Käyttäjät päätyivät toisten sähköposteihin

kauhuissaan

Suomi24-palvelussa paha moka

Suomi24-palvelussa on tapahtunut paha virhe palvelun uudistuksen yhteydessä.

Sivustolla kerrotaan, että muutamien kymmenien käyttäjätilien tiedot pääsivät sekoittumaan inhimillisen virheen seurauksena.

Virheen seurauksena jotkut käyttäjät pääsivät kirjautumaan vahingossa toisen käyttäjän tilille.
Virhe tapahtui keskiviikkona illalla ja palvelun mukaan virhe korjattiin välittömästi kun se havaittiin.

Suomi24 kertoo olevansa yhteydessä niihin käyttäjiin henkilökohtaisesti, joita asia koskee.
http://www.mtv.fi/uutiset/it/artikkeli/kayttajat-kauhuissaan-suomi24-n-postimokasta-sanokaa-etta-ei-ole-totta-eihan/4741180

26

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotikiusaaja

      En se minä ollut

      • hihiii

        Miun posti on tyhjä ; )))


    • ö-Öö

      Vakava asia. Erittäinkin.

      =DW=

    • siilimuori

      Kivahan Se on et joku sielläkin kävi, vitsi vitsi :).

      • 1eero

        En tiedä kaatuileeko muilla mutta takkuilee nii ja oli välillä ihan mykkä, meiaa tää yhteys


      • siilimuori

        Ei oo joutnu kattoon et kaatuileeko kun on saanut avittaa kaatuilleita.


    • tekniikkajyllää

      Se on ihan hyvä juttu.
      Kun itse ei pääse omaan sähköpostiinsa käsiksi, niin tällainen käytäntä on mukava.
      Tyhjänpanttinahan se laatikko muuten olisi.

      • tympii

        Juu, näin on. En minäkään ole vielä päässyt omaanikaan.


    • 1eero

      Pääsi jopa ylen otsikoihin, hyh etoasia

      • siilimuori

        Nii, noin haavoittuvainen on tämäkin systeemi. Kaadettiinhan facebookkiki hakkereiden toimesta tässä Yks päivä. Ja koulupojat pääsevät murtautumaan mihin vaan.


      • 1eero

        Nooooo ! Kaatuuhan pankkejakin ja mummot liukkaalla tiellä


      • siilimuori kirjoitti:

        Nii, noin haavoittuvainen on tämäkin systeemi. Kaadettiinhan facebookkiki hakkereiden toimesta tässä Yks päivä. Ja koulupojat pääsevät murtautumaan mihin vaan.

        Ai, mä olin lukevani jostain lehdestä, et se johtu päivityksestä.


      • Minulle tuli pari rahalähetystä postilaatikkooni, joten olen erittäin tyytyväinen sekaannukseen. Toivoisin jatkossa lisää rahalähetyksiä, jotta voisimme Essolla oikein kunnolla rillutella.


      • postia.laatikossa
        Yleismies kirjoitti:

        Minulle tuli pari rahalähetystä postilaatikkooni, joten olen erittäin tyytyväinen sekaannukseen. Toivoisin jatkossa lisää rahalähetyksiä, jotta voisimme Essolla oikein kunnolla rillutella.

        Saitko isojakin seteleitä?


      • postia.laatikossa kirjoitti:

        Saitko isojakin seteleitä?

        Kyllähän ne setelit olivat aika isoja, mutta harmikseni ne olivat ruplanseteleitä. Niistä ei ole meille paljoa hyötyä, sillä Einari Essonen ei myy keskaria ruplilla.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Nooooo ! Kaatuuhan pankkejakin ja mummot liukkaalla tiellä

        Nii, kelit on liukkaat, ptkuri pitäis olla tai joku muu kaatumisenesto.


      • siilimuori
        Nittaminax kirjoitti:

        Ai, mä olin lukevani jostain lehdestä, et se johtu päivityksestä.

        Niinnii, haavoittuvainen, ei Sais päivitys aiheuttaa vaaraa yksityisyydensuojalle ja postisalaisuudelle, mutta Niinpä vain kävi.


      • karttu

        Palstasta on mennyt maku, ja myös johtoajatus.


      • siilimuori
        karttu kirjoitti:

        Palstasta on mennyt maku, ja myös johtoajatus.

        Aijas, ja mikähän Se johtoajatus on ollut?


      • 1eero

        Maku kirjoittajista kiinni, palsta on sen arvoinen kuin kirjoittajat siihen tyytyminen


      • pääskynen

        ei kaikki kirjoita, he vain lukevat :) paljon antaa sekin.


      • pääskynen
        1eero kirjoitti:

        Maku kirjoittajista kiinni, palsta on sen arvoinen kuin kirjoittajat siihen tyytyminen

        ei kaikki kirjoita, he vain lukevat. paljon antaa sekin.


      • 1eero
        pääskynen kirjoitti:

        ei kaikki kirjoita, he vain lukevat. paljon antaa sekin.

        Justii, lukea pittää ihan mukavia kommettia joukossa ja eikä voi vasta jos ei lue


    • Anon_yymi

      Kävin ennen muutosta tyhjäämässä sähköpostitilin joten vahinko on vain periaatteellinen jos sellainen on kohdalle sattunut.

      Yksityisviestintä on kuitenkin suojattava niin ettei tällaista pääse tapahtumaan. Ymmärrän että asiasta nousee iso häly. Päitä on putoillut vähemmästäkin.

    • palstalainen

      eipä elämässä yleensäkään kaikkea tarvitse levitellä, voi sulkea suunsakin välillä.

    • Viatonsivullinen

      Pitääkö joka tuutista tunkea postia. Minä taistelen kaikin asein sitä vastaan. Sähköpostiosoitteeni on seitsemän lukon takana, vain kaikkein läheisin piiri tietää. Kerran annoin pariin kauppaan ja heti alkoi mainnoshyökkäys.
      Perheen lisäksi vain rakkauskirjeet ovat tervetulleita, tietysti:))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe