sähköpöstin kansiot hävinneet

Noin viikko sitten kirjauduin spostiini, niin tulee teksti ''oletuskansion noutaminen tässä sovelluksessa ei onnistu. Häiriö ei lähde ennen vian korjaamista'' ajattelin, että spostin huolto on kesken, mutta tänään kirjauduin ja sama teksti ja kansiot hävinneet. Mistä vika johtuu?

7

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hups. Otsikko pitäis olla sähköpostin kansioit hävinneet :D

    • suomi25-1.on.leluposti

      Oikeassa reunassa ylhäällä "Näytä", valitse se ja sitten "Kansionäkymä"
      Nämä on näitä Suomi24 idioottimaisuuksia.. eli oletuksena kansioita ei näytetä!!!!!
      Vaihda oikeaan sähköpostiin, esim. Gmail tai Outlook.

      • joo kokeilin jo tuota mutta mitään ei tapahtunut. Sivun alle ilmestyi keltainen palkki jossa luki ''palvelin ei saatavilla''


    • Hei,

      Sähköpostiongelmissa kannattaa olla yhteydessä käyttäjätukeemme palautelomakkeen kautta.

      Ystävällisin terveisin, Suomi24 /Oona

      • julkisuus.laitto.korjaan

        hohhoijaa..
        palautteisiin ei kukaan vastaa.
        Kannattanee ottaa yhteyttä lehdistöön ja saattaa tämäkin kura kaikkien tietoon!!!


      • Samat ongelmat täällä, jo 4.s päivä. Joka päivä olen laittanut palautetta tukeen, mutta ei yhtään vastausta ole saapunut.
        Suomi24 käski vaihtaa salasanan jonka jälkeen ei ole toiminut, samat viestit:palvelin ei saatavilla ja yhtään sähköpostia ei näy.
        LAITTAKAA SÄHKÖPOSTI TOIMIMAAN JA VASTATKAA PALAUTTEISIIN !!!


    • postipaten.postitoimisto

      Kenenkään ei ole pakko käyttää suomi24 sähköpostia. Ilmaisia ja varmasti toimivia on viljalti. Alla listaa (englanniksi) ja ominaisuuksia vaihtoehdoista.

      http://email.about.com/od/freeemailreviews/tp/free_email.htm

      Suosittelen vaihtamaan pois Suomi24:sta. Jäljet on moneen kertaan jo nähty ja Suomi24 on käyttäjänsä koulinut ja pettänyt uudelleen ja uudelleen. Äänestäkää jaloillanne!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      83
      685
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe