Miksi tämä on lukittu?

pankkiautomaatti

http://keskustelu.suomi24.fi/t/4529451

Viimeisin kommentti parin viikon takaa... Eli onko jatkossa niin että koko ketju menee "lukkoon" 6kk sen ALOITTAMISESTA vaikka vimpasta kommentista olisi vain 1 päivä?

Toivotaan että näin on, tuo meinaan estäisi ketjujen "tekohengityksen" eli sen että pidetään auki vastaamalla jotain "jep" parin kuukauden välein

12

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johan pomppasi!!!
      Käsittämätöntä toopeilua ylläpidolta. Aktiivinen ketju suljetaan!!!

      • Ketju on vanha joten se pitää sulkea... Ihan hyvä uudistus ettei pidetä väkisin "pinnalla" vanhoja ketjuja... tosin sulkuaika voisi olla vaikkapa 1kk avaamisesta


    • Suoli246810

      Hevonp....t saa sulkea ihan sama kuinka vanha ketju on jos se on aktiivinen.

    • hyvä_huomio

      Luulin, että vain elottomat vanhat ketjut lukittaisiin, mutta oudoksun, jos menee tälläin, että kaikki lukkoon, vaikka olisi tullut uusia viestejä.

      • Niin, sehän on kerrankin HYVÄ uudistus, että keskustelu ei jatku loputtomin. Ennen aloitukset oli aloitusjärjestyksessä, silloinkin ketju "hautautui" pois pikkuhiljaa... Eli todella hyvä juttu, toivotaan että tuo ei ole mikään bugi, vaan suuniteltu ominaisuus


    • 45565

      Jaahas, ja ylläpito halusi tämänkin viestin sivun ekaksi...

      • pakettiautomaatille

        Eikun sinä niin halusit.
        Jos teet kakat housuusi (kun se on mahdollista sinulle), niin onko vika sinun vai äitisi, joka käski kyllä sinua menemään vessaan, mutta ei pakottanut?


    • järkijuttu

      Ketjut pitäisi lukita viimeistään siinä vaiheessa kun niihin tulee 50 viestiä. Pitkästä ketjusta on tosi hankala etsiä uusia viestejä. Tai aloitus voisi jäädä, mutta 50 viestin 'mälleissä' viestit siirtyisivät piiloon linkin taakse vain luettaviksi.

    • onneksi.on.specsavers

      Ylläpidolla homma hukassa. Missään ei ole luettavissa kuinka asian olisi edes tarkoitus toimia, ohjeet ja opastus puuttuu täysin. Osa näistä "vanhoista" ketjuista edelleen auki ja kun niihin vastauksen kirjoittaa, sulkeutuvat..
      Näin käy kun tällainen pelleporukka on suunnittelemassa ja koodaamassa - täyttä kuraa tämä uudistus!

    • 9c9d9d9d9

      Oi miksi niin? Tätä kannattaa jokaisen meistä pohtia keskuudessamme. Ehkä se joskus vielä selviää?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe