miehet ja naiset, mikä ero?

konstantin1957

Kaikki ollaan erilaisia...

14

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastais edes joku?

    • Samanlaisiaerilaisia

      Fyysisesti, tai anatomisesti, ero ei ole suuren suuri, vain se sukupuolisuus, miehisyys ja naiseus. Samanlaisuudessamme niin erilaisia, koska mielen puolella ja ajatteluaiheissa olemme toistemme ääripäät; miehet ovat Marsista, naiset Venuksesta eivätkä jutut juurikaan koskaan kohtaa.

      • ecouter

        Ei se nyt aina ihan noinkaan ole. Miehinen mies, testosteronitaso korkea mutta paremmin jutut kohtaa naisten kanssa. "Miesten hiekkalaatikkojutut" kun ei kiinnosta.


      • Harmillinenseikka

        Poikkeukset vahvistavat säännön. Tiedän että toisenlaisia miehiäkin on olemassa, mutta he ovat niiin harvassa, että kohdalle eivät osu.


    • mitäkä.mies

      Me miehet rumia köriläitä,eikä osata puhua,itkeä,pukeutua,eikä näyttää tunteitaan.Mies ei ole vietävissä,vaan haluaa itse viedä ja saalistaa.
      Ero kuin yöllä ja päivällä.Nainen panostaa ulkonäköönsä ja osaa puhua,vietellä,vetistellä,vinoilla ja on mielellään saalis ;) Nainen on tunneihminen ja mies enemmän järki-ihminen.On naisiakin järki-ihmisiä ja heistä sanotaan että ovat kylmiä..Tai ajavat rekkaa,heh ja ovat sitten naisen ja miehen sekoitusksia.
      Naisen ajatukset on kuin hävittäjäkoneen kokoamis ohje ja miehen manuaali on yksinkertainen ja luettavissa.
      Miehen sana tarkoittaa mitä hän sanoo ja naisen sana tarkoittaa juuri päinvastoin kuin sanoo :)

      • :DD Ai tolleenko se onkin? Hauskasti kirjoitettu. :)


      • mitäkä.mies

        Kiitti;)

        Noin se taitaa mennä..Vaikka ollaan suurin osa konsikkäitä niin osa meistä osaa pitää huolta itsestään ja jopa yrittää pukeutua,kuitenkin suurimman osion puhkevat naiset."Pitäis laittaa se ihana kukkapaita juhliin" No hyi ja laitetaan kuitenkin jos nainen niin haluaa.

        Parta pitää olla ajettuna ja hiukset siististi leikattuna,mieluusti vielä geeliä vähän ett' ei sojota taivasta kohti ja silti naisten ihanne on sänkinaamainen,pitkätukkainen ja jeesuksen näköinen mies..Haloo,,! Naisten laittautumiseen ei voi mies vaikuttaa lainkaan,ei vaikka nainen kysyy vähintään viisi kertaa ennen juhlia.Laitanko tämän ja pyörähtää kuin mannekiini miehen edessä ja vaihtaa seuraavan asun ja sama uudestaan.Ei usko miestään vaan laittaa jokatapauksessa sen vaatteen mikä itseä miellyttää ja kun ollaan ovella menossa hän katsoo miestään ja sanoo:Nuo kengät,et varmaan lähde noilla..

        Todellisuudessa nainen näytti kaikissa vaatteissa yhtä hyvälle mutta miehen oli pakko valita jotain :) Jotta pääsisi tuomarin pallilta pois.

        On meissä eroja ja senpä vuoksi nainen on kiehtova kuin ei tiedä mitä ajattelee,mutta tietäisipä naiset mitä miehen päässä liikkuu kun ei tunteile eikä kiukuttele,vaan antaa mennä toisesta sisään ja toisesta ulos,siis korvasta..Suora yhteys ja puhdistuksen voisi tehdä vaikka pyssyn rassilla ;)


      • entinenmiäs

        No jaa, jos nyt kuitenkaan et puhuisi meidän miesten puolesta ihan noin yleistävästi.


      • Mikänäistähameista
        mitäkä.mies kirjoitti:

        Kiitti;)

        Noin se taitaa mennä..Vaikka ollaan suurin osa konsikkäitä niin osa meistä osaa pitää huolta itsestään ja jopa yrittää pukeutua,kuitenkin suurimman osion puhkevat naiset."Pitäis laittaa se ihana kukkapaita juhliin" No hyi ja laitetaan kuitenkin jos nainen niin haluaa.

        Parta pitää olla ajettuna ja hiukset siististi leikattuna,mieluusti vielä geeliä vähän ett' ei sojota taivasta kohti ja silti naisten ihanne on sänkinaamainen,pitkätukkainen ja jeesuksen näköinen mies..Haloo,,! Naisten laittautumiseen ei voi mies vaikuttaa lainkaan,ei vaikka nainen kysyy vähintään viisi kertaa ennen juhlia.Laitanko tämän ja pyörähtää kuin mannekiini miehen edessä ja vaihtaa seuraavan asun ja sama uudestaan.Ei usko miestään vaan laittaa jokatapauksessa sen vaatteen mikä itseä miellyttää ja kun ollaan ovella menossa hän katsoo miestään ja sanoo:Nuo kengät,et varmaan lähde noilla..

        Todellisuudessa nainen näytti kaikissa vaatteissa yhtä hyvälle mutta miehen oli pakko valita jotain :) Jotta pääsisi tuomarin pallilta pois.

        On meissä eroja ja senpä vuoksi nainen on kiehtova kuin ei tiedä mitä ajattelee,mutta tietäisipä naiset mitä miehen päässä liikkuu kun ei tunteile eikä kiukuttele,vaan antaa mennä toisesta sisään ja toisesta ulos,siis korvasta..Suora yhteys ja puhdistuksen voisi tehdä vaikka pyssyn rassilla ;)

        Justiinsa noin se menee. Mukava oli lukea.


    • housutjalassakin

      Ollaan erilaisia todella. Itse olen mies jolla on naisellisia piirteitä, rakastan vaatteita, minulla on kasa kenkiä ja pidän shoppailusta. Haluan myös pitää itsestäni ja ulkonäöstäni huolta. Minulla on taas yksi tuttu rouva, joka itsekkin tunnustanut olevansa miesmäinen ja välillä hänessä tuntuu olevan enemmän "äijää" kuin minussa. Eli erilaisa olemma

      • mitäkä.mies

        Kauheaa..Oikeasti ko.? Shoppailu ja kenkäkokoelma on aika outoa miehelle.Ethän vaan nyt vedätä meitä..Ostan kyllä itse paljon vaatteita ja kengät jos entiset on huonot tai ei sovi asusteeseen.Mutta en todella rakasta ryysyjä ja kauppaan menen viivasuoraan sinne mitä olen ostamassa ja se on hetkessä ohi koko tapahtuma.Kasalla mulla on kasa vaatteita ja en usein edes vaivaudu sovittamaan vaan sovitan kun tarvin vaatetta ja jos ei ole sopiva niin annan kierrätykseen tai roskiin.


    • yjkouff

      Tätikin olisi setä jos olisi munat

    • Eläköön se pieni ero!
      Eipä muuta eroa paitsi tämä. Mies osoittaa rakkautensa toiminnalla ja nainen haluaa sanallisia selityksiä, oli ne sitten totta tai ei.

      • Mörönmielituppisuu

        Teotkin voisivat toimia aivan hyvin osoituksena, mutta jos vähäisten sanojen lisäksi elekieli antaa ymmärtää ihan jotain muuta, niin teot eivät riitä osoitukseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe