Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
Vastaukset 57
- Anonyymi00001
Ollaanhan me juteltu kahdestaan. Hyvin se on minusta sujunut. Jos jutteluaikaa olisi ollut tuplasti tai triplasti enemmän, mihin oltais päästy jutuissa?
- Anonyymi00002
Tämä saattoi mennä ohi. Ollaan kyllä puhelimessa juteltu.
- Anonyymi00031
Itsellä näissä pelkoa aluksi, luottamuksen puute enemmän siihen, että oletan liikaa asioita ja luulen, et jos joku mulle jotain sanoo menee aluksi pasmat sekaisin? Väärin ymmärretty ja siksi vaistot pelittää vähemmän normisti, enemmän epäilevästi.
Vaatii aina vähän pureskelua ja sen jälkeen voi juttu luistaa ihan toisella tapaa luottamuksen kasvaessa (halu uskoa tähän olettamukseen). Harmittaa itseä, mut minkä menneille voi, jotka vaikuttaa asiaan? Tykkäisin jutella hyvässä hengessä.
Epäily vähän kaikkea hyvää kohtaan on aluksi olemassa, et tuskin toinen on mihinkään hyvään pyrkimässä mun kannalta katsottuna? Kun en koe olevani riittävä. Tiedostan vähätteleväni itseäni kokemattomuuttani. Vaikea jostain syystä luottaa hyvään? - Anonyymi00053
Itselleen oikeanlaisen kanssa voi olla helppokin jutella ensi jännityksen laannuttua?
- Anonyymi00003
Erikoiset yksilöt on juuri se miksi jaksan uskoa tähän ihmiskuntaan. Naamatusten silmästä silmään on aina parasta tavata sellaisia. Mutta tämä homma toimii oudosti, joten joskus joutuu tyytymään tietoon että taas yksi sellainen on jossain. Kyllä sekin lämmittää sydäntä.
- Anonyymi00004
Et ehkä tiennyt mut mä oon aika etevä small talkin ylläpitäjä irl. Mut en tiedä miten se sun kans sujuis.
- Anonyymi00005
Tunnistaminen täällä on aika mahdotonta.
En itse usko että täältä voi ketään oikeasti löytää.
Onnea teille jos löydätte toisenne täältä.
Ei se kai mahdotonta ole. - Anonyymi00006
Niin, sä oot semmonen tyytti, mitä ei voi tulkita väärin.
T.juuppalesta.....
https://m.youtube.com/watch?v=uq05v8356vU - Anonyymi00007
Jos minulta tätä kysyttäisiin, vastaisin, ettei tämä koskaan korvaa sitä, mitä voi syntyä kahden ihmisen vastakkain tapahtuvassa vuorovaikutuksessa. Hyvässä ja pahassa. Toivottavasti tavoitat ihmisesi tuolla reaalimaailmassa.
- Anonyymi00008
Ketä sinä mahdat kaivata?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ketä sinä mahdat kaivata?
Varmaankin jotain saavuttamatonta, mutta en täydellistä kuitenkaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Varmaankin jotain saavuttamatonta, mutta en täydellistä kuitenkaan.
Mikä tekee siitä saavuttamattoman? Realimaailmassa kommunikointi on kyllä hyvä vinkki, johon on helppo yhtyä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mikä tekee siitä saavuttamattoman? Realimaailmassa kommunikointi on kyllä hyvä vinkki, johon on helppo yhtyä.
Olen tähän saakka etsinyt hyvää, arvostavaa ihmissuhdetta sieltä, mistä sitä ei ole löydettävissä. En tarkoita palstaa. Luottamus on kaikki. Ilman sitä ei ole mitään.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olen tähän saakka etsinyt hyvää, arvostavaa ihmissuhdetta sieltä, mistä sitä ei ole löydettävissä. En tarkoita palstaa. Luottamus on kaikki. Ilman sitä ei ole mitään.
Toivottavasti et etsi sitä niin kovasti, ettet huomaa sellaisen löytyvän aivan nenäsi edestä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00017 kirjoitti:
Toivottavasti et etsi sitä niin kovasti, ettet huomaa sellaisen löytyvän aivan nenäsi edestä.
Sepä luotettavat suhteet on aina ein
Ei ikinä. Vain kaveri materiaalia..
Ei niitä omien haavekuvien ja odotusten täydellisiä tyydyttäviä .
Ja ne asuu naapurissa tai samalla alueella
Et niitä voi nähdä usein .
Ja yhdessä vietetty aika on aivan olennaista.
Ei korvien välissä Salas haaveili netissä
Netti haaveili ei johda mihinkään
Mutta irl ja irli kohtaamiset ja yhdessä tekemiset voi johtaa mihin vain .
Sivusta - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sepä luotettavat suhteet on aina ein
Ei ikinä. Vain kaveri materiaalia..
Ei niitä omien haavekuvien ja odotusten täydellisiä tyydyttäviä .
Ja ne asuu naapurissa tai samalla alueella
Et niitä voi nähdä usein .
Ja yhdessä vietetty aika on aivan olennaista.
Ei korvien välissä Salas haaveili netissä
Netti haaveili ei johda mihinkään
Mutta irl ja irli kohtaamiset ja yhdessä tekemiset voi johtaa mihin vain .
SivustaNyt meni kyllä hieman ohi viestisi.
- Anonyymi00010
Jos saisin mahdollisuuden istuisin vastakkain silmiin katsoen ja juttelisin mukavia ja syvällisiä vaikka koko yön.
- Anonyymi00012
Ota se mahdollisuus, kun tarjoutuu tilaisuus :)
- Anonyymi00013
Eikös tällainen mahdollisuus juuri ollut?
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei juteltu.
- Anonyymi00027
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minäkin olin toiveikas, mutta hänyä kiinnosti muut naiset ja asiat, ei minulle edes katsetta uhrannut.
- Anonyymi00057
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minäkin olin toiveikas, mutta hänyä kiinnosti muut naiset ja asiat, ei minulle edes katsetta uhrannut.
No mutta naisia spedeille pimatsuille sun muille esittävä äijä, mieshän jolkottaa siihen suuntaan missä ruokaa on. Sulle ei selvästi ole kun vaivaudut pitämään tätä näytelmää näille, joilla ei ole muuta elämää kuin tirkistellä asioita mitä ei ole
- Anonyymi00014
Hän naisen kanssa voisin todellisuudessa todellisesti jutella, mutta valitettavasti meidän välinen todellisuus on jäänyt menneisyyteen kauan sitten
- Anonyymi00016
Tykkään olla hänen kanssaan kahden kesken.
https://www.youtube.com/watch?v=eUS0NgH94_k&list=RDeUS0NgH94_k&start_radio=1
Hänestä huokuu rauha,joka tarttuu ja rauhoittaa mielen.Hänen läsnäolonsa on kuin lahja,joka saa sydämen keventymään.Hänen kanssaan voi olla täysin oma itsensä,ja tuntea olonsa hyväksytyksi. - Anonyymi00018
Minä en ole jutellut tällä palstalla kenenkään kanssa, olen vain lukenut viestejä ja ihmetellyt onko tämä todellakin läpileikkaus suomalaisesta ihmisestä olemmeko todellakin näin yksintäkertaisella tasolla!!
Jos mies on kiinnostunut mutta ei osaa / uskalla tulla juttelemaan tuolla oikeassa elämässä niin eiköhän se jo kerro jotain hänestäkin. - Anonyymi00019
Aikuinen ihminen kyllä haluaa jutella mieluummin kahdestaan kun jonkun palstan välityksellä että siitä kun ottaa nyt sitten koppia ja lähestyy sitä kohdettaan. Jos kerran on kiinnostunut niin ei aina tarvitse odottaa että toinen tulee ja tekee aloitteen ( taas ), varsinkaan jos itse on antanut pakit mutta tullutkin ehkä katuma päälle.
- Anonyymi00021
Haluaisin todellakin jutella Kulta Rakas! Haluan tältä palstalta pois lopullisesti. Olemme perhe tänä kesänä jos molemmat haluamme. Kaikki on valmista arkeen ja yhteiseen huolenpitoon ja Rakkauteen. On olut niin paljon varjoja mikä on on pitkittänyt suhdettamme yhteiseen kotiin. Sinä olet juuri se Nainen kenet haluan ja voit olla varma etten irti päästä enkä petä... miehesi ❤️
- Anonyymi00023
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
- Anonyymi00055
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
Run to the hills run for your life. Mutta joo tämä koko ketju on aloittajaäijän rakentama haavemaa, missä käsitellään tunteita monenkirjavasti. T naiselta
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Run to the hills run for your life. Mutta joo tämä koko ketju on aloittajaäijän rakentama haavemaa, missä käsitellään tunteita monenkirjavasti. T naiselta
Eli se vastailee itselleen hyviä pahoja ja rumia mikä tässä on niin kovin vaikea sisäistää?
- Anonyymi00022
Voitaisiinko tavata samassa paikassa jossa viime viikolla nähtiin. Iso talo siinä ulkopenkillä aurinkovarjon alla missä istuit naisystäväsi kanssa...Saat varmasti halauksen ja suudelman huulillesi...Mieheltäsi ❤️
- Anonyymi00024
Ei olla nähty viime viikolla…
- Anonyymi00025
No en tykkää olet mt potilas aivoiltasi jenni
- Anonyymi00026
Naiset juttelee ensin koko kylän kanssa ja sitten vasta sen miehen kanssa pitäähän sitä juoruta on elämä niin köyhää.
- Anonyymi00028
Ai, oon sitten aika iso poikkeus.
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ai, oon sitten aika iso poikkeus.
Sinä juoruilet vain pienemmälle piirille, mutta juoruilet kumminkin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sinä juoruilet vain pienemmälle piirille, mutta juoruilet kumminkin.
Hyvin hyvin vähän kenestäkään... olen sellainen vaikenen kuin muuri tyyppinen.
Sorrun kyllä välillä valittamaan joistain ihmisistä ja nekin pieniä juttuja sekä tiedostan senkin johtuvan omasta väsymyksestä tai stressistä. - Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hyvin hyvin vähän kenestäkään... olen sellainen vaikenen kuin muuri tyyppinen.
Sorrun kyllä välillä valittamaan joistain ihmisistä ja nekin pieniä juttuja sekä tiedostan senkin johtuvan omasta väsymyksestä tai stressistä.Ei kiinnosta mistä johtuu. Et ole luotettava ja that's it.
- Anonyymi00029
En olisi ikinä valinnut palstailua, odotin irl-keskustelua aikani, kunnes aikaikkuna suljettiin...
- Anonyymi00030
Joo kuule.
- Anonyymi00033
Kyllä, haluan jutella. Tämä on toiminut vain lämpiönä.
- Anonyymi00035
Meillä ei loppuisi juttu miehen kanssa, ei vain luotettu siihen, että hyvä juttu olikin oikeasti hyvää. Pelko tappaa hitaasti kaiken kauniin, jos antaa sille vallan. Pakeneminen ei ratkaise mitään, ei toisten kuuntelu, mutta siihen voi ajautua. Jatkuu se elämä silti niinkin.
- Anonyymi00039
Meillä toimii puhuminen tai vaikka vaan ollaan puhumatta, yhteisiä juttujakin riittää ettei tekeminen lopu kesken ei kerkeä edes tylsistyä. M-N
- Anonyymi00040
Ei olla koskaan kahdestaan
- Anonyymi00041
ollaan joskus oltu?
- Anonyymi00042
Haluaisin jutella kahdestaan. Täällä on kuitenkin oltava niin kauan, ku kohdataan taas🤍🩷
- Anonyymi00043
Kuka kenen kanssa ei nappaa harvemmin naiset on juurikaan osannu kanssani keskustella ja aina valittavat että se olen minä joka ei osaa keskustella ja seuraavaksi itkevät jos kun satun jonkun naisen kanssa kaupungilla juttelemaan miksi siis näen helpommaksi olla yksin en v ittu jaksa enään tähän ikään sitä ainaista kitinää teet niin tai näin ni aina teet väärin v ittua otitte ne tumpelot ensimmäisiksinne kysymyksenä oliko niin tärkiää päästä neitsyydestä ettei si ole sitä netistä oppinu jos ei sillä kerran itselle ole mitään arvoa kyllä siitä joku öljymiljonääri vähintäänkin miljoonia maksaa kun dubaissa käväsee
- Anonyymi00044
Miksipä ei niitä näitä, säitä, voisikin tuolla kohdatessa. Mutta jos ajattelet jotain sitä syvällisempiä niin en ole koskaan halunnut mitään sielujen yhteyksiä. . On jo tarpeeksi vaikeaa kertoa totuus itselleen.
- Anonyymi00045
Se riippuisi kai sanoista ja asioista koko temppu... tasapaino iloisten aiheiden ja vakavien rakkauteen liittyvien kysymysten välillä silloin, kun se ei enää tunnu niinkään mahdolliselta tai surullista, ei ehkä enää edes kovin tarpeelliselta.
- Anonyymi00046
Sydän on särkynyt. Keskustelu vain pahentaisi olotilaani. Hän sivalsi täysin vailla mitään armoa, kun minä rakastin koko sydämestäni. Minua ei satuteta enää.
- Anonyymi00047
Ohi!
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ohi!
No en kyllä sinulle vastannutkaan, kunhan kirjoitin omasta kokemuksestani.
- Anonyymi00049
Ei ole mitään keskusteltavaa. Enää.
- Anonyymi00050
Toki voidaan mikään ei ole muuttunut, trolleja kun riittää livessäkin.
- Anonyymi00051
Kysy siltä, jonka kanssa olet viestitellyt, jätä muut rauhaan.
- Anonyymi00054
Vähän lannistunutta ja teennäistä kommentointia palstaäijälle jo pidempään ollut sinulla, palstan rauhan puolustaja🤦♀️ TT
- Anonyymi00052
Anteeksi, mutta minä vuonna tapasimme ja missäpäin maailmaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568