ensimmäisen kerran seksiä?
Minkä ikäisenä harrastitte...
24
242
Vastaukset
- Äiti-72
Muistakaa lapset ehkäisy!
- 1720
Harrastin ensimmäisen kerran seksiä poikakaverini kanssa kun olin 13 ja se oli 15
- peräkammarinpoika
55 vuotias olin kun äiten helmoista pääsin kerran kokeilemaan. Nyt olen 65v ja siihen yhteen kertaan se on jääny.
- soosad
sad
- 22vs18
22 v
- IhanNormipäivä
15v ja Tyttö oli 16
15 ja kundi 18
- Savopoika
18v ja tyttöystävä oli 16. Vieläkin iloisesti yhdessä :)
- plööööh
Olin 11 kun naapurintädin kanssa pussailtii se oli kivaa :)
21 ja poikuus vielä tallella /o/
- 1992
22 ja poikuus tallella.
- xassburger69x
mistähä johtuis
- jessuksenmorsia
11v ekakerta..suviseuroilla..isän ja veljenkanssa, mut jumala antaa onnekseen synnit anteeksi..
oon raskaanaki. - IIAAT
9 v nakkikiskalla sen ihrasen tädin kaa. Oli elämäni ihanin hetki.
Nyt oon 10 ja edelleen käyn joka toinen tunti ottamassa kiskantädiltä ratsastustunteja. - poika1997
Täytän syksyllä 18, mutta eipä oo tilaisuutta tullu..
Olin 4 vuotias kun panin naapurin mummoa.
- Nainen-
18, ja oli hyvä ikä aloittaa.
- 19vneitsyt
19 vuotias nainen oon enkä vieläkää kokenu tuota
- poika98uberi
voin panna sua jos haluut :)
- dieselponi
15 vuotiiana, jätkä oli 20
- jeijeijeii
13 eli 2v sitten :)
- sitämitäsäet
oon nyt 14 ja viel neitsyt :)
- Dhdjdhfhfh
18 ja 18
- Neitsyt99
Oon koht 16v enkä tahdo seksiä edes kokeilla. Neitsyt oon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452931Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k372899Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 621459
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222