Suomi24-palvelussa paha moka
Suomi24-palvelussa on tapahtunut paha virhe palvelun uudistuksen yhteydessä.
Sivustolla kerrotaan, että muutamien kymmenien käyttäjätilien tiedot pääsivät sekoittumaan inhimillisen virheen seurauksena.
Virheen seurauksena jotkut käyttäjät pääsivät kirjautumaan vahingossa toisen käyttäjän tilille.
Virhe tapahtui keskiviikkona illalla ja palvelun mukaan virhe korjattiin välittömästi kun se havaittiin.
Suomi24 kertoo olevansa yhteydessä niihin käyttäjiin henkilökohtaisesti, joita asia koskee.
http://www.mtv.fi/uutiset/it/artikkeli/kayttajat-kauhuissaan-suomi24-n-postimokasta-sanokaa-etta-ei-ole-totta-eihan/4741180
Suomi24-palvelussa on tapahtunut paha virhe palvelun uudistuksen yhteydessä.
Sivustolla kerrotaan, että muutamien kymmenien käyttäjätilien tiedot pääsivät sekoittumaan inhimillisen virheen seurauksena.
Virheen seurauksena jotkut käyttäjät pääsivät kirjautumaan vahingossa toisen käyttäjän tilille.
Virhe tapahtui keskiviikkona illalla ja palvelun mukaan virhe korjattiin välittömästi kun se havaittiin.
Suomi24 kertoo olevansa yhteydessä niihin käyttäjiin henkilökohtaisesti, joita asia koskee.
http://www.mtv.fi/uutiset/it/artikkeli/kayttajat-kauhuissaan-suomi24-n-postimokasta-sanokaa-etta-ei-ole-totta-eihan/4741180
Vastaukset 26
Vanhimmat
En se minä ollut
Miun posti on tyhjä ; )))
Vakava asia. Erittäinkin.
=DW=
Kivahan Se on et joku sielläkin kävi, vitsi vitsi :).
En tiedä kaatuileeko muilla mutta takkuilee nii ja oli välillä ihan mykkä, meiaa tää yhteys
Ei oo joutnu kattoon et kaatuileeko kun on saanut avittaa kaatuilleita.
Se on ihan hyvä juttu.
Kun itse ei pääse omaan sähköpostiinsa käsiksi, niin tällainen käytäntä on mukava.
Tyhjänpanttinahan se laatikko muuten olisi.
Juu, näin on. En minäkään ole vielä päässyt omaanikaan.
Pääsi jopa ylen otsikoihin, hyh etoasia
Nii, noin haavoittuvainen on tämäkin systeemi. Kaadettiinhan facebookkiki hakkereiden toimesta tässä Yks päivä. Ja koulupojat pääsevät murtautumaan mihin vaan.
Nooooo ! Kaatuuhan pankkejakin ja mummot liukkaalla tiellä
Ai, mä olin lukevani jostain lehdestä, et se johtu päivityksestä.
Minulle tuli pari rahalähetystä postilaatikkooni, joten olen erittäin tyytyväinen sekaannukseen. Toivoisin jatkossa lisää rahalähetyksiä, jotta voisimme Essolla oikein kunnolla rillutella.
Saitko isojakin seteleitä?
Kyllähän ne setelit olivat aika isoja, mutta harmikseni ne olivat ruplanseteleitä. Niistä ei ole meille paljoa hyötyä, sillä Einari Essonen ei myy keskaria ruplilla.
Nii, kelit on liukkaat, ptkuri pitäis olla tai joku muu kaatumisenesto.
Niinnii, haavoittuvainen, ei Sais päivitys aiheuttaa vaaraa yksityisyydensuojalle ja postisalaisuudelle, mutta Niinpä vain kävi.
Palstasta on mennyt maku, ja myös johtoajatus.
Aijas, ja mikähän Se johtoajatus on ollut?
Maku kirjoittajista kiinni, palsta on sen arvoinen kuin kirjoittajat siihen tyytyminen
ei kaikki kirjoita, he vain lukevat :) paljon antaa sekin.
ei kaikki kirjoita, he vain lukevat. paljon antaa sekin.
Justii, lukea pittää ihan mukavia kommettia joukossa ja eikä voi vasta jos ei lue
Kävin ennen muutosta tyhjäämässä sähköpostitilin joten vahinko on vain periaatteellinen jos sellainen on kohdalle sattunut.
Yksityisviestintä on kuitenkin suojattava niin ettei tällaista pääse tapahtumaan. Ymmärrän että asiasta nousee iso häly. Päitä on putoillut vähemmästäkin.
eipä elämässä yleensäkään kaikkea tarvitse levitellä, voi sulkea suunsakin välillä.
Pitääkö joka tuutista tunkea postia. Minä taistelen kaikin asein sitä vastaan. Sähköpostiosoitteeni on seitsemän lukon takana, vain kaikkein läheisin piiri tietää. Kerran annoin pariin kauppaan ja heti alkoi mainnoshyökkäys.
Perheen lisäksi vain rakkauskirjeet ovat tervetulleita, tietysti:))