Kimingin ala-asteen opettaja

Ken_vanhoja_muistelee

Rupesin miettimään että jäikö tuo otsikon miesopettaja aikoinaan eläkkeelle, vai saiko kenkää? Vai saiko peräti jonkun rikostuomion?

37

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnekseenennennettiä

      Pääsi "kunniallisesti" eläkkeelle - näin se aina menee. Oli kunnanvaltuutettukin, asustelee tietääkseni Tampereella.

    • oppilas1

      Ei saanut kenkää oli hyvä ja pidetty opettaja. Samanlaisia tarvittas nykyaikana.

      • kiiminki

        Kuka tämä opettaja oli, minäkin olin nimittäin oppilaana siellä.


      • faktaa

        Eipä tainnut olla kovin pidetty,pelätty ennemmin.


      • Arjalais-Eikka

        E-E V?


    • oppilas1

      Ehkä pelätty mutta sai oppilaat tottelemaan mikä nykyajan opettajilta harvalta onnistuu. Oma tyyli opettaa minun mielstä kumminkin ihan hyvä opettaja.

    • oppilas1

      Voi olla kiva olis tietää?

      • hiihtolomalainen

        Ei välttämättä taitais kannattaa jos kerran on hyvät muistot.


    • J___KK

      Miks se yhtäkkiä hävis kesken lukukauden? Vai muistanko väärin?

    • hittheshit

      Jos oli väkivaltainen tai muuten tyranni, niin pitäisi hakata vielä jälkeenpäinkin. Silloin nimi ja osoite julkisiksi ja hakkaajaporukat ovelle.

      • junttia

        Hakkaamallahan ne asiat ratkotaan.Voi hyvää päivää,kannattaa hankkia apua!


    • Jahve99

      Kiinnostiko sitä murrosikäiset?

    • lollo45

      Voi olla ehkä ei päässyt kunniallisesti eläkkeelle.

    • floraesteri

      Alta viiskymppisenä ei ainakaan jäädä vanhuuseläkkeelle...

      • EiSeMääräVaanLaatu

        Kiitos kun kerroit,tuotahan ei kukaan olisi muuten tiennyt.Voi hyvää päivää näiden juttujen tasoa!


      • floraesteri

        Juuri sen takia keroin.


      • KielioppiHukassa
        floraesteri kirjoitti:

        Juuri sen takia keroin.

        Keroin?


      • floraesteri
        KielioppiHukassa kirjoitti:

        Keroin?

        Sulle ei varmaan tule lyöntivirheitä.


      • KielioppiVieläkinHukassa

        Sen verran tuli oltua äidinkielen tunneilla paikalla,että oikeinkirjoitus on hallinnassa.


      • floraesteri
        KielioppiVieläkinHukassa kirjoitti:

        Sen verran tuli oltua äidinkielen tunneilla paikalla,että oikeinkirjoitus on hallinnassa.

        Niinpä näkyy...


      • ViisastellaanVaan
        KielioppiVieläkinHukassa kirjoitti:

        Sen verran tuli oltua äidinkielen tunneilla paikalla,että oikeinkirjoitus on hallinnassa.

        Pilkun jälkeen tulee välilyönti.


      • TermitHukassa
        ViisastellaanVaan kirjoitti:

        Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

        Oikeinkirjoitus ja tekstinkäsittely eivät ole sama asia.Piste.


      • ViisastellaanVaan
        TermitHukassa kirjoitti:

        Oikeinkirjoitus ja tekstinkäsittely eivät ole sama asia.Piste.

        Pisteenkin jälkeen tulee välilyönti.


      • Pistepirkkopiste

        Piste.


      • LapsellistaMuttaTotta
        ViisastellaanVaan kirjoitti:

        Pisteenkin jälkeen tulee välilyönti.

        Ottiko luonnon päälle?


      • Viisastellaan
        LapsellistaMuttaTotta kirjoitti:

        Ottiko luonnon päälle?

        Kyllä otti.


    • Jessealfons

      Aikoinaan muuan henkilö kertoi ihmetelleensä ko. opettajan huomattavan heikkoa stressinsietokykyä. Ottaen huomioon, että oppilaat olivat iältään 9-13v. eikä porukassa ollut yhtään huonosti käyttäytyvää tai ilmiselvää lurjuksenalkua. Ilkeyttään siellä ei kuulemma kukaan tehnyt mitään, lapsellisuuttaan ja typeryyttään kylläkin, ja sitäkin vähän. Siinähän olisi kysytty opettajan ohjaustaitoa, mutta sitä ei kai sitten ollut...

    • TermitHukassa

      Tekstinkäsittely ja oikeinkirjoitus eivät ole synonyymeja.

      • mapelassako

        Eikalla olisi varmaan kommentti näihin.


      • kwllq

        Vaino-erkilläkö?


      • mapelassako
        kwllq kirjoitti:

        Vaino-erkilläkö?

        Arvaa.


      • Erkiv
        mapelassako kirjoitti:

        Arvaa.

        Pääsi 45 vuotiaana eläkkeelle? Onko mahdollista. Nythän on 74 vuotias.


      • mapelassako
        Erkiv kirjoitti:

        Pääsi 45 vuotiaana eläkkeelle? Onko mahdollista. Nythän on 74 vuotias.

        Pääseehän sairaseläkkeelle vaikka 20v.


    • yrityshyvä

      Kertokaa nyt mullekin mitä siellä tapahtui älkääkä nus-, eiku viilatko pilkkua.

      • HEHHHHEEEEEPISSAHOUSUOPE

        Pissas housuun kesken biologian tunnin ja kaikki näki sen kun pissi kasteli koko etumuksen aivan litimäräksi.
        Häpesi sitä ja muutti Tampereelle 45-vuotiaana kun koko luokka tämän tapahtuman jälkeen nauroi katketaksensa.


      • kassakuitti
        HEHHHHEEEEEPISSAHOUSUOPE kirjoitti:

        Pissas housuun kesken biologian tunnin ja kaikki näki sen kun pissi kasteli koko etumuksen aivan litimäräksi.
        Häpesi sitä ja muutti Tampereelle 45-vuotiaana kun koko luokka tämän tapahtuman jälkeen nauroi katketaksensa.

        No mut sehän jos mikä on biologiaa, pissaaminen. Vai menisikö terveysopin puolelle?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe