Niin, mun pelissä noi pelit ei "heijasta" eli niissä ei näy se ympäristö tai simit..
Miten ton sais korjattuu?
Pitäskö päivittää mun näytönohjaimen ajurit, vai?
Jos pitäs, niin miten ne päivitetään?
Mul on Radeon 9200 Series.
sims
8
351
Vastaukset 8
- sims
otsikko ja 'nikki' meni väärinpäin..
Niin että onko ne ennen heijastanut mitään? Siis kysehän on Sims 2:sta koska ykköses ei peilit heijasta.
Ongelma on, tai voi olla näyttiksessä. En nyt oo varma miten ne ajurit päivitetään. Kysy tuolta tietotekniikka palstoilta jos täällä ei osaa kukaan auttaa.- joookuuu
Ooksä laittanu sieltä asetuksista että ne peilit heijastaa???
- sims
Joo, sims2 :sta on kyse..
Mistä sieltä asetuksista voi laittaa et ne peilit heijastais?
Ei mulla oo tainnu ennenkään ne heijastaa.. - Elephantti
sims kirjoitti:
Joo, sims2 :sta on kyse..
Mistä sieltä asetuksista voi laittaa et ne peilit heijastais?
Ei mulla oo tainnu ennenkään ne heijastaa..Mullakin oli silleen et ne ei heijastanu, mut sit kun mä vähän räpläsin niitä näyttöasetuksia nii johan alko heijastaa.
- Elephantti
Elephantti kirjoitti:
Mullakin oli silleen et ne ei heijastanu, mut sit kun mä vähän räpläsin niitä näyttöasetuksia nii johan alko heijastaa.
Meillä tuli viestit ihan samaan aikaan :D
- viivi
ne peilit ei heijasta.
- alottaja...
nyt mullakin ne heijastaa. kun laitoin siéltä asetuksista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1701338- 881204
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051100- 68942
- 58704
- 52573
- 32568
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80526No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29494- 45487