Moi. Eli saisin tässä lähiaikoina vanhan IBM thinkpadin jossa on ainoastaan puhelin johdon paikka mutta ei ethernetiä
joten miten saisin tämän nettiin puhelin verkko liittymää ei ole koska taloudessamme on vain yksi kannettava ja siinäkin mokkula
joten millä tavalla?
ja älkää kysykö tiedän 20 vuotta vanha kone. Mutta mikä siinä jos kone toimii ja pidän enemmän vanhasta tavarasta.
Mahtaako muuten w95 olla yhteensopiva wlan adapterin kanssa jonka voisi liittää pcmcia liittimeen?
Windows 95 ja internet
12
244
Vastaukset
- suoli
This is hjumöör?
- vanharautaparasrauta
Ei ole
- vanharautaparasrauta
Ei ole
- vanharautaparasrauta
Ei ole
- vanharautaparasrauta
Ei ole
- invisible-connection
onhan minullakin yhteys Toshiba T3200 läppärillä vuodelta 1984
- langalla
http://www.cnet.com/products/ibm-thinkpad-t20-2647-pentium-iii-700-mhz-128-mb/specs/
https://en.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.3
(Pistä siihen lisää muistia ja joku kevyt Linux, Peppermint, ZorinLite, LXLE, Lubuntu, ......) - suoli
This is hjumöör?
No ainakin periaatteessa löytyy: https://www.4g-antennit.fi/product/210/tp-link-tl-wn610g-108mbps-wlan-sovitin-pcmcia-kortipaikkaan Ja näyttäisi vielä olevan W9x -ajuritkin saatavilla: http://www.tp-link.com/en/support/download/?model=TL-WN610G&version=V1
- pakko_kysyä
.
Mitä sitten vaikka saisitkin sen suurella vaivalla nettiin? Mitä järkeä siinä olisi? Sillä toimivaan suostuvat selaimet näyttää vain pelkkää pelkkää siansaksaa kun menee jollekin nettisivulle
.- Hyvin_näkyy
Hyvin ne sivut näkyvät vanhoillakin selaimilla, osa mainossonnasta jää pois kun selain ei osaa kaikkia sontatekniikoita mutta sehän on vain plussaa. Eikä noin vanhoille Windowseille ole juuri edes haittaohjelmia enää jaossa, taitaa olla jopa turvallisempi kuin parhailla torjuntaohjelmilla panssaroitu Win 8.1.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540