http://www.talouselama.fi/uutiset/nyt karaytellaan naapureita urakalla ss kantelut verovilpeista moninkertaistuneet/a2294629
Toki tuo ilmoitettu luku ei ei ole kyllä kovin tarkka. Itsekin olen ajankuluksi kaljapäissäni rustannut tuonne toistakymmentä ilmoitusta. Niin teen kaikkiin näihin stasi-palveluihin. Hauska ja lämminhenkinen harrastus!
nyt vasikoidaan naapureita!
15
88
Vastaukset
- kyttis
Sama juttu. Kyttäilen naapureiden touhuja yötä ja päivää. Keksin heistä vaikka mitä paskaa ja syötän viranomaisille. Milloin ovien takana juoksee poliisit ja milloin sosiaali työntekijät. Ja minä poika nauran paskaista naurua seinän takana. Olen iloinen nykypäivän Stasi toiminnasta. Naapureinani asuu muutama neekeri. Heidän edesottamuksista olen saanut paljon iloa ja riemua.
- nekyttääjoo
Naapuri teki kattoremontin, tein ilmoituksen että hänen tuttuja ja sukulaisia oli kattoa tekemässä, nyt hän ihmettelee mätkyjen määrää. Tämä "Käräytä naapuri" systeemi on tosi hyvä, ei edes DDR tajunnut tätä systeemiä käyttää. Pohjois-Korea pääsee lähimmäs Suomea, siellä pitää tehdä ilmoitus jos naapurille ilmestyy esim uusi talvitakki.
- hopsus
vähän meni pieleen tarinasi - ei tuttujen ja sukulaisten apu ole mikään käräytyksen peruste; talkoo eli kökkä on laillista Suomessa.
- SauliNiinistö
hopsus kirjoitti:
vähän meni pieleen tarinasi - ei tuttujen ja sukulaisten apu ole mikään käräytyksen peruste; talkoo eli kökkä on laillista Suomessa.
Eipä olekaan enää noin. Heinäkuun ensimmäisestä 2014 tuli rakennusurakat joiden arvo on yli 15 000 euroa ilmoittaa toimeksiantajan verottajalle ja rakennustyömaalla olleiden henkilöiden nimet. Josko et ole ottanut talkoovakuutusta, on verottajalla aiheutta epäillä että olet maksanut ihmisille pimeästi. Kyllä harmia on helppo tuottaa toisille jos haluaa.
- hopsus
Jaha..vai niin..sitten lienee syytä "mitoittaa" remontti tuon 15 tonnin alle. Peltikaton laitto jää hyvinkin alle sen.
- lslosjshg
Ilmoituksia vilunkiyrittäjistä sataa verovoranomaisille. VEROLUIKURIYRITTÄJÄT KURIIN!
- kfkkdndkdjjdkkdkdl
No eipä noista saada kiinni kuin nappikauppiaat. Isot firmat verosuunnittelee itsensä veroparatiiseihin aivan laillisesti. Ja tähän kokoomus ei ole mitenkään halunnut puuttua. MIKSIKÖHÄN? ainoa mitä on tehty, on laitettu raksaduunareille keltainen daavidin-tähti rinnuksiin..
- ksksjg
Kyllä suuriakin luikureita jää kiinni ja hyvä niin!
ksksjg kirjoitti:
Kyllä suuriakin luikureita jää kiinni ja hyvä niin!
Eipäs ole Finnairkaan jäänyt vielä kiinni verovilpeistään! vaikka sen vilpit ovat julkisia salaisuuksia !
Late Lapista. SSSS Ry!
- 1IRzVx
Minä en naapuriani ilmianna vaikka äijä tekee pimeää duunia kaikki viikonloput. Silloin on hyvä käydä naapurin rouvalla päiväkahvilla.
- hyvä_verottaja
Hieno juttu. Yksi sukulainen nyt kusessa, kun aiemmin elvistellyt omaisuudellaan, vaikka ei ole perinnyt, voittanut rahapeleissä ja palkka ollut minimipalkka.
- käryttäminen_on_kivaa
Minä maksan mieluummin verot suomessa tekemistäni töistä maltalle kuin suomeen
koska Niinistö antoi esimerkkiä
http://www.sumuttaja-edelmann.blogspot.fi - hgsfs
ok.
- loppu_pröystäily
Lusmut peloissaan, hyvä.
- märehtijä
Vasikalle riittää lämmin kalja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo758080Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172160Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352114- 232070
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 601638
- 181609