

• Anonyymi00120
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Minä mies tarviin s*ksiin tunteita ja rakkautta. Sinulle riittää raha.

Toisin päin. Olen aina rakastunut köyhiin. Jos myöhemmin rakkauden kohde on vaurastunut, olen halunnut edelleen selvitä omillani. En ota mielelläni keneltäkään rahaa vastaan. Enkä kiinnostu ihmisistä, jotka haluavat "ostaa" minut tai jonkun muun.

• Anonyymi00044

En mielestäni rohkaissut noin vakaviin tunteisiin. Se oli puoleltani enemmän inhimillistä lämpöä. Sääliäkin. Tiedän minut esiteltävän konnana, tarinasi pimeydenä elementtinä. Kaikki ponnisteluni unohdetaan ja totuuteni juuritaan pois, kun kerrot hylätyn rakkautesi tarinan. Pitääpä varautua.

• Anonyymi00047

En tule kertomaan kenellekään tästä.

• Anonyymi00045

Erityinen ei ole sama asia kuin todellinen. Todellisuudentajuni palasi kuin ihmeen kaupalla.

• Anonyymi00049

Milloin se palautui?

• Anonyymi00060
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Milloin se palautui?

Hyvissä ajoin

• Anonyymi00048

Rakkaus alkoi näkyä liikaa. Pidän enemmän viileämmistä väleistä.

• Anonyymi00052

Kumman rakkaus alkoi näkyä?😄

• Anonyymi00074

En tiedä, miksi tykkään tästä vastauksesta. Saanko olla taas viileämpi, saanko?
        nainen

• Anonyymi00083
        UUSI

Niinpä, elämä selviytymismoodissa on helpompaa?

• Anonyymi00055

Ohi. Luulisi tietävän, että halusin, sentään juoksin karkuun ja kaipasin ja olin hulluna mustasukkaisuudesta, rakkaudesta ja huolesta.

• Anonyymi00061

Vaikka itse tunnetkin noin, oletko varma, että se näyttäytyy noin sille kaivatulle?

Karkuun juokseminen näyttäytyy helposti siten, että ei kiinnosta toisen seura. Kaipuu ei yleensä ilmene toiselle mitenkään, ellei ulvo toisen ikkunan alla, mustasukkaisuus näyttäytyy vihamielisenä käytöksenä, jonka syytä voi vain arvailla, rakkaus ja huoli ei näy, jos ei niitä näytä mitenkään.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Vaikka itse tunnetkin noin, oletko varma, että se näyttäytyy noin sille kaivatulle?

Karkuun juokseminen näyttäytyy helposti siten, että ei kiinnosta toisen seura. Kaipuu ei yleensä ilmene toiselle mitenkään, ellei ulvo toisen ikkunan alla, mustasukkaisuus näyttäytyy vihamielisenä käytöksenä, jonka syytä voi vain arvailla, rakkaus ja huoli ei näy, jos ei niitä näytä mitenkään.

Totta. Joku läheinen tai ystävä voi hyvinkin havaita nuo tunteet tutussa ihmisessä, mutta jos kaivattu ei tunne kaipaajaa yhtä hyvin, tulkinnat tunteista voivat olla aivan päinvastaiset.

• Anonyymi00086
        UUSI

Molemmat teki kai samoin. Se ei luo muuta kuin varmaa epävarmuutta josta ei pääse irti. Älkää tehkö näin, en suosittele, tämä on kamalaa.

• Anonyymi00108
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Vastaukseni oli tarkoitettu ironiseksi. Tiedän, miten oudosti käyttäydyin. 😊

• Anonyymi00056

Miksi estit?

• Anonyymi00057

Estin missä?

• Anonyymi00058

Estojesi syyt?

• Anonyymi00072

Ne ovat nyt poissa.

• Anonyymi00087
        UUSI

Tuskinpa estäjä kirjoittaa estetylle "miksi et halunnut minua"! Eiköhän se ole toisin päin, ja estäjä ei tietenkään kaipaa estettyä palstalla.

• Anonyymi00059

Seuraukset?

• Anonyymi00062

Haluan miehen. Joka tietää, mitä haluaa ja menee sitä kohti. Uskaltaa näyttää tunteensa, jos jotakin haluaa. En halua poikaa. Enkä pelleillä.

• Anonyymi00065

Se on juuri näin ja pitääkin olla. Pysy ja ko rasiana.

• Anonyymi00117
        UUSI

Vähän samoin kuin mies haluaa naisen, ei vain tytön hupakkoa.

• Anonyymi00121
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Se on juuri näin ja pitääkin olla. Pysy ja ko rasiana.

Sinäkö vielä ihmettelet että et kelpaa? Tuolla puhetyylillä? 🥱

• Anonyymi00066

Minä olen räihnäinen mummu versus se toinen!

