Kaipaan kokemuksia helmeilytarvike verkkokaupoista hinta/laatu/luotettavuus- näkökulmasta. Mistä kannatta ja mistä ei kannata ostaa.
Mistä tarvikkeita helmiaskarteluun
5
398
Vastaukset
- neulova
Täällä on tosi pitkä vanhempi keskustelu suomalaisista helmikaupoista: http://keskustelu.suomi24.fi/t/9564733
Kannattaa huomata, että ketju on aloitettu viisi vuotta sitten, joten kaikkia mainittuja helmikauppoja ei ehkä ole enää edes olemassa. Mutta siitä saa kuitenkin viitteitä siitä, millaisia kauppoja tarjolla on.
Suomalaisten lisäksi harrastajat käyttävät ainakin virolaisia, yhdysvaltalaisia, hollantilaisia ja kiinalaisia verkkokauppoja, oletko kiinnostunut niistäkin? (Muutamassa voi asioida tilisiirrollakin, mutta yleisesti ottaen tarvitaan luottokortti, jos lähtee ulkomailta tilaamaan.)http://www.helmientalo.fi/.Tuota olen käyttänyt, hyvä kun mikä. Jos on aikaa, kannattaa lähteä myös paikan päälle. Laajempi valikoima ja ihania malleja
Itse olen tilannut avakorusta parisen kertaa, mutta lopettaa tässä ihan just, että onks niillä viel yhden päivän auki verkkokauppa ja kaikki 50%, muista en ole tilannut, mutta paikan päällä olen ollut tampereella en muista niiden nimiä kyl just nyt mut ei kovin hyviä minun milestä ne oli kaksi viereistä kauppaa Tampereella. Loimaalla Artemiinassa olen käynyt ostoksilla ja korukursseilla aivan ihana paikka ja mahtavat valikoimat! ☺ (heillä ei valitettavasti verkkokauppaa)
- parlipärlipesa
Tallinnasta Pärlipesa http://www.parlipesa.ee/avaleht/
Myös Karnaluks ja kangkadzungel
https://www.visitestonia.com/fi/helmehaldjas-viron-suurin-helmikauppa - Äippä89
www.harrasteet.fi 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540