Oletko huomannu omituisia piirteitä palstalaisilla.
Omituinen ihminen
60
199
Vastaukset
- mikä.tarkoitus
En muissa kuin sinussa, tänlaiset aloitukset on älyttömiä.
- kukamitenkin
Jokainenhan on omanlaatuisensa, koska kahta samanlaista ei ole olemassakaan. Omituisuudesta en sano mitään, kaikki mahtuvat joukkoon.
Luultavasti ei keskusteluakaan syntyisi, jos kaikki olisivat samaa mieltä, sillä vastaukset olisivat samanlaisia ja kaikki tietäisivät jo ilman keskustelua mielipiteet. - sanoisit.suoraan
Haluatko mielipiteen jostain tietystä palstalaisesta? Sehän aloituksen tarkoitus on.
- siilimuori
Tarkkanäköinen :)
- haitanneeko
Kyllä jokainen on omalla tavallaan omituinen toiset jopa ärsyttävän omituisia suuna ja päänä
- sanoisit.suoraan
Haluaisitko sinä keskustella jostain tietystä omituisesta?
- haitanneeko
sanoisit.suoraan kirjoitti:
Haluaisitko sinä keskustella jostain tietystä omituisesta?
En halua suuna ja päänä omituinen, eikä haittaa olla olla erillainen paitsi ärsyttävät tyhjän höpisijät
- sanoisit.suoraan
haitanneeko kirjoitti:
En halua suuna ja päänä omituinen, eikä haittaa olla olla erillainen paitsi ärsyttävät tyhjän höpisijät
Kuka sua erityisen paljon ärsyttää, nyt voit vapaasti kertoa?
- siilimuori
Kuka sua erityisen paljon ärsyttää, nyt voit vapaasti kertoa?
Ai nytkö saa? Säännöiissä kyllä lukee edelleen että ei saa
"Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä" - sanoisit.suoraan
siilimuori kirjoitti:
"Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä"Tietenkään ei saisi, testataan saako nyt koska menneinä parina päivänä on saanut.
- 1eerr
siilimuori kirjoitti:
"Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä"Juu saat sanoa, kerro itsestäsi :)?
- siilimuori
Tietenkään ei saisi, testataan saako nyt koska menneinä parina päivänä on saanut.
Täällä ilmeisesti loukkaavuuden raja on korkeammalla kuin normielämässä. Mielipiteitä keskustelupalstalla tulee sietää siis toiminnasta, raja menee siinä, kajotaanko ikävästi henkilöön, siis persoonaan.
- 1eero
1eerr kirjoitti:
Juu saat sanoa, kerro itsestäsi :)?
Korjaan 1eero
- siilimuori
siilimuori kirjoitti:
Täällä ilmeisesti loukkaavuuden raja on korkeammalla kuin normielämässä. Mielipiteitä keskustelupalstalla tulee sietää siis toiminnasta, raja menee siinä, kajotaanko ikävästi henkilöön, siis persoonaan.
Eli testataanko tänään mitä positiivista saa kirjoittaa muista palstalaisista :)?.
- siilimuori
1eerr kirjoitti:
Juu saat sanoa, kerro itsestäsi :)?
No minä en ole millään lailla mielenkiintoinen muuta kuin joidenkin solokkuna ja senkin egoni sietää :). Mutta kysy mitä haluat tietää, vastaan jos osaan. Oon minä sen verran omituinen.
- 1eero
siilimuori kirjoitti:
No minä en ole millään lailla mielenkiintoinen muuta kuin joidenkin solokkuna ja senkin egoni sietää :). Mutta kysy mitä haluat tietää, vastaan jos osaan. Oon minä sen verran omituinen.
Sulta en kysy ko tiiän sinut jote oo ihan ittes.
Mää lähen kohta kirkolle siellä on 2 päiväset markkinat kun o vielä häikäisevän aurinkoinen ilima. - silimuori
1eero kirjoitti:
Sulta en kysy ko tiiän sinut jote oo ihan ittes.
Mää lähen kohta kirkolle siellä on 2 päiväset markkinat kun o vielä häikäisevän aurinkoinen ilima.Kiitos Eero, ole sinäkin :). Minä koitan mennä aina oman tuntoni mukkaan ja se riittää mulle. Tai iteasissa en muuta ossaa, sen verta yksinkertainen omituinen.
Ihanan aurinkoinen päivä tulossa. Markinoilla on aina oma "henkensä". Hyväntuulista päivää. - minä-mää-mie
silimuori kirjoitti:
Kiitos Eero, ole sinäkin :). Minä koitan mennä aina oman tuntoni mukkaan ja se riittää mulle. Tai iteasissa en muuta ossaa, sen verta yksinkertainen omituinen.
Ihanan aurinkoinen päivä tulossa. Markinoilla on aina oma "henkensä". Hyväntuulista päivää.Minä ja mun omatuntoni. Minä se oon tämmönen ja tommonen ja erinomanen. Minä, minä..... HUOH, Voi luoja sentään!
- häpeäisit
minä-mää-mie kirjoitti:
Minä ja mun omatuntoni. Minä se oon tämmönen ja tommonen ja erinomanen. Minä, minä..... HUOH, Voi luoja sentään!
Aloitus tarkoittanee just sinunlaisia nälvijöitä ilman käytös tapoja, vai vielä luojalle voivottelet, surkimus.
- siilimuori
minä-mää-mie kirjoitti:
Minä ja mun omatuntoni. Minä se oon tämmönen ja tommonen ja erinomanen. Minä, minä..... HUOH, Voi luoja sentään!
Noin lujilleko se otti?
- muunlainen
olen omituinen, en siis ole alkoa käyttänyt kuin senverran jotta tiedän mitä on olla kännissä, joskus 16ikäisenä... enkä tupakkiakaan polttanut montaa vuotta kun huomasin senkin yhtä älyttömäksi. Kapakoissa en ole käynyt kuin pakonsanelemissa jutuissa, siis muutama kokous 80-luvulla.
Viihdyn kotona, ei tarvi olla kokoajan menossa jonnekin, suorastaan v.tuttaa ne pakolliset sukulaisten päivät joihin on osallistuttava. Enkä pidä itse mitään merkkipäiviä, paitsi kissani syntymäpäivä, on sellainen jolloin juhlistamme porukalla sitä.
Puutarha on erityisen tärkeä, kuin myös valokuvaaminen, paperikuville, ei mihinkään nettiin.
Tässähän sitä kummallisuutta jo tulikin sen verran jotta jotkut aina kyseli jotta olenko uskovainen, en kyllä ymmärrä mikä tuossa mitenkään uskovaista minusta tekee.
Olen vaan sen verran toisenlainen että muut kun ei sitä ymmärrä niin sitten itselleen selittävät sitä jollakin uskovaisuudella. - ent.siivoojaparka
Olen huomannut kauhukseni täällä pari kolme ällöttävän normaaliakin. Mitä ne täällä tekee?
https://www.youtube.com/watch?v=cnjrZ_clghw- siilimuori
Minä ainaki tunnustan olevani tällainen. Samannäköisiksikin meitä on sanottu :)
https://www.youtube.com/watch?v=LJIpV8WwJfU - 1eero
siilimuori kirjoitti:
Minä ainaki tunnustan olevani tällainen. Samannäköisiksikin meitä on sanottu :)
https://www.youtube.com/watch?v=LJIpV8WwJfUHa ha oonkin eppäily et oot tollanen, onko miehes samallainen ha hi hi
- siilimuori
1eero kirjoitti:
Ha ha oonkin eppäily et oot tollanen, onko miehes samallainen ha hi hi
Ei ku mun mies on semmonen paremmin hiljaisensorttinen. Sikshän saan yksin höpötelläkin, kun kysyy ja vastaa itse niin saa aina sopivan vastauksen.
- Heikunkeikku
En ole huomannut. Vaikea sitä olisi pelkän tekstin mukaan vedellä liian pitkälle meneviä luulotteluita. Erilaisia luonteita on kaikilla. Siinä missä yks "hyppää tasapökkää" niin toinen on viilipyyttymäisesti hiljaa. Tasapökkäisyys ja viilipytty eivät mielestäni ole Omituisia piirteitä.
Mitä tarkoittaa "olla omituinen"?
Onko joku aina omituinen, jos se on erilainen, kuin itse on? :)
Sana "omituinen" kalskahtaa negatiiviselta. Mutta ehkä vain mun mielestäni."Heikunkeikku"
Yhtenä naisistani, pitäisi sinun ymmärtää aloituksen aihe:)
Onneksesi en katso sinun olevan aloittaja.
Sinä et noin väkisin vihjailemalla pidättelisi harmisi aihetta.
Vaan antaisit palaa, kauan ja hartaasti.
yst.
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Yhtenä naisistani, pitäisi sinun ymmärtää aloituksen aihe:)
Onneksesi en katso sinun olevan aloittaja.
Sinä et noin väkisin vihjailemalla pidättelisi harmisi aihetta.
Vaan antaisit palaa, kauan ja hartaasti.
yst.
H.Oon niin viatonta plaatua oleva ihminen, sädekehä on mun lippikseni, että en kykene havaitsemaan lauseiden taakse piilotettuja asioita. Tässä tapauksessa aloitus on mitä todennäköisemmin semmonen, koska tolleen kommentoit.
Minä vaan luen ja imen joka sanan semmosena ku se on. Yksoikoosta touhua on, myönnän.
Voinet tämän päivä(ni) kunniaksi valaista aloituksen Todellisen merkityksen.
Ja miks on tämä päivä päiväni mun.
Hmmm... osaisinkohan minä(kin) kirjoittaa sitten semmosta, että sanotaan jotain, mut tarkotetaan kuitenkin jotain muuta.
No yritän. En sano suoraan, mutta epäsuorasti sanottuna olen horoskoopiltani Kalat.:) Hämäyksenä vielä, että kyse ei ole ruuasta. Sit vielä: Juuri tää päivä, mutta ei esim. huomenna ja eilen tiesin, että tää päivä on mun.
Oukkidoukki. Sanos nyh naiselles, mikä on Aloituksen Aihe.:)
Vastaan sitten siihen uudestaan, kun oon päässyt jyvälle. - vanhatuttu
Heikunkeikku kirjoitti:
Oon niin viatonta plaatua oleva ihminen, sädekehä on mun lippikseni, että en kykene havaitsemaan lauseiden taakse piilotettuja asioita. Tässä tapauksessa aloitus on mitä todennäköisemmin semmonen, koska tolleen kommentoit.
Minä vaan luen ja imen joka sanan semmosena ku se on. Yksoikoosta touhua on, myönnän.
Hmmm... osaisinkohan minä(kin) kirjoittaa sitten semmosta, että sanotaan jotain, mut tarkotetaan kuitenkin jotain muuta.
No yritän. En sano suoraan, mutta epäsuorasti sanottuna olen horoskoopiltani Kalat.:) Hämäyksenä vielä, että kyse ei ole ruuasta. Sit vielä: Juuri tää päivä, mutta ei esim. huomenna ja eilen tiesin, että tää päivä on mun.
Vastaan sitten siihen uudestaan, kun oon päässyt jyvälle.Paljon Onnea sinulle :)
- Heikunkeikku
vanhatuttu kirjoitti:
Paljon Onnea sinulle :)
Onkos vanhatuttu kans lajiltaan kala?
Ei tietenkään ole ihan pakko vastata, ellei taho.
Mut olis helpompi arvata vanhantutun tuttuutta, jos niinku tietäis.:)
Kiitos onnitteluista. Heikunkeikku kirjoitti:
Oon niin viatonta plaatua oleva ihminen, sädekehä on mun lippikseni, että en kykene havaitsemaan lauseiden taakse piilotettuja asioita. Tässä tapauksessa aloitus on mitä todennäköisemmin semmonen, koska tolleen kommentoit.
Vastaan sitten siihen uudestaan, kun oon päässyt jyvälle."Heikunkeikku"
Minä keskityn yhteen naiselta vaikuttavaan nimi-merkkiin kerrallaan.
Paitsi musiikissa, siellä olen levällään jokaiselle.
Nimi-merkkien lauma saa vapaasti jatkaa minun puolestani.
Naisten kanssa miehen elämä on yksin-kertaista kuin yhden sormen Blues.
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Minä keskityn yhteen naiselta vaikuttavaan nimi-merkkiin kerrallaan.
Paitsi musiikissa, siellä olen levällään jokaiselle.
Nimi-merkkien lauma saa vapaasti jatkaa minun puolestani.
Naisten kanssa miehen elämä on yksin-kertaista kuin yhden sormen Blues.
H.Voi kunpa ymmärtäisin edes pikkuruisesti, mitä viestisi tarkoittaa.
Kuittaan nyt kuitenkin luetuksi. - zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz2
Heikunkeikku kirjoitti:
Voi kunpa ymmärtäisin edes pikkuruisesti, mitä viestisi tarkoittaa.
Kuittaan nyt kuitenkin luetuksi.Sinä olet juuri nyt hänen ylhäisyytensä sydämen valittu , ollos olosi ylpeä.
- ken.on.hän
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz2 kirjoitti:
Sinä olet juuri nyt hänen ylhäisyytensä sydämen valittu , ollos olosi ylpeä.
Vaan huomenna paikan voi saada joku toinen ;);)
- ent.siivoojaparka
ken.on.hän kirjoitti:
Vaan huomenna paikan voi saada joku toinen ;);)
Päivä vain ja hetki kerrallansa...
e.sp (lähes pappi) - eikenenkäännainen
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz2 kirjoitti:
Sinä olet juuri nyt hänen ylhäisyytensä sydämen valittu , ollos olosi ylpeä.
Luoja varjelkoon siltä kohtalolta. Aika alentuvaa ottaa noin vain naisekseen, vai onko noin livenäkin.
- luutturätti
eikenenkäännainen kirjoitti:
Luoja varjelkoon siltä kohtalolta. Aika alentuvaa ottaa noin vain naisekseen, vai onko noin livenäkin.
Etkö huomannut hänen kirjoittaneen "yhtenä naisistani", se tarkoittaa, että KAIKKI naiset ovat hänen naisiaan, joku vain nostetaan hetkeksi muiden yläpuolelle.
- ent.siivoojaparka
Eikös se ole aika yleistä, että pitää sellaista omituisena, joka ei ole niinkuin hän itse.
Oletteko koskaan kuulleet jonkun sanovan; "niin minä aina teen", kun haluaa kritisoida toisia.
Siinä mielessä aloitus taitaa olla aika "normaali". - eppu2
Juu, olen minä huomannut täällä yhden omituisen otuksen. Se käyttää nimimerkkiä eppu2.
- lappuvimma
Minulla on tapana kirjoitella muistilappuja vaikka muistan muutenkin,
- himprims
Vaikuttaisko siltä että ihmiset ottavat välillä etäisyyttä
tai joteski tiivistäis joukkujaan
- ?Joku uho vai uhka tai jokin ei joukkoon kuulu? - fiksu-ja-filmaattinen
hölöttäjä .
Sinä alotuksentekijä vaikutat omituiselta,
kyselet tyhmiä ! Omituisten otusten kerhoko se täällä koolla?
Omalaatuisten kylläkin ja varmasti joku omituinenkin, mutta vaikea kertoa kun kuvat ovat melko lailla hukassa.- eppu2
Tuntuupi, että omituisia ketjujakin täällä on meneillään.
Kevätkö se ihmiset saa ajtuksissaankin hyppelehtimään. - ent.siivoojaparka
Minulla on aina tuo sama sikotautisen kuva. Tänään sain uuden ajokortin ja uuden ID-kortin viimeiseltään. Vertailin niitten kuvia ja huomasin, että minähän vain nuorrun. En viitsinyt ottaa ajokorttiin uutta kuvaa, kun oli vielä tallessa samaa sarjaa minkä otatin kahdeksan vuotta sitten ajokorttiin. Siinä olen selvästi vanhemman näköinen kuin tuossa, mikä minusta otettiin Skattekonttorissa pari viikkoa sitten.
- himsprimps
Joteski vaan huomaa että vuoskymmenet on tehny tehtäväns.
Mitäpä muuttumatonta maailmassa olisi - ei kauneus katoa kuten mammonalla on tapana.
Korvaamattomuudessaan. Minkä vei aika tai ihmiset - sydäntensärkemiselllään.
Kaipa kaikki sekkin toiminta mahtuu paitsi positiivisen - myös negatiivisen ihmisten toimintojen piiriin - nuoremmat ovat eloisempia ja enempi virtaa - en usko silti vielä kuuskymppistenkään ihan pystyynkuolleita keloja tai kalkkilaivoja olevan - elllei ny satu
synteihinsä kuollu sielu olemaan. - 1eero
Luulen että jokainen on omalla tavallaan omituinen tai nätimin sanottuna erillainen, kun kirjoituksia lukee sen huomaa. Melkein pystyy arvioimaan hänen ulkonäkönsä luonteesta puhumattakaan.
Ei se mitään haittaa, syntyy keskusteluja joku haluaa olla suuna ja päänä enempi kuin toinen, fiksuudesta en sen enempää kun kukin yrittää olla kirjoituksissa enempi kuin toinen.- ent.siivoojaparka
Tuossa se vaara piileekin, kun kuvittelee pystyvänsä arvioimaan itselleen tuntemattoman ihmisen luonteen pelkän nettikeskustelun perusteella. Sitten alkaa pitämään itsekin arviotaan oikeana. Siitä seuraavana alkaa kertomaan henkilölle itselleen minkälainen hän on, eikä siinä jätetä mitään sellaista varaa, että "minun kuvitelmieni mukaan olet..."
- xxxxxxxxxxxxx4
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Tuossa se vaara piileekin, kun kuvittelee pystyvänsä arvioimaan itselleen tuntemattoman ihmisen luonteen pelkän nettikeskustelun perusteella. Sitten alkaa pitämään itsekin arviotaan oikeana. Siitä seuraavana alkaa kertomaan henkilölle itselleen minkälainen hän on, eikä siinä jätetä mitään sellaista varaa, että "minun kuvitelmieni mukaan olet..."
Niinhän sinäkin tuossa teet, päättelet kuinka joku pitää arviotaan oikeana. Mistä voit sen tietää, ehkä tuo joku on oikeasti aivan eri mieltä, ei täällä voi tietää millä mielellä toinen kirjoittaa. Voi se malka löytyä omasta silmästäsikin, viatonta on turha esittää.
- ent.siivoojaparka
xxxxxxxxxxxxx4 kirjoitti:
Niinhän sinäkin tuossa teet, päättelet kuinka joku pitää arviotaan oikeana. Mistä voit sen tietää, ehkä tuo joku on oikeasti aivan eri mieltä, ei täällä voi tietää millä mielellä toinen kirjoittaa. Voi se malka löytyä omasta silmästäsikin, viatonta on turha esittää.
En nyt tarkoittanut tuolla tavalla kuin ymmärsit. Et voi kieltää, etteikö sellaista toisen väärinarvioimista tapahtuisi. Miksi joku kirjoittaisi huumorimielellä ilkeän luonnekuvauksen tänne jostain itselleen tuntemattomasta henkilöstä ja olisi oikeasti aivan eri mieltä? Miksi?
Olenko sanonut esittäväni viatonta vai oliko tuo nyt sellainen väärinarviointi sinulta? - xxxxxxxxxxxxx4
En nyt tarkoittanut tuolla tavalla kuin ymmärsit. Et voi kieltää, etteikö sellaista toisen väärinarvioimista tapahtuisi. Miksi joku kirjoittaisi huumorimielellä ilkeän luonnekuvauksen tänne jostain itselleen tuntemattomasta henkilöstä ja olisi oikeasti aivan eri mieltä? Miksi?
Olenko sanonut esittäväni viatonta vai oliko tuo nyt sellainen väärinarviointi sinulta?Mistä mä voin tietää onko se arvio väärä, kun en ketään niin hyvin tunne. Yhtä hyvinhän se voi osua oikeaankin. Ei sen tarvitse olla huumorilla kirjoitettu,
Usein toisia noin arvioiva kuvittelee olevansa itse viaton, se näkyy tekstistä. - ent.siivoojaparka
xxxxxxxxxxxxx4 kirjoitti:
Mistä mä voin tietää onko se arvio väärä, kun en ketään niin hyvin tunne. Yhtä hyvinhän se voi osua oikeaankin. Ei sen tarvitse olla huumorilla kirjoitettu,
Usein toisia noin arvioiva kuvittelee olevansa itse viaton, se näkyy tekstistä.Senpä takia onkin viisainta olla antamatta mitään ilkeää luonnekuvausta kenestäkään pelkkien nettikirjoittelujen perusteella. Sitä tarkoitan.
Vaikka sen kuvauksen antaja olisi alkanut kuvittelemaankin olevansa oikeassa, niin tuskin se täsmää siihen, mitä mieltä jonkun henkilökohtaisesti tuntevat ovat hänestä. - arviolta
Senpä takia onkin viisainta olla antamatta mitään ilkeää luonnekuvausta kenestäkään pelkkien nettikirjoittelujen perusteella. Sitä tarkoitan.
Vaikka sen kuvauksen antaja olisi alkanut kuvittelemaankin olevansa oikeassa, niin tuskin se täsmää siihen, mitä mieltä jonkun henkilökohtaisesti tuntevat ovat hänestä.Montako sataa kommettia annat päivässä
- luutturätti
Senpä takia onkin viisainta olla antamatta mitään ilkeää luonnekuvausta kenestäkään pelkkien nettikirjoittelujen perusteella. Sitä tarkoitan.
Vaikka sen kuvauksen antaja olisi alkanut kuvittelemaankin olevansa oikeassa, niin tuskin se täsmää siihen, mitä mieltä jonkun henkilökohtaisesti tuntevat ovat hänestä.Näyttää siltä et tää vaivaa sua melkoisesti, kun jaksat jauhaa päivästä toiseen. Mutu tuntumallahan sääkin tääl meet, heitellen arveluitas kuka mitäkin tarkottaa.
- ent.siivoojaparka
arviolta kirjoitti:
Montako sataa kommettia annat päivässä
En todellakaan ole koskaan laskenut. Eilen tuli varmaan aika vähän, kun huvelsin kaupungilla. Nyt olen ollut melko hyvin tavattavissa, kun olen yrittänyt kytätä, että saisi tätä kämppää johonkin kuntoon, mutta aina tulee nuo remonttimiehet takaisin. Nyt ne kai kohta lähtee viikonlopun viettoon. Sitten imuroin ja palaan takaisin iloksesi.
- ent.siivoojaparka
luutturätti kirjoitti:
Näyttää siltä et tää vaivaa sua melkoisesti, kun jaksat jauhaa päivästä toiseen. Mutu tuntumallahan sääkin tääl meet, heitellen arveluitas kuka mitäkin tarkottaa.
Pääasiassa kommentoin tuohon Eeron kommenttiin: "...kun kirjoituksia lukee sen huomaa. Melkein pystyy arvioimaan hänen ulkonäkönsä luonteesta puhumattakaan."
Ei ollut taaskaan tarkoitus alkaa puhumaan minusta, vaan tuosta asiasta. - siilimuori
YksEero. Olisipa mielenkiintoista kuulla analyysi luonteestani näiden nettikirjoitusten perusteella, puhumattakaan ulkonäöstä :).
- 1eero
siilimuori kirjoitti:
YksEero. Olisipa mielenkiintoista kuulla analyysi luonteestani näiden nettikirjoitusten perusteella, puhumattakaan ulkonäöstä :).
Sen verran täällä seurannu kirjoittajia kuva heistä on syntynyt minun näkemykseni mukaan.
- siilimuori
1eero kirjoitti:
Sen verran täällä seurannu kirjoittajia kuva heistä on syntynyt minun näkemykseni mukaan.
Juujuu ymmärsin, kysyinkin että mimmosen kuvan meitsistä olet saanut, sano rohkeesti ja rehellisesti vaan :).
Ihan tavallisia ihmisiä näyttäisivät ainakin minun mielestäni olevan, erilaisia taustoiltaan, tiedoiltaan ja koulutukseltaan. Se on todellista rikkautta täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584