ahdistelijasta eroon

jokutyttöjostain

Olen siis 15-vuotias tyttö. Minua ei ikinä ole pojat kiinnostaneet. Oikeastaan en ole kenestäkään missään mielessä kiinnostunut. En romanttisessa enkä seksuaalisessa mielessä. Silti pojat piirittävät minua. En siis pukeudu mitenkään provosoivasti, vaan pukeudun aina peittävästi. Olen yleensä päässyt eroon pojista, mutta nyt yksi poika on alkanut häiritä minua seksuaalisesti. Eilen hän koski väkisin minua rinnoista. Riuhtaisin itseni vapaaksi ja loin poikaan vihaisen katseen sekä sanoin todella vihaiseen sävyyn hyvin ja kuuluvasti: "Lopeta". Sitten lähdin pois. Poika ei edes ole kukaan tuttu enkä tiedä edes hänen nimeään, vaan hän on täysin tuntematon. Poika hyökkää kimppuuni aina kun olen yksin. Minulle on sanottu, että vika on kuulemma minussa ei ahdistelijassa. Kaikki uskovat että kyse on jostain viattomasta ihastuneesta pojasta. Minun kuulemma pitää muka torjua nätisti. Olen yrittänyt selittää että kyse on seksuaalisesta häirinnästä. Kukaan ei kuitenkaan usko.

8

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jospa kertosit jollekki aikuiselle kuten opettajalle -ellet ole kertonu jo? :O

      • jokutyttöjostain

        Juuri opettajat eivät ota asiaa vakavasti. Pitäisikö tässä marssia poliisin puheille? Olen miettinyt kotiopetusta ja myöskin koulun vaihtoa. En katsos uskalla mennä kouluun, kun pelkään että se poika käy kimppuun. Olen yrittänyt puhua kaikille mahdollisille henkilöille, niin opettajille kuin vanhemmilleni. Äiti ja isä luulevat että kyse on ihastumisesta niin kuin opettajat sanovat. Minulle sanotaan vaan koko ajan että "torju nätisti". Mitä minä teen?


    • Seksuaalinen ahdistelu on poliisiasia,jotka sitten ottavat yhteyttä asiaan kuuluviin
      viranomaisiin...Siis kerro asia poliisille !!!

      • jokutyttöjostain

        Niin kai pitää tehdä, kun opettajatkaan ei ota asiakseen. Täytyy kai tehdä rikosilmoitus jo tänään. Ettei tilanne vaan mee pahemmaks, nii täytyy hoitaa tää juttu pian. Ainoo vaan, että mitä jos poliisikaan ei auta mua?


    • 4581

      Onko koulussa kuraattoria (tai terkkaria), jolle voisi käydä juttelemassa? Voisit siinä samalla tuoda ilmi, että olet harkinnut ihan rikosilmoituksen tekemistä. Eipähän jää epäselväksi se, miten itse koet ahdistelun. Toki hienoa olisi myös, jos sanoisit tälle ahdistelijalle, että jos ei tämä lopeta, niin otat yhteyttä poliisiin.

      Joka tapauksessa kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista. Jos ihminen ei tunne rajoja, niin jonkun ne täytyy hänelle osoittaa.

      • jokutyttöjostain

        No kun en oikee kuraattorille viittis jutella ja terkkari on aina ihan pihalla kaikesta. Ja todennäköisesti opettajat ovat sanoneet hänelle että kyseessä on "viaton ihastuminen". Mietin tässä että kerronko rehtorille että teen rikosilmoituksen pojasta? Vai pitäisikö tehdä se kaikessa hiljaisuudessa? Sille pojalle olen sanonut jo monta kertaa että teen hänen elämästään yhtä painajaista, jos hän ei lopeta ahdistelua. Sanon sen hänelle aina vihaisesti, joten tuosta luulisi hänen käsittävän että vihaan häntä ja hänen ahdisteluaan yli kaiken. Hän ei vaan usko mitään mitä hänelle sanon. Vietän nykyään aikaani vessassa lukkojen takana, kun en uskalla olla käytävällä. Pelkään että se ahdistelija hyökkää taas kimppuuni.


    • bodyguardfive

      Sulla on oikeus käydä koulua pelkäämättä et tyyppi käy suhun kiinni.Reksille puhumaan ja se jäbä sitä kautta puhutteluun.Tosi inhottavaa kun kukaan ei usko tai vähättelee vain kyl vanhempienki pitäs tajuta et toi on ahdistavaa.Vika ei ole sinussa kyl itseään ja koskemattomuuttan pitää puolustaa ja ei niin nätistikään mitä sulle neuvotaan.

    • merkkinimi

      napakymppii

      15.2.2015 12:26

      hohhoijaa14364136 kirjoitti:

      Tää on hyvä paikka narsistiselle sodankäynille. Tehtailee vihamielisiä aloituksia, jotka näyttää siltä, että ne olisi jonkun toisen kirjoittamia ja sitten kuvittelet että sä olet se jota ei manipuloida, kun irl jauhatte paskaa miten toi ja toi aloitus on sen kirjoittama ja miten se kirjoittaa ne kaikki lapselliset vihaamisviestit ja on täysin sekaisin päästään. Te terveet :D

      Se manipulointi tehdään irl. Netissä kuka tahansa voi olla kuka tahansa. Kohta te kahelit luulette taas että olen kirjoittanut täällä X:lle haukkumaviestejä vaikka se kirjoittelee niitä itse itselleen ja laittaa niitä mun nimiini. Nautin tästä.

      Näytä lisää

      "Mutkun ei kuunnella vaan tyyppi kieltää puhumasta toisten kanssa ettei totuus paljastuisi. ..sitten kuvittelet että sä olet se jota ei manipuloida, kun irl jauhatte paskaa miten toi ja toi aloitus on sen kirjoittama ja miten se kirjoittaa ne kaikki lapselliset vihaamisviestit ja on täysin sekaisin päästään. Te terveet :D "

      Mietin, että miten tuo irl kohtaaminen tehdään, joku tulee siis tulostamansa viestin kanssa tai näyttää ipadiltaan suomi24 sivustoja muille ja kertoo, että se on se, joka kirjoittelee tälläistä! missä ne kohtaamiset järjestetään, kotibileissä, stockkan kellon alla vai?

      Tai tuo "irl" olla siirto copypastella johonkin "avoimenpaan" foorumiin, jossa tulee vaikutelma, että ihmiset ovat todellisesti toisiinsa yhteydessä, silloin "SE" hlö tulee myös todellisemman tuntuiseksi.

      Kun ajattelee, kuinka paljon ja mitä sontaa suomi24 joka päivä kirjoitetaan (tuhansia viestejä), niin onhan aika fakiiri että sieltä pystyy löytämään juuri "sen" kirjoittamat viestit. Hyvinkin on mahdollista, että käytetään "houkutuslintua" houkuttelemaan vähän kapeampaan sektoriin eli esim. suhteet - palstalle, kun yritetään uskotella, että täällä "ne" ikävöi toisiaan, vaikkei olisi riviäkään kirjoitettu "toisilleen".

      Se uskottelu muille ja haluaminen uskotella, että he "tuntevat" juuri samalla tavalla kuin he itse samassa tilanteessa tekisivät ja toimisivat on sitä irvokkainta osuutta siinä, projisoivat ja samaistuvat niin sairaalla tavalla, suurin juju on pyrkimys kääntää kaikki asiat toisinpäin ja vääristäen tilanteita (syyllistävä ja negatisoiva tai käänteisesti alentuvasti ilmaistaan "rakkaustunteista" asioita, johan ne tunnistaa siitä, sanomattakin on selvä, ettei kukaan tavallisen tajun omaava ihminen pidä tuollaisia kovinkaan mieltä ylentävinä.

      Tuollaiset eivät oikeasti merkitse mitään, muuta kuin todentaa sen, että kuin halukkaita ihmisiä on sekaantumaan ja sotkemaan muiden asioita omien sairastuneiden halujen vuoksi. Pyörivät siis taustalla, eikä se mitä jossain netissä sanotaan ole se juju, vaan se että he tekevät tietäväksi itsensä, että aikovat roikkua kuin perskärpäset hamaan loppuun asti (jonkinlainen pakkohoito voisi olla paikallaan), sekä se, että on noita ihmisiä, jotka ovat halukkaita leikkimään tuota, "ei saa kertoa tästä" tuollaisten ihmisten kanssa, sekin on sanomattakin selvää, ettei tuollaisiin riitä ymmärrystä eikä normaali kanssakäyminen tule ko.tapaisten kanssa kyseeseen.

      Pienistä se hupi tuonkaltaisille ihmisille tulee, keksimällä keksivät juttuja, vaikkakin ovat saman toistoa, koska he vaan "tuntevat" tunteensa tuolla tavalla, mitä heidän näppäimistöltään lähtee. Se mikä on omituisinta että he eivät taida olla koskaan oikeasti itse tunteneet mitään muita tunteita kuin sen, että on pakko saada joku, sen takia heidän viesteistään heijastuu puhdas raaka halveksunta rakkautta tms. vastaavia tunteita kohtaan, heille ne ovat vain näytelmää ja luulevat että se olisi sitä kaikille muillekin. Pahin onni on se, että ihmiset jäävät hykertelemään tuollaiseen naurettavaan tapaan käsitellä asioita, tunteita tms. menevät siis noiden luomaan tunnetilaan ja osa uskoo samalla tavalla, että ihmiset ylipäätään tuntisivat/ajattelisivat noin karkeasti, raadollisesti, halveksivaksi, tai haaveksivasti, ikävöiden ym.

      Yritystä omien tuntemusten siirtämistä, toinen paha onni on se, että jos muut,toinen ei ole huomaavinaan tuollaista pyrkimystä, vaan jää tuntemaan omia "tunteitaan" eikä osaa ymmärtää tuota kuvioita, jää tuollainen hlö helposti heidän "ansaan" olemalla heidän käsikassara, tuottaen "materiaalia", joista tuollaiset sairaammat pyrkivät jalostamaan osuvia ja vihjailevia "tunne"juttuja, ihan tyhjästä kaikki eivät siis synny, vaan tarvitsevat tyhmempien apuja, jotta niihin tulisi todellisuutta vastaavia mielleyhtymiä sekä kohteelle että muille ihmisille. Tuollaiset tyhmät ihmiset rupeavat olemaan se maanvaiva, jotka teeskentelyllään luovat sairaamman ilmapiirin ympärille.

      Joten ei ole olemassa mitään "netti"maailmaa ulkopuolella "irl" koska jokuhan ne irl kirjoittaa "netti"maailmaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1974
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1592
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1544
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1408
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      20
      1281
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1015
    Aihe