• Anonyymi00069

Estot

• Anonyymi00070

Et antanut.

• Anonyymi00085
        UUSI

Jos tuo on syy, niin et varmaan muuta sitten hakenutkaan?

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Jos tuo on syy, niin et varmaan muuta sitten hakenutkaan?

Juuri näin.Itseään arvostava ei anna heti ja tämä koskee oikeesti aikuisia.

• Anonyymi00093
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Juuri näin.Itseään arvostava ei anna heti ja tämä koskee oikeesti aikuisia.

Tuo "itseään arvostava ei anna heti" on maailman typerin suhtautumistapa seksiin. Ei seksi ole mikään palkkio arvostavasta käytöksestä. Jos molemmat haluavat seksiä, silloin seksiä harrastetaan sen kummemmin viivyttelemättä, koska se tuntuu hyvältä ja luontevalta. Ei niin, että ensin arvioidaan toisen käyttäytymistä kuukausi tolkulla ja sitten vasta levitetään haarat. Sellainen suhtautuminen seksiin on lattea ja etäännyttävä.

Seksillä ON itseisarvo. Se joko alkaa sujua luontevasti omalla painollaan ja toimii hyvin alusta asti, tai sitten halut ovat erilaiset ja kieltäytymistä pitää selitellä sepittelemällä höpöjuttuja jostain liian vähäisestä arvostamisesta.

Koko puhetapa, jossa puhutaan "seksin antamisesta", on hyvin kaukana siitä, mitä seksi oikeasti on: ei se ole mikään palkkio, joka annetaan hyvästä käytöksestä, vaan se on jotain, joka alkaa luontevasti, kun molemmat haluavat kohdata toisensa seksuaalienergian eikä minkään käyttäytymisnormien kautta.

• Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Tuo "itseään arvostava ei anna heti" on maailman typerin suhtautumistapa seksiin. Ei seksi ole mikään palkkio arvostavasta käytöksestä. Jos molemmat haluavat seksiä, silloin seksiä harrastetaan sen kummemmin viivyttelemättä, koska se tuntuu hyvältä ja luontevalta. Ei niin, että ensin arvioidaan toisen käyttäytymistä kuukausi tolkulla ja sitten vasta levitetään haarat. Sellainen suhtautuminen seksiin on lattea ja etäännyttävä.

Seksillä ON itseisarvo. Se joko alkaa sujua luontevasti omalla painollaan ja toimii hyvin alusta asti, tai sitten halut ovat erilaiset ja kieltäytymistä pitää selitellä sepittelemällä höpöjuttuja jostain liian vähäisestä arvostamisesta.

Koko puhetapa, jossa puhutaan "seksin antamisesta", on hyvin kaukana siitä, mitä seksi oikeasti on: ei se ole mikään palkkio, joka annetaan hyvästä käytöksestä, vaan se on jotain, joka alkaa luontevasti, kun molemmat haluavat kohdata toisensa seksuaalienergian eikä minkään käyttäytymisnormien kautta.

No,voi harmi kun olet noin kiihtynyt vaikka olet saanut omalle asiallesi elämänpiluilla vastakaikua.Otatko sitten sen pusikosta hyökkäävän miehen heti?

• Anonyymi00113
        UUSI
        Anonyymi00095 kirjoitti:

No,voi harmi kun olet noin kiihtynyt vaikka olet saanut omalle asiallesi elämänpiluilla vastakaikua.Otatko sitten sen pusikosta hyökkäävän miehen heti?

Tiedätkö että ilmaisutyylisi palstaäijän kanssa mitä milloinkin rupatellen käy päivä päivältä epäjärjestyneemmäksi. T naiselta

• Anonyymi00075

En tykkää haudata ihmisiä joilta puuttuu itsesuojeluvaisto. En tykkää patologisista valehtelijoista, en alkoholisteista, pettäjistä, mitä niitä on. Psykoosisairaus ja lievä kehitysvamma vielä kylkeen, niin voi jo sanoa ettei ole mun tyyppiä.

• Anonyymi00096
        UUSI

Hautaan mieluusti kaltaiseni ihmisetvketkä puolustaa itseään loppuun asti kuollessaan ei huonoa omaatuntoa koska kuolivat omina itsenään eikä lampaana.

• Anonyymi00112
        UUSI
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Hautaan mieluusti kaltaiseni ihmisetvketkä puolustaa itseään loppuun asti kuollessaan ei huonoa omaatuntoa koska kuolivat omina itsenään eikä lampaana.

Joo on erittäin huono diili olla uhrilammas muiden valheiden edessä, että noko tällä säästyis moni pää, joo sori ei pysty👍

• Anonyymi00076

Ohi.Halusin / haluan mutta asiat on puhumattomuudenntakia epäselviä.
      Odotan vastausta edelleen siihen yhteen naiseen liittyen.En tule hyväksymään minkäänlaista suhdetta hänen kanssaan.
      Koska olet taitava pitämään yksityisen elämäsi piilossa en voi myöskään olla ihan varma näkemistäni asioista irl tähän liittyen.
      Ne normaalit sattumat mitä harvoin näen asiaan liittyvän kyllä puhuvat sen puolesta että sinulla on joku mielitietty mutta onko se tuo nainen ketä en tule koskaqn hyväksymään on vielä auki noin 20 % verran.
      En vaklaa sinua mitenkään koska se ei kuilu minun egoon millään lailla.

• Anonyymi00078
      UUSI

Kuka ketä (valehtelu pettäminen uskottomuus) eikö nuo ole ne yleisimmät syyt ihmisellä joka järjellä osaa ajatella normaalit syyt ulkonäkö tilin saldo mitä luulette montako asiaa menee v ituiksi noilla normaaleilla syillä mutta toivotan onnea mahtaa se olla ihanaa seurustella toisen tilinsaldon tai ulkonäön kanssa

• Anonyymi00081
      UUSI

Arvostuksen ja kunnioituksen puute.

• Anonyymi00088
      UUSI

Noku et anna, etkä antanut.

• Anonyymi00092
      UUSI

Sun elämäsi on jo paalutettu sinne, liian epästabiili tunne-elämä, epämääräiset sukulaiset, erilaiset elämäntavat.

• Anonyymi00097
        UUSI

Ei kai sukulaisiaan voi valita? Minä en ole kuin lasten ja lapsenlapsen kanssa tekemisissä. Ei ole pakko, koska ovat julmia ja itsekkäitä. Kokevat sukunimensä ansiosta olevansa jotain parempaa. Lapsesta nähnyt kuinka tekopyhiä ja ilkeitä ovatkaan. Rikkaita varkaita, jotka häikäilemättömästi käyttivät luottamusta hyväksi ja täyttivät jo siihen isoon rahakirstuun orpolapsien rahoja. Mikään rahamäärä ei riitä. Äiti ja kummisetä, setä ja ja sedän vävy. Valitettavasti rikos on vanhentunut. En ole missään tekemisissä luonnollisestikaan. Sisko myös varasti kaiken arvotavaran äidin perinnöstä kotoaan lupaa kysymättä. Vei nekin mitä oli minulle luvattu. Parasta on elämä, kun ei tarvitse olla noiden ahneiden haaskalintujen kanssa missään tekemisissä. Alinta saastaa. Ja kyllä olen ollut rehellisesti kateellinen ihmisille, joilla on rakkaat ja välittävät perhesuhteet. Ja se heille suotakoon. En päästä itseäni katkeroitumaan, onhan minulla rakas ydinperheeni. Halusin aina perheen, kun sitä ei itselläni aikanaan ollut. Itse huolehdin itsestäni pienestä lähtien. Siten miten osasin. Lahjoin kavereita karkeilla koulussa alaluokalla. Jotta tykkäsivät. Kyllä täällä on se oma elämä nyt ja nykyään tarkkaan valikoitu seura. Olen periksiantamaton.

• Anonyymi00094
      UUSI

"Toiminta" toisen naisen kanssa.

• Anonyymi00098
        UUSI

Mikä on pojan ja miehen ero? Mies hoitaa kunniakkaasti naisasiansa. Ei halua hajottaa muita, koska ei tarvitse toisen alspainantaa kokeakseen olevansa arvokas. Nostaa itsensä paremmaksi, kun on saanut tehtyä toiselle paskat. Ei tuollaisilla miehillä tee mitään. Korkeintaan osaatte ylistää itseänne ja laittaa lihaa piiloon. Alkeellista ihmiseloa. Ja koskaan ette raukkamaisuuttanne osas puolustaa heikompaa osapuolta. Luikkikaa vaikka sinne äitine helmojenne alle piiloon surkeuttanne. Äiti kun teistä jättää, ei ole enää aika miehen ikäisillä pojilla enää pelastusta ja turvaa. Hävetkää.

• Anonyymi00101
        UUSI
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Mikä on pojan ja miehen ero? Mies hoitaa kunniakkaasti naisasiansa. Ei halua hajottaa muita, koska ei tarvitse toisen alspainantaa kokeakseen olevansa arvokas. Nostaa itsensä paremmaksi, kun on saanut tehtyä toiselle paskat. Ei tuollaisilla miehillä tee mitään. Korkeintaan osaatte ylistää itseänne ja laittaa lihaa piiloon. Alkeellista ihmiseloa. Ja koskaan ette raukkamaisuuttanne osas puolustaa heikompaa osapuolta. Luikkikaa vaikka sinne äitine helmojenne alle piiloon surkeuttanne. Äiti kun teistä jättää, ei ole enää aika miehen ikäisillä pojilla enää pelastusta ja turvaa. Hävetkää.

Tuo nyt kuulosti katkeran mummun oksennukselta.

• Anonyymi00109
        UUSI
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Tuo nyt kuulosti katkeran mummun oksennukselta.

Niin se on Kölvi tämä palstaäijän projektimarjatta joka päässäsi asuu kirjoittelemassa aivan kauheita. Tuo on vielä linnunmaitoa siihen mitä sinä sgagailet täällä laittomia uhkauksia ja muuta ulinaa. T naiselta onko ollut synkkä yö taas

• Anonyymi00110
        UUSI
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Niin se on Kölvi tämä palstaäijän projektimarjatta joka päässäsi asuu kirjoittelemassa aivan kauheita. Tuo on vielä linnunmaitoa siihen mitä sinä sgagailet täällä laittomia uhkauksia ja muuta ulinaa. T naiselta onko ollut synkkä yö taas

Sinut nainen hakataan T sinimustan liikkeen pojat. Jo se saattais tulla itse Kurulta lättyyn jos tietäis miten ratsastelee

• Anonyymi00111
        UUSI
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Sinut nainen hakataan T sinimustan liikkeen pojat. Jo se saattais tulla itse Kurulta lättyyn jos tietäis miten ratsastelee

Mitä Patron tähän tuumaat joko tekee mieli erkaantua tästä viimein?

• Anonyymi00102
      UUSI

Empaattisuus kunniaan, ketään ei kuulu hajoittaa ja korottaa sillä itseä huipulle, tai saada siitä itselle koston mielihyvää, se kuulostaa narismilta.
      Lisättynä vielä mustasukkaisuus. Niin koko ympäristö kärsii.

• Anonyymi00104
      UUSI

Et näyttänyt miehenä et oikeesti haluut mut, ei pelkästään mua, vaan mut.

• Anonyymi00107
      UUSI

En halua muita kuin itseni. Olen narsissi.

• Anonyymi00114
      UUSI

Kuka ketä ylensä narsismi kattaa kaikki seuraavat valehtelu perseen jakaminen jokaiselle vastaantulijalle riittää nasselle että on ulkonäköä tai tilillä hyvä saldo ei arvosta edes itseään ei omaa itsetuntoa tai ylikorostunut nassella aina ylikorostunut joku vähänkään kehuu niin taas on nokkapystyssä miehillä helpointa selvittää onko nasse kehumalla tämän sänkytaitoja ensitöikseen alkavat paukutella kavereilleen henksuleita "sepä kehu että olin paras pano ikinä" ihan sama mitä olisi tosiasiassa sanonu ymmärtävät asiat haluamallaan tavalla eivät erota oikeaa väärästä peittelevät tekemisiään kaikin tavoin kun eivät tiedä edes missä kohti rikkovat lakia mu toivotan onnea sille joka on moisen kuningas/kuningatar saaliin saanu ei mitenkään hallittavissa jos ei moiselle ole jotain jonka menettämistä pelkää tiukat rajat yksin virhe se on adjöö eivät osaa eivätkä halua muuten tarkkailla tekemisiään pitävät jopa itse itseään vastenmielisinä ei sillä eipä ole olemassa vastenmielisempää otusta

• Anonyymi00116
      UUSI

En saanut tappia työnnettyä reikään. Vene upposi.

• Anonyymi00118
      UUSI

Joutuu aina pettymään ja tyytymään.

Kiinnostus muita miehiä kohtaan tappaa mielenkiinnon.

Pahinta on passiiviisuus ja sellainen "kattelu".

Either you are in or you are out. She was OUT.

• Anonyymi00119
      UUSI

Et tykännyt minusta, vaan itsepintaisesti jostain vääristyneestä mielikuvasta minusta. Mielikuva oli ihan väärä, jonkinlainen yksinkertainen prinsessa, joka uskoo horoskooppeihin ja haikailee elämästä, josta minä en voisi vähempää piitata. Luulit varakkaaksi, vain venytän penniä päivittäin selvitäkseni. Luulit että kärsin asioista, joista saan eniten iloa. Luulit, että minulla on suhteita sinne tänne, vaikka ei ole ollut ketään uutta, siitä asti kuin olen sinut tuntenut. En voi haluta ihmistä, joka ei halua minua. En ole koskaan halunnut.

• Anonyymi00122
      UUSI

Ap ei täältä varmaan löydä oikeaa vastausta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      119
      783
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      20
      716
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      639
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      567
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      517
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63