Rupesin miettimään että jäikö tuo otsikon miesopettaja aikoinaan eläkkeelle, vai saiko kenkää? Vai saiko peräti jonkun rikostuomion?
Kimingin ala-asteen opettaja
37
254
Vastaukset
- Onnekseenennennettiä
Pääsi "kunniallisesti" eläkkeelle - näin se aina menee. Oli kunnanvaltuutettukin, asustelee tietääkseni Tampereella.
- oppilas1
Ei saanut kenkää oli hyvä ja pidetty opettaja. Samanlaisia tarvittas nykyaikana.
- kiiminki
Kuka tämä opettaja oli, minäkin olin nimittäin oppilaana siellä.
- faktaa
Eipä tainnut olla kovin pidetty,pelätty ennemmin.
- Arjalais-Eikka
E-E V?
- oppilas1
Ehkä pelätty mutta sai oppilaat tottelemaan mikä nykyajan opettajilta harvalta onnistuu. Oma tyyli opettaa minun mielstä kumminkin ihan hyvä opettaja.
- oppilas1
Voi olla kiva olis tietää?
- hiihtolomalainen
Ei välttämättä taitais kannattaa jos kerran on hyvät muistot.
- J___KK
Miks se yhtäkkiä hävis kesken lukukauden? Vai muistanko väärin?
- hittheshit
Jos oli väkivaltainen tai muuten tyranni, niin pitäisi hakata vielä jälkeenpäinkin. Silloin nimi ja osoite julkisiksi ja hakkaajaporukat ovelle.
- junttia
Hakkaamallahan ne asiat ratkotaan.Voi hyvää päivää,kannattaa hankkia apua!
- Jahve99
Kiinnostiko sitä murrosikäiset?
- lollo45
Voi olla ehkä ei päässyt kunniallisesti eläkkeelle.
- floraesteri
Alta viiskymppisenä ei ainakaan jäädä vanhuuseläkkeelle...
- EiSeMääräVaanLaatu
Kiitos kun kerroit,tuotahan ei kukaan olisi muuten tiennyt.Voi hyvää päivää näiden juttujen tasoa!
- floraesteri
Juuri sen takia keroin.
- KielioppiHukassa
floraesteri kirjoitti:
Juuri sen takia keroin.
Keroin?
- floraesteri
KielioppiHukassa kirjoitti:
Keroin?
Sulle ei varmaan tule lyöntivirheitä.
- KielioppiVieläkinHukassa
Sen verran tuli oltua äidinkielen tunneilla paikalla,että oikeinkirjoitus on hallinnassa.
- floraesteri
KielioppiVieläkinHukassa kirjoitti:
Sen verran tuli oltua äidinkielen tunneilla paikalla,että oikeinkirjoitus on hallinnassa.
Niinpä näkyy...
- ViisastellaanVaan
KielioppiVieläkinHukassa kirjoitti:
Sen verran tuli oltua äidinkielen tunneilla paikalla,että oikeinkirjoitus on hallinnassa.
Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
- TermitHukassa
ViisastellaanVaan kirjoitti:
Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
Oikeinkirjoitus ja tekstinkäsittely eivät ole sama asia.Piste.
- ViisastellaanVaan
TermitHukassa kirjoitti:
Oikeinkirjoitus ja tekstinkäsittely eivät ole sama asia.Piste.
Pisteenkin jälkeen tulee välilyönti.
- Pistepirkkopiste
Piste.
- LapsellistaMuttaTotta
ViisastellaanVaan kirjoitti:
Pisteenkin jälkeen tulee välilyönti.
Ottiko luonnon päälle?
- Viisastellaan
LapsellistaMuttaTotta kirjoitti:
Ottiko luonnon päälle?
Kyllä otti.
- Jessealfons
Aikoinaan muuan henkilö kertoi ihmetelleensä ko. opettajan huomattavan heikkoa stressinsietokykyä. Ottaen huomioon, että oppilaat olivat iältään 9-13v. eikä porukassa ollut yhtään huonosti käyttäytyvää tai ilmiselvää lurjuksenalkua. Ilkeyttään siellä ei kuulemma kukaan tehnyt mitään, lapsellisuuttaan ja typeryyttään kylläkin, ja sitäkin vähän. Siinähän olisi kysytty opettajan ohjaustaitoa, mutta sitä ei kai sitten ollut...
- TermitHukassa
Tekstinkäsittely ja oikeinkirjoitus eivät ole synonyymeja.
- mapelassako
Eikalla olisi varmaan kommentti näihin.
- kwllq
Vaino-erkilläkö?
- mapelassako
kwllq kirjoitti:
Vaino-erkilläkö?
Arvaa.
- Erkiv
mapelassako kirjoitti:
Arvaa.
Pääsi 45 vuotiaana eläkkeelle? Onko mahdollista. Nythän on 74 vuotias.
- mapelassako
Erkiv kirjoitti:
Pääsi 45 vuotiaana eläkkeelle? Onko mahdollista. Nythän on 74 vuotias.
Pääseehän sairaseläkkeelle vaikka 20v.
- yrityshyvä
Kertokaa nyt mullekin mitä siellä tapahtui älkääkä nus-, eiku viilatko pilkkua.
- HEHHHHEEEEEPISSAHOUSUOPE
Pissas housuun kesken biologian tunnin ja kaikki näki sen kun pissi kasteli koko etumuksen aivan litimäräksi.
Häpesi sitä ja muutti Tampereelle 45-vuotiaana kun koko luokka tämän tapahtuman jälkeen nauroi katketaksensa. - kassakuitti
HEHHHHEEEEEPISSAHOUSUOPE kirjoitti:
Pissas housuun kesken biologian tunnin ja kaikki näki sen kun pissi kasteli koko etumuksen aivan litimäräksi.
Häpesi sitä ja muutti Tampereelle 45-vuotiaana kun koko luokka tämän tapahtuman jälkeen nauroi katketaksensa.No mut sehän jos mikä on biologiaa, pissaaminen. Vai menisikö terveysopin puolelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683