paritusongelma

Mikä mahtaa olla vialla kun en saa eräitä bluetoothin kului keitä pariutumaa mun LeNovo Yogan kanssa, vaikka
1. Kyseiset kuulokkeet pelaa loistavasti Eelopin kanssa, samoin kuin kahden tietokoneen kanssa, ja
2. Tän Yogan kanssa olen saanut paritettua kyllä muita laitteita (en tosin kuulokkeita)
??

10

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teitkä tämän varmasti oikein?

      • gersantti2

        Milloinkas kannyman menee sinne sotaväkeen tekemään niitä asioita oikein?


      • mikäsinuavaivaa

        No eikö se ole ilmiselvää, että aloittaja tietää, miten parittaa bluetooth-laitteet keskenään, mukaanlukien ne kuulokkeet (toisiin koneisiin). Ihan varmasti on myös yrittänyt useita kertoja.


      • mikäsinuavaivaa kirjoitti:

        No eikö se ole ilmiselvää, että aloittaja tietää, miten parittaa bluetooth-laitteet keskenään, mukaanlukien ne kuulokkeet (toisiin koneisiin). Ihan varmasti on myös yrittänyt useita kertoja.

        Mistä sieät tietää.


      • 9-pallox

        Otetaan alusta.
        Aloittaja ei siis tehnyt oikein, kun ei saanut laitteita toimimaan.
        Kannyman voi nyt jatkaa, kun on saanut tämän tiedon.


      • anterola
        kannyman kirjoitti:

        Mistä sieät tietää.

        Etkö sinä sanonut että android puhelimien epätarkka kosketusnäyttö kirjoituksessa vaatii opettelua, etkö ole oppinut kun tulee virheitä?


    • laiteetErikseen

      Bluetooth mahdollisuus joka laitteessa, mutta en tiedä miten ja millä laitteella niitä parittaisin? Tv on älytv, wifi verkko on android tablettia ja älypuhelinta varten. Areenaa, katsomoa ja YT kun katson mieluiten 10" tabletilta kuin liitän tv wifillä. Kännykän bluetoth olisi tarpeellisin ottaa käyttöön.

    • Vastaan ite itelleni :(
      Näkyi että oon saanu 5 vastausta, hetken jo toivoin, että ois ollu hyviäkin ohjeita.
      Muttei ollukkaan :(
      Nyt ma kokeilin toisiakin kuulokkeita, ja osottautui, että mun LeNovo ei jostain syystä tunnista kuulokkeita ollenkaan. Se tässä ihmetyttääkin kun se on pariutunut hyvin molempien tietokoneiden kaa sekä Eelopin kaa.
      Voi olla, että olen parittanut ne niistä toisista laitteista lähtien, siis voi olla, en muista mitenpäin asia oli.
      Mutta kuulokkeissa ei oo sitä mahista.
      Nää on muuten Tieteen Kuvalehen tilaajalahjakuulokkeet, väittivät että hinta ois n. € 90, joten ei mitään roskoppia.

      Kirjoitin muuten ton ekan viestin sillä Lenovolla, enkä ymmärrä miten tuli moista soopaa : "bluetoothin kului keitä". Siis kyllä ma kirjotin mielestäni "kuulokkeita" :s

      • qwdfg

        Jos vaittävät että hinta on 90€ niin voit siitä pudottaa nollan pois.. yleensä lehtien tilaus-lahjat ovat kuraa, joskus siitä oli kunigaskuluttajassa juttua.


      • qwdfg kirjoitti:

        Jos vaittävät että hinta on 90€ niin voit siitä pudottaa nollan pois.. yleensä lehtien tilaus-lahjat ovat kuraa, joskus siitä oli kunigaskuluttajassa juttua.

        Valitan, tän merkkisiä ei näyttäis olevan tarjolla missään alle yheksänkympin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe