Miksi YouTube videon"aloitus"kestäää todellakauan?

SitiCOLA

Eli, aloitan videon katsomisen.
Video lataa melkein loppuun itsensä.
Lopettaa lataamisen.
Koko tuon ajan olen odottanut videon alkamista, video alkaa kun sitä itse huvittaa.
Todella ärsyttävää...
Miten saan tuon korjattua?


HP Pavilion 1,50GHz 4ydin 3,5gt RAM, Windows 8.1, AVG AntiVirus,

19

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hidas nettiyhteys? Jos selaimena on Firefox niin siinä on tavattu ongelmia Youtuben kanssa.

      • 10Gb Saunalahti/elisa kaupungissa, luulisin ettei johdu tuosta. Kaikki muu nettiin liittyvä kyllä toimii niin saa#anan nopeesti.


      • ffhhjjjjjlll
        SitiCOLA kirjoitti:

        10Gb Saunalahti/elisa kaupungissa, luulisin ettei johdu tuosta. Kaikki muu nettiin liittyvä kyllä toimii niin saa#anan nopeesti.

        Mikä selain? Kokeile jotain muuta selainta.

        Voisit tietysti kokeilla ottaa flash pois päältä ja kokeilla HTML5:lla.

        En ole varma mutta eikö se ole nykyään selaimissa valmiina(HTML5)?


        Oletko kokeillut ilman laitteistokiihdytystä? Youtube videoruutu->oikea hiiren näppäin-> settings ja ruksi pois "enable hardware acceleration" kohdasta.


      • Chrome, ja tuota Firefoxia (eli nyt mennään takaisin menneisyyteen :D)

        HTML5 on käytössä Chromella

        YT videoruudusta ei tule settingsejä, muuten hyvä :3


      • 0hm0

        "Hidas nettiyhteys? Jos selaimena on Firefox niin siinä on tavattu ongelmia Youtuben kanssa."

        Mitä ongelmia siinä on tavattu?


    • ffhhjjjjjlll

      Jos tökkii kokeile sivun päivitystä (F5).

      • Eeeeh se auta yhtään mittää, lataaminen vain alkaa alusta :(


    • pekkaperskales

      Jos sinulla on Firefox niin näkyminen alkaa heti eikä viidestoista päivä.
      Jos sinä olet niinkuin vapunen niin en yhtään ihmettele ettei mikään luista.

      • Selaimena Google Chrome, onkos tällä havaittu ongelmia YouTuben kanssa? luulisin ettei..


      • OHHHHHHH, Ongelma poistui Firefoxiin vaihtamalla! Nyt video alkaa noin 0,5sec päästä sivulle sapumisestani :))))))) Thanks dude!


      • Eiku... Prkle, nyt muistan minkä takia vaihdoinkin Chromeen. . . . Flash Player kaatuilee Firefoxilla ärsyttävän usein :(
        Onko tuo sitten korjattavissa?


      • pekkaperskales
        SitiCOLA kirjoitti:

        Eiku... Prkle, nyt muistan minkä takia vaihdoinkin Chromeen. . . . Flash Player kaatuilee Firefoxilla ärsyttävän usein :(
        Onko tuo sitten korjattavissa?

        Ota FF:n lisäosista Flash player kokonaan pois käytöstä "Älä käynnistä koskaan", (sen saa päälle jos tarvii).
        niin Youtube toimii suoraan HTML5:lla.


      • fdsafdsa
        SitiCOLA kirjoitti:

        Eiku... Prkle, nyt muistan minkä takia vaihdoinkin Chromeen. . . . Flash Player kaatuilee Firefoxilla ärsyttävän usein :(
        Onko tuo sitten korjattavissa?

        Ei se mitään kaatuile, mutta flashia ei pitäisi ylipäätään käyttää kun on niin aukkoista koodia. Jos on Intelin näytönohjain (integroitu), niin niissä on jotain häikkää flashin/firefoxin kanssa, jolloin kannattaa ottaa laitteistokiihdytys Firefoxin asetuksista pois päältä.


    • veikkaus: johtuisikohan hitaus tuosta AVG:stä?
      ehdin laskea neljään (aika nopeasti vielä) ja youtube video alkoi pyörimään. kokeilin useampaa videoa. Selain: firefox, virusturva: panda cloud, 50 meganen nettiyhteys.

      • Pitää kokella Firefoxia :) ja ottaa AVG pois, jos sitten lähtis


      • SitiCOLA kirjoitti:

        Pitää kokella Firefoxia :) ja ottaa AVG pois, jos sitten lähtis

        AVG voisi kokonaan poistaa ja vaihtaa sen tilalle kevyempi Panda Cloud free.


      • 8-pallox
        kannyman kirjoitti:

        AVG voisi kokonaan poistaa ja vaihtaa sen tilalle kevyempi Panda Cloud free.

        Voisi voisi. Mutta sinä et voisi opetella tietoturvan alkeita, koska olet liian tyhmä siihen.


    • 3Timo

      AdBlocker päällä?

      • WinLinTrol

        KolmenTiedonTimolle tiedoksi ettei Adblock ( tai edge) ole tähän mennessä tuupissa mitään ikuna vaikuttanut, ainakaan minulla katseluun/kuunteluun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe