Kuinka hyvin te sopisitte

Anonyymi-ap

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja

38

596

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

siis kyllä meillä intohimoa olisi.

• Anonyymi00008
        UUSI

ei mulla miesten kanssa ole

• Anonyymi00002
      UUSI

Ei sovittaisiin yhteen ollenkaan sen miehen kanssa, siksi ei ole tullutkaan mitään koskaan. Sitäpaitsi hänellä on ollut ja on varmasti ihan muut viritelmät.

Liian erilaiset ja liian eri asioita varmasti elämässä ja ajatukset myös.

• Anonyymi00018
        UUSI

Mene omanlaistesi luo!

• Anonyymi00003
      UUSI

Miksi pitää etsiä, varsinkin ulkoisia yhteensopivuuksia. Jos sisimmässään, sielultaan ja sydämeltään tulee naisen kanssa toimeen kuin yhtenä ihmisenä, myös fyysinen puoli ja ulkoiset asiat sujuvat kuin tanssi.

• Anonyymi00004
        UUSI

Monilla ei suju.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Monilla ei suju.

Sitten ei suju, se on vain tosiasia.

• Anonyymi00005
      UUSI

En sovi yhteen kummankaan poloisen kanssa

• Anonyymi00009
      UUSI

Vähän liiankin hyvin.

• Anonyymi00010
      UUSI

Kyllä mä ton james bondin kesyttäisin...

• Anonyymi00012
        UUSI

No lopeta... *punastuu*

• Anonyymi00011
      UUSI

Uskoisin, että sovittaisiin yhteen tosi hyvin.

• Anonyymi00013
      UUSI

Me ollaan tosi erilaisia. Mua se ei haittaa, mutta uskon, että häntä haittaa. Hän ei ikinä voisi edes julkisesti tunnustaa tykkäävänsä minusta.

• Anonyymi00014
      UUSI

Luulen että ollaan kummatkin huomattu kuinka hyvin sovitaan. Onko se jopa vähän pelottavaa 🤔

• Anonyymi00023
        UUSI

En usko, että tuossa on mitään pelottavaa. Tai ainakaan semmoista mitä kannattaa pelätä.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En usko, että tuossa on mitään pelottavaa. Tai ainakaan semmoista mitä kannattaa pelätä.

Pelottavaa siinä mielessä että jos se asia konkretisoituisi, kaikki mihin on tottunut menisi uusiksi..

• Anonyymi00015
      UUSI

Mitähän tähän nyt.. Hän on rauhallinen ja fiksu, itse vähän sinne päin. Siksi pidän hänestä todella paljon, hän on ehkä varovaisempi myös tykkäämis asioissa ja sekin on järkevää.

• Anonyymi00033
        UUSI

Niin. Harkitsevampi saattaa nähdä toisen epämieluisat piirteet jo kaukaa ja vähäisellä tuntemisella. On viisautta ettei ryntää pelastamaan jotain epävakaata, takertuvaa tai alkoholistia ja nepsyä vaan arvostaa omaan aikaansa.

• Anonyymi00034
        UUSI

Kaivatulla samoja piirteitä, jalat maassa tyyppiä, yhteisiä mieltyksiä riittää, varovainen ja arka, sisin on pelkkää plussaa. m-n

• Anonyymi00016
      UUSI

oisin toivonut että olisi ollut mun puolella. ei kukaan ole koskaan ollut.

• Anonyymi00019
        UUSI

On varmasti ollut, nyt vain kuvittelet ettei kukaan olisi ollut sinun puolella. Ei kannata liikaa miettiä asiaa, vaan keskittyä elämiseen.

• Anonyymi00026
        UUSI

Ei kenenkään elämä ole aina ruusuilla tanssimista, eli et ole yksin tunteinesi. Siksi kannattaa olla armelias itseän kohtaan. Ei elämä muutu ainakaan paremmaksi, jos vain näkee sen ei niin hyvän, paljon hyvää on, kun sen muistaa ja pitää mielessä.

• Anonyymi00028
        UUSI

Silloin ollaan toisen puolella jos henkisesti ja inhimillisesti ja henkilökohtaisesti toista tuetaan. Esim. raha-asiat ja muut ulkoiset asiat eivät ole vertailtavissa toisesta ihmisestä välittämiseen, koska esim. rikas voi näennäisesti auttaa, mutta olla samalla luotaantyöntävän kylmä ihminen tunnetasolla.

• Anonyymi00017
      UUSI

olen mennyt rikki jo lapsena. en voinut luottaa edes perheeseeni.

• Anonyymi00022
        UUSI

Ei se kaikkea ennusta, mitä on ollut lapsena. Älä liikaa mieti asioita, varsinkaan hyvin vanhoja ja jo menneitä.

• Anonyymi00029
        UUSI

Älä menetä toivoa.
        Mulla oli sama, vaikea lapsuus, monia riskitekijöitä ja vaikeita perhetilanteita, joiden perusteella ennusteet ei olleet kovin hyvät. Mutta! Jeesus nosti mut sieltä ja on eheyttänyt pikkuhiljaa pala kerrallaan. Kukaan uusi tuttavuus tuskin arvaisi mitä olen kokenut, koska olen niin onnellinen ja balanssissa, kun saan elää lähellä Jumalaa. Hän on niin rakastava Taivaan Isä, joka liimailee särkyneitä palasia hellästi takaisin paikoilleen.

• Anonyymi00020
      UUSI

Vetovoimaa ja kemiaa löytyy. Itse en ole kokenut kenenkään kanssa vastaavaa. Hän on rohkeampi,
      minä empaattisempi, ja kumpikin on vastuullinen. Luulen, että täydentäisimme toisiamme, jos emme sekoa ennen sitä.

• Anonyymi00024
      UUSI

Minun mielestäni sopisin kaikkein parhaiten sen naisen omaksi kullannupuksi.

• Anonyymi00025
      UUSI

EI tunneta tarpeeksi hyvin että osaisi sanoa. Hänen lähellä on hyvä olla.

• Anonyymi00027
        UUSI

Tuo on jo hyvä alku. Kun toisen lähellä on hyvä olla, se kertoo paljon kehojen ja vetovoiman vaikutuksesta vaikka ei puhuisi vielä mitään. Kuten sanottuna katse ja koko keho (jos osaa lukea) kertoo kyllä totuuden yhteensopivuudesta ilman ulkoisia häiriötekijöitä.

• Anonyymi00030
      UUSI

Tämän astisten tapaamisten perusteella sanoisin, että sovitaan todella hyvin yhteen. Pidän hänestä aina huolta ja mietin miten käyttäydyn, että hänellä on hyvä olla. En halua olla tunkeileva tai ylittää rajoja. Viimeksi vahingossa osuin hänen rintaliivin sankaan olkapäällä. En tiedä huomasiko hän sitä.
      Hän on minun kanssa aina ujo ja herkkä. Välillä kurkkii suojamuurinsa yli. Luulen että hän myös miettii paljon sitä miten käyttäytyy minun kanssa. Luultavasti pelkää tekevänsä jotain väärää. Sanoisin että molemmat ajattelee toista ja haluaa miellyttää.
      Hänen kanssa on aina mukava viettää aika ja saa minut iloiseksi. Toivon että hänellä olisi myös mukavaa ja saataisiin vietetty vielä pitkään tunteikkaita hetkiä. Ihanuudelle hyvän yön pusu 😘.

• Anonyymi00032
        UUSI

Mikä on rintaliivin sanka?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mikä on rintaliivin sanka?

Piti tutkia asiaa ja oikea termi on näköjään "olkaimet".

• Anonyymi00035
      UUSI

Ei sovittaisi alkuunkaan.

• Anonyymi00036
      UUSI

Mulla on ura ja nainen haluu työttömiä narkkareita ❤️. Meitä ei ole tehty samaan maailmaan. Kaikkea hyvää teille kaikille saman henkisille. Ei kannata luulla, että tästä tulee mitään vakavaa ❤️

• Anonyymi00037
      UUSI

Emme sopisi yhteen ollenkaan. Pari viikkoa voisi olla kuumaa ja kivaa mutta todellisuus löisi vasten kasvoja varmasti aika pian. Onneksi tiedostan tuon kaiken.

• Anonyymi00038
      UUSI

En näe ongelmia, olemme aikuisia ja pidämme toisistamme. Hänen luonteestaan pidän suuresti ja viehättävyys saa sydämeni reagoimaan kiivaasti. En kyllä osaa etsiä negatiivisia asioita muutenkaan elämässä, varsinkaan rakastamastani naisesta.

• Anonyymi00040
      UUSI

Hän on keskilinjan modernilla puolella ja minä keskilinjan perinteisellä puolella mitä tulee suhteisiin. Se on ehkä suurin eroavaisuutemme. Enemmän on yhdistäviä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      173
      1905
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1350
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      1002
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 57
      842
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. 93
      757
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe