Olen yrittänyt saada kadonneen salasanani vaihdettua. Sanon salasanaa kadonneeksi koska se hävisi näissä suomi24 uudistuksissa, Suomi24 on sen kadottanut!!!! Sivulla jossa sen salasanan vaihdon pitäisi hoitua lukee:
"Ohjeet salasanan vaihtamiseen lähetetään sähköpostiisi, jolla olet rekisteröitynyt. "
Siis onko tosiaan niin että jos olen sähköpostiani omassa profiilissa vaihtanut, että edelleen salasana menee siihen johonkin vanhaan sähköpostiin jonka olen vuosia sitten ilmoittanut??? Onko niin että en saa tiliäni enää koskaan avattua koska sitä vanhaa sähköpostiosoitetta ei ole enää olemassakaan??? Vastatkaa!!
unohtunut salasana?? mihin postiin menee?
8
<50
Vastaukset
- lopen.kyllästynyt
Ei taida mennä mihinkään. Väittää aina että "Lähetyksessä tapahtui virhe"
Onko minun vika? En saa uutta salasanaa ja vanha ei kelpaa. Hei!
Vaihtoehtoinen sähköpostiosoite on ainut keino palauttaa unohtunut salasana. Mikäli vaihtoehtoisena sähköpostiosoitteena on osoite mikä ei ole enää käytössä, salasanan palauttaminen ei ole mahdollista.
Vaihtoehtoinen sähköpostiosoite kannattaa aina käydä päivittämässä ajan tasaiseen osoitteeseen käyttäjätilin asetuksissa. Jälkikäteen käyttäjätuki ei pysty sitä lisäämään tai muuttamaan.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24 /Oona- haistakaa.paska
Oona @suomi24
Et vastannut kysymykseen!
"Ohjeet salasanan vaihtamiseen lähetetään sähköpostiisi, jolla olet rekisteröitynyt. "
Miksi teksti on tuo mainittu???? siis "jolla olet rekisteröitynyt"
Ja Suomi24 pilasi ison joukon tilejä uudistuksen yhteydessä. Mitään ei @suomi24 kuitenkaan ole selittänyt tai kertonut asiasta!!!!
Syy on aina käyttäjissä!!! - vedä.käteen
Oona, opettele edes kirjottamaan!!!
ainut po. ainoa
ajan tasaiseen po. ajantasaiseen
Ja vastaa siihen mitä kysytään. Nyt ylläpidon "asiantuntijat" vastaavat aina tavalla jolla kierretään asia. - älä_lässytä
Sinä mikään saatanan asiantuntija ole.
- HUORA_SAATANA
Ettekö te saatanan persesilmät osaa poistaa mitään muuta viestejä kuin ne, joissa vähänkään kritisoidaan toimintaanne? VITUN PELLET!
- viestipuu
Missä se viestipuu oikein on? Olen etsinyt sitä googlenkin avulla. Ei löydy mistään.
- syö.paskaa.homo
Oletko vitun homo alkanut jo höpisemään itsesikin kanssa?
Skitsofrenia repertuaaristasi enään puuttuikin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6323263Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982662Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211681Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771592Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471500- 691434
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3371392- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233