Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
Vastaukset 38
- Anonyymi00001UUSI
siis kyllä meillä intohimoa olisi.
- Anonyymi00008UUSI
ei mulla miesten kanssa ole
- Anonyymi00002UUSI
Ei sovittaisiin yhteen ollenkaan sen miehen kanssa, siksi ei ole tullutkaan mitään koskaan. Sitäpaitsi hänellä on ollut ja on varmasti ihan muut viritelmät.
Liian erilaiset ja liian eri asioita varmasti elämässä ja ajatukset myös.- Anonyymi00018UUSI
Mene omanlaistesi luo!
- Anonyymi00003UUSI
Miksi pitää etsiä, varsinkin ulkoisia yhteensopivuuksia. Jos sisimmässään, sielultaan ja sydämeltään tulee naisen kanssa toimeen kuin yhtenä ihmisenä, myös fyysinen puoli ja ulkoiset asiat sujuvat kuin tanssi.
- Anonyymi00004UUSI
Monilla ei suju.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Monilla ei suju.
Sitten ei suju, se on vain tosiasia.
- Anonyymi00005UUSI
En sovi yhteen kummankaan poloisen kanssa
- Anonyymi00009UUSI
Vähän liiankin hyvin.
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä mä ton james bondin kesyttäisin...
- Anonyymi00012UUSI
No lopeta... *punastuu*
- Anonyymi00011UUSI
Uskoisin, että sovittaisiin yhteen tosi hyvin.
- Anonyymi00013UUSI
Me ollaan tosi erilaisia. Mua se ei haittaa, mutta uskon, että häntä haittaa. Hän ei ikinä voisi edes julkisesti tunnustaa tykkäävänsä minusta.
- Anonyymi00014UUSI
Luulen että ollaan kummatkin huomattu kuinka hyvin sovitaan. Onko se jopa vähän pelottavaa 🤔
- Anonyymi00023UUSI
En usko, että tuossa on mitään pelottavaa. Tai ainakaan semmoista mitä kannattaa pelätä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
En usko, että tuossa on mitään pelottavaa. Tai ainakaan semmoista mitä kannattaa pelätä.
Pelottavaa siinä mielessä että jos se asia konkretisoituisi, kaikki mihin on tottunut menisi uusiksi..
- Anonyymi00015UUSI
Mitähän tähän nyt.. Hän on rauhallinen ja fiksu, itse vähän sinne päin. Siksi pidän hänestä todella paljon, hän on ehkä varovaisempi myös tykkäämis asioissa ja sekin on järkevää.
- Anonyymi00033UUSI
Niin. Harkitsevampi saattaa nähdä toisen epämieluisat piirteet jo kaukaa ja vähäisellä tuntemisella. On viisautta ettei ryntää pelastamaan jotain epävakaata, takertuvaa tai alkoholistia ja nepsyä vaan arvostaa omaan aikaansa.
- Anonyymi00034UUSI
Kaivatulla samoja piirteitä, jalat maassa tyyppiä, yhteisiä mieltyksiä riittää, varovainen ja arka, sisin on pelkkää plussaa. m-n
- Anonyymi00016UUSI
oisin toivonut että olisi ollut mun puolella. ei kukaan ole koskaan ollut.
- Anonyymi00019UUSI
On varmasti ollut, nyt vain kuvittelet ettei kukaan olisi ollut sinun puolella. Ei kannata liikaa miettiä asiaa, vaan keskittyä elämiseen.
- Anonyymi00026UUSI
Ei kenenkään elämä ole aina ruusuilla tanssimista, eli et ole yksin tunteinesi. Siksi kannattaa olla armelias itseän kohtaan. Ei elämä muutu ainakaan paremmaksi, jos vain näkee sen ei niin hyvän, paljon hyvää on, kun sen muistaa ja pitää mielessä.
- Anonyymi00028UUSI
Silloin ollaan toisen puolella jos henkisesti ja inhimillisesti ja henkilökohtaisesti toista tuetaan. Esim. raha-asiat ja muut ulkoiset asiat eivät ole vertailtavissa toisesta ihmisestä välittämiseen, koska esim. rikas voi näennäisesti auttaa, mutta olla samalla luotaantyöntävän kylmä ihminen tunnetasolla.
- Anonyymi00017UUSI
olen mennyt rikki jo lapsena. en voinut luottaa edes perheeseeni.
- Anonyymi00022UUSI
Ei se kaikkea ennusta, mitä on ollut lapsena. Älä liikaa mieti asioita, varsinkaan hyvin vanhoja ja jo menneitä.
- Anonyymi00029UUSI
Älä menetä toivoa.
Mulla oli sama, vaikea lapsuus, monia riskitekijöitä ja vaikeita perhetilanteita, joiden perusteella ennusteet ei olleet kovin hyvät. Mutta! Jeesus nosti mut sieltä ja on eheyttänyt pikkuhiljaa pala kerrallaan. Kukaan uusi tuttavuus tuskin arvaisi mitä olen kokenut, koska olen niin onnellinen ja balanssissa, kun saan elää lähellä Jumalaa. Hän on niin rakastava Taivaan Isä, joka liimailee särkyneitä palasia hellästi takaisin paikoilleen.
- Anonyymi00020UUSI
Vetovoimaa ja kemiaa löytyy. Itse en ole kokenut kenenkään kanssa vastaavaa. Hän on rohkeampi,
minä empaattisempi, ja kumpikin on vastuullinen. Luulen, että täydentäisimme toisiamme, jos emme sekoa ennen sitä. - Anonyymi00024UUSI
Minun mielestäni sopisin kaikkein parhaiten sen naisen omaksi kullannupuksi.
- Anonyymi00025UUSI
EI tunneta tarpeeksi hyvin että osaisi sanoa. Hänen lähellä on hyvä olla.
- Anonyymi00027UUSI
Tuo on jo hyvä alku. Kun toisen lähellä on hyvä olla, se kertoo paljon kehojen ja vetovoiman vaikutuksesta vaikka ei puhuisi vielä mitään. Kuten sanottuna katse ja koko keho (jos osaa lukea) kertoo kyllä totuuden yhteensopivuudesta ilman ulkoisia häiriötekijöitä.
- Anonyymi00030UUSI
Tämän astisten tapaamisten perusteella sanoisin, että sovitaan todella hyvin yhteen. Pidän hänestä aina huolta ja mietin miten käyttäydyn, että hänellä on hyvä olla. En halua olla tunkeileva tai ylittää rajoja. Viimeksi vahingossa osuin hänen rintaliivin sankaan olkapäällä. En tiedä huomasiko hän sitä.
Hän on minun kanssa aina ujo ja herkkä. Välillä kurkkii suojamuurinsa yli. Luulen että hän myös miettii paljon sitä miten käyttäytyy minun kanssa. Luultavasti pelkää tekevänsä jotain väärää. Sanoisin että molemmat ajattelee toista ja haluaa miellyttää.
Hänen kanssa on aina mukava viettää aika ja saa minut iloiseksi. Toivon että hänellä olisi myös mukavaa ja saataisiin vietetty vielä pitkään tunteikkaita hetkiä. Ihanuudelle hyvän yön pusu 😘.- Anonyymi00032UUSI
Mikä on rintaliivin sanka?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mikä on rintaliivin sanka?
Piti tutkia asiaa ja oikea termi on näköjään "olkaimet".
- Anonyymi00035UUSI
Ei sovittaisi alkuunkaan.
- Anonyymi00036UUSI
Mulla on ura ja nainen haluu työttömiä narkkareita ❤️. Meitä ei ole tehty samaan maailmaan. Kaikkea hyvää teille kaikille saman henkisille. Ei kannata luulla, että tästä tulee mitään vakavaa ❤️
- Anonyymi00037UUSI
Emme sopisi yhteen ollenkaan. Pari viikkoa voisi olla kuumaa ja kivaa mutta todellisuus löisi vasten kasvoja varmasti aika pian. Onneksi tiedostan tuon kaiken.
- Anonyymi00038UUSI
En näe ongelmia, olemme aikuisia ja pidämme toisistamme. Hänen luonteestaan pidän suuresti ja viehättävyys saa sydämeni reagoimaan kiivaasti. En kyllä osaa etsiä negatiivisia asioita muutenkaan elämässä, varsinkaan rakastamastani naisesta.
- Anonyymi00040UUSI
Hän on keskilinjan modernilla puolella ja minä keskilinjan perinteisellä puolella mitä tulee suhteisiin. Se on ehkä suurin eroavaisuutemme. Enemmän on yhdistäviä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646