http://keskustelu.suomi24.fi/t/4529451
Viimeisin kommentti parin viikon takaa... Eli onko jatkossa niin että koko ketju menee "lukkoon" 6kk sen ALOITTAMISESTA vaikka vimpasta kommentista olisi vain 1 päivä?
Toivotaan että näin on, tuo meinaan estäisi ketjujen "tekohengityksen" eli sen että pidetään auki vastaamalla jotain "jep" parin kuukauden välein
Miksi tämä on lukittu?
12
216
Vastaukset
Johan pomppasi!!!
Käsittämätöntä toopeilua ylläpidolta. Aktiivinen ketju suljetaan!!!Ketju on vanha joten se pitää sulkea... Ihan hyvä uudistus ettei pidetä väkisin "pinnalla" vanhoja ketjuja... tosin sulkuaika voisi olla vaikkapa 1kk avaamisesta
- Suoli246810
Hevonp....t saa sulkea ihan sama kuinka vanha ketju on jos se on aktiivinen.
- hyvä_huomio
Luulin, että vain elottomat vanhat ketjut lukittaisiin, mutta oudoksun, jos menee tälläin, että kaikki lukkoon, vaikka olisi tullut uusia viestejä.
Niin, sehän on kerrankin HYVÄ uudistus, että keskustelu ei jatku loputtomin. Ennen aloitukset oli aloitusjärjestyksessä, silloinkin ketju "hautautui" pois pikkuhiljaa... Eli todella hyvä juttu, toivotaan että tuo ei ole mikään bugi, vaan suuniteltu ominaisuus
- 45565
Jaahas, ja ylläpito halusi tämänkin viestin sivun ekaksi...
- pakettiautomaatille
Eikun sinä niin halusit.
Jos teet kakat housuusi (kun se on mahdollista sinulle), niin onko vika sinun vai äitisi, joka käski kyllä sinua menemään vessaan, mutta ei pakottanut?
- järkijuttu
Ketjut pitäisi lukita viimeistään siinä vaiheessa kun niihin tulee 50 viestiä. Pitkästä ketjusta on tosi hankala etsiä uusia viestejä. Tai aloitus voisi jäädä, mutta 50 viestin 'mälleissä' viestit siirtyisivät piiloon linkin taakse vain luettaviksi.
- onneksi.on.specsavers
Ylläpidolla homma hukassa. Missään ei ole luettavissa kuinka asian olisi edes tarkoitus toimia, ohjeet ja opastus puuttuu täysin. Osa näistä "vanhoista" ketjuista edelleen auki ja kun niihin vastauksen kirjoittaa, sulkeutuvat..
Näin käy kun tällainen pelleporukka on suunnittelemassa ja koodaamassa - täyttä kuraa tämä uudistus! - 9c9d9d9d9
Oi miksi niin? Tätä kannattaa jokaisen meistä pohtia keskuudessamme. Ehkä se joskus vielä selviää?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351896
- 50828
- 82819
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Näin juhannuksena tuttu nainen
Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt27406