Jasmin vauhdissa

Anonyymi-ap

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti suloisena keskipisteenä.
Taitaa Helga olla tuosta porukasta ainoa työssäkäyvä, liekö siivoojana edelleen.
Luulen, että isäpuoli on eläkkeellä.

Voin olla väärässä - se suotakoon - mutta ei taida olla ketään muita ystäviä Jassun perheellä. Ja en tarkoita tuttavia srkn pannarikerhosta tai vastaavaa. Siis onneksi on reipas ja ahkera Helga!

120

283

Vastaukset 120

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miksi olet kokoajan Jasminin kimpussa ?

• Anonyymi00002
        UUSI

Oli törkeä aloitus eilen. Onneksi se on poistettu.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Onko sama vainooja Jasminilla, kuin Martina Aitolehdellä ?

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eikö tämä sama hauku muitakin julkkisnaisia joka päivä? Naisia, ei miehiä vaikka itsekin on nainen. On opetellut mahdollisimman törkeän kielenkäytön.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eikö tämä sama hauku muitakin julkkisnaisia joka päivä? Naisia, ei miehiä vaikka itsekin on nainen. On opetellut mahdollisimman törkeän kielenkäytön.

Minua harmittaa, koska joku haukkuu tätä pienen lapsen vanhempia ja keksii valheita ainoastaan. Sairasta touhua on todellakin.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minua harmittaa, koska joku haukkuu tätä pienen lapsen vanhempia ja keksii valheita ainoastaan. Sairasta touhua on todellakin.

Minä toivon, että sinä oikaiset heti kaikki valheet mitä täällä jotkut kirjoittelevat. Teet siinä hyvän palveluksen Jasminille ja Markolle.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä toivon, että sinä oikaiset heti kaikki valheet mitä täällä jotkut kirjoittelevat. Teet siinä hyvän palveluksen Jasminille ja Markolle.

Mitä valheita? Kerro yksikin.
        Kyllä on totuuksia kerrottu.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mitä valheita? Molemmat on tuomittu rikoksista, elävät yhteiskunnan tuilla, tupakkaa polttavat, vahinkoraskaus kesken kesäjuominkien, minkä tajus vasta marraskuussa, haudalle kusemiset...

Listaa voi jatkaa, vaikka kuinka paljon

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mitä valheita? Molemmat on tuomittu rikoksista, elävät yhteiskunnan tuilla, tupakkaa polttavat, vahinkoraskaus kesken kesäjuominkien, minkä tajus vasta marraskuussa, haudalle kusemiset...

Jos ovat menneisyydessä tehneet rikoksia, ei niistä pidä tuomita henkilöitä, koko elämänsä ajaksi. Työttömiä on tällä hetkellä Suomessa 370 henkilöä.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mene töihin.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos ovat menneisyydessä tehneet rikoksia, ei niistä pidä tuomita henkilöitä, koko elämänsä ajaksi. Työttömiä on tällä hetkellä Suomessa 370 henkilöä.

Vastahan marko sai tuomion. Ei ole kaukaista menneisyyttä. Eikä näytä katuvan mitään.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mene töihin.

Kyllä, jasdun ja Markon pitäisi mennä töihin. Samoin näiden puolustajat.

Minä nautin nyt TYÖLLÄ ansaitusta kesälomalla, mikä voi joillekin olla putosi käsite, kun makoilevat päivät pitkät kotonansa.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Siitä oli juuri kyse, että jos joku väittää, että on kirjoitettu valheita, niin MIKSI ei kerro että mitä valheita on kerrottu? Minä en muutoin sekaannu koko asiaan. Pallo on nyt sillä, joka väittää, että täällä on kerrottu valheita. ⚽Oikaiskoot kaiken minkä tietää valheeksi. Eikö niin?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Siitä oli juuri kyse, että jos joku väittää, että on kirjoitettu valheita, niin MIKSI ei kerro että mitä valheita on kerrottu? Minä en muutoin sekaannu koko asiaan. Pallo on nyt sillä, joka väittää, että täällä on kerrottu valheita. ⚽Oikaiskoot kaiken minkä tietää valheeksi. Eikö niin?

Onko äitees opettanut että olisi hyvä joskus hieman suodattaa mitä suustaan päästää. Vai oliko äitees samanlainen?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Onko äitees opettanut että olisi hyvä joskus hieman suodattaa mitä suustaan päästää. Vai oliko äitees samanlainen?

Vielä kerran vastaan. Minulla ei ole osaa eikä arpaa tuohon asiaan. Muuta kuin, että olen nyt vain sivusta seurannut tuota keskustelua valheista ja totuuksista.
        Vastatkoot ne keskenään, jotka valehtelevat ja ne jotka kertovat joidenkin kommenttien olevan valetta.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vastahan marko sai tuomion. Ei ole kaukaista menneisyyttä. Eikä näytä katuvan mitään.

Miten se sinuun vaikuttaa, se Markon tuomio?

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Luultavasti on sama. Miksi haukkuu ja jauhaa kokoajan samoja asioita ja saman tekee kans Martinalle päivittäin.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olet pirun katkera ja pahandulpainen ihminen 💩.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Luultavasti on sama. Miksi haukkuu ja jauhaa kokoajan samoja asioita ja saman tekee kans Martinalle päivittäin.

Samoin te puolustajat.

• Anonyymi00035
        UUSI

Sillä ei ole muuta tekemistä, kuin että haukkuu julkisuudessa olevia henkilöitä.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Miten voi olla katkera, jos odottaa, että valheet korjataan?

Voiko olla nii, ettei täällä olleet kirjoitukset olleet valheita?

Siksi koitetaan sitten suomesta tutulla teinikwhumistyylillä saada positiivista esiin sossua ajatellen.

Ihanaa!upeaa! Superia! Wohooo!

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jos jollakin on lapsi, niin se ei tee kyseistä henkilöä mitenkään paremmaksi kuin ennen lapsen saantiakaan. Turhaan nostat yhtään ainuttakaan lapsiperhettä jalustalle. Lapsi ei tarkoita hyvää elämää.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Hittoon se mikä sinua harmittaa. Kun vanhemmat ovat niin huonoja ihmisiä kuin ovat niin yksi vahinkolapsi ei riitä meriitiksi.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä en tätä ketjua aloittanut vaikka olenkin se ketä sinä syytät täydessä kiukussa julkkisnaisten haukkujaksi. Vähäkangas on ainut nainen ketä haukun ja hyvästä syystä.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuka tuota kulahtanutta Martinaa vainoaa...
        Vouti ja verottaja.
        Goodbye hienosto kaupunginosa.

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se on totta ja miksi ihmeessä vielä käyttää niin sairaan törkeetä kieltä, millainen ihminen on oikeesti sisimässään.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

On selvästi sama kaheli ja haukkuja.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olkoon vahinko raskaus, ei kuitenkaan ottanut itselleen aborttia. Jokaisella on menneisyys ja sehän sinulla itselläkin.

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mene töihin.

Mene itse töihin ensin ja käske sitten vasta toisia ihmisiä töihin.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Hittoon se mikä sinua harmittaa. Kun vanhemmat ovat niin huonoja ihmisiä kuin ovat niin yksi vahinkolapsi ei riitä meriitiksi.

Et tiedä yhtään mitään oikeesti, että vanhemmat olisivat huonoja. Lopeta kirjoittelut, koska et kuitenkaan tiedä oikeaa totuutta heistä.

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Olkoon vahinko raskaus, ei kuitenkaan ottanut itselleen aborttia. Jokaisella on menneisyys ja sehän sinulla itselläkin.

Jasminhan on tehnyt aikasemmin abortin.

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Samoin oikein raivostuttaa, miksi pitää haukkua ja vielä pikku lapsen vanhempia ?

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Haukkumiset ovat valheita, jos ei tunne henkilöitä ainoastaan juorujen perusteella.

• Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin oli moni varmasti pyysi poistoa ja lopulta se poistettiin koko ketju.

• Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mikä ihmeen pahandulpainen ihminen on ?

• Anonyymi00093
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Jos jollakin on lapsi, niin se ei tee kyseistä henkilöä mitenkään paremmaksi kuin ennen lapsen saantiakaan. Turhaan nostat yhtään ainuttakaan lapsiperhettä jalustalle. Lapsi ei tarkoita hyvää elämää.

Sinulla on siis itselläsi kokemusta tästä asiasta ?

• Anonyymi00098
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin kerrohan mitä valheita kerrotaan?

• Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Jasmin on nuorena aikuisena teettänyt abortin.
        Ja olisi varmaan tämänkin adoptoinut mutta kun oli raskaus jo yli puolenvälin kun huomasi niin oli myöhäistä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Millainen aloitus on poistettu?

• Anonyymi00014
        UUSI

Törkeä, sairaan ihmisen tekemä aloitus.

• Anonyymi00031
        UUSI

Kysyt asiaa ja kuitenkin teet kaikki aloitukset Jasminesta.

• Anonyymi00016
      UUSI

Jassu on liian kaunis. Kerran näin Hesassa kun tuli Limousinella valkoisessa turkissa diskoon. Naiset minun vieressä olivat kuin kyykäärmeitä kun kommentoivat Jasminia.

Sanoisin, että yksi Suomen kauneimpia naisia kautta aikojen.

• Anonyymi00021
        UUSI

On edelleenkin tosi komea nainen. Harmi, ettei tee enää mallin töitä.

• Anonyymi00022
        UUSI

Heippa Jassu 😂

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

On edelleenkin tosi komea nainen. Harmi, ettei tee enää mallin töitä.

Ei nainen voi olla komea, vaan aina sanottava kaunis 🤗.

• Anonyymi00017
      UUSI

Liian kaunis? Keille? Onko taas joku kateuskorttikeissi?
      Minua itseäni hämmästyttää vain, miksi ihmiset eivät mene töihin vaan mieluummin makoilevat sohvilla päivät pitkät. Eri asia on, jos joku on sairauseläkkeellä.

Töitä esim. puhelinmyynnissä on Oulussa tarjolla paljon. Pointsit ahkeralle Helga-mummille!

• Anonyymi00019
        UUSI

Mitä puhelinmyyntifirmoja Oulussa vielä on pystyssä? Millä nimikkeellä niitä paikkoja voi hakea? Kerro koska tiedät. Yritin joku aika sitten vaan ei onnistu kun en tiedä firmojen nimiä enkä nimikkeitä.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mitä puhelinmyyntifirmoja Oulussa vielä on pystyssä? Millä nimikkeellä niitä paikkoja voi hakea? Kerro koska tiedät. Yritin joku aika sitten vaan ei onnistu kun en tiedä firmojen nimiä enkä nimikkeitä.

Miten ihmeessä kaikki kytätään, että mitä Jasmin tekee. Värjänyt hiuksensa ja ihmetellään, että millä rahalla. Värejä saa alle 10 eurolla ja se on pieni raha kuitenkin.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Miten ihmeessä kaikki kytätään, että mitä Jasmin tekee. Värjänyt hiuksensa ja ihmetellään, että millä rahalla. Värejä saa alle 10 eurolla ja se on pieni raha kuitenkin.

Mistä syystä tätä perhettä vainotaan, tai haukutaan ja kytätään joka askeleella ? Tavallinen perhe ja vasta vuoden ikäinen lapsi on heillä.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sossun tuella elämälle 10e on jo paljon.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Voisivat muuttaa pois Oulusta ja Marko hakisi töitä jostain muusta kaupungista. Eikö ole Jasmin käynyt mitään koulutusta itselleen ?

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Voisivat muuttaa pois Oulusta ja Marko hakisi töitä jostain muusta kaupungista. Eikö ole Jasmin käynyt mitään koulutusta itselleen ?

Minusta on hyvä asia, että äiti hoitaa lasta itse kotona. Asun Espoossa ja näen aamuisin, kuinka lapsia viedään tarhaan ja vanhemmat kuitenkin ovat itse kotona kokoajan työttömänä.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mistä syystä tätä perhettä vainotaan, tai haukutaan ja kytätään joka askeleella ? Tavallinen perhe ja vasta vuoden ikäinen lapsi on heillä.

Samaa olen myös ihmetellyt, elävät normaalia perhe-elämää lapsensa kanssa ja vaikuttavat tyytyväiseltä elämäänsä.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No sinähän sen näköjään tiedätkin aivan henkilökohtaisesti ?

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Samaa olen myös ihmetellyt, elävät normaalia perhe-elämää lapsensa kanssa ja vaikuttavat tyytyväiseltä elämäänsä.

Mutta haukkujalla voi olla paljon huonommin asiat ja sikki haukkuu tätäkin perhettä ja aivan aiheetta.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mutta haukkujalla voi olla paljon huonommin asiat ja sikki haukkuu tätäkin perhettä ja aivan aiheetta.

Näin se on luultavasti kaikilla haukkujilla huonosti asiat. Työttömiä yksinäisiä ja sairaita henkilöitä ovat. Katkeria omasta elämästä ja purkavat näin pahaa oloaan haukkumalla palstoilla julkisuudessa olevia henkilöitä.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eihän se ole kyttäämistä, kun Jasmin itse on laittanut kyseisestä asiasta oikein videoesityksen.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Näin se on luultavasti kaikilla haukkujilla huonosti asiat. Työttömiä yksinäisiä ja sairaita henkilöitä ovat. Katkeria omasta elämästä ja purkavat näin pahaa oloaan haukkumalla palstoilla julkisuudessa olevia henkilöitä.

Onneksi Jasminin asiat ovat paremmin kuin hyvin, vaikka onkin tällä hetkellä työtön.
        Ei ole mistään katkera.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Paitsi jos tuote oli ilmainen, kuten tekstistä vähän kävi ilmi.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mitä kyttäämistä se on jos hän itse kertoo videoiden kera kaikesta siitä mitä puuhastelee päivästä toiseen?

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

No sinähän sen näköjään tiedätkin aivan henkilökohtaisesti ?

Miksi hermostuit? Vähävaraisille 10e tarkoittaa 2-4 päivän ruokaa. Kaikkihan me tiedetään, että Vähäkankaat on todettu varattomaksi. Jassu saa suuren ilon pr-tuotteesta. Toivottavasti muistaa veroilmoitukseen pistää verotusarvon kaikista pr-tuotteista tai verottaja sakottaa ja vaneustuomiokin voi tulla pahimmassa tapauksessa.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eihän Jasmin missään puhelinmyyntifirmassa ole! Ei taida olla miehensäkään enää.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

On syytäkin olla tyytyväinen. Ovat saaneet remontoidun kodin, jota moni työssä käyvä ei saa, koska kyseisiin asuntoihin on tulorajat. Eli moni työtön ja velallinen saa kyseisista taloista itselleen kodin. Tai muutoin pienituloinen tai opiskelija.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Minusta on hyvä asia, että äiti hoitaa lasta itse kotona. Asun Espoossa ja näen aamuisin, kuinka lapsia viedään tarhaan ja vanhemmat kuitenkin ovat itse kotona kokoajan työttömänä.

Olisiko sinusta kiva jos kaikki äidit jäisivät kotiin hoitamaan alle kouluikäisiä lapsia?
        Miten luulisit meidän sosiaalimenojen kasvavan kun kaikille pitäisi maksaa kodinhoitotukea ja muita tukia?

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

No sehän on itsestään selvä asia, et haukkujilla on tietenkin huonommin kaikki asiat.

• Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nähtävästi ei mitään. Kysyin tätä samaa jo jossain toisessa ketjussa kun kirjoittaja leuhotti miten useita puhelinmyyntifirmoja Oulussa on. Ei vastausta.
        Vaikea on hakea töihin meidän jotka emme ole puhelinmyyjiä ja tiedä eri firmojen nimiä. He tietävät jotka puhelinmyyjiä ovat Oulussa mutta eivät kerro ulkopuolisille.

• Anonyymi00101
        UUSI

Vink vink Marko. Puhelinmyynnissä on Oulussa töitä tarjolla.
        Eivät ehkä vaan huoli tuomittua rikollista palkkalistoilleen?

• Anonyymi00120
        UUSI
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Vink vink Marko. Puhelinmyynnissä on Oulussa töitä tarjolla.
        Eivät ehkä vaan huoli tuomittua rikollista palkkalistoilleen?

En ole Marko sori siitä mutta kerro missä puhelinmyyntifirmoissa on töitä tarjolla ja millä nimikkeellä ne löytää? Eikä ole rikosrekkariakaan.
        Voitko nyt vastata koska kuitenkin tiedät? Onko teidän firmassa? Vinkkaa, vin vink!

• Anonyymi00042
      UUSI

Jasmin kertoo, että tuote on *saatu. Eli on saanut tuon hiustenväriaineen kyseisestä firmasta. Joten eikö se ole näin ollen ilmainen?

• Anonyymi00043
        UUSI

Kyllä, on mainos

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Kyllä, on mainos

Yleensä jos mainostaa jotain tuetetta, se on silloin ilmainen ja saa pitää sen.

• Anonyymi00049
        UUSI

Pitää maksaa verot tuotteesta.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Yleensä jos mainostaa jotain tuetetta, se on silloin ilmainen ja saa pitää sen.

Jasminilla on todellakin paksut omat hiuksensa, vois mennä hiusmalliksi mainostaa hiusväriä jotain merkkiä.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Jasminilla on todellakin paksut omat hiuksensa, vois mennä hiusmalliksi mainostaa hiusväriä jotain merkkiä.

Vois mennä, mutta ei sinne niin vain mennä. Sinne pyydetään.

• Anonyymi00054
        UUSI

Kyseistä tuotetta jokainen pystyy tilaamaan netistä ilmaseksi näytteen muodossa ja saa samanlaisen pakkauksen kuin jassu. Ei tarvitse edes mainostaa tuotetta somessa!

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Hiukset eivät juuri nyt näytä kovin hyvin hoidetuilta. Joskus ovat olleet terveemmän näköiset.

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Vois mennä myös malliksi johonkin mallitoimistoon. Kokemusta on.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Hänen pitäisi ensin otsalta poistattaa ne pienet kasvaimet, en ymmärrä miksi ei ole mennyt niitä poistattaa pois.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Hiukset eivät juuri nyt näytä kovin hyvin hoidetuilta. Joskus ovat olleet terveemmän näköiset.

Hiukset muuten kärsivät, kun on raskaana ja odottaa vauvaa. Onneksi ne palautuu ennaleen, lapsen synnyttyä.

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Hiukset muuten kärsivät, kun on raskaana ja odottaa vauvaa. Onneksi ne palautuu ennaleen, lapsen synnyttyä.

Jasmin on hyvä ja lastaan rakastava äiti. Ei juhli eikä juokse baareissa. Ei ole koskaan käyttänyt huumeita myöskään.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Jasmin on hyvä ja lastaan rakastava äiti. Ei juhli eikä juokse baareissa. Ei ole koskaan käyttänyt huumeita myöskään.

Voi olla hyvä äiti, vaikka ihminen olisi joskus käyttänytkin huumeita. Ihminen pystyy kasvaa ja muuttaa emänsä suunnan.

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Hänen pitäisi ensin otsalta poistattaa ne pienet kasvaimet, en ymmärrä miksi ei ole mennyt niitä poistattaa pois.

Totta menisi terveysasemalle ja siellä tehdään noin pieni toimenpide. Eikä ole edes kallista, siellä käydä poistattaa patit.

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Totta menisi terveysasemalle ja siellä tehdään noin pieni toimenpide. Eikä ole edes kallista, siellä käydä poistattaa patit.

Joku kysyy, että miksi pysysyvät julkisuudessa. Mitä tai ketä se sitten haukkuisi, jos he lopettaisivat julkisuudessa olemisen ?

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Joku kysyy, että miksi pysysyvät julkisuudessa. Mitä tai ketä se sitten haukkuisi, jos he lopettaisivat julkisuudessa olemisen ?

Minä kehun hyvinkin montaa julkisuuden henkilöä. Syystä, että ansaitsevat kehuja.

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Jos hiukset ovat huonossa kunnossa, niin ei kannattaisi kotivärjäillä niitä, vaan hoitaa hiuksia hyvillä hoitoaineilla.

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

On esimerkillinen perheenäiti. Elämä koostuu hyvistä asioista. Eritoten seurakuntaelämästä. Siitä pisteet sekä Jasminille, että Markolle.

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

On esimerkillinen perheenäiti. Elämä koostuu hyvistä asioista. Eritoten seurakuntaelämästä. Siitä pisteet sekä Jasminille, että Markolle.

Totta kirjoitit. Onneksi löysivät seurakunnan ja sieltä löytävät uusia ystäviä itselleen.

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Totta kirjoitit. Onneksi löysivät seurakunnan ja sieltä löytävät uusia ystäviä itselleen.

Lapsi varmasti muutti molempien elämän suunnan parempaan ja mikään asia ei voi olla silloin heillä paremmin.

• Anonyymi00082
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Lapsi varmasti muutti molempien elämän suunnan parempaan ja mikään asia ei voi olla silloin heillä paremmin.

Saisi vielä Marko töitä, niin elämä helpottuisi vielä parempaan suuntaan. Rakastavat lasta ja pitävävät hänestä hyvää huolta.

• Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Saisi vielä Marko töitä, niin elämä helpottuisi vielä parempaan suuntaan. Rakastavat lasta ja pitävävät hänestä hyvää huolta.

No jos on ammatti miehellä, niin tottakai se jossain vaiheessa elämäänsä saa töitä.

• Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

No jos on ammatti miehellä, niin tottakai se jossain vaiheessa elämäänsä saa töitä.

Ironiaa? Viiskymppinen ukko ei saa töitä vaikka olis viisi ammattia. Ei edes vaikka oikeasti osaisi jotakin. Toisin kuin Marko. Sitten vielä päälle mainehaitat, ehdollinen vankeus ja hyvin huonomaineinen muija niin ei mitään jakoa. >D

• Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Ironiaa? Viiskymppinen ukko ei saa töitä vaikka olis viisi ammattia. Ei edes vaikka oikeasti osaisi jotakin. Toisin kuin Marko. Sitten vielä päälle mainehaitat, ehdollinen vankeus ja hyvin huonomaineinen muija niin ei mitään jakoa. >D

Olet todellakin sairas ihminen ja haukut noin esimerkiksi Jasminia. Ei vaimon menneisyys koskaan haittaa aviomiehen tulevaan työpaikkaan. Ei mies ole murhaaja eikä raiskaaja.

• Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Millä rahalla?

• Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Olet todellakin sairas ihminen ja haukut noin esimerkiksi Jasminia. Ei vaimon menneisyys koskaan haittaa aviomiehen tulevaan työpaikkaan. Ei mies ole murhaaja eikä raiskaaja.

Monella virkamiehellä on menneisyydessä paljon tuomioita ja silti saaneet virkansa ja menestyneet siinnä hyvin.

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Monella virkamiehellä on menneisyydessä paljon tuomioita ja silti saaneet virkansa ja menestyneet siinnä hyvin.

Onhan vankiloissa moni opiskellut ammatin. On yksi ainakin tiedossa ja opiskeli vankilassa asianajajaksi. Ei pidä tuomita ihmisiä, jos ovat jostain syystä joutuneet rikoksen tielle.

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Markolla on kolme lasta, joita kaikkia hän rakastaa.

• Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Kapakka- ja bilekaverit ovat menneisyyttä.Seurakuntaystävät tuovat vakautta heidän elämäänsä.

• Anonyymi00096
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Tottakai vastuu tulee, niin ihminen muuttuu. Jos ei sitten ole niin paatunut ja alkoholisti ja huumeiden käyttäjä kysymyksessä.

• Anonyymi00097
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Millä rahalla?

Varmasti samoilla rahoilla, kuin sinä itsekkin. Eiks niin ole asia kuitenkin?

• Anonyymi00099
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Tiedän että Jasmin-rakastajalle on rikollisuus yksi lysti kunhan ei murhata eikä raiskata. Tyhmä äärimmäisyysihminen kun on. Varmasti kuolaa myös jonkun Niko Ranta-Ahon instassa. Hyh.
        Mutta totuutta, sitä että kyllä vaan ne tuomiot talousrikoksista saa ovet sulkeutumaan, ei miksikään muuta. Ainakaan mihinkään työhön missä käsitellään rahaa ei Markolla mitään asiaa. Markon tuomiot vielä uutisoitu näkyvästi ja valtakunnallisesti. Lisäksi kun tulee epämääräiset lähdöt puhelinmyyntifirmasta jne. niin Markolla pitäisi olla jotain ihan erityistä tietotaitoa mutta mitä sillä muka olisi?

• Anonyymi00102
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Tiedän että Jasmin-rakastajalle on rikollisuus yksi lysti kunhan ei murhata eikä raiskata. Tyhmä äärimmäisyysihminen kun on. Varmasti kuolaa myös jonkun Niko Ranta-Ahon instassa. Hyh.
        Mutta totuutta, sitä että kyllä vaan ne tuomiot talousrikoksista saa ovet sulkeutumaan, ei miksikään muuta. Ainakaan mihinkään työhön missä käsitellään rahaa ei Markolla mitään asiaa. Markon tuomiot vielä uutisoitu näkyvästi ja valtakunnallisesti. Lisäksi kun tulee epämääräiset lähdöt puhelinmyyntifirmasta jne. niin Markolla pitäisi olla jotain ihan erityistä tietotaitoa mutta mitä sillä muka olisi?

Mikä ihmeen Jasmin-rakastaja ? He ovat avioliitossa, joten aviomies on Marko ja ei rakastaja.

• Anonyymi00103
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

"Vois mennä" just joo.
        Eipä niihin mallitoimistoihin noin vain mennä.

• Anonyymi00104
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Sehän on Marko tavallinen duunari, joten ei sen tarvitse työssään ainakaan käsitellä rahaa ollenkaan.

• Anonyymi00105
        UUSI
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Sehän on Marko tavallinen duunari, joten ei sen tarvitse työssään ainakaan käsitellä rahaa ollenkaan.

Ei pitäisi lytätä yhtäkään ihmistä, vaan toivoa että elämä menisi hyvin ja ennen kaikkea pikku lapsen takia.

• Anonyymi00106
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Millä rahalla?

Kyllä Helga varmaan maksaisi jos Jasmin pyytäisi?

• Anonyymi00107
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Jassuhan kehui omia hiuksiaan raskauden aikana, kuinka upeat ja elinvoimaiset ne hänestä oli silloin. Koitapa jotain muuta.

• Anonyymi00108
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Mistä tiedät?

• Anonyymi00109
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Markolla oli jo pari lasta,aikasrmmista,suhteista. Tuskin muutti mitään.

• Anonyymi00110
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Syytettiin lapsen seksuaallisesta häirinnästä. Kävivät oikeudessa asti tän asian takia. Ei se maine oke kovin hyvä hänelläkään.

• Anonyymi00111
        UUSI
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Syytettiin lapsen seksuaallisesta häirinnästä. Kävivät oikeudessa asti tän asian takia. Ei se maine oke kovin hyvä hänelläkään.

Mutta sehän oli perätön asia. Ei siitä voi mennä miehen maine.

• Anonyymi00112
        UUSI
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Markolla oli jo pari lasta,aikasrmmista,suhteista. Tuskin muutti mitään.

Mitä ne entisen liiton lapset tähän kuuluu, jos hän on kuitenkin ottanut heistä vastuun.

• Anonyymi00113
        UUSI
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Markolla on kolme lasta, joita kaikkia hän rakastaa.

Oletko varma, että asia on noin?

• Anonyymi00114
        UUSI
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Mutta sehän oli perätön asia. Ei siitä voi mennä miehen maine.

Perättömät jutut ei yleensä edes etene oikeuteen. Syyttäjä katsoi, että oli aihetta epäillä. Todisteet eivät riittäneet. Se on täysin eri asia kuin perättömyys.

• Anonyymi00115
        UUSI
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Mitä ne entisen liiton lapset tähän kuuluu, jos hän on kuitenkin ottanut heistä vastuun.

Sinäpä sen kirjoitit: JOS on ottanut vastuun. Tiedän ettei ole.

• Anonyymi00116
        UUSI
        Anonyymi00103 kirjoitti:

"Vois mennä" just joo.
        Eipä niihin mallitoimistoihin noin vain mennä.

Vois mennä jos kutsu käy.

• Anonyymi00117
        UUSI
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Vois mennä jos kutsu käy.

Epäilen kyllä, että Jasminin vartalotyyppi ei enää käy mallimarkkinoille.

• Anonyymi00118
        UUSI
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Epäilen kyllä, että Jasminin vartalotyyppi ei enää käy mallimarkkinoille.

Miksi ei voisi olla ? Ikäisekseen on vielä hyvä vartalo ja kauniit omat paksut hiukset.

• Anonyymi00121
        UUSI
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Miksi ei voisi olla ? Ikäisekseen on vielä hyvä vartalo ja kauniit omat paksut hiukset.

Paksut hiukset? Kelaile noin tuhat kuvaa taaksepäin, niin löytyy Jasminin lettikuva. Sellainen rotan hännän paksuinen letti. Eli omaa erittäin ohuet hiukset. Kun ne föönaa ja laittaa kiinni pöyhkeänä, niin antaa vaikutelman paksuista hiuksista. Jasmin osaa hyvin laittaa hiuksensa, jotta ne näyttävät tuuheilta.

• Anonyymi00122
        UUSI
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Ehkä hän vielä palaa mallimarkkinoille.

• Anonyymi00123
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Hyvä äiti takaa lapsensa kasvurauhan ja yksityisyyden, eikä jaa julkisesti lukemattomia valokuvia ja terveystietoja hänestä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      152
      1313
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      120
      1069
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      832
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      808
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      752
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      141
      734
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      46
      674
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      61
      581
    Aihe