(Pakko kertoa heti tähän alkuun: Minä olen valkolainen ja entinen miesystävä mustalainen)
Sain viime vuonna alku kesästä entiselle miesystävälle LAAJAN lähestymiskiellon.. yli kymmenistä pahoinpitelyistä,aseella uhkaamisesta ym. ..Lista on pitkä, mutta nyt kun kesä lähestyy tarvis taas uusia lähestymiskielto koska sen saa vaan vuodeks kerralla.. Haluan uusia laajennetun lähestymiskiellon koska pelkään entistä miesystävää edelleen. Heti kun sain lähestymiskiellon hänelle niin hän ei ole ottanut yhtettä minuun, mutta onko minulla mahdollista saada uusittua lähestymiskielto kun hän ei ole ottanut minuun lähestymiskiellon aikana yhteyttä.. pelkään että ku lähestymiskielto loppuu niin hän kostaa koska ennen ku ilmotin poliisille hänestä niin hänen perhe alkoi uhkaileen henkeäni :/
lähestymiskiellon uusiminen
1
336
Vastaukset
Hyvä, että olet lähtenyt hakemaan neuvoa mieltäsi askarruttavaan asiaan. Jos sinulla on edelleen aihetta pelätä entisen miesystäväsi uhkaavan henkeäsi tai terveyttäsi, niin sinulla on perusteet hakea jatkoa lähestymiskiellolle. Jatkoa haetaan kuten varsinaistakin lähestymiskieltoa sille tarkoitetulla hakemuslomakkeella.
Hakemuksen teossa kannattaa kiinnittää erityistä huomiota lähestymiskiellon perusteluihin, koska mm. ne vaikuttavat siihen myönnetäänkö lähestymiskiellolle jatkoa.
Toivottavasti näillä neuvoilla saat apua. Lisätietoja ja tukea saadaksesi voit ottaa yhteyttä sinua lähimpään Rikosuhripäivystyksen palvelupisteeseen, yhteystiedot löydät www.riku.fi sivustolta.
Ystävällisin terveisin
RIKU/mariko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251280Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830