Mediassa esillä olleesta kirjautumisongelmasta

Keskiviikkoiltana 28.1. uudistuksen yhteydessä sattunut, muutamia kymmeniä Suomi24-käyttäjiä koskenut kirjautumisongelma on ollut tänään esillä mediassa. Ongelma korjattiin heti kun se huomattiin keskiviikkoiltana, eikä ylläpidon tietoon ole tullut tapauksia, jossa ongelma olisi aiheuttanut vahinkoa käyttäjille.

Virhe oli kuitenkin merkittävä, ja olemme pahoillamme käyttäjille aiheutuneesta haitasta. Niihin henkilöihin, joita ongelma kosketti, on oltu yhteydessä torstain aikana.

Haluamme muistuttaa tässä yhteydessä käyttäjiä myös hyvästä salasanakäytännöstä. Hyvä salasana sisältää isoja ja pieniä kirjaimia, numeroita ja erikoismerkkejä. Sen on hyvä olla myös tarpeeksi pitkä. Pääsääntönä se, että vain käyttäjä itse voi muistaa salasanansa, eikä se ole arvattavissa.

Terveisin,

Suomi24 Ylläpito

171

2989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähköpostimestari
      • Torveli

        Sähköposti toimii ihan moitteettomasti,muutos on vain parempaan päin!!


      • Ime_parsaa

        Kunnes kompastuit pottaan ja heräsit...


      • Joopajookosta

        Kunnes kompastuit pottaan ja heräsit...

        Paljonko sulle maksetaan trollaamisesta Suoli24:n hyväksi?


      • histeekki

        Jotenkin noi treffitkin pätkii, sen takia jäi yhdet treffit väliin. Toisaalta eipä sillä väliä kun on myös www.seksi24.net treffit :)


      • eisetoimi
        Torveli kirjoitti:

        Sähköposti toimii ihan moitteettomasti,muutos on vain parempaan päin!!

        No ei ainakaan itsellä. Pitää klikkailla useampia kertoja ennen kuin onnistuu.


    • Sähköpostimestari

      https://mail.yandex.com/ Tarjoaa ilmaisen ja aivan loistavan sähköpostipalvelun. Miksi pitäisi käyttää ja kärsiä huonostitoimivasta Tanskalaisesta palvelusta?

      • yandex.ru

        Venäläinen yandex on erittäin turvallinen ja FSB ystävällinen


    • jepulisj

      Ei ole ylläpito ollut yhteydessä.Taitaa ongelma koskea useampaa kuin kymmeniä käyttäjiä.
      30.01.2015 klo12.55 edelleenkin herjaa väärää salasanaa tai ja käyttäjätunnusta.juhani196.

      • Ei ole oltu yhteydessä!


      • kedu

        Sama juttu kolmatta päivää


      • vanha_käyttäjä

        Mäkään en pääse kirjautumaan (sama profiili ollut yli 10 v.)


      • HermotMenee
        vanha_käyttäjä kirjoitti:

        Mäkään en pääse kirjautumaan (sama profiili ollut yli 10 v.)

        Juu eipä ole ennen ollut näin hankalaa kirjautuminen s24.lle. Kokoajan herjaa millon mitäkin "palvelu estetty jne jne jne" Oli pakko jo ilmoittaa spostiini kirjoittaville kun viimein pääsin että ottavat yhteyttä uuteen gmailiini koska saattaa mennä päiviä että en yrityksistä huolimatta pääse kirjautumaan sivustolle. Myös osa laskuistani tulee s24.n postiin. Kuka korvaa kun alan saamaan karhukirjeitä vain sentakia että en pääse postiin?


      • Hei,

        Kirjautumisongelmat ("herjaa väärää salasanaa") ovat "onneksi" eri asia, kuin mediassa esillä ollut ongelma. Täällä on muutamia vinkkejä, jotka saattavat auttaa kirjautumisessa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13404066

        Kannattaa myös kokeilla kirjautumista etusivun kautta --> sitten siirtyy Postiin. Toinen vaihtoehto on kokeilla vaihtaa salasana, jos olet antanut vaihtoehtoisen sähköpostiosoitteen (klikkaa Unohtuiko tunnus tai salasana?).

        Pääsääntöisesti kirjautuminen on onnistunut näillä vinkeillä. Yritämme paikantaa takkuilun alkuperää ja korjata sen mahdollisimman pian.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • Sessan1
        sussu.juvonen kirjoitti:

        Ei ole oltu yhteydessä!

        Näiden muutosten kanssa sama ongelma kuin Hotmailissa kun yritin vaihtaa salasanaa ja yhtäkkiä mun nimimerkki olikin muka varattu ja sillä on kirjoitettu.Haistakaa


      • eipätoimi
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Kirjautumisongelmat ("herjaa väärää salasanaa") ovat "onneksi" eri asia, kuin mediassa esillä ollut ongelma. Täällä on muutamia vinkkejä, jotka saattavat auttaa kirjautumisessa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13404066

        Kannattaa myös kokeilla kirjautumista etusivun kautta --> sitten siirtyy Postiin. Toinen vaihtoehto on kokeilla vaihtaa salasana, jos olet antanut vaihtoehtoisen sähköpostiosoitteen (klikkaa Unohtuiko tunnus tai salasana?).

        Pääsääntöisesti kirjautuminen on onnistunut näillä vinkeillä. Yritämme paikantaa takkuilun alkuperää ja korjata sen mahdollisimman pian.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Ei muuten onnistu kirjautuminen millään selaimella eikä mistään kautta (etusivu yms.) eikä myöskään salasanan vaihtolinkki toimi, olen yrittänyt noin 10 kertaa tilata vaihtolinkin, ilmoittaa vain että "virhe lähetyksessä"....


      • näinon
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Kirjautumisongelmat ("herjaa väärää salasanaa") ovat "onneksi" eri asia, kuin mediassa esillä ollut ongelma. Täällä on muutamia vinkkejä, jotka saattavat auttaa kirjautumisessa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13404066

        Kannattaa myös kokeilla kirjautumista etusivun kautta --> sitten siirtyy Postiin. Toinen vaihtoehto on kokeilla vaihtaa salasana, jos olet antanut vaihtoehtoisen sähköpostiosoitteen (klikkaa Unohtuiko tunnus tai salasana?).

        Pääsääntöisesti kirjautuminen on onnistunut näillä vinkeillä. Yritämme paikantaa takkuilun alkuperää ja korjata sen mahdollisimman pian.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Hei! Itse pääsin kyllä kirjautumaan, mutta nimimerkiksi tulee käyttäjätunnukseni, ei nimimerkkini. Mitä pitää tehdä?


      • jari.k

        ei toimi ei.. suoli24'n naamakirjaakin hätyytellyt asiassa, mutta eipä näytä kiinnostavan.


    • Ykskamu

      Olin pakotettu ottamaan mediaan yhteyttä koska katson että olette rikkonut minun oikeuksiani ja yleistä viestintäsalaisuutta. Jo antamanne ohjeet kuinka selvitän itse tapausta, olivat todella hyvän maun vastaisia. Ette antaneet numero johon soitaisin ja josta saisin apua, vaan se piti etsiä itse. Pyysitte minua kirjautumaan nimimerkillä yhteydenottoa varten jota minulla ei ole, koska käytän vain sähköpostia. Pyysitte yhteyden ottoa Facebookin kautta, jota en käytä!

      Nyt vielä kerrotte muunneltua totuutta, etteikö tästä olisi ollut haittaa tai vahinkoa. Tein avauksen vieraaseen postiin joutumisesta, joten katson että ongelma on ollut todellinen ja on mahdollisesti aiheuttanut suurta haittaa osalle käyttäjistä.

      Minä yritin soittaa löytämääni palvelunumeroon johon ette vastannut, vaikka etukäteen ilmoitin mihin aikaan soitan teille!


      Hyvä ylläpito, vieläkö pyydätte minua käyttämään S24 palvelua?

      Itse en pyydä mitään korvauksia aiheuttamastanne haitasta, ainoastaan toivon että kuuntelette tarkalla korvalla käyttäjiä ja sitä mitä he haluavat. Esim käyttäjät ovat täällä vaatineet lukuisia parannuksia kuten viestipuuta ja muita keskustelun seuraamisen helpottavia työkaluja. Olisiko korkea aika alkaa tekemään aidosti yhteistyössä käyttäjien kanssa kohden parempaa ja toimivampaa S24 palvelua.

      http://www.digitoday.fi/data/2015/01/30/suomi24-kayttajat-paatyivat-toistensa-sahkoposteihin/20151282/66

      • Hei Ykskamu,

        Tietoomme ei ole tullut, että kellekään olisi aiheutunut vahinkoa. Myönnämme kuitenkin virheen olleen täysin meidän ja pahoittelemme haittaa. Jos jollekin on aiheutunut vahinkoa, jonka hän voi osoittaa, toivomme hänen olevan meihin yhteydessä.

        Palvelunumero ja palautelomake ovat käyttäjien saatavissa asianmukaisesti. Puhelin on ollut ruuhkautunut ja kohtelemme kaikkia soittajia tasa-arvoisesti. Siksi emme ole voineet poimia juuri sinun soittoasi muiden joukosta.

        Meitä on täällä monta, jotka tälläkin hetkellä koko ajan käsittelevät palautteitanne ja vastailevat eri kanavissa. Kyllä me ainakin kovasti yritämme kuunnella käyttäjiä. Olisiko sinulla jotain konkreettisia ideoita, miten voisimme osoittaa tämän teille paremmin? Julkinen työlista lienee sinulle tuttu ja tietänet myös kantamme viestipuuhun.

        Me emme voi emmekä halua pakottaa ketään käyttämään palveluamme. Jos se ei miellytä, on netti onneksi pullollaan erilaisia vaihtoehtoja. Toki toivomme, että maltatte antaa uudelle palvelulle mahdollisuuden. Kuten olemme sanoneet, tämä on alku uudelle.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • Tesittenosaatte

        "Puhelin on ollut ruuhkautunut"

        Ai "muutaman kymmenen" käyttäjän soitoista? Buahahahhahahaaaa.


      • kovia-aikoja
        Tesittenosaatte kirjoitti:

        "Puhelin on ollut ruuhkautunut"

        Ai "muutaman kymmenen" käyttäjän soitoista? Buahahahhahahaaaa.

        Kun firman käytössä on ainoastaan yksi ikivanha lankapuhelin, niin se voi aiheuttaa pientä jononpoikasta.
        Laittaisivat edes odotusmusiikiksi vaikka Katri-Helenan kappaleen "Katson autiota hiekkarantaa".
        Tai sitten sen hupikipaleen "Ylläpito makaa Mallorcalla, rommia ne ryyppää palmun alla".


      • vaihtoparempaan
        suomi24 kirjoitti:

        Hei Ykskamu,

        Tietoomme ei ole tullut, että kellekään olisi aiheutunut vahinkoa. Myönnämme kuitenkin virheen olleen täysin meidän ja pahoittelemme haittaa. Jos jollekin on aiheutunut vahinkoa, jonka hän voi osoittaa, toivomme hänen olevan meihin yhteydessä.

        Palvelunumero ja palautelomake ovat käyttäjien saatavissa asianmukaisesti. Puhelin on ollut ruuhkautunut ja kohtelemme kaikkia soittajia tasa-arvoisesti. Siksi emme ole voineet poimia juuri sinun soittoasi muiden joukosta.

        Meitä on täällä monta, jotka tälläkin hetkellä koko ajan käsittelevät palautteitanne ja vastailevat eri kanavissa. Kyllä me ainakin kovasti yritämme kuunnella käyttäjiä. Olisiko sinulla jotain konkreettisia ideoita, miten voisimme osoittaa tämän teille paremmin? Julkinen työlista lienee sinulle tuttu ja tietänet myös kantamme viestipuuhun.

        Me emme voi emmekä halua pakottaa ketään käyttämään palveluamme. Jos se ei miellytä, on netti onneksi pullollaan erilaisia vaihtoehtoja. Toki toivomme, että maltatte antaa uudelle palvelulle mahdollisuuden. Kuten olemme sanoneet, tämä on alku uudelle.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Olipa siinä vastauksessa ironiaa.Nyt riitti tää teidän sekoilu.Se on MORO suomi24.....


    • hlups

      "ylläpidon tietoon ole tullut tapauksia, jossa ongelma olisi aiheuttanut vahinkoa käyttäjille."

      Todennäköisesti käyttäjätkään eivät vielä tiedä, onko viestintäsalaisuuden rikkomuksesta jo aiheutunut tai aiheutuuko siitä tulevaisuudessa heille vahinkoa.

      Siellä sähköpostissahan voi olla vaikka mitä henkilökohtaista tietoa, jota voidan hyödyntää esim. kiusaamisessa tai kiristyksessä tai muuten vaan levitellä julkisesti. Ihan täysin riippuen siitä, minkälainen tapaus on päässyt ne viestit näkemään.

      • palaute

        Minunkin s24 posti toimi vasta tänään, mutta ei haittaa, mulla on muitakin posteja. Mikäli joku haluaa väärinkäyttää toisten posteja, niin siitä vaan kirje/viestintäsalaisuutta rikkomaan, on muuten rikos perheen sisälläkin.
        Aika onnetonta täytyy olla oma elämä, jos pitää vieraiden ihmisten viestejä nuuskia.


      • hatinwatti

        Kukaan järkevä ihminen ei laita mitään sellaista tietoa sähköpostiin minkä vuotamisesta saattaisi olla itselleen tai läheisille haitaa ja kyllä ne kaikki sähköpostipalvelimet ovat samalla tavalla luotettavia tai epäluotettavia omasta uskomuksesta huolimatta. Sama koskee kaikkea sähköistä viestintää ja urkintaa harjoitetaan ihan valtioiden taholtakin viranomaisten toimesta.


      • kyllästynyt2

        Meidän perheessä yksi kolmesta sähköpostista toimii. Yksi postitili olisi tärkeä koska siellä on nyt mahdollisesti posti joka vaatii pikaista yhteydenottoa. Suomi24 on ollut aiemminkin epävarma, joten kun tämä ehkä joskus aukeaa, siirrän tiedostot toiselle palvelimelle niin ei tarvitse jännittää aukeaako. Minulla on pari muutasähköpostia joiden kanssa ei ole ollut ongelmia. Tässä postissa on tallennettuna tiedostoja jotka pitäisi vain saada pois.


      • capris
        kyllästynyt2 kirjoitti:

        Meidän perheessä yksi kolmesta sähköpostista toimii. Yksi postitili olisi tärkeä koska siellä on nyt mahdollisesti posti joka vaatii pikaista yhteydenottoa. Suomi24 on ollut aiemminkin epävarma, joten kun tämä ehkä joskus aukeaa, siirrän tiedostot toiselle palvelimelle niin ei tarvitse jännittää aukeaako. Minulla on pari muutasähköpostia joiden kanssa ei ole ollut ongelmia. Tässä postissa on tallennettuna tiedostoja jotka pitäisi vain saada pois.

        Juuri näin.


      • Pääsin tänään 3.2. vihdoin kirjautumaan sähköpostiin. Käytännön muuttamisesta ei ole suomi 24 katsonut tarpeelliseksi ilmoitella ja ja antaa ohjeita ajoissa kirjautumisesta uuteen systeemiin. Kaikki tähän mennessä tulleetpostithukassa. Vastauksestanne edellä näkyy selvästi ylimielisyytenne käyttäjiä kohtaan. "jos toimintmme ei miellyutä, käytettävissä lukuisia palvelun tarjoajia" Osoittaa hervinaista ylimielisyyttä.
        VEKA.


    • köhköh

      tosi loistava tämä teidän viestisysteemikin... olette sitten ottaneet Almalta mallia, miten saadaan aikaiseksi tuplaviestejä?

    • TurhaNappula

      Tuossa keskustelu-palkissa näkyy hyvin usein tuplana sama nappula eri nimellä: toisen nimi on "Aihealueet" ja toisen nimi on "Kaikki aihealueet". Kummasta tahansa klikkaamalla pääsee samaan paikkaan eli kaikkiin aihealueisiin. Toinen niistä nappuloista on turha? Turhat nappulat johtavat ennen pitkää turhiin ongelmiin, joten ainakin toiseen turhaan nappulaan pitäisi laittaa ohje: "Älä klikkaa tästä turhasta sinisestä nappulasta"

    • Sähköpostimestari

      Yandex on erinomainen palveluntarjoaja joka tarjoaa tietenkin ilmaisen ja loistavan sähköpostipalvelun kaikille halukkaille. Minkä takia pitäisi kituutella toimimattoman ja epäluotettavan palvelun kanssa? http://mail.yandex.com/

      • Höhhöö

        Miksiköhän Herra Sähköpostimestari ei laita tämän mainostamansa sähköpostipalvelun oikeita omistaja ja palvelintietoja näkyviin?? Puskista on helppoa huudella, vaikka tosiasia kuitenkin on, että "......" haukkuu kun karavaani kulkee!


    • kummajainen

      Niin siis miksi edelleen herjaa salasanaa?????

    • mulukkero

      tänään oli vaikeuksia!

    • Olen ollut suomi24:n käyttäjä noin 10 vuotta, ja minun mielestäni tämä "uusimispäivitysprojekti" oli tähän mennessä kivuttomin. Edellinen tökki muistaakseni pahimmillaan parisen viikkoa, jonka aikana hyvin useat pääsivät kirjautumaan postiinsa enemmän tai vähemmän hyvällä menestyksellä. Silloin oli minunkin pitkä pinnani koetuksella. Ainoa haitta tällä kertaa minulle oli, että en päässyt 28. päivä kirjautumaan postiini, kuin illemmalla. Olin varautunut samaan rumbaan kuin edellisellä kerralla, jolloin valituksia lähetettiin tulvimalla, minäkin osallisena. Jos joillakin käyttäjillä on vieläkin ongelmia kirjautumisen suhteen, niin otan osaa, kun tiedän kuinka se VEETTÄÄ ja ISOSTI, mutta kyllä tämä vielä pääsee eroon "lasten taudeista", kuten ennenkin. T. Jari

    • outi44

      Vielä tänäänkään en ole onnistunut kirjautumaan ulos sähköpostistani. Minulla ei ole ollut tähän mennessä mitään muita ongelmia uudistuksen suhteen. Sielläpä jossain bittiavaruudessa pyörii muutamia avonaisia sähköpostejani.

      • lumiukkokukko

        huomasin saman ongelman.sähköpostistani ei pysty kirjautumaan ulos.


      • EnLuotaPostiin

        Samoin kävi myös minulle. Jäi vaikutelma että posti jäi auki ja sinne pääsi kuka tahansa kurkistamaan sisälle. Muuten sähköposti on toiminut alusta asti, paitsi että miksihän siellä postit tulee tuplana? Kenenkään ei pitäisi jättää postiaan yksin Suomipostin varaan.


      • Hei!

        Mitä tarkoittaa, että ette ole päässeet kirjautumaan ulos? Kuvailisitteko ongelman mahdollisimman tarkasti? Mikä selain ja selainversio teillä on ollut käytössä?

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • Hei,

        Korjaan itseäni saman tien. Uloskirjautumiseen liittyvät ongelmat on havaittu ja korjattu lauantaina. Ilmoitattehan, mikäli ongelma vielä häiritsee.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • Maeja

      En pääse cättäilemään.... PILALLA!!!

      • gadagoo

        Sehän on vain hyvä että et pääse chattiin. Nyt sulla on aikaa hankkia oikea elämä. :)


      • Hei,

        Chatia ei ole muutettu uudistuksessa mitenkään. Mikä kohta chatiin mennessä ei onnistu? Onnistutko kirjautumaan? Pääsetkö huoneisiin?

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • kummauudistus

      Uudistuksen myötä omilla tunnuksilla ei pääse omaan profiiliin vaan heittää Not reguest. Ei löydy tälläistä profiilia. Jostain haun kautta sitten onnistuu pääsemään omaan profiiliin. Vastausta en ole saanut asiakaspalvelustanne, en ole tainnut koskaan saada. MItähän ongelmia muilla käyttäjillä on päästä profiileja katsomaan. MInun profiilissani ei ole vieraillut ketään, vaikka on kuvallinen. Luulisi, että joku eksyy vaikka vahingossa. Voisi taas poistaa koko profiilin.

      • Vieläkös profiilin voi tehdä???
        Oon yrittänyt etsiä paikkaa missä sen vois tehdä mut oon niin hölmö etten oo löytänyt.
        Enkä oo päässyt mitään kautta erään vanhan tutun profiiliin.Oisin halunnut laittaa hänelle pitkästä aikaa viestiä mut ei onnistu millään!!!
        Oon etsinyt yhteisö sivua et voisin sieltä kautta hakemalla päästä hänen sivuilleen mut en löydä sitäkään yhteisö sivua?ONKO SEKIN HEIVATTU UUDISTUKSEN MYÖTÄ POIS????
        Jos näin on niin VOISKO SUOMI24:N VIISAAAT YLLÄPIDON IHMISET KERTOO ET MIKS NÄIN ON TEHTY JA MITEN NYT TOIMITAAN kun haluu löytää jonkun vanhan kamun????


      • göngädää
        vanhamaalainen kirjoitti:

        Vieläkös profiilin voi tehdä???
        Oon yrittänyt etsiä paikkaa missä sen vois tehdä mut oon niin hölmö etten oo löytänyt.
        Enkä oo päässyt mitään kautta erään vanhan tutun profiiliin.Oisin halunnut laittaa hänelle pitkästä aikaa viestiä mut ei onnistu millään!!!
        Oon etsinyt yhteisö sivua et voisin sieltä kautta hakemalla päästä hänen sivuilleen mut en löydä sitäkään yhteisö sivua?ONKO SEKIN HEIVATTU UUDISTUKSEN MYÖTÄ POIS????
        Jos näin on niin VOISKO SUOMI24:N VIISAAAT YLLÄPIDON IHMISET KERTOO ET MIKS NÄIN ON TEHTY JA MITEN NYT TOIMITAAN kun haluu löytää jonkun vanhan kamun????

        Mikset mene käymään hänen luonaan tai vaikka edes soita hänelle? Jos joku "vanha kamu" ei ole ollut edes sen verran tärkeä, ettei ole voinut muita yhteystietoja vaihtaa, kannattaa unohtaa koko kamu.


      • göngädää kirjoitti:

        Mikset mene käymään hänen luonaan tai vaikka edes soita hänelle? Jos joku "vanha kamu" ei ole ollut edes sen verran tärkeä, ettei ole voinut muita yhteystietoja vaihtaa, kannattaa unohtaa koko kamu.

        Anteeks vaan mut asuu sen verran etäällä et en viiti lähtee ja toisekseen ei oo rahaa!!!Olimme viestittelykamuja profiilissa joten en tarvinnut hänen puh.numeroa enkä muitakaan henk.tietoja ja olimme todella hyviä kamuja vaikka kuinka sinä irvailetkin!!!Tiesin sen millä paikkakunnalla hän asuu mut en muuta ja EN halunnutkaan tietää koska ei ollut tarkoituskaan tavata tms.
        Hänen kanssaan oli tosi kiva viestitellä ja siks haluaisin vieläkin pitää yhteyttä.
        Yhteydenpito loppui kun mä sairastuin ja olin pitkään sairaalassa enkä jaksanut käydä ollenkaan edes tietsikalla.
        Kato sinä "göngädää" kun elämässä voi sattuu kaikenlaista ja tilanteet muuttuvat radikaalistikkin hyvin nopeasti ja sit onkin sellasessa kunnossa ettei pysty tekemään paljon muuta kuin makaamaan sairaalassa!!!!


      • Evitainen
        vanhamaalainen kirjoitti:

        Vieläkös profiilin voi tehdä???
        Oon yrittänyt etsiä paikkaa missä sen vois tehdä mut oon niin hölmö etten oo löytänyt.
        Enkä oo päässyt mitään kautta erään vanhan tutun profiiliin.Oisin halunnut laittaa hänelle pitkästä aikaa viestiä mut ei onnistu millään!!!
        Oon etsinyt yhteisö sivua et voisin sieltä kautta hakemalla päästä hänen sivuilleen mut en löydä sitäkään yhteisö sivua?ONKO SEKIN HEIVATTU UUDISTUKSEN MYÖTÄ POIS????
        Jos näin on niin VOISKO SUOMI24:N VIISAAAT YLLÄPIDON IHMISET KERTOO ET MIKS NÄIN ON TEHTY JA MITEN NYT TOIMITAAN kun haluu löytää jonkun vanhan kamun????

        Hei! Siitähän ilmoitettiin isosti jo etukäteen, että YHTEISÖ, vanhassa mallissa on Out ja käskettiin ottamaan kuvat ja muut tarpeelliset viestit talteen. Profiilin tiedot taas siirtyivät ainakin minulla ja ne näkyi postilaattikkooni kirjautumisen yhteydessä ja poistin ne nyt tarpeettomina. Kopsasin ne kyllä koneeni syövereihin, jos joskus vastaava palvelu uudelleen avautuu.


      • Evitainen kirjoitti:

        Hei! Siitähän ilmoitettiin isosti jo etukäteen, että YHTEISÖ, vanhassa mallissa on Out ja käskettiin ottamaan kuvat ja muut tarpeelliset viestit talteen. Profiilin tiedot taas siirtyivät ainakin minulla ja ne näkyi postilaattikkooni kirjautumisen yhteydessä ja poistin ne nyt tarpeettomina. Kopsasin ne kyllä koneeni syövereihin, jos joskus vastaava palvelu uudelleen avautuu.

        Enpä ollut lukemassa tiedotetta koska en käyttänyt nettiä yli puoleen vuoteen ennen kuin 271.2015 ja silloinkin vain piipahdin.Seuraavana päivänä olikin jo tää uudistus.
        Silloin 27.1.2015 piipahdin myös yhteisö sivulla ja vilasin et onko tällä tuttavalla vielä sama nimimerkki profiilissa mutta viestiä en laittanut silloin kun mulla ei ollut toimivaa s-postia.Samana päivänä loin s-postin uudella käyttäjätunnuksella mut en kerennyt enää pyörimään netissä enempää silloin.
        MITEN nyt sit saa profiilin tehtyä vai saako mitenkään????Niin ja MITEN JA MISTÄ löydän nää profiilit kuten esim.tän vanhan viestittelykaverin profiilin???
        OLISKO JOKU NIIN YSTÄVÄLLINEN JA KERTOISI MULLE TOOPELLE???


      • vanhamaalainen kirjoitti:

        Vieläkös profiilin voi tehdä???
        Oon yrittänyt etsiä paikkaa missä sen vois tehdä mut oon niin hölmö etten oo löytänyt.
        Enkä oo päässyt mitään kautta erään vanhan tutun profiiliin.Oisin halunnut laittaa hänelle pitkästä aikaa viestiä mut ei onnistu millään!!!
        Oon etsinyt yhteisö sivua et voisin sieltä kautta hakemalla päästä hänen sivuilleen mut en löydä sitäkään yhteisö sivua?ONKO SEKIN HEIVATTU UUDISTUKSEN MYÖTÄ POIS????
        Jos näin on niin VOISKO SUOMI24:N VIISAAAT YLLÄPIDON IHMISET KERTOO ET MIKS NÄIN ON TEHTY JA MITEN NYT TOIMITAAN kun haluu löytää jonkun vanhan kamun????

        Hei,

        Yhteisö tosiaan suljettiin uudistuksen myötä. Olemme viestineet asiasta Suomi24:ssä ja lähettäneet myös sähköpostitiedotteen. Valitettavaa, jos mikään näistä viesteistä ei sinua tavoittanut.

        Täällä voit luoda uuden tunnuksen https://oma.suomi24.fi/rekisteroidy.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Yhteisö tosiaan suljettiin uudistuksen myötä. Olemme viestineet asiasta Suomi24:ssä ja lähettäneet myös sähköpostitiedotteen. Valitettavaa, jos mikään näistä viesteistä ei sinua tavoittanut.

        Täällä voit luoda uuden tunnuksen https://oma.suomi24.fi/rekisteroidy.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        olen jo luonut uuden käyttäjätunnuksen mut kysyinkin sitä et MITEN JA MISTÄ löydän nyt jonkun tietyn ihmisen jonka kanssa olin yhteisössä viestittelykaveri????Hänen yhteisöprofiilin nimimerkin muistan mut kun en tiedä mistä häntä nyt etsisin että voisin lähettää hänelle viestin???


    • Mulla ei oo s-postin kans ollu ongelmia vaikka sen voin sanoo et edellinen s-postin sivut olivat paremmat kuin nää nykyiset.Koko uudistus on minusta huono.Kaikki vaan pelkkää valkosta täynnä...tyhmää!!!
      Mun ongelma on se et en oo päässyt yhteisö-sivulle.Edellisen suomi24:n aikaan(muutama päivä sitten)pääsin vaikka mulla ei ollut silloin vielä käyttäjätunnusta.En käyttänyt suomi24:ää enkä muutenkaan nettiä reiluun puoleen vuoteen ja en muistanut entisen käyttäjätunnuksen salasanaa joten jouduin tekemään uuden käyttäjätunnuksen.
      Nyt oon yrittänyt varmaan 100 kertaa päästä yhteisö-sivulle mut en pääse.Olisin vain laittanut viestin eräälle vanhalle kamulle mut nyt en pääse sitä tekemään.Oon yrittänyt etsiä hänen sivujaan monella tavalla mut ei vain onnistu.Ennen uudistusta pääsin yhteisö-sivun kautta hänen sivuilleen mut sillon en voinut jättää hänelle viestiä kun mulla ei ollu sitä käyttäjätunnusta!!!!
      Kyllä ottaa päähän tää touhu!!!
      OSAISKO JOKU ANTAA MULLE NEUVOJA???Oon laittanut asiasta viestiä suomi24:n palautesivulle ja pyysin laittaa mulle tietoo s-postiin miten homma toimii nyt mut mitään vastausta ei oo tullut!!!!
      Suomi24 VASTATKAA MULLE!!!!!

      • allepito

        Johtuisiko siitä,että yhteisö heivattu mäkeen uudistuksen myötä.


      • allepito kirjoitti:

        Johtuisiko siitä,että yhteisö heivattu mäkeen uudistuksen myötä.

        No voi hitto!!!Miks sekin on pitänyt heivata!!!Mites mä nyt löydän jonkun profiilin johon haluun ottaa yhteyttä???
        KERTOKAA MULLE!!!!!!
        SUOMI24 MILLON SAAN VASTAUKSEN TÄHÄN???????
        EIPÄ VOI MENNÄ PALJON ENEMPÄÄ UUDISTUS PIELEEN KUN NYT ON MENNYT!!!
        VASTAUKSIA SUOMI24 EI SAA MILLOINKAAN EIKÄ MIHINKÄÄN KYSYMYKSEEN EIKÄ MITÄÄN KAUTTA.....MIKSI???


      • hatinwatti

        Olisikohan syytä kirjoitella tärkeät yhteystiedot vaikka paperille ylös pahan päivän varalle.


      • hatinwatti kirjoitti:

        Olisikohan syytä kirjoitella tärkeät yhteystiedot vaikka paperille ylös pahan päivän varalle.

        Mistäpä arvasin et uudistus heivaa just yhteisö sivun pois!!!
        Mä tiedän tän henkilön profiilinimen(nimimerkin)mut mites mä nyt löydän hänet???
        En ymmärrä mitä mun pitäs tehdä tässä tilanteessa???Oon ilmeisesti ihan tumpelo näissä jutuissa mut joku neuvois mua ystävällisesti et onko yleensä mahdollista löytää ko.henkilöä ollenkaan ja jos on niin MIISTÄ JA MITEN????
        Niin ja mä kyllä kirjotankin aika paljon paperille esim.s-postin salasanat jne mut tätä en kirjottanut kun muistan hänen profiilinimen.


    • mmmmmmmmmmmmmmm

      Mistä minä voin nyt tietää onko joku käynyt esim.juuri minun sähköpostissani??sieltähän on pääsy myös facebookkiin ja mahdollisuus saada muidenkin paikkojen salasanoja haltuunsa,yms..vaikka minulla ei mitään kovin arvokasta tietoa siellä varmaan olekaan,niin olisi kiva tietää jos joku on siellä käynyt!miten tälläistä voi päästä tapahtumaan!!

    • Yläpito

      Suomi24 ja Aller saivat näpäytyksen. Mediassa on kerrottu virheen laatu. Virhe korostaa sen asian että Suomi24:n testauksen taso, laatuvarmuus on luokkaa nolla.

      Totuus on että se mitä Suomi24 on myöntänyt tapahtuneen, on vain jäävuoren huippu - koko totuus paljastunee vasta ajan kanssa.

      Valitettavaa että Suomi24-palveluista vastaava Laura Alenius käytti kovin alentavaa kieltä kommentoidessaan tänään asiaa:
      http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194957183888/artikkeli/suomi24 sahkopostimokasta negatiivisesti fanaattiset kayttajat seuraavat tarkasti.html

      • Jännä juttu mut mä en oo päässyt lukemaan tuota juttuu vaikka oon yrittännyt monta kertaa.Eka kerran yritin eilen illalla ja nyt tänään oon yrittänyt useamman kerran.
        Täytyy lähtee aamulehden sivuille lukemaan.


    • spoadfj

      Mä en ole päässyt treffipalstalle ja kone herjaa sinne kirjautuessa, että väärä käyttäjätunnus ja/ tai salasana. JUttelin asiasta ylläpidon kanssa puhelimessa muutama päivä sitten ja vieläkään en pääse sinne.

      • Atlu

        Sama ongelma ja ei toimi vieläkään...


      • Hei,

        Oletteko testanneet näitä vinkkejä http://keskustelu.suomi24.fi/t/13404066 ?
        Joillain myös salasanan vaihto on auttanut tai kirjautuminen etusivun kautta.

        Suurimmalla osalla käyttäjistä kirjautuminen toimii ongelmitta, mutta osalla ei - mikä taas on todella huono juttu. Jotta pääsisimme toden teolla ongelman kimppuun, kertokaa meille mahdollisimman yksityiskohtaisesti, miten ongelma ilmee, mitä olette yrittäneet tehdä - sen vaikutukset sekä millä selaimella ja selainversiolla käytätte palvelua.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • spoadfj

        Hei!

        Sainkin treffit tänään auki mozillan kautta :)


    • kohtatyötön

      posti ei aukee tosi tärkeitä juttuja pitäs nähä työt kärsii !!!

      • ooopp

        just näin!!


    • onneksi.media.julkaisi
      • Ärsyttävääpelleilyä

        Kirjautuminen ei tunnu olevan ainoa mikä uutta järjestelmää vaivaa. Nimimerkki pitää kirjoittaa hassusti kaikki sanat yhteen, ennen kuin se on hyväksyttävässä muodossa ja lähettäminen onnistuu. Muussa tapauksessa järjestelmä ilmoittaa: "näitä merkkejä ei sallita: (SPACE). Mitähän tämä tarkoittaa?

        Ja sitten tänään aiemmin huomasin, että kommenttini olivat poistuneet / poistettu. Miksi?


      • Kotijuristi

        Tuo Hesarin jutun mukaan S24-johtaja Avonius väittää, että tämä postien sekaantumisongelma olisi koskenut vain muutamia kymmeniä käyttäjiä. Kukin voi itse arvioida mitä tapahtuu kun osoitteesta poistetaan erotinpiste. Ilmoitetusta n. 250 000 käyttäjämäärästä kertyy takuuvarmasti enemmän kuin muutama kymmenen duplikaattia.

        Sitten tämä johtajanero vielä selittää, että sekaantuneiden tilien salasanat piti olla samanlaiset, että pääsy toisen tilille onnistui. Valitettavasti joudun tämän kumoamaan. Minulle avautui keskiviikkoiltana toisen henkilön sähköpostit ja voin vakuuttaa, että salasanani on rakenteeltaan sellainen että se on täysin turvaava eikä takuuvarmasti ole samanlaisena minulle keskiviikkoiltana avautuneen postilaatikon haltijalla.

        Millähän matematiikalla rouva johtaja on laskelman tehnyt kun kaava on:

        250 000 käyttäjää x erotinpisteduplikaatit x salasanaduplikaatit= muutama kymmenen käyttäjää !! Kyseinen yhtälön lopputulemaksi ilmoitettu muutamia kymmeniä käyttäjiä on mahdollista ratkaista vain jos johtajalla on salasanat käytössään vertailua varten. Toivon todella ettei Suomi24-palvelussa ole käyttäjätilien salasanat tallennettu ilman kryptausta.


    • sekaisin-

      No mikä siinä on nyt vialla jos perkele on tunnukset tiedossa ja siihen liittyvät niin, varmaan käyttäjissä käyttäjätunnukset ja salasanat sekaisin.

      • ooooopp

        ei toimi ei!!!!!!!!


    • Zach22

      Moi!

      Ei kyllä toimi kirjautuminen ollenkaan. Vaikka käyttäjätunnus ja salasana on oikein :( Heikkoa ...

    • idajkjj

      Vain typerä uskoo työasioissa suoli24:n sähköpostiin. Susi ollut aina ja on edelleen. Parempiakin palveluja on olemassa!

      • oooooppp

        vaihtoon menee!!


    • ottaaPäähän

      Yritän kirjautua omilla tunnuksilla sähköpostiin. Kun painan kirjaudu-nappia, niin koko netti sulkeutuu. Mikä maksaa????? Hajottaa nämä uudistukset kun koskaan ei posti toimi niiden jälkeen.

    • Ranee

      Huonosti on valmisteltu tämän uuden Suomi24 käyttöönotto. Uskomatonta mitä amatöörejä asialla. Olette tuhonneet hyvän portaalin

    • Koodari

      Työlistalla nyt. Nämä olis pitänyt olla valmiina ja testattuina ennen uuden palvelun käyttöönottoa.

      Profiilikuvan lataus
      Lisää keskusteluja aihealuesivulla
      Viestiketjun ulkoasuun viilauksia (tehdään tiiviimpi)
      Käyttäjän kirjoittamat viestit profiilissa
      Sää etusivulle
      Haku (keskustelu, käyttäjä, aihealue)
      Vastausten ja kommenttien kutistaminen
      Viestin laadun arviointi (”peukut”)
      Yksityisviestit
      Viestiketjujen seuraaminen
      Käyttäjien seuraaminen
      Viestien jako suoraan muihin somekanaviin
      Sisällön suosittelu (kiinnostus, alue)
      Sähköpostikoonti
      ”Muista minut” kirjautumisessa
      Uudet luotsityökalut
      Erilaiset viestityypit (mm. yleinen, kysely, mielipide)
      Nostojen ehdotus
      Hyvän viestin kirjoitus -ohjeistus

      • Heippa,

        Jos todella olet koodari, tiedät myöskin varmasti, että palvelu ei ole koskaan valmis. :) Olisi ollut todella hienoa, että kaikki hienot ominaisuudet olisivat olleet valmiina, mutta toisaalta voitte ajatella tämän niin, että nyt teillä on mahdollisuus vaikuttaa järjestykseen, jossa asiat tehdään.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • minää

      Kirjautuminen ei useinkaan onnistu ensimmäisellä kerralla. Hyväksyy vasta toisella yrittämällä. Näin edelleenkin mutta ei ole suuri ongelma.

    • kummauudistus

      On tosi nolo, ettei omaan profiiliin pääse. Siellä on henk koht tietoja ja monet profiilit kuvallisia, kuten omani, Olisi kohtuullista, että profiilin pääsisi poistamaan. Emailia ei missään nimessä kannata ottaa näin epäluotettavalta palveluntarjoajalta.

      • Ihmettelevä57

        Ihmettelen suuresti miten ihmiset eivät ole lukeneet ohjeita mitä oli suomi24 etusivulla ennen uudistusta. Sain ainakin ohjeet myös sähkäpostiini, miten tulee menetellä. Proofiilit poistetaan käytöstä, pyydettiin sieltä ottamaan talteen tärkeät viestit ym. tärkeät asiat ja kuvat jos ei niitä ole muualle tallentanut.


      • Ihmettelevä57 kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti miten ihmiset eivät ole lukeneet ohjeita mitä oli suomi24 etusivulla ennen uudistusta. Sain ainakin ohjeet myös sähkäpostiini, miten tulee menetellä. Proofiilit poistetaan käytöstä, pyydettiin sieltä ottamaan talteen tärkeät viestit ym. tärkeät asiat ja kuvat jos ei niitä ole muualle tallentanut.

        Ei profiileja ole poistettu minnekään, yhteisö -sivu on. Minulla ainakin on profiilissani perustiedot esillä, vain profiilikuva on poissa, mutta sen palautus on näemmä S24 työlistalla ensimmäisenä. Asioista tiedotettiin S24 etusivulla (jos vain vaivautui sen lukemaan) ja sähköpostin käyttäjä sai asiasta myös viestin (jos hän vain viitsi sen lukea sen eikä heivannut sitä lukemattomana roskiin).


      • faltas kirjoitti:

        Ei profiileja ole poistettu minnekään, yhteisö -sivu on. Minulla ainakin on profiilissani perustiedot esillä, vain profiilikuva on poissa, mutta sen palautus on näemmä S24 työlistalla ensimmäisenä. Asioista tiedotettiin S24 etusivulla (jos vain vaivautui sen lukemaan) ja sähköpostin käyttäjä sai asiasta myös viestin (jos hän vain viitsi sen lukea sen eikä heivannut sitä lukemattomana roskiin).

        Multa on jäänyt noi molemmat jutut pois kun aloin taas pitkän ajan jälkeen käyttämään tietsikkaa.En ollut käynyt netissä yli puoleen vuoteen(sairastumisen takia)ja sit kun aloin taas käymään niin tää uudistus tuli jo seuraavana päivänä.
        Vanhaan s-postiin en päässyt kun en muistanut salasanaa(muistivihko katosi muuton yhteydessä n.5 kk sitten)joten mitään viestiä en sit nähnyt ja olin niin tyhmä etten huomannut tota etusivulla ollutta tiedotusta koska vain piipahdin suomi24:ssa ja vasta seuraavana päivänä aloin tutkimaan tarkemmin niitä sivuja joissa olin ollut paljon silloin aikaisemmin.Silloin oli jo uudistus käynnissä joten nyt oon sit ihan pihalla näistä uudistuksista.Harmittaa ja suututtaa.


      • vanhamaalainen kirjoitti:

        Multa on jäänyt noi molemmat jutut pois kun aloin taas pitkän ajan jälkeen käyttämään tietsikkaa.En ollut käynyt netissä yli puoleen vuoteen(sairastumisen takia)ja sit kun aloin taas käymään niin tää uudistus tuli jo seuraavana päivänä.
        Vanhaan s-postiin en päässyt kun en muistanut salasanaa(muistivihko katosi muuton yhteydessä n.5 kk sitten)joten mitään viestiä en sit nähnyt ja olin niin tyhmä etten huomannut tota etusivulla ollutta tiedotusta koska vain piipahdin suomi24:ssa ja vasta seuraavana päivänä aloin tutkimaan tarkemmin niitä sivuja joissa olin ollut paljon silloin aikaisemmin.Silloin oli jo uudistus käynnissä joten nyt oon sit ihan pihalla näistä uudistuksista.Harmittaa ja suututtaa.

        Nyt sun pitää vain odottaa, että S24 saa työlistallaan olevat asiat uudelleen toimimaan > profiilikuvan lataus > käyttäjän kirjoittamat viestit profiilissa > yksityisviestit > käyttäjien seuraaminen > yms.. Jos muistat yhä vaikka jonkun kaverisi nimimerkin, jolle olet aiemmin viestitellyt, niin voit sen jälkeen ottaa häneen taas yhteyttä. Siihen asti sun pitää vain kärsivällisesti odottaa.


      • Ihmettelevä57

        Nii no joo yhteisö on poistettu.... nii etusivulta aukee oma profiili mitä ei kukaan muu nää... ehkä profiilit aukee toistenkin nähtäviks joskus tulevaisuudessa...


      • görzzös
        Ihmettelevä57 kirjoitti:

        Nii no joo yhteisö on poistettu.... nii etusivulta aukee oma profiili mitä ei kukaan muu nää... ehkä profiilit aukee toistenkin nähtäviks joskus tulevaisuudessa...

        Miksi muidenkin pitäisi nähdä profiili jo etusivulla? Näkyvyyttä sä saat kun vain laitat rekisteröimäsi profiilin treffeihin tai kirjoitat eri palstojen keskusteluissa. Vai onko ex-yhteisö toiminut sulle tähän mennessä seuranhakukanavana? "Ukkomies etsii vaihtelua"

        Muuten; kuka tahansahan näkee kenen tahansa rekisteröityneen profiilin, kun vain klikkaa sinistä tunnusta.


      • faltas kirjoitti:

        Nyt sun pitää vain odottaa, että S24 saa työlistallaan olevat asiat uudelleen toimimaan > profiilikuvan lataus > käyttäjän kirjoittamat viestit profiilissa > yksityisviestit > käyttäjien seuraaminen > yms.. Jos muistat yhä vaikka jonkun kaverisi nimimerkin, jolle olet aiemmin viestitellyt, niin voit sen jälkeen ottaa häneen taas yhteyttä. Siihen asti sun pitää vain kärsivällisesti odottaa.

        KIITOS SULLE NEUVOISTA1!!!!


      • görzzös kirjoitti:

        Miksi muidenkin pitäisi nähdä profiili jo etusivulla? Näkyvyyttä sä saat kun vain laitat rekisteröimäsi profiilin treffeihin tai kirjoitat eri palstojen keskusteluissa. Vai onko ex-yhteisö toiminut sulle tähän mennessä seuranhakukanavana? "Ukkomies etsii vaihtelua"

        Muuten; kuka tahansahan näkee kenen tahansa rekisteröityneen profiilin, kun vain klikkaa sinistä tunnusta.

        Eipä oo toiminut seuranhakukanavana vaan ihan vain viihdykkeenä!!!!


      • ooooooooop
        Ihmettelevä57 kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti miten ihmiset eivät ole lukeneet ohjeita mitä oli suomi24 etusivulla ennen uudistusta. Sain ainakin ohjeet myös sähkäpostiini, miten tulee menetellä. Proofiilit poistetaan käytöstä, pyydettiin sieltä ottamaan talteen tärkeät viestit ym. tärkeät asiat ja kuvat jos ei niitä ole muualle tallentanut.

        eipä tullu mieleen et sp menee myös,,,


      • vanhamaalainen kirjoitti:

        Multa on jäänyt noi molemmat jutut pois kun aloin taas pitkän ajan jälkeen käyttämään tietsikkaa.En ollut käynyt netissä yli puoleen vuoteen(sairastumisen takia)ja sit kun aloin taas käymään niin tää uudistus tuli jo seuraavana päivänä.
        Vanhaan s-postiin en päässyt kun en muistanut salasanaa(muistivihko katosi muuton yhteydessä n.5 kk sitten)joten mitään viestiä en sit nähnyt ja olin niin tyhmä etten huomannut tota etusivulla ollutta tiedotusta koska vain piipahdin suomi24:ssa ja vasta seuraavana päivänä aloin tutkimaan tarkemmin niitä sivuja joissa olin ollut paljon silloin aikaisemmin.Silloin oli jo uudistus käynnissä joten nyt oon sit ihan pihalla näistä uudistuksista.Harmittaa ja suututtaa.

        Hei,

        Kiinnostuksesta kysyn niiltä, jotka eivät ole tiedostusta uudistuksesta huomannut: miten olisimme tavoittaneet teidät paremmin? Kaikki hyvät ideat otetaan vastaan!

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • eivälejätähän

      Suomi24n suurin ongelma on ylimielinen suhtautuminen asiakaspalveluun ja ammattitaidottomuus palvelun ylläpitämisessä. Yhtäällä puhutaan kauniita sanoja kehittymisestä ja käyttäjien tarpeista, mutta asiakasrajapinnassa "elinat" vähättelevät ongelmia ja laittavat ne käyttäjien itsensä syyksi. Onko kyse resurssien puutteesta vai mistä, mutta jos on kyse asenteesta, niin suomi24n johdolla on todellinen ongelma. Tällä hetkellä mm. Treffeihin ei pääse kirjautumaan vaan häh-sivua pukkaa aina ensimmäisellä yrittämällä. On aika turhauttavaa käyttää tällaista palvelua, johon pitää kirjautua joka kerta kahteen otteeseen päästäkseen käyttäjätililleen. Miten voi olla mahdollista, että käytössä olevaan palveluun syntyy kehitystyön yhteydessä tällaisia perustavanlaatuisia uusia vikoja? Eikai silloin kyse voi olla muusta kuin Osaamattomasta ja huolimattomasta työstä. Ja kun suomi24 toistaa vuodesta toiseen nämä samat virheet, julkaistaan bugisia palveluita ja tehdään korjaukset tuotantokäytössä eli palvelujen testaaminen on ulkoistettu loppukäyttäjille tuotannossa. Ja kaiken huipuksi suurta osaa ongelmista ei edes osata tai viitsitä korjata vaan annetaan olla vaan. Ihmettelen kuinka riippuvaisia ihmuset ovat suomi24ään, mikäli sille edelleen riittää käyttäjiä, kun palveluntuottajan toiminta on tällaista. Joten ainakin brandissä on onnistuttu, jossei muussa. Uudistus on tehty kuulemma satunnaiskäyttäjiä palvelevaksi. Ehkä ongelmat eivät sitten satunnaiskäyttäjiä vaivaa, vaikka luulisi että juuri heille olisi merkitystä hyvällä käyttäjäkokemuksella. Minulle mm. Treffien vakiokäyttäjälle jatkuvat viat ja asiakaspalvelun ylimielisyys näyttäytyy jatkuvana ärsytyksenä ja aionkin lopettaa koko palvelyn käyttämisen.

      • törttöjä

        Käyttäjät ei ole ollenkaan ylimielisiä? :D Ei uskoisi heidän olevan aikuisia ihmisiä vaan teinejä jotka ei osaa vielä asiallista käytöstä.


      • jaahajaaha

        Kysy itseltäsi yksi kysymys: ketä varten tämä palvelu on olemassa: ylläpitäjiä, omistajia, mainostajia, käyttäjiä?


    • Anna-olla

      Kyllä meni taas suseksi tämäkin uudistus, ei toimi juuri millään tavalla

      • uudistuksea

        Ei onnistu päästä sähköpostiin hyvästi suomi24.vaihdoin jo uuden


      • egr

        Eikä pääse omaan treffiprofiiliin, vissiin siivottu pois "uudistuksen" yhteydessä. Lopullinen ratkaisu olisi parempi nimi tälle joukkotuhonnalle. Eipä ihan heti tule toista yhtä idioottimaista rykäystä mieleen kuin tämä käyttäjien naamalle paskominen tällä kertaa. Ihan uusiin sfääreihin olette saaneet vietyä käyttäjille v*ttuilun.

        Kiitti näkemiin.


    • floppisp

      Ei toimi...edelleenkään 31.1 kirjautumiset, neljä päivän yritysten jälkeen! täysin fiasko koko uudistus.

    • lapinkä

      Sähköpostini ei edelleenkään toimi 31.1.2015, miksi??? ja mihin muuanne siitä voi valittaa kuin asiakaspalveluun?

    • lapinkävij

      todella työlääntynyt, koska jopa maksan siitä, minulla on post

      • Hei,

        Iloksesi voin kertoa, että Posti Plus palvelu loppui kokonaan uudistuksen yhteydessä, mutta lisäominaisuutesi säilyvät sinulla maksutta.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • jimenezsatu

      sisäänkirjautuminen ei edelleenkään onnistu vanhoilla tunnuksilla ja salasanoilla!! 31.1.

    • Treffi sivun kautta ei kannata kirjautua, aina on käytävä etusivulla, että saa normi ikkunan terffeillä näkyviin... Miksi?

    • kesäinenmies

      "Haluamme muistuttaa tässä yhteydessä käyttäjiä myös hyvästä salasanakäytännöstä. Hyvä salasana sisältää isoja ja pieniä kirjaimia numeroita ja erikoismerkkejä."

      Ihan hyvä ohje ja siksi ihmettelen miksi treffit.suomi24.fi/site/login kirjautuminen EI hyväksy asettamaani (kuulemma liian monta merkkiä !?!?) salasanaa ja edelleenohjaa ihan toiselle kirjautumissivulle missä merkkimäärä taas kelpaa.

    • kirjautumisongelmia

      suomitreffi ei ainakaan toimi niinkun pitäisi aina tulee viesti että bad jotain. joka kerta siis.

    • samaongelmataas

      Tehty ohjeen mukaiset toimenpiteet eikä vaan sp aukea. Vähän aikaa toimi lyhennetyllä käyttäjätunnuksella, mutta taas ollut vuorokauden jumissa. Tunnukset on oikein, ei vain aukea.
      Kerrotte,että oltu yhteydessä niihin, joilla ollut ongelmia, ei ainakaan tännepäin!!! Tehkää nyt jotain

      • 235

        Sitten voitkin ottaa silmän käteen ja katsoa, keneen on otettu yhteyttä ja keneen ei ole edes luvattu olla yhteydessä. Yhteydenotot ovat lähteneet vain niille, jotka ovat vahingossa joutuneet toisen ihmisen sähköpostiin.


    • Ihmettelevä57

      Mulla on toiminut suomi24 sähköposti aina.. eli oon sitä käyttän jonku 14v ja ei mitään moitittavaa sen suhteen oo ollu.... kirjautuminen onnistuu vallan hyvin etusivulta ja siitä sitte siirryn niin postiin kuin chattiinkin.

    • liipalääpä

      Eilen ja tänään ei millään päässyt sähköpostiin, sitten kun lopulta välillä pääsi, sieltä ei päässyt uloskirjautumaan.
      Kun haluaa poistaa useita viestejä kerralla, klikkaa poista kaikki, eipä toimi, poistuu vain 1 kerralla. Ennen uudistusta toimi! Surkeaa osaamattomuutta ja välinpitämättömyyttä käyttäjiä kohtaan!

    • klippi

      Täällä ei taas salasanat näytä kelpaavan.Tämä on taas tätä!

      • vanha_käyttäjä

        Ei täälläkään...


      • vanha_käyttäjä

        Ei täälläkään...


    • RELAAN

      woihan wwwww................uudistakaa pliiiis taas parin viikon päästä, jotta elämä ei käy tylsäksi!!!!
      Voi JÖSSES!!!!!!!!!!!!!
      Lähren menee koko sivustolta. HEIPPA forever!

    • Anak78

      Anteeksi että olen olemassa ja sori että oon syntyny,Mutta milloin vois sähköposti rueta toimimaan on ollu pois kytöstä 28.02 saakka???

    • marinewlla

      Huomenta,taas on ongelmia .... eilen yritin päästä sisään...ei onnistunut eikä tänäänkään.... oi suomi24.fi mikä uudistus!!!!!!

    • Kiukkuinen

      En ole vieläkään päässyt kirjautumaan sähköpostiini.Milloin saan sen auki?Minulla on tärkeitä sähköposteja siellä ja pakko päästä ne lukemaan.Vaikka tunnukset on oikeat se ei aukea.Haluan sähköpostini auki ja haluan vastauksen tähän asiaan.

    • ihmettelevä111

      Minulla on ollut suomi24.fi sähköposti noin 4 vuotta, lakkasi toimimasta tämän uudistuksen takia, aina tulee vain käyttäjätunnus tai salasana väärin. olen yrittänyt kaikkia toimenpiteitä mutta ei auta. Mitä teen ? Myös tulee käyttäjätunnus on jo käytössä. tietysti on koska se on minulla itselläni ollut 4vuotta !!!!

    • Ongelmallinnen

      Minä en saa avattua sähköpostiani, kun en muista sitä salasanaani, kone muisti sen ennen uudistusta, mutta ei enää sen jälkkeen. Miksi teillä ei ole linkkiä missä voi vaihtaa uuden salasanan ilman vanhaa. Nyt kaikki tärkeät postit jäi sinne ja on hankittava uusi osoite,

      • Hei,

        Uuden salasanan voi vaihtaa kyllä ilman vanhaa, jos sinulla on vahvistettu sähköpostisoite. Sähköpostiisi lähetetään linkki, jonka kautta voit syöttää uuden salasanan (kaksi kertaa uusi salasana).

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • Eipäonnistu

      Ei muuten onnistu kirjautuminen täälläkään, eikä ole tietoa näkynyt...

    • Ärsyyntynytkäyttäjä

      Nooo mistä se johtuu, että kun pysähtyy jollekin palstalla vähäksi aikaa niin se menee tilttiin, ei pääse eteen eikä taakse eikä mihinkään päin vaan sivu pitää poistaa oikean ylälaidan ruksista ja sittenhän koko höskä häviää taivaan tuuliin tai bittiavaruuteen?

    • Mulla on ollu työn alla yks A-luokan mimmi. Jos mä nyt menetän sen tän uudistuksen takia kun mikään ei toimi niin sitten lähtee "Elina" tai Laura Avonius kahville.. :)

      • Moikka,

        Valitettavasti olemme molemmat onnellisesti naimisissa tahoillamme, mutta eiköhän kohteliaalle herrasmiehelle seuraa löydy. :)

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • priorisoitu

        Tämähän olikin tärkein asia, johon piti heti vastata!!!


      • hyvintodettu
        priorisoitu kirjoitti:

        Tämähän olikin tärkein asia, johon piti heti vastata!!!

        Plussa sulle


    • Nainen_edelleenkin

      Posti kyllä toimii, mutta minkä vuoksi chatissa on nikkini muuttunut miehen nikiksi vaikka taatusti olen sen 10 vuotta sitten naiseksi rekisteröinyt ja punaisena se onkin tähän saakka ollut, mutta nyt sitten uudistuksen jälkeen olenkin mies?? Oikeasti odotan vastaustannekin, mutta taitaa olla aika turhaa odotella.

    • Valitettavasti minuun ei ole ylläpito ollut yhteydessä vaikka olen asiasta ilmoittanut sinne.
      MINÄ EN PÄÄSE [email protected] sähöpostiini kun kone ilmoittaa aina:
      KÄYTTÄJÄTUNNUS JA/TAI SALASANA VIRHEELLINEN ! ! !
      Miksi en pääse salmonboy -käyttäjätunnuksellani sähköpostiin..;;(((?????

    • gkohfgjk

      En usko, että meitä on vaan "muutama kymmenen"!

    • YlläpitoKO yhteydessä!? Huihai, kukaan ei ole ottanut yhteyttä vaikka olen ollut itse yhteydessä jo kahdesti. Kun kirjauduin treffipalstalle kotona kotiverkon kautta, niin kirjautumisen jälkeen tuli aina se HUPS: täällä ei ole ketään-ilmoitus, sen sai sivuutettua kun meni klikkaamaan etusivua. Tänään aamulla töissä (sama kannettava kone) tuli taas väite että käyttäjätunnus tai salasana virheellinen. Tilasin taas uuden salasanan (saman kuin ennenkin) ja typerän kuviokellunnan jälkeen taas on kirjautuminen ok. Todella tyhmää palvelemattomuutta, enää ei mene kauaa kun vaihdan palvelun tarjoajaa. Harmittaa vaan kun olen maksanut plus-jäsenyydestä !

      • Hei,

        Olemme olleet yhteydessä niihin käyttäjiin, joiden tilit sekoittuivat keskiviikkona toisiinsa. Jos kirjautumisessa on muita ongelmia, kannattaa tarkistaa ensin, olisiko näistä ohjeista hyötyä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13404066

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


    • tuhkimo89

      On ollut ongelmia vielä tänäänki treffipalsatalle kirjautuessa.Toisella kertaa menee yleensä.Vaik sama käyttäjä tunnus ja salasana.

    • minäitte

      Jos vikoja on esiintynyt muutama kymmenen ja niihin, joita vika kosketti on otettu yhteyttä, miksi meihin ei ole otettu yhteyttä. Todella surkeaa.

      • Hei minäitte,

        Koskiko ongelma sinua? Sekottuiko tunnuksesi jonkun toisen tunnukseen keskiviikkoiltana? Voisitko kertoa käyttäjätunnuksesi, niin selvitämme mistä on kyse?


      • seliseliseli
        suomi24 kirjoitti:

        Hei minäitte,

        Koskiko ongelma sinua? Sekottuiko tunnuksesi jonkun toisen tunnukseen keskiviikkoiltana? Voisitko kertoa käyttäjätunnuksesi, niin selvitämme mistä on kyse?

        Teille on näköjään aivan turha mitään ilmoitella.
        Katsotaan, mitä Kuluttajalautakunta tästä revohkasta päättää.
        Koko Ylläpito tuntuu olevan täysin piittaamaton aiheuttamastaan vahingosta.


      • seliseliseli kirjoitti:

        Teille on näköjään aivan turha mitään ilmoitella.
        Katsotaan, mitä Kuluttajalautakunta tästä revohkasta päättää.
        Koko Ylläpito tuntuu olevan täysin piittaamaton aiheuttamastaan vahingosta.

        Hei,

        Tässä kovasti yritän tiedustella lisätietoja, että voisin auttaa. Ilman oleellisia tietoja emme valitettavasti voi oikein tehdä mitään. Tämä ei ole välinpitämättömyyttä, vaan ilman tietoja emme pääse ongelman ratkaisemisessa eteenpäin.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Tässä kovasti yritän tiedustella lisätietoja, että voisin auttaa. Ilman oleellisia tietoja emme valitettavasti voi oikein tehdä mitään. Tämä ei ole välinpitämättömyyttä, vaan ilman tietoja emme pääse ongelman ratkaisemisessa eteenpäin.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Eipä oo tullut mullekkaan kunnon vastausta ongelmaani.Tuli kyllä vastaus mutta ei vastattu mun kysymykseen.Laitoin suomi24 ns.vastauksen perään tiedustelun et miten toimin että saisin sen ongelmani ratkaistuksi mutta eipä siihen ole vastausta tullut.Kaipa olen tyhmä enkä ymmärtänyt heidän viisasta vastaustaan.
        Joka tapauksessa ongelma on edelleen ratkaisematta.Kertoisivat edes jos ko.ongelmaa ei voida hoitaa mitenkään!!!!!
        Olen laittanut ylläpidolle myös palautetta jossa pyysin neuvoa ko.asiassa mutta eipä oo kuulunut mitään.
        ODOTAN EDELLEEN VASTAUKSIA!!!!


    • abskissa

      Huhhuh. Miksi aina suomi24.?

    • muutokseentyytymätön

      Mitään yhteyttä ei ole otettu vaikka olen uudistuksen jälkeen kolme kertaa antanut palautetta kirjautumisongelmasta !!!!!!!!!!!!

      • Hei,

        Yhteyttä on otettu niihin henkilöihin, joiden käyttäjätunnukset menivät ristiin. Ei siis kaikkiin, keillä on ollut ongelmia kirjautumisen kanssa (esim. virheilmoitus väärästä tunnuksesta tai salasanasta).

        Asiakaspalvelussamme on tällä hetkellä ruuhkaa, joten vastauksen saamiseen saattaa mennä hetki. Kaikki palautteet kuitenkin käsitellään.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • SAATANANVITUN

        vittu ellu . sinne on nyt päästävä perkeleen kurahaara nyt . TEHKÄÄ JOTAIN . VITTUUUUU


      • janytmenipinna
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Yhteyttä on otettu niihin henkilöihin, joiden käyttäjätunnukset menivät ristiin. Ei siis kaikkiin, keillä on ollut ongelmia kirjautumisen kanssa (esim. virheilmoitus väärästä tunnuksesta tai salasanasta).

        Asiakaspalvelussamme on tällä hetkellä ruuhkaa, joten vastauksen saamiseen saattaa mennä hetki. Kaikki palautteet kuitenkin käsitellään.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        Rupeaa jo riittämään teidän typerät saivartelunne ja ympäripyöreät "vastauksenne"!
        Teillä ei näytä olevan mitään halua tai kiinnostusta korjata tilannetta.
        Mulla on ulkomailta tilattu tavaraa ja lunastuskoodit on täällä sähköpostissa.
        MITÄ SAATANAA EI SAA MILLÄÄN AUKI!
        Minun puolestani voitte paistatella itsetyytyväisyydessänne ja ihastella omaa järjenköyhyyttänne vaikka maailman tappiin saakka.

        Huomenna lähtee korvausvaateet liikkeelle ja rikosilmoitus henkilökohtaisen sähköpostin luvattomasta takavarikoinnista.
        Ja yrittäkää edes saada sinne joku sellainen henkilö, joka ymmärtää ohjelmoinnista jotakin.
        Tämä on turhan kallis foorumi lastenleikkeihin.


      • Enpä ihmettele yhtään jos suomi24:ssä on ruuhkaa!!!Tää uudistus on päin mäntyä!!!
        Eiköhän suomi24 kannattaisi vastata muidenkin ongelma kysymyksiin kuin vain niihin joista on jo lehdissä kirjoitettu!!!!
        Kysynpä vain mietittiinkö tätä uudistusta kunnolla???
        Luulisi suomi24 ylläpidon jo tajuavan et uudistus oli huono ja et on palattava entiseen ja mietittävä seuraavaa uudistusta pitkään.Kannattaisi myös huolehtia siitä et uudistus on täysin valmis ennen kuin se otetaan käyttöön!!!!


    • rainoilmari

      Sähköposti ei aukea vieläkään . Uusi Suomi24:n ilme on täysin fiasko , täysin mielikuvittuukseton . Tärkeät postit jäi näkemättä , Joten sähköposti osoite on
      täytynyt vaihtaa luotettavampaan ja samalla kotisivu.

    • suivaantunut

      Vai muutamia tänään 02.02.2015 vieläkin posti herjaa väärää käyttäjätunnusta tai salasanaa höpö höpö varmasti tunnukset oikein mutta ei toimi.Puhelimella teille ei pääse jos pääsee niin hetkeksi jonoo joka sekin maksaa ihan sikana kiitos suomi24 laskut jää maksamatta tänään.Mikään teidän neuvoista EI TOIMI!

    • goodbye

      Tapahtuuko asian korjaamiseksi mitään, edelleen posti jumissa. Uusi sp jo avattu, mutta miten saan kaikki tallennetut tiedot muutaman päivän postin teidän tiedoista. Iso lisähomma tulee, kun ilmoitettava muutos vielä monelle yhteistyötaholle. Kuinka kauan pitää odotetella?

    • pettynyt222

      Suomi24 sai tehtyä sen typerän päätöksen ja käytännössä pilasitte koko sivut ihan ulkomuotoa myöten,uskomattoman turhaa ja ajattelinkin etten tätä sivua tule koskaan enää käyttämään.

    • Ficora

      Törkeää asiakkaiden aliarvioimista. Tuodaan tuotantoon täysin keskeneräinen ja testaamatonta palvelu. Valitan viestintäviraston!!!!

    • byebye

      Ei mitään vastausta ole tullut vaikka palautteen laitoin ja toimivan sähköpostiosoitteen mihin voi vastata. Ei taida paljoa kiinnostaa paljonko käyttäjiä on ja tosiaan ei niin välii et näin tapahtu... Meidän perheen osalta menee neljä sähköpostia vaihtoon ja jos näitä perheitä on enemmänkin niin siitä tulee aikamoinen potti. Tämä kun ei ole ensimmäinen kerta kun on ongelmia ja enää en halua kokeilla.. Kaikki postit ovat saavuttamattomissa, missä lie...

    • Minulla.on.asiaa

      Tehdäänpä nyt selväksi, mitä oikeasti tapahtui päivityksen yhteydessä.

      Suomi24 poisti jostain syystä (vain Luoja tietää minkä takia) nimimerkeistä välilyönnit ja ensi alkuun myös pisteet. Nimimerkkeihin tehtiin myös sellaisia muutoksia, että ne eivät voi alkaa tai päättyä (mikähän logiikka tuossakin on...) muulla merkillä kuin kirjaimella tai numerolla. Vanat nimimerkit pystyi aloittamaan vaikka pisteellä tai väliviivalla, mutta se ominaisuus siis poistettiin.

      Ja kun nuo merkit otettiin nimimerkeistä pois, niin esimerkiksi nimimerkistä -Pekka tuli Pekka ja esimerkiksi nimimerkistä Pekka K tuli PekkaK ja jos siis jollain vanhastaan oli jo käytössä nimimerkki Pekka, niin joku noista keiden nimimerkistä poistettiin välimerkit sai käyttöönsä tuon vanhan Pekka -nimimerkin, mutta omalla salasanallaan. Vanhan Pekka -nimimerkin haltijan salasana siis korvautui sillä jonka nimimerkistä lähti välimerkit. Tämä aiheutti sen, että vanhan Pekka -nimimerkin haltija ei pysty enää kirjautumaan kun ei tietenkään tiedä salasanaa ja se joka tietää salasanan, näkee tuon alkuperäisen Pekka -nimimerkin haltijan tiedot.

      Pekka -nimimerkki tässä vain esimerkkinä.

      • sitäitteensä

        Loput viestit näköjään poistetaan "sääntöjen vastaisena" !!
        Eli et voi enää lisätä mitään tänne?


    • No ei minulla ainakaan ole korjattu...olen laittanut useita viestejä ylläpitoon enkä ole saanut yhtään vastausta....hyvä te

      • mikä.vikana.kysäri

        Sun ongelmasi on eri kuin siellä lehdissä riepoteltu. Suomi24 ei edes tiedä mitä muuta ovat ryssineet kun osa käyttäjistä ei pääse kirjautumaan.. Mutta mikä sun ongelma sitten on??? Sinähän olet kirjautunut nimimerkillä??


    • aikamiespoika1

      Kännyllä ei vieläkään pääse kirjautumaan, läppärillä kyllä! Miksikähän?

      • ääooon

        Kännykällä treffeihin kirjautuminen onnistuu sähköpostin kautta. Tää on kerrassaan hauska palvelu. Aivan sama oletko kirjautuneena millä vempeleellä sisään, niin viestien kirjoittaminen takkuaa yhtenään. Hei me eletään vuotta 2015!!!
        En ymmärrä miten alunperin hyvinkin simppeli ja toimiva palvelu saatiin ryssittyä ja huolella tällaiseksi sekasotkuksi.


    • Mario77

      Eilen pääsin kirjautumaan suomi24.fihin mutta tänään ei onnistu vaikka monta kertaa yritetty...

    • haluaatietää

      Kertokaa nyt joku miten s-postissa saa sen oletuskansion auki..???

    • justiina55

      Alkaa olla perillä asiasta, löytyikin helposti . Suomi24 fani.

    • On tää uskomatonta!:..suomen suosituimpia sivuja ei saada toimimaan!:..jatkuvaa kirjautumis ongelmaa...joutuu kirjautumaan...takas ulos ja sitten uudestaan niin pääsee sisään...koko ajan jumittaa..laittakaa nyt oikeesti paukkuja toimivuuteen?...onko syynä raha ettei haluta maksaa toimivista lisensseistä? käytetään jotain ilmaisohjelmia vai mistä kiikastaa? lisää rautaa rajalle!
      Amatöörejä tekemäss?...hankkikaa asiantuntija apua!

    • atex

      Kertakaikkiaan loistava uudistus ja osaamisen näyttö s24 suunnittelijoilta,ensin oli kirjautumisen kanssa ongelmia ja kuin taikaiskusta s24 sanoikin että vika on korjattu kun mediassa asiasta on noussut polemiikkia,siis muutoin ei s24 olisi edelleenkään korjannut sama pätee profiili sivuihin sillä nekään eivät toimi.s24 suuresti kailottama uudistus oli floppi.

    • hölöpölö

      tse valitin aikaisemmin tässä ketjussa, että en ole päässyt treffeihin ja nyt voin sanoa, että selaimen vaihtaminen ezplorerista mozillaan auttoi mua ja pääsin treffeihin :)

    • HEI miksi on poistettu noin kauhea määrä viestejä???????????

    • Eisestain

      Sensuuri iski, oli liian kovaa arvostelua. Eivät kestä kuulla totuutta huonosti toteutetusta uudistuksesta. Suomi24:n ylläpito ja viestintä ovat onnistuneet todella ala-arvoisesti. Täysin harrastepohjalta. No sitä saa mitä tilaa, jos saa.

      • Sensuuri on iskenyt ja isolla kädellä!!!
        Todella typerää toimintaa suomi24:ltä!!!!
        Moitteita tuli roppakaupalla ja mitä tehdään.....poistetaan viestejä pois ja kysymyksiin EI vastata.Todella hyvää ja fiksua toimintaa!!!Kiitos vaan suomi24!!!!


    • Onnistunut

      Kun Googletan, tulee vanha "kirjaudu sisään suomi24.fi" -kohta ja se ei enään toimi.Siis oma suomi24.fi-sivua ei enää ole olemassa. Hups, nyt tuli stoppi! merkitsee samaa. Joten kirjaudu uuden www.suomi24.fi suomen suurin verkkoyhteisö j.n.e. etusivun kautta, sieltä POSTI, sitten vain oikeat tunnukset. Jos olet pyytänyt uuden salasanan, sitä ET saa esille aukeamattomaan sähköpostiisi, vaan yritä pyytää se puhelimeesi tai toiseen sähköpostiisi. Tosin salasana lähetetään automaattisesti, niin ettei ne pyynnötkään aina onnistu. Kokeilemisen arvoinen!

    • ytre6

      ei toimi suomi posti nytkää 7.3 2015 mikä vika

      • serlokki

        Turha kysellä eivät myönnä mitään. Itse jouduin vaihtamaan salasanan kirjautuessani postiin sen jälkeen en ole päässyt kirjautumaan postiin lainkaan. Muistan salasanan 99,999% varmuudella koska kirjoitin sen paperille ennen kuin vaihdoin salasanan.

        Salasana pitää varmentaa kirjoittamalla se kahdesti kentiin kirjoitusvirheiden eliminoimiseksi eli olisi aika pieni mahdollisuus tehdä virhe juuri samassa kohtaa sanaa. Postiin ei pääse vanhalla eikä uudella salasanalla.

        Eivät suostu antamaan uusia avaimia edes palautekentän kautta annettuun sähköpostiosoitteeseen.

        Sähköpostiosoite on moniin palveluihin nimimerkkinä, niin kyllähän siitä vahinkoa aiheutuu käyttäjälle, kun pitää tehdä jokaiseen palveluun uudet kirjautumiset eikä pääse lukemaan tulleita viestejä.

        Oma johtopäätökseni Suomi24 sivusto on osoittanut olevansa epäluotettava palvelun tarjoaja, mikä sitten syy onkaan jää arvailujen varaan.


    • serlokki

      Kyllä minulla on sitten huonoa tuuria kun olen joutunut tähän joukkoon?

      • käyttäjän.syy

        Haluamme muistuttaa että laitat polkupyörääsi ainakin 5 turvalukkoa ja 8 kettinkiä.

        Vaikka lukot onkin tehty rehellisiä ihmisiä varten ;)


    • Anonyymi

      OLen rekisteröitynyt raulin654, mutta sivusto ei hyväksy mitään käyttämääni salasanaa???? OLen jo maksanut treffit suomi 24. fi plus palveluista, mutta en pääse käyttämään niitä???? Kyllä on huonoo palvelua !! Olen Raimo Leppio Sähköpostini on: rleppio@gmail. com Perkeleen perkele!!!

      • Anonyymi

        soitin oman liittymäni tukipalveluun , jotain tukea sainkin , mutta erinäisiä häiriöitä edelleenkin.
        tukipalvelun puhelu -hinnat aika "suolaisia" . . .


    Ketjusta on poistettu 168 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe