Jasmin vauhdissa

Anonyymi-ap

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti suloisena keskipisteenä.
Taitaa Helga olla tuosta porukasta ainoa työssäkäyvä, liekö siivoojana edelleen.
Luulen, että isäpuoli on eläkkeellä.

Voin olla väärässä - se suotakoon - mutta ei taida olla ketään muita ystäviä Jassun perheellä. Ja en tarkoita tuttavia srkn pannarikerhosta tai vastaavaa. Siis onneksi on reipas ja ahkera Helga!

660

4583

Vastaukset 660

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi olet kokoajan Jasminin kimpussa ?

• Anonyymi00002

Oli törkeä aloitus eilen. Onneksi se on poistettu.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Onko sama vainooja Jasminilla, kuin Martina Aitolehdellä ?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eikö tämä sama hauku muitakin julkkisnaisia joka päivä? Naisia, ei miehiä vaikka itsekin on nainen. On opetellut mahdollisimman törkeän kielenkäytön.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eikö tämä sama hauku muitakin julkkisnaisia joka päivä? Naisia, ei miehiä vaikka itsekin on nainen. On opetellut mahdollisimman törkeän kielenkäytön.

Minua harmittaa, koska joku haukkuu tätä pienen lapsen vanhempia ja keksii valheita ainoastaan. Sairasta touhua on todellakin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minua harmittaa, koska joku haukkuu tätä pienen lapsen vanhempia ja keksii valheita ainoastaan. Sairasta touhua on todellakin.

Minä toivon, että sinä oikaiset heti kaikki valheet mitä täällä jotkut kirjoittelevat. Teet siinä hyvän palveluksen Jasminille ja Markolle.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä toivon, että sinä oikaiset heti kaikki valheet mitä täällä jotkut kirjoittelevat. Teet siinä hyvän palveluksen Jasminille ja Markolle.

Mitä valheita? Kerro yksikin.
        Kyllä on totuuksia kerrottu.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mitä valheita? Molemmat on tuomittu rikoksista, elävät yhteiskunnan tuilla, tupakkaa polttavat, vahinkoraskaus kesken kesäjuominkien, minkä tajus vasta marraskuussa, haudalle kusemiset...

Listaa voi jatkaa, vaikka kuinka paljon

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mitä valheita? Molemmat on tuomittu rikoksista, elävät yhteiskunnan tuilla, tupakkaa polttavat, vahinkoraskaus kesken kesäjuominkien, minkä tajus vasta marraskuussa, haudalle kusemiset...

Jos ovat menneisyydessä tehneet rikoksia, ei niistä pidä tuomita henkilöitä, koko elämänsä ajaksi. Työttömiä on tällä hetkellä Suomessa 370 henkilöä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mene töihin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos ovat menneisyydessä tehneet rikoksia, ei niistä pidä tuomita henkilöitä, koko elämänsä ajaksi. Työttömiä on tällä hetkellä Suomessa 370 henkilöä.

Vastahan marko sai tuomion. Ei ole kaukaista menneisyyttä. Eikä näytä katuvan mitään.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mene töihin.

Kyllä, jasdun ja Markon pitäisi mennä töihin. Samoin näiden puolustajat.

Minä nautin nyt TYÖLLÄ ansaitusta kesälomalla, mikä voi joillekin olla putosi käsite, kun makoilevat päivät pitkät kotonansa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Siitä oli juuri kyse, että jos joku väittää, että on kirjoitettu valheita, niin MIKSI ei kerro että mitä valheita on kerrottu? Minä en muutoin sekaannu koko asiaan. Pallo on nyt sillä, joka väittää, että täällä on kerrottu valheita. ⚽Oikaiskoot kaiken minkä tietää valheeksi. Eikö niin?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Siitä oli juuri kyse, että jos joku väittää, että on kirjoitettu valheita, niin MIKSI ei kerro että mitä valheita on kerrottu? Minä en muutoin sekaannu koko asiaan. Pallo on nyt sillä, joka väittää, että täällä on kerrottu valheita. ⚽Oikaiskoot kaiken minkä tietää valheeksi. Eikö niin?

Onko äitees opettanut että olisi hyvä joskus hieman suodattaa mitä suustaan päästää. Vai oliko äitees samanlainen?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Onko äitees opettanut että olisi hyvä joskus hieman suodattaa mitä suustaan päästää. Vai oliko äitees samanlainen?

Vielä kerran vastaan. Minulla ei ole osaa eikä arpaa tuohon asiaan. Muuta kuin, että olen nyt vain sivusta seurannut tuota keskustelua valheista ja totuuksista.
        Vastatkoot ne keskenään, jotka valehtelevat ja ne jotka kertovat joidenkin kommenttien olevan valetta.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vastahan marko sai tuomion. Ei ole kaukaista menneisyyttä. Eikä näytä katuvan mitään.

Miten se sinuun vaikuttaa, se Markon tuomio?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Luultavasti on sama. Miksi haukkuu ja jauhaa kokoajan samoja asioita ja saman tekee kans Martinalle päivittäin.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olet pirun katkera ja pahandulpainen ihminen 💩.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Luultavasti on sama. Miksi haukkuu ja jauhaa kokoajan samoja asioita ja saman tekee kans Martinalle päivittäin.

Samoin te puolustajat.

• Anonyymi00035

Sillä ei ole muuta tekemistä, kuin että haukkuu julkisuudessa olevia henkilöitä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Miten voi olla katkera, jos odottaa, että valheet korjataan?

Voiko olla nii, ettei täällä olleet kirjoitukset olleet valheita?

Siksi koitetaan sitten suomesta tutulla teinikwhumistyylillä saada positiivista esiin sossua ajatellen.

Ihanaa!upeaa! Superia! Wohooo!

• Anonyymi00052
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jos jollakin on lapsi, niin se ei tee kyseistä henkilöä mitenkään paremmaksi kuin ennen lapsen saantiakaan. Turhaan nostat yhtään ainuttakaan lapsiperhettä jalustalle. Lapsi ei tarkoita hyvää elämää.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Hittoon se mikä sinua harmittaa. Kun vanhemmat ovat niin huonoja ihmisiä kuin ovat niin yksi vahinkolapsi ei riitä meriitiksi.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä en tätä ketjua aloittanut vaikka olenkin se ketä sinä syytät täydessä kiukussa julkkisnaisten haukkujaksi. Vähäkangas on ainut nainen ketä haukun ja hyvästä syystä.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuka tuota kulahtanutta Martinaa vainoaa...
        Vouti ja verottaja.
        Goodbye hienosto kaupunginosa.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se on totta ja miksi ihmeessä vielä käyttää niin sairaan törkeetä kieltä, millainen ihminen on oikeesti sisimässään.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00003 kirjoitti:

On selvästi sama kaheli ja haukkuja.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olkoon vahinko raskaus, ei kuitenkaan ottanut itselleen aborttia. Jokaisella on menneisyys ja sehän sinulla itselläkin.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mene töihin.

Mene itse töihin ensin ja käske sitten vasta toisia ihmisiä töihin.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Hittoon se mikä sinua harmittaa. Kun vanhemmat ovat niin huonoja ihmisiä kuin ovat niin yksi vahinkolapsi ei riitä meriitiksi.

Et tiedä yhtään mitään oikeesti, että vanhemmat olisivat huonoja. Lopeta kirjoittelut, koska et kuitenkaan tiedä oikeaa totuutta heistä.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Olkoon vahinko raskaus, ei kuitenkaan ottanut itselleen aborttia. Jokaisella on menneisyys ja sehän sinulla itselläkin.

Jasminhan on tehnyt aikasemmin abortin.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Samoin oikein raivostuttaa, miksi pitää haukkua ja vielä pikku lapsen vanhempia ?

• Anonyymi00081
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Haukkumiset ovat valheita, jos ei tunne henkilöitä ainoastaan juorujen perusteella.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin oli moni varmasti pyysi poistoa ja lopulta se poistettiin koko ketju.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mikä ihmeen pahandulpainen ihminen on ?

• Anonyymi00093
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Jos jollakin on lapsi, niin se ei tee kyseistä henkilöä mitenkään paremmaksi kuin ennen lapsen saantiakaan. Turhaan nostat yhtään ainuttakaan lapsiperhettä jalustalle. Lapsi ei tarkoita hyvää elämää.

Sinulla on siis itselläsi kokemusta tästä asiasta ?

• Anonyymi00098
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin kerrohan mitä valheita kerrotaan?

• Anonyymi00100
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Jasmin on nuorena aikuisena teettänyt abortin.
        Ja olisi varmaan tämänkin adoptoinut mutta kun oli raskaus jo yli puolenvälin kun huomasi niin oli myöhäistä.

• Anonyymi00219
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kokkarin vaaliunelma eli vain 370 työtöntä koko maassa! Yay!

• Anonyymi00228
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Täysin samaa mieltä olen asiasta.

• Anonyymi00308
        Anonyymi00065 kirjoitti:

On selvästi sama kaheli ja haukkuja.

Palstaharha!

• Anonyymi00329
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Miten se sinuun vaikuttaa, se Markon tuomio?

Valtio menetti verotuloja. Se on monesta pois.

• Anonyymi00330
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Samoin oikein raivostuttaa, miksi pitää haukkua ja vielä pikku lapsen vanhempia ?

Saavatko pikkulasten vanhemmat toimia miten sattuu? Kysyn tuota ihan yleisellä tasolla.

• Anonyymi00331
        Anonyymi00219 kirjoitti:

Kokkarin vaaliunelma eli vain 370 työtöntä koko maassa! Yay!

Onpa todella vähän työttömiä. Ainoastaan 370 työtöntä. Hyvä hallitus!

• Anonyymi00486
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tietenkin poistetaan törkeydet.

• Anonyymi00600
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Menneisyydessä? Eikös Markon uusimmasta tuomiosta vasta uutisoitu.

• Anonyymi00007

Millainen aloitus on poistettu?

• Anonyymi00014

Törkeä, sairaan ihmisen tekemä aloitus.

• Anonyymi00031

Kysyt asiaa ja kuitenkin teet kaikki aloitukset Jasminesta.

• Anonyymi00016

Jassu on liian kaunis. Kerran näin Hesassa kun tuli Limousinella valkoisessa turkissa diskoon. Naiset minun vieressä olivat kuin kyykäärmeitä kun kommentoivat Jasminia.

Sanoisin, että yksi Suomen kauneimpia naisia kautta aikojen.

• Anonyymi00021

On edelleenkin tosi komea nainen. Harmi, ettei tee enää mallin töitä.

• Anonyymi00022

Heippa Jassu 😂

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

On edelleenkin tosi komea nainen. Harmi, ettei tee enää mallin töitä.

Ei nainen voi olla komea, vaan aina sanottava kaunis 🤗.

• Anonyymi00017

Liian kaunis? Keille? Onko taas joku kateuskorttikeissi?
      Minua itseäni hämmästyttää vain, miksi ihmiset eivät mene töihin vaan mieluummin makoilevat sohvilla päivät pitkät. Eri asia on, jos joku on sairauseläkkeellä.

Töitä esim. puhelinmyynnissä on Oulussa tarjolla paljon. Pointsit ahkeralle Helga-mummille!

• Anonyymi00019

Mitä puhelinmyyntifirmoja Oulussa vielä on pystyssä? Millä nimikkeellä niitä paikkoja voi hakea? Kerro koska tiedät. Yritin joku aika sitten vaan ei onnistu kun en tiedä firmojen nimiä enkä nimikkeitä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mitä puhelinmyyntifirmoja Oulussa vielä on pystyssä? Millä nimikkeellä niitä paikkoja voi hakea? Kerro koska tiedät. Yritin joku aika sitten vaan ei onnistu kun en tiedä firmojen nimiä enkä nimikkeitä.

Miten ihmeessä kaikki kytätään, että mitä Jasmin tekee. Värjänyt hiuksensa ja ihmetellään, että millä rahalla. Värejä saa alle 10 eurolla ja se on pieni raha kuitenkin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Miten ihmeessä kaikki kytätään, että mitä Jasmin tekee. Värjänyt hiuksensa ja ihmetellään, että millä rahalla. Värejä saa alle 10 eurolla ja se on pieni raha kuitenkin.

Mistä syystä tätä perhettä vainotaan, tai haukutaan ja kytätään joka askeleella ? Tavallinen perhe ja vasta vuoden ikäinen lapsi on heillä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sossun tuella elämälle 10e on jo paljon.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Voisivat muuttaa pois Oulusta ja Marko hakisi töitä jostain muusta kaupungista. Eikö ole Jasmin käynyt mitään koulutusta itselleen ?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Voisivat muuttaa pois Oulusta ja Marko hakisi töitä jostain muusta kaupungista. Eikö ole Jasmin käynyt mitään koulutusta itselleen ?

Minusta on hyvä asia, että äiti hoitaa lasta itse kotona. Asun Espoossa ja näen aamuisin, kuinka lapsia viedään tarhaan ja vanhemmat kuitenkin ovat itse kotona kokoajan työttömänä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mistä syystä tätä perhettä vainotaan, tai haukutaan ja kytätään joka askeleella ? Tavallinen perhe ja vasta vuoden ikäinen lapsi on heillä.

Samaa olen myös ihmetellyt, elävät normaalia perhe-elämää lapsensa kanssa ja vaikuttavat tyytyväiseltä elämäänsä.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No sinähän sen näköjään tiedätkin aivan henkilökohtaisesti ?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Samaa olen myös ihmetellyt, elävät normaalia perhe-elämää lapsensa kanssa ja vaikuttavat tyytyväiseltä elämäänsä.

Mutta haukkujalla voi olla paljon huonommin asiat ja sikki haukkuu tätäkin perhettä ja aivan aiheetta.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Mutta haukkujalla voi olla paljon huonommin asiat ja sikki haukkuu tätäkin perhettä ja aivan aiheetta.

Näin se on luultavasti kaikilla haukkujilla huonosti asiat. Työttömiä yksinäisiä ja sairaita henkilöitä ovat. Katkeria omasta elämästä ja purkavat näin pahaa oloaan haukkumalla palstoilla julkisuudessa olevia henkilöitä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eihän se ole kyttäämistä, kun Jasmin itse on laittanut kyseisestä asiasta oikein videoesityksen.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Näin se on luultavasti kaikilla haukkujilla huonosti asiat. Työttömiä yksinäisiä ja sairaita henkilöitä ovat. Katkeria omasta elämästä ja purkavat näin pahaa oloaan haukkumalla palstoilla julkisuudessa olevia henkilöitä.

Onneksi Jasminin asiat ovat paremmin kuin hyvin, vaikka onkin tällä hetkellä työtön.
        Ei ole mistään katkera.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Paitsi jos tuote oli ilmainen, kuten tekstistä vähän kävi ilmi.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mitä kyttäämistä se on jos hän itse kertoo videoiden kera kaikesta siitä mitä puuhastelee päivästä toiseen?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00036 kirjoitti:

No sinähän sen näköjään tiedätkin aivan henkilökohtaisesti ?

Miksi hermostuit? Vähävaraisille 10e tarkoittaa 2-4 päivän ruokaa. Kaikkihan me tiedetään, että Vähäkankaat on todettu varattomaksi. Jassu saa suuren ilon pr-tuotteesta. Toivottavasti muistaa veroilmoitukseen pistää verotusarvon kaikista pr-tuotteista tai verottaja sakottaa ja vaneustuomiokin voi tulla pahimmassa tapauksessa.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eihän Jasmin missään puhelinmyyntifirmassa ole! Ei taida olla miehensäkään enää.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00033 kirjoitti:

On syytäkin olla tyytyväinen. Ovat saaneet remontoidun kodin, jota moni työssä käyvä ei saa, koska kyseisiin asuntoihin on tulorajat. Eli moni työtön ja velallinen saa kyseisista taloista itselleen kodin. Tai muutoin pienituloinen tai opiskelija.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Minusta on hyvä asia, että äiti hoitaa lasta itse kotona. Asun Espoossa ja näen aamuisin, kuinka lapsia viedään tarhaan ja vanhemmat kuitenkin ovat itse kotona kokoajan työttömänä.

Olisiko sinusta kiva jos kaikki äidit jäisivät kotiin hoitamaan alle kouluikäisiä lapsia?
        Miten luulisit meidän sosiaalimenojen kasvavan kun kaikille pitäisi maksaa kodinhoitotukea ja muita tukia?

• Anonyymi00073
        Anonyymi00037 kirjoitti:

No sehän on itsestään selvä asia, et haukkujilla on tietenkin huonommin kaikki asiat.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nähtävästi ei mitään. Kysyin tätä samaa jo jossain toisessa ketjussa kun kirjoittaja leuhotti miten useita puhelinmyyntifirmoja Oulussa on. Ei vastausta.
        Vaikea on hakea töihin meidän jotka emme ole puhelinmyyjiä ja tiedä eri firmojen nimiä. He tietävät jotka puhelinmyyjiä ovat Oulussa mutta eivät kerro ulkopuolisille.

• Anonyymi00101

Vink vink Marko. Puhelinmyynnissä on Oulussa töitä tarjolla.
        Eivät ehkä vaan huoli tuomittua rikollista palkkalistoilleen?

• Anonyymi00120
        Anonyymi00101 kirjoitti:

En ole Marko sori siitä mutta kerro missä puhelinmyyntifirmoissa on töitä tarjolla ja millä nimikkeellä ne löytää? Eikä ole rikosrekkariakaan.
        Voitko nyt vastata koska kuitenkin tiedät? Onko teidän firmassa? Vinkkaa, vin vink!

• Anonyymi00145
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Oletko sä jotenkin ihastunut tuohon Markoon kun haluaisit hänen kanssaan vain keskustella?
        Muille puhelinmyyjille et voi vastata, tai puhelinmyynnistä kiinnostuneille.
        Olet Markon entinen työkaveri?

• Anonyymi00188
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Oletko sä jotenkin ihastunut tuohon Markoon kun haluaisit hänen kanssaan vain keskustella?
        Muille puhelinmyyjille et voi vastata, tai puhelinmyynnistä kiinnostuneille.
        Olet Markon entinen työkaveri?

Voisiko olla? Voisihan se olla!

• Anonyymi00190
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Onneksi Jasminin asiat ovat paremmin kuin hyvin, vaikka onkin tällä hetkellä työtön.
        Ei ole mistään katkera.

Mistä tiedät ettei ole katkera?

• Anonyymi00191
        Anonyymi00120 kirjoitti:

En ole Marko sori siitä mutta kerro missä puhelinmyyntifirmoissa on töitä tarjolla ja millä nimikkeellä ne löytää? Eikä ole rikosrekkariakaan.
        Voitko nyt vastata koska kuitenkin tiedät? Onko teidän firmassa? Vinkkaa, vin vink!

Tuskin sä keskustelufoorumilta työpaikkaa löydät...

• Anonyymi00199
        Anonyymi00191 kirjoitti:

Tuskin sä keskustelufoorumilta työpaikkaa löydät...

Kukaanhan ei ole sitä kysynytkään! Luetun ymmärtäminen? On kysytty mitä puhelinmyyntifirmoja Oulussa vielä on ja millä nimikkeellä niitä vapaita työpaikkoja voisi etsiä.
        Oululainen puhelinmyyjä ei halua vastata vaikka Markolle vinkkailee, että paikkoja on. Marko-rakastajako?

• Anonyymi00548
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Lopeta noi naurettavat kysymyksesi!

• Anonyymi00042

Jasmin kertoo, että tuote on *saatu. Eli on saanut tuon hiustenväriaineen kyseisestä firmasta. Joten eikö se ole näin ollen ilmainen?

• Anonyymi00043

Kyllä, on mainos

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Kyllä, on mainos

Yleensä jos mainostaa jotain tuetetta, se on silloin ilmainen ja saa pitää sen.

• Anonyymi00049

Pitää maksaa verot tuotteesta.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Yleensä jos mainostaa jotain tuetetta, se on silloin ilmainen ja saa pitää sen.

Jasminilla on todellakin paksut omat hiuksensa, vois mennä hiusmalliksi mainostaa hiusväriä jotain merkkiä.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Jasminilla on todellakin paksut omat hiuksensa, vois mennä hiusmalliksi mainostaa hiusväriä jotain merkkiä.

Vois mennä, mutta ei sinne niin vain mennä. Sinne pyydetään.

• Anonyymi00054

Kyseistä tuotetta jokainen pystyy tilaamaan netistä ilmaseksi näytteen muodossa ja saa samanlaisen pakkauksen kuin jassu. Ei tarvitse edes mainostaa tuotetta somessa!

• Anonyymi00058
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Hiukset eivät juuri nyt näytä kovin hyvin hoidetuilta. Joskus ovat olleet terveemmän näköiset.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Vois mennä myös malliksi johonkin mallitoimistoon. Kokemusta on.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Hänen pitäisi ensin otsalta poistattaa ne pienet kasvaimet, en ymmärrä miksi ei ole mennyt niitä poistattaa pois.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Hiukset eivät juuri nyt näytä kovin hyvin hoidetuilta. Joskus ovat olleet terveemmän näköiset.

Hiukset muuten kärsivät, kun on raskaana ja odottaa vauvaa. Onneksi ne palautuu ennaleen, lapsen synnyttyä.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Hiukset muuten kärsivät, kun on raskaana ja odottaa vauvaa. Onneksi ne palautuu ennaleen, lapsen synnyttyä.

Jasmin on hyvä ja lastaan rakastava äiti. Ei juhli eikä juokse baareissa. Ei ole koskaan käyttänyt huumeita myöskään.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Jasmin on hyvä ja lastaan rakastava äiti. Ei juhli eikä juokse baareissa. Ei ole koskaan käyttänyt huumeita myöskään.

Voi olla hyvä äiti, vaikka ihminen olisi joskus käyttänytkin huumeita. Ihminen pystyy kasvaa ja muuttaa emänsä suunnan.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Hänen pitäisi ensin otsalta poistattaa ne pienet kasvaimet, en ymmärrä miksi ei ole mennyt niitä poistattaa pois.

Totta menisi terveysasemalle ja siellä tehdään noin pieni toimenpide. Eikä ole edes kallista, siellä käydä poistattaa patit.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Totta menisi terveysasemalle ja siellä tehdään noin pieni toimenpide. Eikä ole edes kallista, siellä käydä poistattaa patit.

Joku kysyy, että miksi pysysyvät julkisuudessa. Mitä tai ketä se sitten haukkuisi, jos he lopettaisivat julkisuudessa olemisen ?

• Anonyymi00074
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Joku kysyy, että miksi pysysyvät julkisuudessa. Mitä tai ketä se sitten haukkuisi, jos he lopettaisivat julkisuudessa olemisen ?

Minä kehun hyvinkin montaa julkisuuden henkilöä. Syystä, että ansaitsevat kehuja.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Jos hiukset ovat huonossa kunnossa, niin ei kannattaisi kotivärjäillä niitä, vaan hoitaa hiuksia hyvillä hoitoaineilla.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00069 kirjoitti:

On esimerkillinen perheenäiti. Elämä koostuu hyvistä asioista. Eritoten seurakuntaelämästä. Siitä pisteet sekä Jasminille, että Markolle.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

On esimerkillinen perheenäiti. Elämä koostuu hyvistä asioista. Eritoten seurakuntaelämästä. Siitä pisteet sekä Jasminille, että Markolle.

Totta kirjoitit. Onneksi löysivät seurakunnan ja sieltä löytävät uusia ystäviä itselleen.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Totta kirjoitit. Onneksi löysivät seurakunnan ja sieltä löytävät uusia ystäviä itselleen.

Lapsi varmasti muutti molempien elämän suunnan parempaan ja mikään asia ei voi olla silloin heillä paremmin.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Lapsi varmasti muutti molempien elämän suunnan parempaan ja mikään asia ei voi olla silloin heillä paremmin.

Saisi vielä Marko töitä, niin elämä helpottuisi vielä parempaan suuntaan. Rakastavat lasta ja pitävävät hänestä hyvää huolta.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Saisi vielä Marko töitä, niin elämä helpottuisi vielä parempaan suuntaan. Rakastavat lasta ja pitävävät hänestä hyvää huolta.

No jos on ammatti miehellä, niin tottakai se jossain vaiheessa elämäänsä saa töitä.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

No jos on ammatti miehellä, niin tottakai se jossain vaiheessa elämäänsä saa töitä.

Ironiaa? Viiskymppinen ukko ei saa töitä vaikka olis viisi ammattia. Ei edes vaikka oikeasti osaisi jotakin. Toisin kuin Marko. Sitten vielä päälle mainehaitat, ehdollinen vankeus ja hyvin huonomaineinen muija niin ei mitään jakoa. >D

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Ironiaa? Viiskymppinen ukko ei saa töitä vaikka olis viisi ammattia. Ei edes vaikka oikeasti osaisi jotakin. Toisin kuin Marko. Sitten vielä päälle mainehaitat, ehdollinen vankeus ja hyvin huonomaineinen muija niin ei mitään jakoa. >D

Olet todellakin sairas ihminen ja haukut noin esimerkiksi Jasminia. Ei vaimon menneisyys koskaan haittaa aviomiehen tulevaan työpaikkaan. Ei mies ole murhaaja eikä raiskaaja.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Millä rahalla?

• Anonyymi00088
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Olet todellakin sairas ihminen ja haukut noin esimerkiksi Jasminia. Ei vaimon menneisyys koskaan haittaa aviomiehen tulevaan työpaikkaan. Ei mies ole murhaaja eikä raiskaaja.

Monella virkamiehellä on menneisyydessä paljon tuomioita ja silti saaneet virkansa ja menestyneet siinnä hyvin.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Monella virkamiehellä on menneisyydessä paljon tuomioita ja silti saaneet virkansa ja menestyneet siinnä hyvin.

Onhan vankiloissa moni opiskellut ammatin. On yksi ainakin tiedossa ja opiskeli vankilassa asianajajaksi. Ei pidä tuomita ihmisiä, jos ovat jostain syystä joutuneet rikoksen tielle.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Markolla on kolme lasta, joita kaikkia hän rakastaa.

• Anonyymi00095
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Kapakka- ja bilekaverit ovat menneisyyttä.Seurakuntaystävät tuovat vakautta heidän elämäänsä.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Tottakai vastuu tulee, niin ihminen muuttuu. Jos ei sitten ole niin paatunut ja alkoholisti ja huumeiden käyttäjä kysymyksessä.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Millä rahalla?

Varmasti samoilla rahoilla, kuin sinä itsekkin. Eiks niin ole asia kuitenkin?

• Anonyymi00099
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Tiedän että Jasmin-rakastajalle on rikollisuus yksi lysti kunhan ei murhata eikä raiskata. Tyhmä äärimmäisyysihminen kun on. Varmasti kuolaa myös jonkun Niko Ranta-Ahon instassa. Hyh.
        Mutta totuutta, sitä että kyllä vaan ne tuomiot talousrikoksista saa ovet sulkeutumaan, ei miksikään muuta. Ainakaan mihinkään työhön missä käsitellään rahaa ei Markolla mitään asiaa. Markon tuomiot vielä uutisoitu näkyvästi ja valtakunnallisesti. Lisäksi kun tulee epämääräiset lähdöt puhelinmyyntifirmasta jne. niin Markolla pitäisi olla jotain ihan erityistä tietotaitoa mutta mitä sillä muka olisi?

• Anonyymi00102
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Tiedän että Jasmin-rakastajalle on rikollisuus yksi lysti kunhan ei murhata eikä raiskata. Tyhmä äärimmäisyysihminen kun on. Varmasti kuolaa myös jonkun Niko Ranta-Ahon instassa. Hyh.
        Mutta totuutta, sitä että kyllä vaan ne tuomiot talousrikoksista saa ovet sulkeutumaan, ei miksikään muuta. Ainakaan mihinkään työhön missä käsitellään rahaa ei Markolla mitään asiaa. Markon tuomiot vielä uutisoitu näkyvästi ja valtakunnallisesti. Lisäksi kun tulee epämääräiset lähdöt puhelinmyyntifirmasta jne. niin Markolla pitäisi olla jotain ihan erityistä tietotaitoa mutta mitä sillä muka olisi?

Mikä ihmeen Jasmin-rakastaja ? He ovat avioliitossa, joten aviomies on Marko ja ei rakastaja.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00061 kirjoitti:

"Vois mennä" just joo.
        Eipä niihin mallitoimistoihin noin vain mennä.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Sehän on Marko tavallinen duunari, joten ei sen tarvitse työssään ainakaan käsitellä rahaa ollenkaan.

• Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Sehän on Marko tavallinen duunari, joten ei sen tarvitse työssään ainakaan käsitellä rahaa ollenkaan.

Ei pitäisi lytätä yhtäkään ihmistä, vaan toivoa että elämä menisi hyvin ja ennen kaikkea pikku lapsen takia.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Millä rahalla?

Kyllä Helga varmaan maksaisi jos Jasmin pyytäisi?

• Anonyymi00107
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Jassuhan kehui omia hiuksiaan raskauden aikana, kuinka upeat ja elinvoimaiset ne hänestä oli silloin. Koitapa jotain muuta.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Mistä tiedät?

• Anonyymi00109
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Markolla oli jo pari lasta,aikasrmmista,suhteista. Tuskin muutti mitään.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Syytettiin lapsen seksuaallisesta häirinnästä. Kävivät oikeudessa asti tän asian takia. Ei se maine oke kovin hyvä hänelläkään.

• Anonyymi00111
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Syytettiin lapsen seksuaallisesta häirinnästä. Kävivät oikeudessa asti tän asian takia. Ei se maine oke kovin hyvä hänelläkään.

Mutta sehän oli perätön asia. Ei siitä voi mennä miehen maine.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Markolla oli jo pari lasta,aikasrmmista,suhteista. Tuskin muutti mitään.

Mitä ne entisen liiton lapset tähän kuuluu, jos hän on kuitenkin ottanut heistä vastuun.

• Anonyymi00113
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Markolla on kolme lasta, joita kaikkia hän rakastaa.

Oletko varma, että asia on noin?

• Anonyymi00114
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Mutta sehän oli perätön asia. Ei siitä voi mennä miehen maine.

Perättömät jutut ei yleensä edes etene oikeuteen. Syyttäjä katsoi, että oli aihetta epäillä. Todisteet eivät riittäneet. Se on täysin eri asia kuin perättömyys.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Mitä ne entisen liiton lapset tähän kuuluu, jos hän on kuitenkin ottanut heistä vastuun.

Sinäpä sen kirjoitit: JOS on ottanut vastuun. Tiedän ettei ole.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00103 kirjoitti:

"Vois mennä" just joo.
        Eipä niihin mallitoimistoihin noin vain mennä.

Vois mennä jos kutsu käy.

• Anonyymi00117
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Vois mennä jos kutsu käy.

Epäilen kyllä, että Jasminin vartalotyyppi ei enää käy mallimarkkinoille.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Epäilen kyllä, että Jasminin vartalotyyppi ei enää käy mallimarkkinoille.

Miksi ei voisi olla ? Ikäisekseen on vielä hyvä vartalo ja kauniit omat paksut hiukset.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Miksi ei voisi olla ? Ikäisekseen on vielä hyvä vartalo ja kauniit omat paksut hiukset.

Paksut hiukset? Kelaile noin tuhat kuvaa taaksepäin, niin löytyy Jasminin lettikuva. Sellainen rotan hännän paksuinen letti. Eli omaa erittäin ohuet hiukset. Kun ne föönaa ja laittaa kiinni pöyhkeänä, niin antaa vaikutelman paksuista hiuksista. Jasmin osaa hyvin laittaa hiuksensa, jotta ne näyttävät tuuheilta.

• Anonyymi00122
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Ehkä hän vielä palaa mallimarkkinoille.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Hyvä äiti takaa lapsensa kasvurauhan ja yksityisyyden, eikä jaa julkisesti lukemattomia valokuvia ja terveystietoja hänestä.

• Anonyymi00124
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Hyvä äiti takaa lapsensa kasvurauhan ja yksityisyyden, eikä jaa julkisesti lukemattomia valokuvia ja terveystietoja hänestä.

Onko Jasmin kertonut Ossianin terveystietoja useammankin kerran? Silloin kauan sitten oli kuva neuvolakortista mutta sen jälkeen en ole nähnyt. Vuosi varmaan aikaa jo mennyt siitä.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Mallin tärkein ominaisuus on että saa vaatteet näyttämään hyvältä. Jasmin on hevosen puolikas jonka päällä ei mikään istu.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Mallin tärkein ominaisuus on että saa vaatteet näyttämään hyvältä. Jasmin on hevosen puolikas jonka päällä ei mikään istu.

Ei todellakaan ole, on pitkä ja hoikka nainen.

• Anonyymi00129
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Onko Jasmin kertonut Ossianin terveystietoja useammankin kerran? Silloin kauan sitten oli kuva neuvolakortista mutta sen jälkeen en ole nähnyt. Vuosi varmaan aikaa jo mennyt siitä.

Ainakin oli ihan iso juttu seiskassa kun poika meni elottomaksi ja oli tutkimuksissa sairaalassa ainakin 2 vuorokautta. Jasmin myös videolla kertoo siitä.

• Anonyymi00130
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Ainakin oli ihan iso juttu seiskassa kun poika meni elottomaksi ja oli tutkimuksissa sairaalassa ainakin 2 vuorokautta. Jasmin myös videolla kertoo siitä.

Mitäs sitten. Ei ollut ainakaan vanhemmat syylisiä siihen, pojan kohtaukseen ?

• Anonyymi00160
        Anonyymi00129 kirjoitti:

Lokakuussa viime vuonna tapahtui joten ei ihan tuorejuttu sekään.

• Anonyymi00161
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Luomen poisto ON KALLISTA. Julkisella puolella poistetaan vain pahanlaatuisia luomia, eli kosmeettisista syistä poistettavaa luomet on itse maksettava yksityisellä: Yksityisellä lääkäriasemalla luomen poiston kokonaishinta asettuu tavallisesti 370–550 euron välille yhtä luomea kohden. Ei Jassulla ole tuollaisia rahoja!

• Anonyymi00164
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Luomen poisto ON KALLISTA. Julkisella puolella poistetaan vain pahanlaatuisia luomia, eli kosmeettisista syistä poistettavaa luomet on itse maksettava yksityisellä: Yksityisellä lääkäriasemalla luomen poiston kokonaishinta asettuu tavallisesti 370–550 euron välille yhtä luomea kohden. Ei Jassulla ole tuollaisia rahoja!

Tuohan ei edes ole mikään tavallinen luomi vaan nähtävästi syntymämerkki. Eri asia poistella, ja tosiaan yksityisellä klinikalla.

• Anonyymi00178
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Edullistahan tuo on.

• Anonyymi00182
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Kyllä. Ihan kaikki kännit yms. Kohta tulee todennäköisesti 18kk neuvolan tiedo.

• Anonyymi00193
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Mitenkäs Markon muut lapset?

• Anonyymi00365
        Anonyymi00164 kirjoitti:

Tuohan ei edes ole mikään tavallinen luomi vaan nähtävästi syntymämerkki. Eri asia poistella, ja tosiaan yksityisellä klinikalla.

Toi on helppo poistattaa aivan terveysasemalla.

• Anonyymi00601
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Jassu on antanut ymmärtää että Marko on jossain töissä kun on lukenut tyyliin että tehdään tai mennään sinne tai tänne kunhan Marko tulee töistä. Onko tämä vain esitystä vai onko ne työt loppunu

• Anonyymi00602

• Anonyymi00127

Näin se yhteiskunta pitää huolen tämmösistä esimerkillistä ihmisistä ,Eihän kaikkia laskuja voi muistaa et ne olis pitäny ihan ite ite maksaa😄💪

• Anonyymi00128

Miksi olet olet noin katkera, oletko joutunut maksamaan heidän laskuja? 😀

• Anonyymi00131

Jos on työttömyyttä, onhan oikein että yhteiskunta auttaa silloin perheitä.

• Anonyymi00132
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Jos on työttömyyttä, onhan oikein että yhteiskunta auttaa silloin perheitä.

Kateus on kavala sairaus. Riittää kelanrahoista varmasti tälle Jasminin haukkujalle kans rahaa.

• Anonyymi00133
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Miksi olet olet noin katkera, oletko joutunut maksamaan heidän laskuja? 😀

Jokainen niitä joutuu maksamaan vähäkankaan rupuperheen kahmimien sossun tukien muodossa.

• Anonyymi00134
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Kateus on kavala sairaus. Riittää kelanrahoista varmasti tälle Jasminin haukkujalle kans rahaa.

Vainooja on todellakin näköjään hermot riekaleina, saadaanko lähiaikoina tietää, että mistä ne johtuneet?

• Anonyymi00135

Kylläpä on pitkiä nämä Jassuketjut. Ketähän tämä menneentalven lumi näin paljon kiinnostaa tai korpeaa ?

• Anonyymi00162

Täällä yksi ja sama Jasmin ihailija (ehkä Jassu itse) kehuu Jasminia esimerkilliseksi ja uskovaiseksi, hyväksi perheenäidijsi, hokee noita samoja juttuja niin monta kertaa, että ketjuista tulee ylipitkiä.

• Anonyymi00136

Jasminilla on upea hoikka vartalo. Miksi ihmeessa hän ei koskaan ole enää rannalla bikineissä tai uimapuvussa, vaan aina yllä on joku löysä pusero ja joku alusasu?
      Voihan tuon ikäinenkin esiintyä bikineissä tai uimapuvussa yleisillä uimarannoilla tai äitinsä pihalla.

• Anonyymi00137

Miksi pitäisi paljastaa vartaloaan? Ei kaikki naiset halua esitellä narubikineissä vartaloaan.

• Anonyymi00138
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Miksi pitäisi paljastaa vartaloaan? Ei kaikki naiset halua esitellä narubikineissä vartaloaan.

Niin teki kuitenkin Hannun Ritu rippileirillä ja puki narubikinit päälleen 🤭.

• Anonyymi00139
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Jasmin on nuorempi, kuin toi Ritu.

• Anonyymi00140
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Uimapuku ei ole narubikini. Mutta, ikä tekee todellakin tehtävänsä ja ei ole kiva varmaankaan esitellä vartaloaan uimapuvussa. Toki rannalla voi ottaa aurinkoa pusero ja alusasukin päällä. Uimaankin voi noissa asuissa. Kukapa sen estää.

• Anonyymi00141
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Uimapuku ei ole narubikini. Mutta, ikä tekee todellakin tehtävänsä ja ei ole kiva varmaankaan esitellä vartaloaan uimapuvussa. Toki rannalla voi ottaa aurinkoa pusero ja alusasukin päällä. Uimaankin voi noissa asuissa. Kukapa sen estää.

Ritulla oli narubikinit päällä ja takapuoli näkyi läpi kokonaan.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Aiemmin tykkäsi esiintyä bikineissään.

• Anonyymi00143
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Aiemmin tykkäsi esiintyä bikineissään.

No kuka ei nyt nuorena haluaisi pukeutua bikineihin ?

• Anonyymi00144
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Vartalo muuttuu vanhemmiten niin, että bikinit joutuvat jäädä pois. Mutta, onhan olemassa uimapukuja. Niitä näkee jokaikisen naisen päällä uimarannoilla.

• Anonyymi00146
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Jos vartalo on kunnossa, niin bikineissä voi esiintyä vaikka 60-70 vuotiaana.
        Onhan noita iäkkäitä maailman tähtiä nähty.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00146 kirjoitti:

Jos vartalo on kunnossa, niin bikineissä voi esiintyä vaikka 60-70 vuotiaana.
        Onhan noita iäkkäitä maailman tähtiä nähty.

Totta kirjoitit. Äitini on 53 vuotias ja pitää rannoilla ollessaan bikineitä.

• Anonyymi00148
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Nämä ei nyt kyllä mitenkään kuulu Jasmin-ketjuun.

• Anonyymi00149

Olisiko niin, että uskovaiset naiset eivät tykkää esiintyä bikineissään, eivätkä uimapuvuissa? Jasmin on muutoinkin muuttanut esiintymistyyliään ja elämäntapojaan rauhallisempaan suuntaan.
      🤔

• Anonyymi00150

Ei oikeesti uskovaiset halua koskaan esiintyä edes rannoilla pienissä bikeneissä.

• Anonyymi00151
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Ei oikeesti uskovaiset halua koskaan esiintyä edes rannoilla pienissä bikeneissä.

Ei ne ole hyvän näköiset, kuin ainoastaan nuorilla hoikilla naisilla narubikinit.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Eivätkö he voi esiintyä uimapuvussa?

• Anonyymi00153

Jasmin ei enää meikkaa, eikä esiinny paljastavissa asuissa. Eikä käytä koruja.Tuo näyttää olevan yleinen tapa uskovaisten naisten piireissä.👍🏼😀

• Anonyymi00154
        Anonyymi00153 kirjoitti:

Jasmin ei enää meikkaa, eikä esiinny paljastavissa asuissa. Eikä käytä koruja.Tuo näyttää olevan yleinen tapa uskovaisten naisten piireissä.👍🏼😀

Et ole Jassun kuvia katsonut? Tuota kaikkia niissä on. Värjää myös hiuksensa. Ei ole luonnon kaunis nainen.

• Anonyymi00155
        Anonyymi00154 kirjoitti:

Et ole Jassun kuvia katsonut? Tuota kaikkia niissä on. Värjää myös hiuksensa. Ei ole luonnon kaunis nainen.

Kuka nyt nykyaikana, ei värjäsi hiuksiaan ?

• Anonyymi00156
        Anonyymi00155 kirjoitti:

Meikkaako hän enää nykyään ja mitä koruja hän käyttää? Korvakoruja, kaulakoruja, käsirenkaita?

• Anonyymi00157
        Anonyymi00155 kirjoitti:

Minun lestadiolainen työkaveri (nainen) värjäyttää hiuksiaan kampaajalla ja ottaa hiuksiinsa ns. pehmennyksen. Mutta, hän ei miekkaa, eikä ehosta kasvojaan. Käyttää kyllä erilaisia koruja.Pukeutuu merkkivaatteisiin.

• Anonyymi00158
        Anonyymi00156 kirjoitti:

Meikkaako hän enää nykyään ja mitä koruja hän käyttää? Korvakoruja, kaulakoruja, käsirenkaita?

Vasta oikein esittelyt Jeesus korvakoruja korvissaan. Mainos videossa täydet meikit päällä. Jassu ei kuviansa someen pistä ilman meikkiä. Kerran koitti väittää, ettei ole meikkiä ja oli kuitenkin luomivärit, ripsarit, huulikiillot yms. Hällä on oma väritetty totuus näistä asioista ja,sitten koitetaan levittää joka paikassa väärää tietoa.

• Anonyymi00159
        Anonyymi00155 kirjoitti:

Sekin on itsensä ehostamista. Meitä löytyy aika paljon, jotka ei värjää hiuksia. Ollaan tyytyväisiä ulkonäköömme eikä ole tarvetta muutella.

Jassulla on kova tarve olla JOTAIN.

• Anonyymi00163
        Anonyymi00159 kirjoitti:

Sekin on itsensä ehostamista. Meitä löytyy aika paljon, jotka ei värjää hiuksia. Ollaan tyytyväisiä ulkonäköömme eikä ole tarvetta muutella.

Jassulla on kova tarve olla JOTAIN.

Onko Jasminin tukka harmaantunut?
        Helgallakin näkyisi olevan harmaat hiukset.

• Anonyymi00165
        Anonyymi00153 kirjoitti:

Miks näin räikeitä valheita levitetään?

• Anonyymi00169
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Miks näin räikeitä valheita levitetään?

Mikä tuossa on räikeää valetta? Kukaan tuntemani uskovainen nainen ei esiinny paljastavissa asuissa. Tosin jotkut käyttävät meikkiä ja koruja. Poikkeus vahvistaa aina säännön. Riippuu ihan siitä mihin uskonnolliseen ryhmään sattuu kuulumaan.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Mikä tuossa on räikeää valetta? Kukaan tuntemani uskovainen nainen ei esiinny paljastavissa asuissa. Tosin jotkut käyttävät meikkiä ja koruja. Poikkeus vahvistaa aina säännön. Riippuu ihan siitä mihin uskonnolliseen ryhmään sattuu kuulumaan.

Tämä kommentti oli tarkoitettu jassin meikkaamattomuuteen. Katso, miten ketju menee ja kuka mihinkin vastaa.

• Anonyymi00176

Jasmin osti vastikään tummanruskean kokouimapuvun jota esitteli peilin edessä normivaatteiden päällä.
        Rannalla pitäisi tuota ihanuutta esitellä.

• Anonyymi00180
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Tämä kommentti oli tarkoitettu jassin meikkaamattomuuteen. Katso, miten ketju menee ja kuka mihinkin vastaa.

Kommentoija (13:02:55) vastasi väärään kommenttiin. Tarkista itse miten tuo ketju oikein meni.

• Anonyymi00166

Miten joku voi olla noin riippuvainen vanhemmistaan ?

• Anonyymi00167

Ei ole ollenkaan riippuvainen, he haluavat olla yhdessä ja mikäs voisi olla parempi asia olemassa edes.

• Anonyymi00168

Lasten kuuluu lentää pesästä ja alkaa elämään omaa elämäänsä. Eikä roikkua vanhemmissa kiinni.

• Anonyymi00170

Kuka asuu kotonaan äitinsä kanssa?

• Anonyymi00172
        Anonyymi00170 kirjoitti:

Kuka asuu kotonaan äitinsä kanssa?

Aika moni aikuinen lapsi ei pärjää ilman äitinsä jatkuvaa apua ja läsnäoloa.

• Anonyymi00171

Kyllä Markoa on nyt lykästänyt kun on saanut noin upeat appivanhemmat.

• Anonyymi00173

Viikonloppuna Helga mummon luona.

• Anonyymi00174

Helka mummi on ihana ja rakastava. Käy usein katsoo, tyttärensä pientä suloista poikaa.

• Anonyymi00177
        Anonyymi00174 kirjoitti:

Helka mummi on ihana ja rakastava. Käy usein katsoo, tyttärensä pientä suloista poikaa.

Helka on välittävä mummo.

• Anonyymi00179
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Helka on välittävä mummo.

Helka on myös hyvä anoppi Markolle.

• Anonyymi00194

Onks tää samanlainen homma, kun edellisen suhteen päättymisessä? Kotona ei olla viikonloppuja, kun suhde vetää viimisiään. Kuitenkin pitää irvistää hymy joka kuvaan ja kehua, kuinka upeasti menee...

• Anonyymi00181

Siis mitä minä juuri näin Jasminin kuvissa?
      Ovat koko porukka Jasmin, Marko, Helga, Risto ja Ossian jossain ruokapaikassa pöydän ääressä ja kaikilla isot ruoka-annokset edessä paitsi Ossianilla joka vesi kielellä katselee Riston ruokalautasta. Ossianille on vain maitopullo pöydällä.

• Anonyymi00183

No kuules Ossias on pieni poika ja saa vanhempiensa annoksesta ruokaa. Poika on vasta vuoden ikäinen, vai onko edes sitä. Luulitko sinä onneton, että pojan jättäisivät ilman ruokaa ?

• Anonyymi00184
        Anonyymi00183 kirjoitti:

No kuules Ossias on pieni poika ja saa vanhempiensa annoksesta ruokaa. Poika on vasta vuoden ikäinen, vai onko edes sitä. Luulitko sinä onneton, että pojan jättäisivät ilman ruokaa ?

Poika on jo 1,5 vuotias, ei osaa seisoa, ei kävellä eikä puhua. Jos osaisi, niin siitä olisi varmasti kuvia ja videoita Jasmin julkaissut.

• Anonyymi00185
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Kaikista suurin ruoka-annos näytti olevan Markon edessä.

• Anonyymi00186
        Anonyymi00185 kirjoitti:

Kaikista suurin ruoka-annos näytti olevan Markon edessä.

Sinä kyllä kovin tarkkaan kans seuraat, heidänkin elämää. Eiks yleensä miehet syö aina enemmän kuin, naiset ja lapset ?

• Anonyymi00195
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Miksi tuttipullo?! Ei tuon ikäinen syö enää tuttipullosta yhtään mitään.

• Anonyymi00197
        Anonyymi00186 kirjoitti:

Sinä kyllä kovin tarkkaan kans seuraat, heidänkin elämää. Eiks yleensä miehet syö aina enemmän kuin, naiset ja lapset ?

Sinä seuraat tarkkaan mitä täällä kommentoidaan. Mutta, tottakait mies syö enemmän kuin nainen. Mieshän yleensä maksaa omat ja vaimonsa syömiset. Kuten tässä tapauksessa maksoi varmasti koko porukan ateriat.

• Anonyymi00198
        Anonyymi00195 kirjoitti:

Miksi tuttipullo?! Ei tuon ikäinen syö enää tuttipullosta yhtään mitään.

Vähäkankaan mukula saa tehdä mitä tykkää tai olla tekemättä kun on niin ihana ja on ihanat vanhemmat! Ei tarvitse kouluunkaan mennä jos ei nappaa. Näin Jasmin-rakastajan mukaan.

• Anonyymi00200

Etpä nähnytkään. Ossianille on mehupullo pöydällä. Vai onko teilläpäin maito vaalenpunaista ja läpinäkyvää?
        Tuon ikäisen omasyöminen on senverran sottaavaa, ettei sitä ravintolassa harjoiteta. Lapsettomalle tietysti täysin käsittämätön juttu.

• Anonyymi00203
        Anonyymi00200 kirjoitti:

Etpä nähnytkään. Ossianille on mehupullo pöydällä. Vai onko teilläpäin maito vaalenpunaista ja läpinäkyvää?
        Tuon ikäisen omasyöminen on senverran sottaavaa, ettei sitä ravintolassa harjoiteta. Lapsettomalle tietysti täysin käsittämätön juttu.

Kyllä meillä päin on ton ikäiselle annettu samaa ruokaa myös ravintolassa kuin itsekin syödään. Toki nyt oli kyse rasvasesta pikaruuasta, niin silloin otetaan omat ruuat mukaan taaperoille ja pyydetään tarjoilijaa lämmittämään ne. Omasta ruuasta annetaan makupaloja. Tätähän jasmin-rakastaja ei ymmärrä, kun ei niitä lapsia hänellä ole.

Hienosti söivät sormin ja sen jälkeen käytiin pesulla. Toki jassu käsittelee taaperoansa kuin pientä vauvaa. Ei anna mahdollisuutta kehittyä.
        Mehua ei anneta lapselle eikä etenkään tuttipullosta. Ton ikäinen juo jo ihan reippaasti omasta mukista.

• Anonyymi00205
        Anonyymi00203 kirjoitti:

Kyllä meillä päin on ton ikäiselle annettu samaa ruokaa myös ravintolassa kuin itsekin syödään. Toki nyt oli kyse rasvasesta pikaruuasta, niin silloin otetaan omat ruuat mukaan taaperoille ja pyydetään tarjoilijaa lämmittämään ne. Omasta ruuasta annetaan makupaloja. Tätähän jasmin-rakastaja ei ymmärrä, kun ei niitä lapsia hänellä ole.

Hienosti söivät sormin ja sen jälkeen käytiin pesulla. Toki jassu käsittelee taaperoansa kuin pientä vauvaa. Ei anna mahdollisuutta kehittyä.
        Mehua ei anneta lapselle eikä etenkään tuttipullosta. Ton ikäinen juo jo ihan reippaasti omasta mukista.

Meidän perheessä ei ole lapset harjoitelleet noin pienenä omasyömistä ravintoloissa vaikka tarjolla olisi jopa lasten annoksia. Siinä sotkeentuu pöytä ja lattia, ei olla kehdattu antaa henkilökunnalle lisätöitä siivoamisesta.
        Vasta kun lusikka tai haarukka pysyy jotenkuten kunnolla kädessä niin saa itse syödä, siihen asti syötetään vieraspaikoissa. Kotikeittiössä voi sormilla syödä ja sotkea.

• Anonyymi00207
        Anonyymi00205 kirjoitti:

Meidän perheessä ei ole lapset harjoitelleet noin pienenä omasyömistä ravintoloissa vaikka tarjolla olisi jopa lasten annoksia. Siinä sotkeentuu pöytä ja lattia, ei olla kehdattu antaa henkilökunnalle lisätöitä siivoamisesta.
        Vasta kun lusikka tai haarukka pysyy jotenkuten kunnolla kädessä niin saa itse syödä, siihen asti syötetään vieraspaikoissa. Kotikeittiössä voi sormilla syödä ja sotkea.

Ei tarvi harjoitella. Meillä ovat ruuat on syötetty, mut sormiruuat syöty aikuisten lautaselta. Toki lapsettomilla tämä on putosi käsitys. Ei tule sotkua, kun osaa järkeä käyttää. Toki löytyy näitä perheitä, jotka syöttää lastansa kouluikään asti tuttipullosta. Nähty on, kun kaakaota juotetaan koulutaksia odotellessa 8 vuotiaalle ja valitetaan, että koulussa ei anneta lapsille sopivaa ruokaa.

• Anonyymi00208
        Anonyymi00197 kirjoitti:

Sinä seuraat tarkkaan mitä täällä kommentoidaan. Mutta, tottakait mies syö enemmän kuin nainen. Mieshän yleensä maksaa omat ja vaimonsa syömiset. Kuten tässä tapauksessa maksoi varmasti koko porukan ateriat.

Ai meinaat että persaukinen Marko maksaisi kaikkien sapuskat? Hah hah!
        Kyllä se on Helga ja/tai Risto joka ruuat maksoi.

• Anonyymi00212
        Anonyymi00208 kirjoitti:

Ai meinaat että persaukinen Marko maksaisi kaikkien sapuskat? Hah hah!
        Kyllä se on Helga ja/tai Risto joka ruuat maksoi.

Pappa betalar tai mamma betalar tai sitten joku muu.💶

• Anonyymi00213
        Anonyymi00207 kirjoitti:

Ei tarvi harjoitella. Meillä ovat ruuat on syötetty, mut sormiruuat syöty aikuisten lautaselta. Toki lapsettomilla tämä on putosi käsitys. Ei tule sotkua, kun osaa järkeä käyttää. Toki löytyy näitä perheitä, jotka syöttää lastansa kouluikään asti tuttipullosta. Nähty on, kun kaakaota juotetaan koulutaksia odotellessa 8 vuotiaalle ja valitetaan, että koulussa ei anneta lapsille sopivaa ruokaa.

Jokainen perhe valitsee oman tapansa. Meillä lapset oppivat siinä sivussa myöskin tapoja. Muualla syödessä ei rämitä kuin siat kaukalolla.
        Kotona voi harjoitella omatoimista sormisyömistä, lusikalla syömistä, ja sitten annetaankin haarukka. Lapsilla on myös omat annokset omilla lautasilla ihan senkin takia kun heille pitää olla suolattomampaa ruokaa kuin aikuisille eikä välttämättä kaikkia samoja mausteitakaan.

• Anonyymi00214
        Anonyymi00205 kirjoitti:

Ei tainnut olla kyse ravintolasta, vaan ihan tavallisesta pizzapuffetista. Niissä ei ole pöytäliinoja, eikä mitään muitakaan hienouksia joita lasten pitäisi varoa. Kotoa voi aina ottaa oman lusikan lasta varten mukaan, ettei tarvi sormin syödä. Vanhemmat voivat itsekkin pyyhkiä serveteillä pöytää jos se sotkeentuu. Niin olen tehnyt aina. Ongelmia ei ole ollut.

• Anonyymi00225
        Anonyymi00214 kirjoitti:

Ei tainnut olla kyse ravintolasta, vaan ihan tavallisesta pizzapuffetista. Niissä ei ole pöytäliinoja, eikä mitään muitakaan hienouksia joita lasten pitäisi varoa. Kotoa voi aina ottaa oman lusikan lasta varten mukaan, ettei tarvi sormin syödä. Vanhemmat voivat itsekkin pyyhkiä serveteillä pöytää jos se sotkeentuu. Niin olen tehnyt aina. Ongelmia ei ole ollut.

Kuten tuossa jo aiemmin todettiin niin jokaisella perheellä on omat tapansa miten pienten lasten ja lasten kanssa yleensäkin toimii.
        Teillä on teidän tavat, meillä on meidän tavat, joillain muilla taas omat tapansa.
        Ravintolan nimikkeellä nuo pizzeriat ja kebabbilatkin ovat. Vaikka ei olisi pöytäliinoja niin en anna omien lasteni porsastella ruokapöydässä miten sattuu. Pöytätapoja on helppo opettaa pienestä pitäen, lapset ovat innokkaita oppijoita. Matkivat vanhempiaan innolla. Osaavat ja ymmärtävät sitten juhlissakin jo jotain, aina tulee häitä, hautajaisia, ristiäisiä, syntymäpäiviä, Joulua, Pääsiäistä ja Juhannusta.
        Näin meidät vanhemmatkin on opetettu kotonamme ja jatkamme samoin omien lastemme kanssa.

• Anonyymi00187

Todella huomaavaista, että Jasmin ja Marko veivät taas Helkan ja hänen miehensä ulos syömään. 👍🏼😀🥘🥗

• Anonyymi00189

No hehän ovat sitten oikein ihanat henkilöt ja miksi ihmeessä niitä täälläkin palstoilla haukutaan kokoajan?

• Anonyymi00192
        Anonyymi00189 kirjoitti:

No hehän ovat sitten oikein ihanat henkilöt ja miksi ihmeessä niitä täälläkin palstoilla haukutaan kokoajan?

Jasmin sehän on ollut kans joku missi kai aikoinaan ?

• Anonyymi00196
        Anonyymi00189 kirjoitti:

Ovat todella huomaavaisia Helkaa ja tämän miestä kohtaan.

• Anonyymi00201
        Anonyymi00196 kirjoitti:

Ovat todella huomaavaisia Helkaa ja tämän miestä kohtaan.

Ovat varmasti sitten kaikkia henkilöitä yhtä huomavaisia Jasmin ja hänen aviomiehensä.

• Anonyymi00204

Unohditko, että "mummi, mun äiti" oli mukana maksamassa kaikki näille ulosotossa olevalle ja varattomalle Vähäkankaan perheelle?

• Anonyymi00206
        Anonyymi00204 kirjoitti:

Unohditko, että "mummi, mun äiti" oli mukana maksamassa kaikki näille ulosotossa olevalle ja varattomalle Vähäkankaan perheelle?

On hienoa, jos pystyy auttaa hädässä, omia lapsiaan. Arvostan mummia 💗.

• Anonyymi00210
        Anonyymi00206 kirjoitti:

Auttaa siinä samalla myös vävyään. Arvostan sitä.

• Anonyymi00215
        Anonyymi00206 kirjoitti:

Mikä hätä heillä nyt on?

• Anonyymi00217
        Anonyymi00215 kirjoitti:

Mikä hätä heillä nyt on?

Rahattomuus.

• Anonyymi00223

Oikein kebabia söivät ja siitä kuvia instaan, kuin olisivat oikein gourmet ravintolassa olleet. Köyhille kebab on myös ihmeellistä ja luksusta..

• Anonyymi00209

Jasminilla on ollut kiva ja toimelias päivä.
      Heti ekana aamusta kirjastolle hakemaan lukemista (3 paksua kirjaa itselle ja 3 lastenkirjaa pojalle).
      Sitten Prismaan ruokaostoksille ja sitten pakannut viikonlopun mummilareissua varten ja vielä ruuanlaitto.
      Huh huh, ihan hengästyttää pelkästään kun lukee tuota toimeliaisuutta.

• Anonyymi00211

Mummilassa on ihana rentoutua ja herätä aamuisin linnun lauluihin.🎶

• Anonyymi00216
        Anonyymi00211 kirjoitti:

Mummilassa on ihana rentoutua ja herätä aamuisin linnun lauluihin.🎶

Linnut visertää siellä niin kauniisti 🐦🐦 ja.

• Anonyymi00218
        Anonyymi00216 kirjoitti:

Linnut visertää siellä niin kauniisti 🐦🐦 ja.

Ihana pieni perhe ja ovat onneliselta vaikuttavat. Eivät esitä, yhtään mitään muuta kuin mitä ovat oikeesti.

• Anonyymi00220
        Anonyymi00218 kirjoitti:

Ihana pieni perhe ja ovat onneliselta vaikuttavat. Eivät esitä, yhtään mitään muuta kuin mitä ovat oikeesti.

Heillä on kaikki todella hyvin. Kolme poikaa ja heillä hyvät vanhemmat.

• Anonyymi00221
        Anonyymi00218 kirjoitti:

Höps. Käännä tämä asia toisinpäin niin totuus on siinä.

• Anonyymi00222
        Anonyymi00220 kirjoitti:

Heillä on kaikki todella hyvin. Kolme poikaa ja heillä hyvät vanhemmat.

Jasmin ei ole missään tekemisissä kahden muun kanssa. Johtuuko kusen sun haudalle jutusta vai mustasukkaisuudesta? Hyvin kateellinen ja narsistinen on jassu.

• Anonyymi00224
        Anonyymi00222 kirjoitti:

Jasmin ei ole missään tekemisissä kahden muun kanssa. Johtuuko kusen sun haudalle jutusta vai mustasukkaisuudesta? Hyvin kateellinen ja narsistinen on jassu.

"Johtuuko kusen sun haudalle jutusta vai mustasukkaisuudesta?"
        Eikös tuon kirjoittanut Marko Jasminille? Markon mainettahan se haittaa eikä Jasminin. Kertoo millainen on suuttuessaan.

• Anonyymi00229
        Anonyymi00221 kirjoitti:

Höps. Käännä tämä asia toisinpäin niin totuus on siinä.

En käännä totuutta toisinpäin.

• Anonyymi00234
        Anonyymi00224 kirjoitti:

Eikös tuon kirjoittanut Marko Jasminille? Markon mainettahan se haittaa eikä Jasminin. Kertoo millainen on suuttuessaan.

Puhuiko suuttuessaan jotain alkoholista? Jos puhui, niin miksi?

• Anonyymi00244
        Anonyymi00224 kirjoitti:

Kertoo paljon Jassustakin, minkälainen ihminen oikein julkistaa puolison yksityisiä viestejä? Niitä ei sieltä seiskasta koskaan saa takaisin, miten keskenkasvuinen tj pitää olla että tekee niin?

• Anonyymi00248
        Anonyymi00244 kirjoitti:

Kertoo paljon Jassustakin, minkälainen ihminen oikein julkistaa puolison yksityisiä viestejä? Niitä ei sieltä seiskasta koskaan saa takaisin, miten keskenkasvuinen tj pitää olla että tekee niin?

Kertoo kyllä paljon puolisosta joka riidellessä käyttää noin törkeää kielenkäyttöä ja julkaisee sen vielä johonkin faceen.
        Jasmin toki teki väärin laittaessaan sen julkiseksi ja ylipäätään vetämällä lärvit jossain, missä lie. "Vikaa siis niin sysissä kuin sepissäkin."
        No, puolustakaa te Marko-rakastajat miesrukkaa.

• Anonyymi00253
        Anonyymi00224 kirjoitti:

Mietipä miks mrko nöin kirjoitti? Syy on siinä.

• Anonyymi00257
        Anonyymi00253 kirjoitti:

Mietipä miks mrko nöin kirjoitti? Syy on siinä.

Niin että tyypillistä kielenkäyttöä puolisolle kun tulee riitaa?

• Anonyymi00226

Onko Jasminilla jäänyt kuntosalimaksut maksamatta kun on loppunut salilla käynnit?

• Anonyymi00227

Ei ole, oletko sinä koskaan käynyt kuntosalilla ?

• Anonyymi00230

Jasmin Vähäkangas on ilkeä, tyhmä, leuhka mutta ennen kaikkea epärehellinen ihminen.

• Anonyymi00231

Sinä olet juuri noita kaikkea ja ei Jasmin.

• Anonyymi00232
        Anonyymi00231 kirjoitti:

Ihana perhe ja miksi joku kahju, haukkuu heitä jatkuvasti ?

• Anonyymi00233
        Anonyymi00232 kirjoitti:

Mieti sitä nyt tää päivä.

• Anonyymi00235
        Anonyymi00231 kirjoitti:

Jasminilla on ehdollinen vankeustuomio törkeästä rattijuoppoudesta.

Jasmin on raahattu putkaan useammin kuin kerran.

Jasmin on ollut käräjäoikeudessa jätettyään vesimaksut maksamatta.

Jasmin ei ole maksanut muitakaan laskujaan ja siksi luottotiedot olleet kuralla lähes koko aikuisikänsä.

Minulla ei ole eikä minulle tapahtunut mitään noista. Itsellesi varmaan on.

• Anonyymi00236
        Anonyymi00232 kirjoitti:

Ihana vaimo ja ihana aviomies. Joka anopin unelmaminiä ja joka anopin unelmavävy.
        Joten kaikki hyvin. Kahjot vaan haukkuvat kateuksissaan. Sitäkö tarkoitit?

• Anonyymi00237
        Anonyymi00235 kirjoitti:

Jasmin ei ole maksanut muitakaan laskujaan ja siksi luottotiedot olleet kuralla lähes koko aikuisikänsä.

Samanlainen kuin Sofia Belórf ja antanut mennä ulosottoon kaikki laskunsa.

• Anonyymi00238
        Anonyymi00237 kirjoitti:

Jasmin ei ole saanut kuitenkaan koskaan huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta tuomiota, niinkun on saanut Sofia Belórf.

• Anonyymi00239
        Anonyymi00235 kirjoitti:

Jokaisella on menneisyys ja ihminen kasvaa ja jättää menneisyyden pois elämästään.

• Anonyymi00240
        Anonyymi00239 kirjoitti:

Jokaisella on menneisyys ja ihminen kasvaa ja jättää menneisyyden pois elämästään.

Jasmin ja Marko ovat esimerkillisiä ihmisiä. Sen todistaa heidän uusi elämäntapansa.
        Läheiset välit sukulaisiin ja seurakuntaelämä.

• Anonyymi00246
        Anonyymi00240 kirjoitti:

Jasmin ja Marko ovat esimerkillisiä ihmisiä. Sen todistaa heidän uusi elämäntapansa.

Aika kaukana on esimerkillisestä perheestä kun noin pahasti on "ryssitty"omat raha-asiat.

• Anonyymi00267
        Anonyymi00237 kirjoitti:

Jasmin Vähäkankaan rikoksia ei mitenkään poista että joku jossain on tehnyt samoin. Epätoivoista maalitolppien siirtelyä Jasmin-rakastajalla koska tietää itsekin että Jasmin on täysi uloste.

• Anonyymi00604
        Anonyymi00240 kirjoitti:

Välit sukulaisiin, eli Jassun äitiin. Koskaan ei puhuta Markon vanhemmista

• Anonyymi00241

Kaikesta näkee kuinka rakastavat toisiaan. Onnea kestänyt jo kolme vuotta. 😍

• Anonyymi00242

Aikuisten rakkaus on kestävää ja osaavat arvostaa toisiaan kunnioituksella.

• Anonyymi00243
        Anonyymi00242 kirjoitti:

Aikuisten rakkaus on kestävää ja osaavat arvostaa toisiaan kunnioituksella.

Olet oikeassa. Tämä rakkaus voi hyvin ja se kestää. Kunnioitus näkyy heidän jokapäiväisessä elämässä nätisti.👍🏼😀

• Anonyymi00245

Kun löysivät toisensa, niin kaikki muuttui kerta heitolla parempaan suuntaan.
      Nyt heillä on kaikkea mitä ihminen voi toivoa. Ennen kaikkea rakkautta.

• Anonyymi00247

Jos tuommosta elämää ihannoidaan jotka ovat yhteiskunnan elätettävinä niin jotain on menny pikkusen pieleen...ei kiitos.

• Anonyymi00250

He ovat perhe ja ei ainut, jotka joutuvat olemaan työttöminä. Syytä hallitusta, miksi ei ole 370 tuhannelle ihmisille töitä Suomessa.

• Anonyymi00251
        Anonyymi00250 kirjoitti:

He ovat perhe ja ei ainut, jotka joutuvat olemaan työttöminä. Syytä hallitusta, miksi ei ole 370 tuhannelle ihmisille töitä Suomessa.

Ai hallitustako pitää syyttää jos ihan ite jättää omat laskut maksamatta????

• Anonyymi00252
        Anonyymi00250 kirjoitti:

Työttömiä, mutta onnellisia. Heillä on silti kaikkea sitä mitä työssä käyvilläkin. Se on pääasia.Eikö niin?

• Anonyymi00255
        Anonyymi00250 kirjoitti:

Äläpä huoli. Kun demarit ja muu vihervasemmisto pääsee seuraavaan hallitukseen niin nuo sinun mainitsemasi työttömät saavat töitä. Toivottavasti kaikille kelpaa tarjottu työ!

• Anonyymi00262
        Anonyymi00250 kirjoitti:

Äänestä seuraavissa vaaleissa sitä puoluetta, jolla on tarjota töitä kaikille työttömille.

• Anonyymi00264
        Anonyymi00250 kirjoitti:

Työttömyys ei ole se ongelma. Turhaan jauhat siitä joka väliin. Ei ole hallituksen vika, mitä ovat elämänsä tuohonneet.

• Anonyymi00268
        Anonyymi00250 kirjoitti:

Jos ei ole peruskoulun jälkeen viitsinyt itseään kouluttaa, on aivan turha 40+ vuotiaana ihmetellä, kun ei ole töitä. Syy löytyy sieltä ahkerasti kulutetusta peilistä.

• Anonyymi00249

Nyt Jasmin pääsee päättämään monista asioista, kun kuuluu S-ryhmän edustajistoon. Toki ei yksin, mutta yhdessä muiden kanssa. Ovat varmasti tyytyväisiä kun saivat noin tunnetun henkilön joukkoonsa.

• Anonyymi00254

Uskon, että Jasmin pärjää myös seurakuntavaaleissa, mikäli lähtee ehdokkaaksi.
        On osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen. On osallistunut kiitettävästi seurakuntaelämään ja viettänyt muutoinkin hyvää elämää kotiäitinä. On myös saanut näkyvyyttä Rauhan Tervehdyksen kolumnistina.

• Anonyymi00256

Arinan asiakasedustaja on, turha lässyttää jos ei viitsi yhtään asioista ottaa selvää. Ei osu tuo nälväisy Jasminiin vaan palautuu kommentoijaan.
        Mutta Jasminhan on vain peruskoulun käynyt, ei ole ylioppilas.

• Anonyymi00258
        Anonyymi00256 kirjoitti:

Arinan asiakasedustaja on, turha lässyttää jos ei viitsi yhtään asioista ottaa selvää. Ei osu tuo nälväisy Jasminiin vaan palautuu kommentoijaan.
        Mutta Jasminhan on vain peruskoulun käynyt, ei ole ylioppilas.

Ei ylioppilas ole mikn ammatti. Sieltä ainoastaan saa yleistietoa.

• Anonyymi00260
        Anonyymi00258 kirjoitti:

Hyvinpä on tietoa jos kirjoittaa, että Jasmin kuuluu s-ryhmä edustajistoon!

• Anonyymi00261
        Anonyymi00260 kirjoitti:

Hyvinpä on tietoa jos kirjoittaa, että Jasmin kuuluu s-ryhmä edustajistoon!

Mihin hän sitten kuuluu? Anteeksi tietämättömyyteni.

• Anonyymi00263
        Anonyymi00261 kirjoitti:

Mihin hän sitten kuuluu? Anteeksi tietämättömyyteni.

Miksi joku on hyvin katkera Jasmin Mäntylälle ?

• Anonyymi00265
        Anonyymi00254 kirjoitti:

Uskon, että Jasmin pärjää myös seurakuntavaaleissa, mikäli lähtee ehdokkaaksi.
        On osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen. On osallistunut kiitettävästi seurakuntaelämään ja viettänyt muutoinkin hyvää elämää kotiäitinä. On myös saanut näkyvyyttä Rauhan Tervehdyksen kolumnistina.

Että ihan näkyvyyttä..😂

• Anonyymi00266
        Anonyymi00265 kirjoitti:

Että ihan näkyvyyttä..😂

Olkaamme vain onnelisia hänen puolestaan, on kasvanut ihmisenä ja jättänyt menneen elämän haihattelut pois kokonaan.

• Anonyymi00269
        Anonyymi00263 kirjoitti:

Miksi joku on hyvin katkera Jasmin Mäntylälle ?

Kyse ei ollut katkeruudesta, vaan siitä että mihin hän nyt kuuluu, jos ei kuulu S-ryhmän jäsenistöön. Kyse oli Jasmin Vähäkankaasta.

• Anonyymi00270
        Anonyymi00258 kirjoitti:

Hyvin on pärjännyt elämässä, vaikka ei ole kouluja käynyt, eikä ole ammattia.

• Anonyymi00271
        Anonyymi00270 kirjoitti:

Ei kovin hyvin, kun ulosotossa,ja sossu maksaa kaiken.

• Anonyymi00272
        Anonyymi00265 kirjoitti:

Että ihan näkyvyyttä..😂

No mieshän sai sitä "näkyvyyttä"hyvinkin arvostetussa lehdessä😂

• Anonyymi00273
        Anonyymi00272 kirjoitti:

No mieshän sai sitä "näkyvyyttä"hyvinkin arvostetussa lehdessä😂

Sinä saat ainakin näkyvyyttä, noilla hymiöillä 😝.

• Anonyymi00274
        Anonyymi00273 kirjoitti:

Sinä saat ainakin näkyvyyttä, noilla hymiöillä 😝.

No sittenhän meitä ainakin me kaks😂

• Anonyymi00275
        Anonyymi00274 kirjoitti:

No sittenhän meitä ainakin me kaks😂

😂😂😂😜😜😜

• Anonyymi00276
        Anonyymi00270 kirjoitti:

Millaistakohan se "huono elämä" sitten onkaan?

• Anonyymi00277

Jasmin on "löytänyt" mummilasta omia mallikuviaan vuodelta 1999. Joku Oulun painos.
      On se taitava ollut jo silloin, osannut soittaa jotain torvea ja harrastanut jos vaikka minkälaista urheilulajia. ...ja ajaa lastenpyörällä...

• Anonyymi00278

Nuorena on ollut kaunis ja nyt tietenkin on jo tullut ikää ja muuttunut siitä vanhemman näköiseksi.

• Anonyymi00279
        Anonyymi00278 kirjoitti:

Nuorena on ollut kaunis ja nyt tietenkin on jo tullut ikää ja muuttunut siitä vanhemman näköiseksi.

On kyllä oikeasti ollut todella kaunis! Harmi, että noista mallintöistä ei ole jäänyt mitään sukanvarteen (toki aika myös oli sellainen, että mitään järkevää rahapuhetta esim. sijoittamisesta ei silloin ollut).

Harmittelen myös aidosti sitä, miksei Jasmin ole saanut jalostettua tuota nuoruudesta lähtenyttä julkisuutta edukseen. Hänestä olisi voinut tulla somevaikuttaja, voisi ihan hyvin kuvailla mainoskamppiksia instaan ja tulla sillä mukavasti toimeen. Missä vika, en tiedä, mutta kyllä monet muutkin hömpästä aloittaneet saavat nykyään kivasti yhteistöitä. Enää en häntä oikein näe noihin hommiin sopivana, hänen brändinsä on vähän kyseenalainen ja on niin paljon hyviä tekijöitä markkinoilla.

