Viime yönä vielä toimi. Nyt yritin kirjautua kuten aina, niin avasi jonkun sivun, jossa oli tietojani ja "vaihda salasana". En nyt sellaista ole tekemässä, vaan tässä kiireen keskellä olisin halunnut nähdä sähköpostini ja Postin (Itella) pakettiseurannan, joka on aika tärkeä asia päästä hakemaan paketti tänään. Mutta eikös vain juuri tälläisellä hetkellä tuo kirottu S24 posti temppuile.
Yritin avata toisen kerran S24 sähköpostin, niin tulee vain pelkkä valkoinen planko-sivu?
Mikä helkkari tätä maailman epäluotettavinta S24-sivustoa vaivaa?
S24 posti ei toimi nyt
6
55
Vastaukset
Suomi24 sähköposti ei ole ollut koskaan vakaa. Siksipä sitä ei kannata käyttää pääpostina vaan mieluummin esimerkiksi Gmail tai Outlook jotka toimivat käytännössä aina ja viiveittä.
- glitter5
Amatöörimäistä puuhastelua.
Täällä Ylläpidon tiedotus tilapäiseksi oletetusta häiriöstä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13424787
- kiurpa_kyellwkko
Joo, vittu mikä paska. Lähetin postia eräälle jolla on suomi24 osoite ja tuli bumerangina takaisin :D, tällaista amatööripuuhastelua, ei vittu soikoon, hävetkää saatanan paskakoodarit.
- hyu
miksi nyt ei pääse postiin kurjaa mikä on vika
- valitukset_itselle
Ei muutako domainin ostoon ja perustaa oman sähköpostipalvelimen. Voi sitten itseä potkia perseelle, jos palvelu ei pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294