mitäs ohjelmaa käytätte irkkaamiseen

gary78

niin mitäs ohjelmia käytätte irkkaamiseen?

19

2620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mIRC

Siihen on monta olemassa. Itse käytän mIRC nimistä joka alottelijallekin suht helppo käyttöinen.

• apua

itsekin käytän mirciä chattaillessäni mutta miten saan SIELLÄ tunnustuksen?
        ?

• irk-addikti
        apua kirjoitti:

itsekin käytän mirciä chattaillessäni mutta miten saan SIELLÄ tunnustuksen?
        ?

ei siellä mitää tunnuksia saa.. nickin saa vaihdettua kirjoittamalla /nick omanimimerkki mutta jos joku muu poissaollessasi ottaa saman nikin, et saa sitä takas ennenkuin ko henkilö vaihtaa nikkinsä tai poistuu ircistä. Vakio nickiä ei sieltä saa..

• suklaakonvehti

FIRC XP !!!

• jepjep

firc on kaikille sellaisille tarkoitettu ketä ei tajua ircin perimmäisestä yhtään mitään... mites olis ihan telnetin kautta irccaus.. varmaan liian haastavaa monelle nyky teinipoppixirccaajalle.

• jep jep jep

Vai että oikein telnetin kautta irkkaaminen. No siitä sitten vaan! Vähän vaikea uskoa että kukaan koskaan olisi suoraan telnetillä irkannut ainakaan pidempi aikaisesti.

• Slind

Irssi screen

• jukka
    • Irssi + asiaa FIRC:stä

Olen irssi nimistä ohjelmaa käyttänyt jo pidemmän ajan. Kyseessä on Linux komentoriviohjelma, joten Windowskäyttäjät unohtakaa. Vaikka ohjelma ei ulkoasultaan mitään hirveää herkkua olekaan, irkkaaminen onnistuu kuitenkin mikä on tärkeintä. Plussaa on se, että toimii melko sujuvasti ssh:n yli (X tunnelointi on yhtä tuskaa).

Kannattaa harkita tuon FIRC:n käyttön lopettamista. Sen lisäksi, että se on mIRC pilattuna kaikenlaisilla tyhmillä skripteillä, FIRC ei ole päivitetty pitkään aikaan. Muistaakseni se pohjautuu mIRC:n versioon 6.03, jossa on useita tietoturvahaavoittuvuuksia. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että joku vihamielinen käyttäjä voi kaataa clienttisi. Korjausta tuskin on tulossa.

http://www.securityfocus.com/bid/8880/discussion/

Vaikka joku päivittäisikin FIRC:n uudemmalle mIRC:lle en suosittele sen käyttöä. Ainakin minä olen valmis potkimaan jokaisen, jolla näkyy FIRC mainostekstejä.

• mIRC

mIRC:ä

• kekk

"Kyseessä on Linux komentoriviohjelma, joten Windowskäyttäjät unohtakaa."

Jos omistaa tunnukset jollekkin shellille, niin voihan tuota Irssiä Windows-käyttäjä silloin käyttää. Irssistä on myös tehty väännös, joka toimii Windowssilla. En nyt vaan muista osotetta, josta sen saa. Itse käytän shelliltä Irssiä. Screenin kanssa irkkaus on se paras tapa irkata. :|

• pieni kulkija
        kekk kirjoitti:

"Kyseessä on Linux komentoriviohjelma, joten Windowskäyttäjät unohtakaa."

Jos omistaa tunnukset jollekkin shellille, niin voihan tuota Irssiä Windows-käyttäjä silloin käyttää. Irssistä on myös tehty väännös, joka toimii Windowssilla. En nyt vaan muista osotetta, josta sen saa. Itse käytän shelliltä Irssiä. Screenin kanssa irkkaus on se paras tapa irkata. :|

Irssiä harvempi viitsii natiivina windowsilla ajaa. Toki jos jaksaa sorsat portata ja kääntää windozelle, niin mikä ettei. Cygwinillä irssin ajaminen ainakin onnistuu ja huhuja olen kuullut myös, että joku olisi jaksanut irssin portata winukallekin. Perus-windows-taunoon tuskin konsolisofta siltikään uppoaa.

Itse käytän EPIC4.1:stä ja scriptaa, koska Irssi tai BitchX ei suostunut toimimaan niin kuin minä halusin.

PS: Mitä sie siellä Shellillä teet, etkö voi kotoa irkata?

• kekk
        pieni kulkija kirjoitti:

Irssiä harvempi viitsii natiivina windowsilla ajaa. Toki jos jaksaa sorsat portata ja kääntää windozelle, niin mikä ettei. Cygwinillä irssin ajaminen ainakin onnistuu ja huhuja olen kuullut myös, että joku olisi jaksanut irssin portata winukallekin. Perus-windows-taunoon tuskin konsolisofta siltikään uppoaa.

Itse käytän EPIC4.1:stä ja scriptaa, koska Irssi tai BitchX ei suostunut toimimaan niin kuin minä halusin.

PS: Mitä sie siellä Shellillä teet, etkö voi kotoa irkata?

Täällä on helvetin halvat munkkikahvit.

• Marsu

IRC-Galleria tietenkin! Kylläpä te ootte tyhmiä

• O____O

IRC-GALLERIA TAI II2 EIVÄT OLE IRC!
        Ne ovat kuvagallerioita.
        tietoa OIKEASTI JA AINOASTA IRKISTÄ: http://fi.wikipedia.org/wiki/IRC

ainiin ja itse käytän mIRC:iä ja Xirconia

• Mika_

mIRC 6.14 nns 3.81

• mecha

Irssi 0.8.9, Irssi 0.8.6, XChat 2.0.7a...

• Joko itse tehtyä perlikikkaretta, tai sitten ircii:tä.

• Finya

Käytän enimmäkseen mIRC:ä, mutta jos käytän kannettavaa, jossa on linukka, käytän Ksirc:ä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10121
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3395
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3143
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2815
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2179
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2153
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1983
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      66
      1600
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1376
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1346
    Aihe