Sisään pääsy

tuulamarjatta46

Nyt tuli vastaan este. En pääse suomi24 sivuille. Tuli määräys että pitää vaihtaa salasana tilille tupusalonensuomi24.fi ja tilille muula suomi 24.fi Asian huono puoli on se etten muista kummankaan salasanaa en ole niitä tarvinut kun ne on tallennettuna. Olisi kiva kun asiasta edes varotettaisi että osaisi asiaan varautua. Nyt menee mm. osoitetietoja joita en mistään muualta saa. Onko nyt niin että tämä ilo loppuu tähän ?

24

286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitahan asiasta ennemmin palautelomakkeella suoraan ylläpidolle. Täällä ei asialle tehdä mitään. Lomake löytyy sivun alalaidasta kohdasta PALAUTE.

    • JOPETTI

      Moi!
      Laitoin samasta asiasta viestiä ylläpidolle...eivät vastaa milläänmuotoa.
      Täytyy vaan olla uusimatta salasanaa ja odottaa ylläpidon vastausta. Ottaa päähän kun eivät vaivaudu vastaamaan.

      • käyttäjäpostissa

        Sama juttu minulla. Oli pakko vaihtaa salasana ja ilmeisesti sitten yhden merkin laitoin väärin salasanaa vaihtaessani, tai sitten kirjoitin sen ihan oikein, mutta se ei toimi kuitenkaan, enkä muista vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta jonka joskus olen antanut liittyessäni suomi24 sivuille, jonne kadonnut salasana voidaan palauttaa. Ja jos soitat ylläpidolle, puhelinmaksu törkeät 2,10e/minuutti! Ja saako sieltäkään apua, mene ja tiedä?? Minulla kaikki työhön liityvä tärekeä posti sähköpostissa, enkä pääse niitä lukemaan, eikä palautteesta ole mitään apua, olen sinne jo neljä kertaa laittanut viestiä, eikä mitään ole kuulunut!!


    • ReiskaÄijä

      Yleensä näissä tapauksissa salasana lähetetään pyynnöstä asiakkaan sähköpostiin. Eiköhän se ylläpito myöhemmin vastaa ja ilmoita salasanan lähettämisestä. Muista kirjoittaa käyttäjätunnuksesi ja salasanasi aina paperille, vaikka tarralapulle, jonka kiinnität jonnekin, mistä löydät sen.

    • salasana.kadoksissa

      Kai laitoit profiiliisi toisen sähköpostiosoitteen kun sitä on pyydetty?
      Silloin voit käyttää "Unohtuiko salasana" vaihtoehtoa kirjautumisessa, Saat linkin siihen toiseen sähköpostiisi ja pääset sitten vaihtamaan salasanan.

      • Nyt ei varmaankaan ole kysymys et salasana olis unohtunu. Itsekkin olin kirjautumassa postiin niin etusivulle tärähti et olis pakko vaihtaa salasana uuteen. Ite haluisin kanss tietää et onko tää ylläpitäjän vai jonkun muun tahon laittama juttu?


      • asdfg11

        Minulle tuli myös salasananvaihto. Onneksi muistin vanhan, joten homma onnistui. Toki jokin tiedote asiasta olisi hyvä.


    • selainpelastaa

      Nykyään selaimet tallentavat tunnukset ja salasanat, kannattaa tarkistaa selaimen asetuksista jos sieltä löytyisi, ainakin chrome ja firefox toimii näin. Ohjeet löytyy varmasti googlaamalla.

    • Infoa_ja_noileesti

      Vähän ihmetyttää että salasana olisi PAKKO vaihtaa. Ja ohjaus tulee sivulle oma.suomi24.fi. Onkohan tämä joku huijaus? Nyt tarvittaisiin infoa sähköpostin ylläpitäjiltä, ja sähköpostin etusivulle. HETI eikä huomenna.

      • uusipostipalvelin

        Sama asia minulla on tapahtunut. En pääse oman postin sivulle.Käyttäjätunnus ja salasana on tallennettu ja muistan ne varmasti. Miksi järjestelmä ei hyväksy??? Menee aika ja hermot...
        t. "i.vuohelainen"


      • postinkäyttäjä

        Sama juttu kävi minulla. Varmasti laitoin oikean salasanan minkä vaihdoin kun oli pakko, mutten pääse kirjautumaan sähköpostiin sillä uudella salasanalla eikä yllä pito ota mitään yhteyttä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Jo kumma käsketiin vaihtaa salasana ! Ei pääse mihinkään eteenpäin! Typerä tämä suomi 24 prrrr

    • kirjaudu.ensin

      Ei salasanaa ole pakko vaihtaa. Kirjaudu Suomi24 palveluun ensin ja mene vasta sitten Postiin. Siis kirjautuminen vaikka tällä palstalla tai etusivulla.

      • emmentaali

        Salasanan vaihdon pakotus voidaan kiertää seuraavasti.
        Lisää ensin oman nimimerkin/profiilin asetuksiin vaihtoehtoinen sähköpostiosoite. Tämän jälkeen seuraavan kerrqn kun kirjaudut postiin, valitsekin "Unohtuiko salasana" ja kirjoita oma nimimerkkisi sitä kysyttäessä. Ohjelma lähettää viestin siihen määriteltyyn vaihtoehtoiseen sähköpostiin.
        Viestistä ei tarvitse välittää. Viestin lähetys nollaa jonkin laskurin ja tämän jälkeen ei salasanan vaihtoon pakotusta enää ole, ainakaan taas pitkään aikaan.

        Nämä Suomi24 tietoturva-asiat on kuin reikäjuusto!!!!


      • emmentaali kirjoitti:

        Salasanan vaihdon pakotus voidaan kiertää seuraavasti.
        Lisää ensin oman nimimerkin/profiilin asetuksiin vaihtoehtoinen sähköpostiosoite. Tämän jälkeen seuraavan kerrqn kun kirjaudut postiin, valitsekin "Unohtuiko salasana" ja kirjoita oma nimimerkkisi sitä kysyttäessä. Ohjelma lähettää viestin siihen määriteltyyn vaihtoehtoiseen sähköpostiin.
        Viestistä ei tarvitse välittää. Viestin lähetys nollaa jonkin laskurin ja tämän jälkeen ei salasanan vaihtoon pakotusta enää ole, ainakaan taas pitkään aikaan.

        Nämä Suomi24 tietoturva-asiat on kuin reikäjuusto!!!!

        Kokeilin. Toimi. Ei enää salasanan vaihtoa!!! Kiits!


      • hehehhehehhehe
        emmentaali kirjoitti:

        Salasanan vaihdon pakotus voidaan kiertää seuraavasti.
        Lisää ensin oman nimimerkin/profiilin asetuksiin vaihtoehtoinen sähköpostiosoite. Tämän jälkeen seuraavan kerrqn kun kirjaudut postiin, valitsekin "Unohtuiko salasana" ja kirjoita oma nimimerkkisi sitä kysyttäessä. Ohjelma lähettää viestin siihen määriteltyyn vaihtoehtoiseen sähköpostiin.
        Viestistä ei tarvitse välittää. Viestin lähetys nollaa jonkin laskurin ja tämän jälkeen ei salasanan vaihtoon pakotusta enää ole, ainakaan taas pitkään aikaan.

        Nämä Suomi24 tietoturva-asiat on kuin reikäjuusto!!!!

        Toimii :)


      • vaihdettu

        Kirjauduin etusivulla onnistuneesti, sitten siirryin postille...kas kummaa, eipä päässyt, vaadittiin salasanan vaihtoa.
        Poistuin,yritin uudelleen,sama toistui....kunnes vaihdoin salasanani siinä siirtymävaiheessa.
        Nyt toimii :)


      • yritinkäyttääpostia

        No mutta mitä Suomi24 Oona sanoo siihen kun se uusi salasana ei toimi?? Ja kun ei ole vaihtoehtoista sähköpostia minne palauttaa se unohtunut tai toimimaton salasana jonka on juuri vaihtanut. Ei mitään mahdollisuuksia päästä enää sähköpostiin!! Ja siellä kaikki työhön liittyvä viestintä mitä tarvitsisi heti!! Eikö voisi ylläpito lukea palautepostit ja vastata niihin?? Olen laittanut varmaan 4 viestiä tästä samasta asiasta eikä mihinkään ole vastattu!!


      • 5vuottatäyttänyt

        Tuo Oona vois antaa viinein neuvoja miten sähtöpostiin pääsee jälleen salasanan vaihdon jäkeen eikä vain selitellä vaihdon syytä. Minä vaihdoin eilen salasanan pyynnöstä ja nyt en ole aivan varma uudesta salasanasta, mutta sähköpostiin en pääse uudella enkä vahalla salasanlla. Vaihtoehtoista sähköpostia ei ole.


      • Hei,

        Kirjautumisongelmissa kannattaa olla yhteydessä suoraan käyttäjätukeen palautelomakkeen kautta.

        Terveisin, Suomi24 /Oona


      • Aaltopahvi.kierrätykseen
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Kirjautumisongelmissa kannattaa olla yhteydessä suoraan käyttäjätukeen palautelomakkeen kautta.

        Terveisin, Suomi24 /Oona

        Tiedottakaa asioasta julkisesti jotta epätietoisetn ei tarvitse kuukausikaupalla ihmetellä miksi Suomi24:een ei pääse kirjautumaan!!!!!
        Yli kuukausi kulunut sähläyksestänne!!


    • harmistunut

      Tähän liittyen seuraavaa:
      Salasan on vaihdettu ja toimii koneella maili nyt, mutta vain yhdellä koneella ei työkoneella eikä puhelimessa.
      Mistä johtuu...ennen uudistusta onnistui sähköpostin avaaminen kaikissa.

      • välimuisti.tyhjäksi

        Kokkeilehan tyhjentää välimuisti selaimesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe