on huonontuneet entisestään. Yhdessä kerässä langan paksuus vaihtelee todella paljon. Novitan 7 veljestä raita-langassa värien paksuus vaihtelee ja samanvärin värinkin paksuus vaihtelee. Novitalta kerrotaan, että voi voi ja voi voi, heillä tehdään niiiin paljon lankoja ja ei tarvi ostaa jos ei tykkää.
Novitan langat
4
67
Vastaukset
Kas kun minä en ole huomannut mitään. Olen käyttänyt vuosikaudet sukkiin ja villapaitoihin Seiskaveikkaa ja nyt rupesin tehtailemaan sukkia Nallesta. Varsinkin Taika on tosi kivaa.
Kokeilin vaihteen vuoksi talvella jotain vähän erilaista. Ostin useita keriä jotain ulkolaista liukuvärjättyä lankaa, ja kun oli niin ohutta niin ajattelin tehdä miehelleni sukat kaksinkertaisella langalla. Voi hyvät hyssykät mitä niistä tuli. Jossain vaiheessa paksuus lähenteli rullalankaa ja saman värjäyserän langat oli ihan mitä sattuu. Mieheni kiitteli ja tuumasi, että tässä hänellä on nyt oikean ja vasemman jalan sukka. (eikä se niin saappaassa haittaa.)Ai niin, noissa Raita -langoissa taisi olla vähän eroja, mutta kun ne on yksinään niin tönkön näköisiä, niin käytin niitä vuorokerroksin yksivärisen langan kanssa, silloin sitä ei niin huomaa.
- 1134
Olen huomannut novitan langoissa samoja ongelmia. Samassa kerässä paksuus vaihtelee todella paljon.
- Kutojaseiska
Ja seiskaveikka sukat on vanuneet neljänkympin pesussa. Vihreät värit pahimpia vanumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252103Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001