kanssa suhteeseen?
Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
Miksi et halua kaivattusi
79
727
Vastaukset 79
- Anonyymi00001
Vankila - vankimielisairaala - avioliitto - vammaisuus - tarve olla kalassa aamusta iltaan.
- Anonyymi00002
No onpas syitä. Vahvasti epäilen ettei kaivattusikaan halua sua.
- Anonyymi00003
Hänellä on oma nainen kainalossansa, emme siis tod.näk muutenkaan sovi yhteen ja minulle on sanottu että hänet pitää jättää rauhaan. Eiköhän siinä ole syytä kerrakseen.
- Anonyymi00005
No voi kuinka dramaattinen kertomus palstasetä, siitä ei voi erehtyä millaiset bimbot käy äänestämässä näitä novellin tynkiä ja että miksi. Naiselta sivusta
- Anonyymi00047UUSI
Kuka on sanonut? Ehkä sanoja valehtelee, on liian vanhanaikainen, ei ymmärrä tai on väärää tietoa?
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kuka on sanonut? Ehkä sanoja valehtelee, on liian vanhanaikainen, ei ymmärrä tai on väärää tietoa?
Eihän se mun ongelma ole jos valehtelee, ainoastaan sen ihmisen ongelma joka niin tekee.
- Anonyymi00004
Molemmat varattuja. En ole eroamassa. Vaikka olisin sinkku, minulla olisi omat sitoumukseni pysyä täällä, missä olen. Hän ei tänne sopeutuisi tai haluaisi. Silti haluaisin tutustua hänen kanssaan ja ystävystyä. Löytää jonkun siteen, mikä ei katkea (enää). Ja minkä kaikki hyväksyisivät.
Naiselta- Anonyymi00006
Pidät silti toista siinä uskossa että rakastat?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hakkeroit puhelimeni 🤮
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
En olisi vastannut aloitukseen, jos en rakastaisi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oletko M nainen
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hakkeroit puhelimeni 🤮
Ei multa. 12.55.14
- Anonyymi00025
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hakkeroit puhelimeni 🤮
Joku on hakkeroinut toisenkin puhelimen,kaikki kuvat,mustelmat,haavat ym.laitettu roskakoriin,toivottavasti ne löytyy sieltä
- Anonyymi00048UUSI
Mutta kuitenkaan et ota minkäänlaista yhteyttä?
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mutta kuitenkaan et ota minkäänlaista yhteyttä?
En tiedä, miksi ottaisin tällä hetkellä yhteyttä, kun mitään varsinaista sidettä tai syytä ei ole. Olen huono viestimään, jollei ole tärkeää asiaa. Enkä tiedä vastapuolen ajatuksia minusta. Saattaa kokea kiusallisena. En halua ylittää mitään rajaa (enää).
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
En tiedä, miksi ottaisin tällä hetkellä yhteyttä, kun mitään varsinaista sidettä tai syytä ei ole. Olen huono viestimään, jollei ole tärkeää asiaa. Enkä tiedä vastapuolen ajatuksia minusta. Saattaa kokea kiusallisena. En halua ylittää mitään rajaa (enää).
Enkä siis odota häneltäkään viestiä. En ole täällä niitä, jotka kinuavat yhteydenottoa.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Enkä siis odota häneltäkään viestiä. En ole täällä niitä, jotka kinuavat yhteydenottoa.
Miksi et odota viestiä?
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Miksi et odota viestiä?
Mun puhelin on tavallaan "julkinen". Olen lähes aina useamman läheisen ympäröimä, niiden joista huolehdin.Kun mulle kilahtaa viesti puhelimeen, muut kysyvät, kuka se oli ja mitä asiaa. Eivät mustasukkaisuuttaan, vaan, koska halutaan tietää, kuka "häiritsee" aikaa, joka kuuluu heille. Että osataan sijoittaa se aikatauluihin. Käytännön syistä. En halua mennä puihin tai valehdella, jos saan viestin, jota en halua jakaa muille. Siksi puhun ystävieni kanssa henkilökohtaisuuksia yleensä vain kasvokkain.
- Anonyymi00077UUSI
Olette kyllä,sanonko mitä......!
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Puhelimen hakkeroi nti ja kuvien siirtely on rikos!!
- Anonyymi00007
Haluan. Ja jos hänkin haluaa, meistä tulee me. Mikään muu ei ole minun tavoitteeni tulevaisuudessa.
- Anonyymi00012
Pullot kiinnostaa. Ei tapahdu mitään muuten.
- Anonyymi00013
Mitkä pullot 🤔?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitkä pullot 🤔?
oikeanlaiset vastaparit
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
oikeanlaiset vastaparit
En silti ymmärrä 😁 ehkä mun ei tarvitsekaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En silti ymmärrä 😁 ehkä mun ei tarvitsekaan.
juu
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
juu
Aa joo, samanlaiset juomapullot 👍
kenen kanssa lienee. - Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aa joo, samanlaiset juomapullot 👍
kenen kanssa lienee.Eiku unohda.
Ehkä ymmärsin. - Anonyymi00028
Pullot ei enää kiinnosta jos sun kanssa sais olla...
M>N - Anonyymi00040
Anonyymi00028 kirjoitti:
M>NTuu käymään.
- Anonyymi00043
Anonyymi00028 kirjoitti:
M>NOta sit yhteyttä. Sulla on minun numero.
N-M - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
oikeanlaiset vastaparit
Ei ole pulloja. Ei minkäänlaisia. Kuvittelet olemattomia, omaat ennakkoluuloja tai sinulla on väärää tietoa.
- Anonyymi00016
Miehelle jonka lempinimi on Rakkaus.
Tunnustan, että kyllä minä haluan. Se miten se olisi mahdollista niin, että molemmilla olisi hyvä olla vaatisi kasvua, kehittymistä ja keskusteluita. Luottamuksen rakentamista myös vaatisi. Voin kyllä sanoa, että iso harppaus hyvään suuntaan on nyt tapahtunut hänen toimestaan. En silti odota eli käyn platonisilla treffeillä, mutta olen hyvin valppaana ja seuraan tilannetta Rakkauden suhteen sillä sydämeni on vain hänellä.- Anonyymi00022
Huomisiin😉
- Anonyymi00027
Jätä se mun mies rauhaan!
- Anonyymi00038
Anonyymi00027 kirjoitti:
🤦♂️
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Huomisiin😉
Ei olla huomenna tietääkseni näkemässä.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kertoisitko vielä, että kukas v*ttu sinä olet ja millä oletuksella luulet hänen olevan sun mies? 😁 Jos hän olisi sun mies niin en olisi rakastellut hänen kanssa kohta kolmea vuotta.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
🤦♂️
Rakkaus toivon, että tulet luokseni ja jutellaan. Ne asiat mitä eilen myönsit vain lisäsi arvostustani sinua kohtaan joten luota, että ymmärrän sinua. Kaikki on hyvin ❤️
- Anonyymi00066UUSI
Ei sinua kukaan estä tekemään mitä haluat. Yhteinen tulevaisuus vaatii molempien panostusta.
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ei sinua kukaan estä tekemään mitä haluat. Yhteinen tulevaisuus vaatii molempien panostusta.
Sinä puskit sivusta
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Huomisiin😉
No onneksi tämäkin päivämääräarvoituskin selvisi irl puolella 😘❤️ osui sittenkin ❤️
Halaus ja pusutteluja päivääsi 🫶
- Anonyymi00017
Äläs ny oltiinhan me melkein samalla pysäkillä eilen ja samaan aikaan, kyllä se vielä tästä lähtee skulaamaan m-n
- Anonyymi00021
Ulkomaille muuttaminen olisi liian suuri pala minulle. Vierailla voisin välillä.
- Anonyymi00023
Minä itse olin se ongelma ja ihan vääränlainen lopulta
Hänessä ei ole vikaa..😭💔
Naiselta - Anonyymi00026
Huono kohtelu!
- Anonyymi00029
Mietitkö omaa toimintaasi?
- Anonyymi00030
Huonon kohtelun voi välttää keskittymällä heti pääasiaan, eli, jos jostain ihmisestä on oikeasti kiinnostunut, pitäisi yrittää tehdä häneen vaikutus henkilökohtaisesti, ihmisenä ja persoonana, jolloin hän tajuaisi sinun olevan tosissaan. Jos sekaan aletaan tunkea heti jotain ulkoisia, epäolennaisia asioita (tunteiden suhteen), niin eihän siitä tule todennäköisesti mitään.
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mietitkö omaa toimintaasi?
😁 kyllä, todellakin 😂
- Anonyymi00037
Anonyymi00030 kirjoitti:
Huonon kohtelun voi välttää keskittymällä heti pääasiaan, eli, jos jostain ihmisestä on oikeasti kiinnostunut, pitäisi yrittää tehdä häneen vaikutus henkilökohtaisesti, ihmisenä ja persoonana, jolloin hän tajuaisi sinun olevan tosissaan. Jos sekaan aletaan tunkea heti jotain ulkoisia, epäolennaisia asioita (tunteiden suhteen), niin eihän siitä tule todennäköisesti mitään.
Niin 😂 ? Ketä neuvot ja mitä ulkoisia ja epäolennaisia mahdat tarkoittaa?
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Niin 😂 ? Ketä neuvot ja mitä ulkoisia ja epäolennaisia mahdat tarkoittaa?
Ovatko kyyneleesi, ei suinkaan tunteista johtuvia, kenties jotain pientä hyväksikäyttöä ja helevatan rehellistä toimintaa.
- Anonyymi00031
Hän ei rakasta minua.
- Anonyymi00032
Onko ihan kasvotusten sanonut, vai ettekö ole edes tavanneet.
- Anonyymi00033
varattu + varattu + lapset
- Anonyymi00071UUSI
Tämä. En pysty rikkomaan kenenkään perhettä ja viemään lapsilta toista vanhempaa.
- Anonyymi00034
Ei ole yhteyttä. Mietin häntä vieläkin eli taisin rakastua höpsähtää vähän. Ja aina kun päätän, että nyt menen eteenpäin, hän tulee mieleeni vain voimakkaammin. Ei se mitään, haluan muistaa ja ajatella iloisia asioita. Haavekuvassani tanssimme keittiössä ja nauramme. Tämä minulle sallittakoon. Ja ei, ei ole kyse mistään varatuista.
- Anonyymi00035
minä niin kai yerirän jotenkin kweksiä uusia harrasteitakin tytöill, oma jouluva ja linnunpönttökin.
lepoäsin vähän aikaa jotta jaksaisin james bond elokuvaa edes vähän aikaa neloselta.
Ei ole varsinaista syytä vaan jotenkun, kun näin miten masentuneita nuoria naisia.
joku törmäysjuttu taisi olla kun vaarallista jollain skuutilla ja monia kyydissä. - Anonyymi00039
Se syy voi olla vaikka tuossa 13.50 lähetetyssä viestissä.
- Anonyymi00041
Ei minulla ole ollut kaivattu 20 vuoteen, enkä koe enää mitään tarvetta olla suhteessa kenenkään kanssa. Minulle riittää pelkkä ystävyyssuhde noin 70v miehen kanssa!
- Anonyymi00042
Ihan kuin olisin kuullut tämän ennenkin, kumma juttu.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ihan kuin olisin kuullut tämän ennenkin, kumma juttu.
Sul on vaan de ja vu 😂
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sul on vaan de ja vu 😂
Ainainen e_ektio
- Anonyymi00044
Haluaisin naisen omaksi mieheksi. Mutta en vain osaa ihmisiä. Enkä usko merkitseväni hänelle mitään kun olen niin arkakin. Silti toivon, hullu kun olen.
- Anonyymi00046UUSI
Nimenomaan haluan suhteeseen hänen kanssaan. Kaikki vähempi olisi vain hukkaan heitettyä aikaa.
- Anonyymi00052UUSI
Sama!
mn
- Anonyymi00049UUSI
Jos ei olekaan empaattinnen niin joku harraste oman linnun+pöntön rakentaminen voisi olla... joku jouluvajuttu Ford Thunderbirdi -autossa voisi olla isi takavalo josta oma jouluvalo.
- Anonyymi00055UUSI
Kyllä olen huomannut että teillä on ikävä toisianne...
- Anonyymi00062UUSI
Kenellä?
- Anonyymi00063UUSI
Ei kait sille mitään voi. Onko se sinusta huono asia? Kuka oletkaan.
- Anonyymi00068UUSI
Häiritseekö se sinua? Pitäisikö meidän poistua täältä? Kirjoittaa niin, ettei kukaan tunnista? Sinäkään. Johonkin täytyy purkautua. Mulla ei ole muuta paikkaa. Mutta anna vinkki, jos sellaisen tiedät.
Naiselta - Anonyymi00072UUSI
Niin, mitä sitten?
- Anonyymi00081UUSI
Suotta olet mustasukkainen, kun sillä aloittaa, ei se ole aitoa koskaan ollutkaan..
- Anonyymi00058UUSI
Millä tuon sopan syötät?
Sana
https://m.youtube.com/watch?v=grGg2bdMal0 - Anonyymi00067UUSI
Jos lähdetään ihan siitä että mulla ei ole kaivattua se ettenkö häntä haluaisi ei sinällään ole muuttunut miksikään ja syykin sen takana on ihan se sama olisi isällä ehkä toivon mukaan saada takaisin se tytär jota joskus rakasti se miksi en suhdetta ole harkinnu hänen kanssaan hän itse päätti mennä huonompaan suuntaan minkä tiesin jo ennalta mutta toivotan onnea sille joka hänen kanssaan suhteeseen mahdollisesti päätyy kun ei parempaakaan saa suosittelen kiinnittämään erityistä huomiota omaan käytökseen ja siihen kuinka häntä kohtelet herkästi tulistuvaa sorttia ja hänen isäänsä joutuu varomaan jos tietoisesti häntä mitenkään satutat mun ei tarvi hänestä enään edes välittää siirtyy kunnia siitä jollein toiselle sillä hetkellä mu onnea
- Anonyymi00073UUSI
En jaksaisi mielialojensa heittelyitä, enkä minun alentamista ja turhaa kiukuttelua. Ei se lämmitä, jos kehuu kauniiksi ja älykkääksi. Silloin ei varmasti näe minussa niitä oikeita tärkeitä ominaisuuksia. En ole perso imartelulle. Ei ole kiinnostunut minun elämästäni, kokemuksistani. Vaientaa minut ja jauhaa kyllästyttäviä juttuja itsestään. Alkoholiongelma, tunnekylmyyttä, hyväksikäyttöä. Entiset naiset paljon puheenaiheena. En ole mustasukkainen, mutta loukkaavaahan tuollainen on. Minä olen siinä ja jauhaa joistain muista. Osoittaa sillä, että minä en ole mikään muu kuin jokin paremman puutteessa oleva hetken huvi. Olen tasokas. En ole masokisti, miksi katselisin? Minulla on kiistämätön ihmisarvo, mitä hän yrittää polkea. On varmasti hyviäkin puolia, mutta peittyy kaiken muun alle. En kestä vuorokauttakaan hänen kanssaan, kun on niin ilkeä. Aina jää paha mieli, kun ollaan tavattu. Välttelen mahdollisuuksien mukaan. Traumakemiasuhteeksi koin, kun samaa paskaa lyttäämistä koin jo omalta äidiltäni. Mielummin yksin, kuin sadistin kanssa. Tuskin miehistyy ja ottaa vastuuta mistään. Kyllä noita samoja misogyynejä on nähty jo tähän elämään.
- Anonyymi00074UUSI
Koska olen hänelle jokin väliaikainen itsetunnon nostattaja.
- Anonyymi00075UUSI
Sairasta tämä sun jatkuva höpötys,mies on varattu understand you! Pitäskö susta tehdä huoli-ilmoitus?
- Anonyymi00079UUSI
Aloittajalleko tämä vai kenelle? Vastauksissa nimenomaan kerrotaan miksi EI tavoitella suhteeseen.
- Anonyymi00080UUSI
Viimeksi epäilit, että mulla ja sulla on sama kaivattu ja en ole aloittaja. Ehkä sun ite pitäis ottaa ne lääkkeet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861423
- 721224
- 831124
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois270921- 95909
- 30820
- 49777
- 79727
- 55713
- 45655