nyt vasikoidaan naapureita!

kkfkflflfbfldndnflfnlfln

http://www.talouselama.fi/uutiset/nyt karaytellaan naapureita urakalla ss kantelut verovilpeista moninkertaistuneet/a2294629

Toki tuo ilmoitettu luku ei ei ole kyllä kovin tarkka. Itsekin olen ajankuluksi kaljapäissäni rustannut tuonne toistakymmentä ilmoitusta. Niin teen kaikkiin näihin stasi-palveluihin. Hauska ja lämminhenkinen harrastus!

15

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyttis

Sama juttu. Kyttäilen naapureiden touhuja yötä ja päivää. Keksin heistä vaikka mitä paskaa ja syötän viranomaisille. Milloin ovien takana juoksee poliisit ja milloin sosiaali työntekijät. Ja minä poika nauran paskaista naurua seinän takana. Olen iloinen nykypäivän Stasi toiminnasta. Naapureinani asuu muutama neekeri. Heidän edesottamuksista olen saanut paljon iloa ja riemua.

• nekyttääjoo

Naapuri teki kattoremontin, tein ilmoituksen että hänen tuttuja ja sukulaisia oli kattoa tekemässä, nyt hän ihmettelee mätkyjen määrää. Tämä "Käräytä naapuri" systeemi on tosi hyvä, ei edes DDR tajunnut tätä systeemiä käyttää. Pohjois-Korea pääsee lähimmäs Suomea, siellä pitää tehdä ilmoitus jos naapurille ilmestyy esim uusi talvitakki.

• hopsus

vähän meni pieleen tarinasi - ei tuttujen ja sukulaisten apu ole mikään käräytyksen peruste; talkoo eli kökkä on laillista Suomessa.

• SauliNiinistö
        hopsus kirjoitti:

vähän meni pieleen tarinasi - ei tuttujen ja sukulaisten apu ole mikään käräytyksen peruste; talkoo eli kökkä on laillista Suomessa.

Eipä olekaan enää noin. Heinäkuun ensimmäisestä 2014 tuli rakennusurakat joiden arvo on yli 15 000 euroa ilmoittaa toimeksiantajan verottajalle ja rakennustyömaalla olleiden henkilöiden nimet. Josko et ole ottanut talkoovakuutusta, on verottajalla aiheutta epäillä että olet maksanut ihmisille pimeästi. Kyllä harmia on helppo tuottaa toisille jos haluaa.

• hopsus

Jaha..vai niin..sitten lienee syytä "mitoittaa" remontti tuon 15 tonnin alle. Peltikaton laitto jää hyvinkin alle sen.

• lslosjshg

Ilmoituksia vilunkiyrittäjistä sataa verovoranomaisille. VEROLUIKURIYRITTÄJÄT KURIIN!

• kfkkdndkdjjdkkdkdl

No eipä noista saada kiinni kuin nappikauppiaat. Isot firmat verosuunnittelee itsensä veroparatiiseihin aivan laillisesti. Ja tähän kokoomus ei ole mitenkään halunnut puuttua. MIKSIKÖHÄN? ainoa mitä on tehty, on laitettu raksaduunareille keltainen daavidin-tähti rinnuksiin..

• ksksjg

Kyllä suuriakin luikureita jää kiinni ja hyvä niin!

• ksksjg kirjoitti:

Kyllä suuriakin luikureita jää kiinni ja hyvä niin!

Eipäs ole Finnairkaan jäänyt vielä kiinni verovilpeistään! vaikka sen vilpit ovat julkisia salaisuuksia !

Late Lapista. SSSS Ry!

• 1IRzVx

Minä en naapuriani ilmianna vaikka äijä tekee pimeää duunia kaikki viikonloput. Silloin on hyvä käydä naapurin rouvalla päiväkahvilla.

• hyvä_verottaja

Hieno juttu. Yksi sukulainen nyt kusessa, kun aiemmin elvistellyt omaisuudellaan, vaikka ei ole perinnyt, voittanut rahapeleissä ja palkka ollut minimipalkka.

• käryttäminen_on_kivaa
    • hgsfs

ok.

• loppu_pröystäily

Lusmut peloissaan, hyvä.

• märehtijä

Vasikalle riittää lämmin kalja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      75
      8080
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3233
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2546
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      17
      2160
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2114
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      23
      2070
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1693
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      60
      1638
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18