4.12 alkaen Soneran hyvä "euron sunnuntai" tarjous muuttuu. Tästä lähtien euroon sisältyy ainoastaan puhelut toiseen SONERAN liittymään, ei siis kaikkiin niin kuin aiemmin mainostettiin. No olisi pitänyt arvata että operaattori varmasti käyttää oikeuttaan "muuttaa ehtoja yksipuolisesti". Nyt tosin eurolla saa puhua myös lauantaisin, mutta ei paljoa lohduta. Täytyypä vaihtaa takaisin Saunalahteen...
Sonera kusettaa asiakkaitaan
7
533
Vastaukset
- sen aiheutti
Velkasaneerauksistaan tuttu saunalahti, yritti rokottaa soneraa säästäriliittymällä, soneran oli pakko suojautua.
Saunalahti alkaa olla jo kuuluisa toisten siivellä elämisestään, milloinhan isot hermostuu, ja sulkee koko verkon saunikselta. - tumppi
kun saunis rupesi pelleileen noilla "saat etua vastaanotetuista puheluista" niin soneran oli pakko muuttaa tarjoustaan.
helvetin epätervettä kilpailua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
samaa pelleilyä denallakin oli aikanaan.
pidän silti soneran koska mun tuttavilla siis suurimmalla osalla on sonerat.- grwi
Eli kerroppa nyt mitä laitonta tuossa oli? Nyt oot vihanen saunalahdelle kun ei oo enää euron sunnuntaita. Mikset siis vaihda saunalahteen? Koitappa huvikses laskea paljonko säästäisit. Sonerassa ei ole yksinkertaisesti mitään järkeä!! Sano jokin muu peruste kuin "kaikilla kavereillakin on". Miten ne kaverit vaikuttaa siihen et voisit puhua melkein puolet halvemmalla. Sauniksella mm. ilmainen puheluerittely netissä.
Tähän asti Sonera olikin ainoa joka EI rajoittanut etujaan oman verkon sisälle. Kunnes edellämainituista, kilpailijoiden taholta johtuvista syistä näin oli tehtävä. Kukas tässä nyt taas kusettaakaan?
- riistoliittymällään
ei sonera voinut muuta kuin puolustautua. kuulin että sieltä olisi tulossa jotakin uutta, saahan nähdä.
riistoliittymällään kirjoitti:
ei sonera voinut muuta kuin puolustautua. kuulin että sieltä olisi tulossa jotakin uutta, saahan nähdä.
Seuraava on suoraan Janne Vainion suusta:
"Liittymät, joissa asiakkaat "ansaitsevat" hyvitystä vastaanotetuista puheluista, ovat herättäneet äärimmäistä huolestuneisuutta myös lukuisten yritysasiakkaittemme keskuudessa. Ymmärrettävä väärinkäytöshuoli on vakava, ja palaamme asiaan lähiaikoina myös palveluvalikoimaamme liittyvin ratkaisuin.
Koska markkinoilla on tarjouksemme julkaisuhetken jälkeen tapahtunut ennalta arvaamaton ja merkittävä muutos, muutamme siis tarjouksemme ehtoja ensi sunnuntaista 4.12. alkaen."- ja ketä..
riistoliittymällään kirjoitti:
ei sonera voinut muuta kuin puolustautua. kuulin että sieltä olisi tulossa jotakin uutta, saahan nähdä.
Soneralta tullee (=siis saattaa tulla) uusi liittymä jossa on kymmenen hilavitkutinpalvelua joita ei tarvitse kuin marginaalinen määrä ihmisiä ja puheluiden hinta on 15 c/min ja tekstarit 10 c/kpl. Ehdotan liittymän nimeksi Sonera Grill-liittymää koska tuossa voisi asiakas kokea olevansa vähän niinkuin grillilihaa maksaessaan korkeita puhelumaksuja.
Puhu siinä sitten Soneralla. Eli kuka riistää ja ketä...muistutan vielä niistä valtion varojen hassauksesta (valtion varat=meiltä kaikilta kansalaisilta kerätyt verot!!).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664