Saunis tiputti tekstrin puh 0,099€/min

saunissimit

Nonii nyt tulee sitte näköjää saunikselta kilpilua tekstariliittymille.......

Tekstari-liittymän puheluhinnat alenevat

Tossa otin suoraa ton jutun sauniksen sivuilt tiedotteist...... aika kiva juttu saunikselta kaikille jotain jolulahjaks.....:)



SAUNALAHDEN TEKSTARILIITTYMÄN PUHELUHINNAT TIPUTETAAN!

Uusi puheluhinta kaikkiin kotimaan liittymiin on 0,099 €/min.

Tekstari on siis entistäkin edullisempi liittymä paljon tekstiviestejä lähettävälle; uuden edullisemman puheluhinnan lisäksi liittymä tarjoaa edelleen 1000 maksutonta tekstiviestiä kuukaudessa kaikkiin liittymiin pelkän kuukausimaksun hinnalla.

Hintamuutos koskee niin liittymän nykyisiä käyttäjiä kuin uusia tilaajiakin 1.1.2005 lähtien.

6

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... että Sonera teki saman Zerofortylle. Ai niin, anteeksi, sitähän ei saanut sanoa täällä ääneen. Ainoastaan Saunalahtea saa mainostaa.

      • saunissimit

        Kyl sitä saa kuule kaikki kertoa siinä mis saunikset tai sonerat...kuhan puhuu asiaa ...laittakoo sit tiedotteita tositensa sivuilt... Mut semmonen rasittava perusteeton haukkuminen ni se ei oo kivaa.... jos perusteet löytyy ni se on ok...


      • saunissimit kirjoitti:

        Kyl sitä saa kuule kaikki kertoa siinä mis saunikset tai sonerat...kuhan puhuu asiaa ...laittakoo sit tiedotteita tositensa sivuilt... Mut semmonen rasittava perusteeton haukkuminen ni se ei oo kivaa.... jos perusteet löytyy ni se on ok...

        ... että mainostaminen on näillä palstoilla kiellettyä. Olettaen että olit tuon ensimmäisen viestin kirjoittaja, se oli aika selvä mainos. ja kyeistä linjaa esiintyy Sauniksen käyttäjiltä (henkilökunnalta?) niin paljon että alkaa olla palsta pilalla.

        Keskustelupalstoilla pyritään yleensä ratkomaan keskustelemalla asioita jotka eivät ole käyttäjille itsestäänselviöä. Viestisi oli käytännössä copy-paste Sauniksen sivuilta, joten kyseessä oli täysin turha ja sääntöjen vastainen spämmi.


      • saunissimit
        shamr0ck kirjoitti:

        ... että mainostaminen on näillä palstoilla kiellettyä. Olettaen että olit tuon ensimmäisen viestin kirjoittaja, se oli aika selvä mainos. ja kyeistä linjaa esiintyy Sauniksen käyttäjiltä (henkilökunnalta?) niin paljon että alkaa olla palsta pilalla.

        Keskustelupalstoilla pyritään yleensä ratkomaan keskustelemalla asioita jotka eivät ole käyttäjille itsestäänselviöä. Viestisi oli käytännössä copy-paste Sauniksen sivuilta, joten kyseessä oli täysin turha ja sääntöjen vastainen spämmi.

        Siis tosiaan..halusin vaa suoraa kertoo sen ihna kopiolla..sauniksen sivuilt..ja ilmotinhaa siitä kans et se on kopioitu....en oo sauniksel töis....enkä usko et muutkaan oo missän operaattoril töis....Mut se oli vaa tollee helppo ilmasta ihmisille...Tarkotuksen ei ollu mainonta vaikka myönnän että tuo on sitä... Mut päätarkoituksena oli kertoa tuosta. ja must on tosiaanki ok se et laitetaan eri sivustoilt tiedottaaksee muille operaatt. jutuista... se saa aikaa keskusteluu ja semmost....
        mut PERUSTEETON PASKAPUHE se on mitä ei jaksa kattoo...ja solvaaminen henkilökohtaisuuksii....

        Kunnon väittely on aina tervettä..jos tääki ois tasapaksuu vaa löpertelyy foorumil ni tylsäähä se ois....


    • .....

      tätä onkin odotettu! hetken aikaa jo harkitsin liittymän vaihtamista, mutta nyt toi puhelumaksu on varsin kohtuullinen.. hyvä homma

    • Mike

      Tilannehan on tänä päivänä se, et tässä tilanteessa jos sulla on jonkun muun operaattorin vastaava tekstariliittymä, niin ei hätiä mitiä, koska muut operaattorit tuskin jättää reagoimatta toisen hinnan alennukseen, eikä kulu montaakaan päivää, kun esim tele finland ja kolumbus laskee kans hintojaan, joten hintojen perässä surffailu on turhaa. Tietysti tekstariliittymä on tekstaajalle paras mahdollinen ja kun puheluhinnat tippuu, niin kyseisiä liittymiä menee paremmin kaupaksi, se minkä operaattorin liittymän kukin valitsee, vaikuttaa valintaan hyvin pitkälti kokemukset, kuulopuheet, omat mielipiteet jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe