Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjujaan katsotaan paljon.
Testasin tuota katsojalukualgoritmin toimintaa eräässä omassa ketjussa. Sain nostettua sen katselukertoja 50:llä. Klikkasin ketjun auki ja palasin takaisin ateismi -alueelle. Algoritmi päivittää katselukerrat 10 klikkauksen välein. Klikkasin siis itse ketjun auki noin 50 kertaa. Saattoi siinä olla muutama muu katselija, mutta pääosan tein minä itse. Viimeisellä 10 kerralla laskin tarkasti omat klikkaukset ja päivitys tosiaan hyppäsi 10 ylöspäin kun oli klikannut 10. kerran.
Katsojaluvut ei siis merkitse mitään, jos palstalla 24/7 päivystävä huomiota kerjäävä trolli itse käy vähän väliä ihailemassa omaa paskan turausta.
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
21
2247
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Klikkauksia saa ostettua
tälle Putiininpalvojalle ja alaiselle raha ei ole ongelma
"rahaa on" Jaa, eihän tuo tarvitse edes mitään klikkauksia vaan sivun päivitys riittää. Tässä avauksessa on jo yli 1000 katselukertaa viidessä minuutissa.
- AnonyymiUUSI
Sairainta tuossa häirikössä on se, että hän saa jotain tyydytystä siitä, että joku klikkaa avausta, JOTA HÄN EI OLE ITSE EDES KIRJOITTANUT, vaan jonka on vain kopioinut puppugeneraattorista. Välillä epäilyttää, onko hän edes lukenut tekstejä ennen kuin on ne kopioinut, koska kelpuuttaa niin järjettömiä tai asian ohi meneviä kommentteja kopioitavakseen.
Surullinen tapaus.- AnonyymiUUSI
"Surullinen tapaus."
Malli esimerkki siitä mitä teismi saa aikaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Surullinen tapaus."
Malli esimerkki siitä mitä teismi saa aikaan.Turhaa tuollaista on sääliä. Kenenkään ei ole pakko olla uskovainen. Onhan meillä laitoksia joissa hoidetaan.
- AnonyymiUUSI
Raamattua lukemaan selittäjä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Surullinen tapaus."
Malli esimerkki siitä mitä teismi saa aikaan.Ateismi saa aikaan urpoilua!
- AnonyymiUUSI
Eihän tänne itse tarvitse mitään kirjoittaa. Koodaa vain muutamia botteja, ajoittaa ne ja itse nukkuessa botit hoitavat työt, voi tarkastella kuinka on mennyt noin kerran päivässä.
- AnonyymiUUSI
Ei hän itse niitä ole tietenkään lukenut nehän päivittyivät aamuyöllä botin toimesta. Varma kakkiainen nukkui silloin hurskaan unta, uskovainen kun on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Surullinen tapaus."
Malli esimerkki siitä mitä teismi saa aikaan.Surullista vaikka hän onkin IT ammattilainen ja huippuälykäs.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa tuollaista on sääliä. Kenenkään ei ole pakko olla uskovainen. Onhan meillä laitoksia joissa hoidetaan.
Kyllä uskonnottomilla on enemmän mielenterveys- tai sanotaako ihan suoraan mielisairaushoidon tarvetta kuin uskovaisilla, vaikka ei uskonto/uskominen korkeimpiin voimiin niiltä pelasta.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä uskonnottomilla on enemmän mielenterveys- tai sanotaako ihan suoraan mielisairaushoidon tarvetta kuin uskovaisilla, vaikka ei uskonto/uskominen korkeimpiin voimiin niiltä pelasta.
Ja lähde tälle väitteelle on mikä?
- AnonyymiUUSI
So sad
hakee huomiota
tästähän taisi olla joskus juttu il tai is
joku "taiteilija" omasta mielestään ja työstäkieltäytyjä- AnonyymiUUSI
Hän oli 80 vuotias eläkeläinen. Vanhuudenhöperyyttä.
- AnonyymiUUSI
Ota lääkkeet ajallaan!
- AnonyymiUUSI
Luojalle kiitos palstatrolli on nyt lopettanut. Tunnus poistettu ylläpidolle kiitos. Muistakaa vastaisuudessa aina ilmoittaa ylläpidolle.
- AnonyymiUUSI
Kaikki ateistit ovat trolleja!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ateistit ovat trolleja!
Eipäs nyt pilkata ateisteja jotka ovat monien tutkimuksien mukaan ihmiskunnan älykkäintä kermaa.
- AnonyymiUUSI
Raamatun pariin urpo!
- AnonyymiUUSI
jos kirjoitat 10.000 avausta pelkkää propagandaa niin saat ihmisten päät kääntymään
no siihen kuluu vuosikausia , mutta kyllä se uskonto sieltä katoaa - AnonyymiUUSI
Ei eikä kävijämäärät täällä kerro siitä mitään kuinka moni näiden kirjoitusten sisällöstä täällä tietää oikeasti mielenkiintoisista kirjoituksista moni kertoo kaverille tai näyttää itse kirjoituksen puskaradion toiminta kannattaa selvittää ennen kuin nettiin mitään laittaa ainakaan niin ettäkö niistä joku jonkun tietyn henkilön pystyy tunnistamaan
https://youtube.com/shorts/507pedo-X7M?si=9lKzbxoVsrr-xQDz
Ja jos itseään haluaa mainostaa ni jo pelkästään suomessa pitäs mainostaa itseään 100-200:n eri median kautta jotta riittävän laajan katteen saisi mainonnalleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830