Älypää lautapelin ohjeet (Casper)

gonzooh

Löysin Älypää lautapelin varaston perukoiltani tässä hiljattain. Paketti on muuten lähes täydellinen mutta tärkein eli ohjeet puuttuvat.

Huomasin että toisessa ketjussa "pelle hermanni" nimikerkki on skannaillut ihmisille puuttuvia ohjeita laajasta arkistostaan. Mikäli nyt jollain sattuisi ohjeet kyseiseen peliin löytymään, niin olisin enemmän kuin kiitollinen

Peli on siis Älypää, punainen laatikkoa. Valmistaja Casper. Mitään vuosilukua ei ole mutta arvioisin että jostain -90 luvun puolen välin tietämiltä.

Suurkiitokset jo etukäteen!

30

2608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellehermanni2

      Moi gonzooh.
      Täällä Pelle Hermanni.
      Laita osoitteesi niin saat peliohjeet skannattuna.
      ps. nykyinen nimimerkki pellehermanni2 koska edellinen nimim. oli varattu kun sivut uudistettiin.

      • gonzooh123

      • anapete

        Moi
        Laittaisitko peliohjeet meiliin [email protected] niin päästäis pelaan. Muuramen älypäät kiittää


      • pellehermanni2

        Moi anapete.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.
        ja nyt pelamaan. ei kuin katsomaan Grande finaali.


    • pellehermanni2

      Moi taas gonzooh123.
      Oheet lähetetty älytaivaalle.
      Ja ei kun pelamaan koko porukka.

    • Peli-into

      Kaipaan sääntöjä Casperin Älypää-peliin. Osaako joku auttaa? Kiitos!

      • pellehermanni2

        Moi Peli - into. Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.


      • Peli-into
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Peli - into. Laita osoitteesi niin saat ohjeet skannattuna.

        Wau! Tätä kautta asia järjestyy siis vielä! Ehdin epäillä, koska keskustelu on vanha ja johonkin Runen osoitteeseenkin yritin meiliä yrittää. Mutjoo, iloisia ollaan, jos voit lähettää säännöt osoitteeseen Hanna (at) yllätys.fi
        Kiitos!


      • pellehermanni2

        Moi Peli-into .
        Ohjeet lähetetty matkaan.
        Glada Vappen ja hauskoja pelihetkiä.


      • pellehermanni2

        Peli - into e- mail tulee bumerangina takaisin. Ei tunne osoitetta ?.


      • Annabella

        Just googlasin samoja sääntöjä. Pystyisitkö skannaamaan myös minulle sähköpostiosoitteeseen annabella1978(a)gmail.com


      • pellehermanni2

        Moi Annabella.

        Ohjeet matkalla. Toivottavasti saat ne auki.


    • Anonyymi

      Saisko vielä mullekkin pelin ohjeet?

      • Anonyymi

        Moi.
        Saat ohjeet kunhan laitat osoitteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Saat ohjeet kunhan laitat osoitteesi.

        Hei saisko ohjeet peliin asap, jos vain mahdollista, kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei saisko ohjeet peliin asap, jos vain mahdollista, kiitos

        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei saisko ohjeet peliin asap, jos vain mahdollista, kiitos

        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei saisko ohjeet peliin asap, jos vain mahdollista, kiitos

        Tuohon eliisan s. Postiin, onnistuuko? Ei ole tullut


    • Anonyymi

      vielläkö täältä joltain sais ton älypään ohjeet? saa lähettää mikamikafin (ät) gmail.com

      • Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.

        Hei!
        Täälläkin kaivattaisiin Älypää-peliin ohjeita.
        Sähköpostini on tomppa.raideri(a)gmail.com. Kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Täälläkin kaivattaisiin Älypää-peliin ohjeita.
        Sähköpostini on tomppa.raideri(a)gmail.com. Kiitos!

        Moi. Ohjeet lähetetty matkaan.
        Hyvää uutta vuotta 2023.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi. Ohjeet lähetetty matkaan.
        Hyvää uutta vuotta 2023.

        Hei!
        Olisiko mahdollista, että lähettäisit ohjeet uudestaan? Tämä viesti oli jäänyt näkemättä ja olen tarkistanut sähköpostini roskapostia myöten enkä valitettavasti löytänyt niitä.
        Jos sähköpostissani on vika, niin voit kokeilla osoitteeseen [email protected].
        Kiitos jo etukäteen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Olisiko mahdollista, että lähettäisit ohjeet uudestaan? Tämä viesti oli jäänyt näkemättä ja olen tarkistanut sähköpostini roskapostia myöten enkä valitettavasti löytänyt niitä.
        Jos sähköpostissani on vika, niin voit kokeilla osoitteeseen [email protected].
        Kiitos jo etukäteen!

        Moi. Ohjeet lähetetty matkaan.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi. Ohjeet lähetetty matkaan.

        moi! saako ohjeita vielä näin 2024? voisiko ne laittaa tänne lankaan kaikkien näkyville


      • Anonyymi kirjoitti:

        moi! saako ohjeita vielä näin 2024? voisiko ne laittaa tänne lankaan kaikkien näkyville

        Moi. Ohjeet löytyy paperimuodossa ja läppärissä PDF muodossa.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi. Ohjeet löytyy paperimuodossa ja läppärissä PDF muodossa.

        mistä löydän ne? omat ohjeet kadonnut


      • Anonyymi kirjoitti:

        mistä löydän ne? omat ohjeet kadonnut

        Moi. Avaan huomenna koneen joten mihin lähetän ohjeet ?


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi. Avaan huomenna koneen joten mihin lähetän ohjeet ?

        onko niitä mahdollista saada mitenkään anonyymisti?


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi. Avaan huomenna koneen joten mihin lähetän ohjeet ?

        en pysty laittamaan sähköpostia tänne? molemmat viestit poistettu


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe