Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjujaan katsotaan paljon.

Testasin tuota katsojalukualgoritmin toimintaa eräässä omassa ketjussa. Sain nostettua sen katselukertoja 50:llä. Klikkasin ketjun auki ja palasin takaisin ateismi -alueelle. Algoritmi päivittää katselukerrat 10 klikkauksen välein. Klikkasin siis itse ketjun auki noin 50 kertaa. Saattoi siinä olla muutama muu katselija, mutta pääosan tein minä itse. Viimeisellä 10 kerralla laskin tarkasti omat klikkaukset ja päivitys tosiaan hyppäsi 10 ylöspäin kun oli klikannut 10. kerran.

Katsojaluvut ei siis merkitse mitään, jos palstalla 24/7 päivystävä huomiota kerjäävä trolli itse käy vähän väliä ihailemassa omaa paskan turausta.

21

2247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Klikkauksia saa ostettua
      tälle Putiininpalvojalle ja alaiselle raha ei ole ongelma
      "rahaa on"

• UUSI

Jaa, eihän tuo tarvitse edes mitään klikkauksia vaan sivun päivitys riittää. Tässä avauksessa on jo yli 1000 katselukertaa viidessä minuutissa.

• Anonyymi
      UUSI

Sairainta tuossa häirikössä on se, että hän saa jotain tyydytystä siitä, että joku klikkaa avausta, JOTA HÄN EI OLE ITSE EDES KIRJOITTANUT, vaan jonka on vain kopioinut puppugeneraattorista. Välillä epäilyttää, onko hän edes lukenut tekstejä ennen kuin on ne kopioinut, koska kelpuuttaa niin järjettömiä tai asian ohi meneviä kommentteja kopioitavakseen.

Surullinen tapaus.

• Anonyymi
        UUSI

"Surullinen tapaus."

Malli esimerkki siitä mitä teismi saa aikaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Surullinen tapaus."

Turhaa tuollaista on sääliä. Kenenkään ei ole pakko olla uskovainen. Onhan meillä laitoksia joissa hoidetaan.

• Anonyymi
        UUSI

Raamattua lukemaan selittäjä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Surullinen tapaus."

Ateismi saa aikaan urpoilua!

• Anonyymi
        UUSI

Eihän tänne itse tarvitse mitään kirjoittaa. Koodaa vain muutamia botteja, ajoittaa ne ja itse nukkuessa botit hoitavat työt, voi tarkastella kuinka on mennyt noin kerran päivässä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei hän itse niitä ole tietenkään lukenut nehän päivittyivät aamuyöllä botin toimesta. Varma kakkiainen nukkui silloin hurskaan unta, uskovainen kun on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Surullinen tapaus."

Surullista vaikka hän onkin IT ammattilainen ja huippuälykäs.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaa tuollaista on sääliä. Kenenkään ei ole pakko olla uskovainen. Onhan meillä laitoksia joissa hoidetaan.

Kyllä uskonnottomilla on enemmän mielenterveys- tai sanotaako ihan suoraan mielisairaushoidon tarvetta kuin uskovaisilla, vaikka ei uskonto/uskominen korkeimpiin voimiin niiltä pelasta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä uskonnottomilla on enemmän mielenterveys- tai sanotaako ihan suoraan mielisairaushoidon tarvetta kuin uskovaisilla, vaikka ei uskonto/uskominen korkeimpiin voimiin niiltä pelasta.

Ja lähde tälle väitteelle on mikä?

• Anonyymi
      UUSI

So sad
      hakee huomiota
      tästähän taisi olla joskus juttu il tai is
      joku "taiteilija" omasta mielestään ja työstäkieltäytyjä

• Anonyymi
        UUSI

Hän oli 80 vuotias eläkeläinen. Vanhuudenhöperyyttä.

• Anonyymi
        UUSI

Ota lääkkeet ajallaan!

• Anonyymi
      UUSI

Luojalle kiitos palstatrolli on nyt lopettanut. Tunnus poistettu ylläpidolle kiitos. Muistakaa vastaisuudessa aina ilmoittaa ylläpidolle.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki ateistit ovat trolleja!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ateistit ovat trolleja!

Eipäs nyt pilkata ateisteja jotka ovat monien tutkimuksien mukaan ihmiskunnan älykkäintä kermaa.

• Anonyymi
      UUSI

Raamatun pariin urpo!

• Anonyymi
      UUSI

jos kirjoitat 10.000 avausta pelkkää propagandaa niin saat ihmisten päät kääntymään
      no siihen kuluu vuosikausia , mutta kyllä se uskonto sieltä katoaa

• Anonyymi
      UUSI

Ei eikä kävijämäärät täällä kerro siitä mitään kuinka moni näiden kirjoitusten sisällöstä täällä tietää oikeasti mielenkiintoisista kirjoituksista moni kertoo kaverille tai näyttää itse kirjoituksen puskaradion toiminta kannattaa selvittää ennen kuin nettiin mitään laittaa ainakaan niin ettäkö niistä joku jonkun tietyn henkilön pystyy tunnistamaan

https://youtube.com/shorts/507pedo-X7M?si=9lKzbxoVsrr-xQDz

Ja jos itseään haluaa mainostaa ni jo pelkästään suomessa pitäs mainostaa itseään 100-200:n eri median kautta jotta riittävän laajan katteen saisi mainonnalleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2247
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      109
      1001
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      979
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      47
      974
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      55
      927
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      901
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      890
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      830
    Aihe