• Anonyymi00280
        Anonyymi00279 kirjoitti:

On kyllä oikeasti ollut todella kaunis! Harmi, että noista mallintöistä ei ole jäänyt mitään sukanvarteen (toki aika myös oli sellainen, että mitään järkevää rahapuhetta esim. sijoittamisesta ei silloin ollut).

Harmittelen myös aidosti sitä, miksei Jasmin ole saanut jalostettua tuota nuoruudesta lähtenyttä julkisuutta edukseen. Hänestä olisi voinut tulla somevaikuttaja, voisi ihan hyvin kuvailla mainoskamppiksia instaan ja tulla sillä mukavasti toimeen. Missä vika, en tiedä, mutta kyllä monet muutkin hömpästä aloittaneet saavat nykyään kivasti yhteistöitä. Enää en häntä oikein näe noihin hommiin sopivana, hänen brändinsä on vähän kyseenalainen ja on niin paljon hyviä tekijöitä markkinoilla.

Niimpä. Olisi voinut perustaa oman yrityksen ja nyt olisi hänellä paremmin varmasti rahatilanteensa.

• Anonyymi00281

Harrasti nuorempana myös golffaamista.🏌🏼‍♀️⛳

• Anonyymi00283
        Anonyymi00279 kirjoitti:

Jasmin on ollut aina vähän yksinkertainen. Julkisuudenhimo on ollut aina kova, on mennyt karvakolmio auki vanhojen ukkojen luota toiselle, ei ole ollut älyä tehdä mitään työtä eikä varsinkaan mitään vaikuttajatyötä somessa. Jassu osaa hädin tuskin avata tietokoneen.

• Anonyymi00303
        Anonyymi00280 kirjoitti:

Niimpä. Olisi voinut perustaa oman yrityksen ja nyt olisi hänellä paremmin varmasti rahatilanteensa.

Olihan,sillä oma yritys. Unohti vaan maksaa verot jne.

• Anonyymi00282

Nuorena olisi kannattanut pysyä poissa Seiska-julkisuudesta ja luoda uraa mallina.
      En sano tätä millään pahalla, mutta jos on raskaat ja painavat rinnat, niin ne saa hoidettua pienemmiksi ihan julkisellakin puolella. Näin eräs tuttavani teki hiljattain. On tyytyväinen tulokseen. Hän on nyt erittäin sopusuhtaisen näköinen. Ennen alakroppa oli kokoa S ja rinnat kokoa XL.

• Anonyymi00284

Nyt on turha miettiä mennyttä ja pitää ainoastaan miettiä tulevaisuutta eteenpäin.

• Anonyymi00285
        Anonyymi00284 kirjoitti:

Nyt on turha miettiä mennyttä ja pitää ainoastaan miettiä tulevaisuutta eteenpäin.

Jasmin on onnelinen ja kateelliset akat haukkuvat häntä sen takia ainoastaan.

• Anonyymi00294
        Anonyymi00284 kirjoitti:

Aina kannattaa tehdä jotain hyvinvointinsa ja ulkonäkönsä eteen. Koskaan siihen ei ole liian vanha.

• Anonyymi00297
        Anonyymi00285 kirjoitti:

Jasmin on onnelinen ja kateelliset akat haukkuvat häntä sen takia ainoastaan.

No tämä akka ei kyl ole kateellinen....yli 40 vuotias,vahinko lapsi,häädöt ym.ulosottovelat ja mikä aviomies järkyttävät velat joka on myös jäänyt jonnekin ihme peilaus vaiheeseen elämässään niin en kyllä kadehdi ja heidän ystäväpiiri täys nolla.

• Anonyymi00286

Herren klubille vaan jos ei muuten irtoa tai Tallinnan k21 uittoloihin.

Jos pillua saan mä lähden mukaan..

• Anonyymi00287

Jasmin ei menestynyt mallina koska meni karvainen huonosti pyyhityn näköinen peräpeili paljaana poseeraamaan Hymyssä. Kukaan suunnittelija tai mainostaja ei halunnut yhdistää tuotteitaan siihen kauhunäkyyn.

• Anonyymi00289

...arkistoista.

• Anonyymi00296
        Anonyymi00289 kirjoitti:

...arkistoista.

Kaunis on vieläkin Jasmin. Jos menisi meikattavaksi ja hiukset värjätäisiin uuteen uskoon. Samoin kauniit muodikkaat vaatteet päälle,hän olisi kaunis näky naisena.

• Anonyymi00298
        Anonyymi00296 kirjoitti:

Kaunis on vieläkin Jasmin. Jos menisi meikattavaksi ja hiukset värjätäisiin uuteen uskoon. Samoin kauniit muodikkaat vaatteet päälle,hän olisi kaunis näky naisena.

Jopa joo. Kaunis 🤭.

• Anonyymi00299
        Anonyymi00296 kirjoitti:

Vaatteilla voi peittää juurikin niitä kehon osia joista ei pidä. Toiset eivät tykkää suurista rinnostaan ja toiset eivät ole sinut pienten rintojensa kanssa. Ylisuurilla puseroilla voi peittää isot rintansa, jos ei pidä niistä ja pienirintaisille on omat topatut rintaliivinsä.
        Meikillä voi peittää kasvojen epäkohtia. Kulahtaneet hiukset voi leikkauttaa sopivaan malliin ja värjäyttää kauniiksi. Stylisti voi auttaa asusteiden hankinnoissa.
        Keinoja kyllä löytyy.

• Anonyymi00300
        Anonyymi00299 kirjoitti:

Vaatteilla voi peittää juurikin niitä kehon osia joista ei pidä. Toiset eivät tykkää suurista rinnostaan ja toiset eivät ole sinut pienten rintojensa kanssa. Ylisuurilla puseroilla voi peittää isot rintansa, jos ei pidä niistä ja pienirintaisille on omat topatut rintaliivinsä.
        Meikillä voi peittää kasvojen epäkohtia. Kulahtaneet hiukset voi leikkauttaa sopivaan malliin ja värjäyttää kauniiksi. Stylisti voi auttaa asusteiden hankinnoissa.
        Keinoja kyllä löytyy.

Löytyy jos niitä ihminen itse haluaa ja siitähän on ainoastaan kysymys.

• Anonyymi00304
        Anonyymi00300 kirjoitti:

Löytyy jos niitä ihminen itse haluaa ja siitähän on ainoastaan kysymys.

Onko joku jotain muuta väittänyt? Esimerkkejä voi aina kertoa.

• Anonyymi00301

Hyi olkoon kun muistaa Jasminin kauheita alastonkuvia Hymyssä. >P
      Rumimmassa kaikista Jasmin oli koonnut roikkotissinsä ja pusersi niitä itseään vasten toisella karvaisella käsivarrellaan. Toista kättä piti hikisen, huonosti ajellun ja näppyläisen häpynsä päällä. Hyh!

• Anonyymi00302

Lopeta jo noi katkerat itkusi 🤭.

• Anonyymi00305
        Anonyymi00302 kirjoitti:

Lopeta jo noi katkerat itkusi 🤭.

Itku monta kertaa helpottaa ja ei sitä pidä salata tai hävetä 😢.

• Anonyymi00307

Kaikesta se sinäkin olet kiinnostunut! Joistain naisten kuvista ja jutuista juorulehdessä. Ylioppilasihminen ja kehtaat vielä tunnustaa!

• Anonyymi00309
        Anonyymi00307 kirjoitti:

Kaikesta se sinäkin olet kiinnostunut! Joistain naisten kuvista ja jutuista juorulehdessä. Ylioppilasihminen ja kehtaat vielä tunnustaa!

HOX!
        Sinä olet myös kiinnostunut juoruista, koska luet kaiken mitä täällä juorupalstalla kirjoitetaan.

• Anonyymi00310
        Anonyymi00309 kirjoitti:

HOX!
        Sinä olet myös kiinnostunut juoruista, koska luet kaiken mitä täällä juorupalstalla kirjoitetaan.

Osuipa pahasti kiukkuhermoon sulla tuo heitto!

• Anonyymi00312
        Anonyymi00310 kirjoitti:

Osuipa pahasti kiukkuhermoon sulla tuo heitto!

Kommentoija totesi vain, että miten on sinun laitasi. Sinä olet kiinnostunut juoruista siinä missä joku toinenkin. Osui nappiin, eli kiukkuhermoosi/😡

• Anonyymi00311

Hyvä et moni tietää heidän todellisen elämäntilanteen.

• Anonyymi00313

Kateelliset oululaiset.

• Anonyymi00316

Mistä pitäs olla kateellinen,????heidän mahtavista ulosottoveloistako vai????

• Anonyymi00318

Mistä oululaiset ovat kateellisia? Kerro tarkemmin.

• Anonyymi00319
        Anonyymi00318 kirjoitti:

Mistä oululaiset ovat kateellisia? Kerro tarkemmin.

Varmaankin tuosta Vähäkankaiden esimerkillisestä elämäntyylistä...miten se heidän talous pyörii ja miten ne raha-asiat kannattaa hoitaa.??.

• Anonyymi00314

Siis mitä?
      Jasmin kertoo että Ossian nukkuu mummin/mun äidin luona yökylässä ollessa mumminsa ja ukkinsa kanssa.
      Ja vielä että heidän bambino on jo hyvään pätkää ansioitunut siinä että herää klo 03-04.30 eikä se ole kenelläkään vanhemmalle ihan ideaali tilanne.

Mutta melkein seitsemänkymppiselle mummille joka käy viikolla raskaassa siivoustyössä niin se on ideaalia että vahtii jopa yön yli pientä poikaa!

• Anonyymi00315

On sinulla murheet toisten elämästä. Hanki jo vihdoinkin oma elämä.

• Anonyymi00317
        Anonyymi00315 kirjoitti:

On sinulla murheet toisten elämästä. Hanki jo vihdoinkin oma elämä.

Onko väärin todeta se mitä Jasmin itse kertoo? Älä sinä ota murhetta muiden kommentoijien "murheista". Hanki jo vihdoinkin oma elämä.

• Anonyymi00320

Jasmin vaikuttaa todella itsekkäälle. Ja jos tuo on se rytmi, niin kannattaisiko jättää toiset päiväunet pois ja laittaa lapsi omaan sänkyynsä nukkumaan.. paljon lisäksi ulkoilua ja antaa lapsen liikkua (sen minkä heidän bambino liikkuu), niin hyvällä onnella uni alkaa maittaa paremmin.

• Anonyymi00321

No mummi haluaa auttaa, onhan tuo raskas tilanne vanhemmille. Mutta tosiaan neuvolaan yhteys jos ei vielä ole ammattilaisia apuna tässä, äkkiseltään sanoisin että liian paljon unta päiväsaikaan, jolloin uni ei enää riitä yölle. Taaperoilla on tietty unentarve, ja jos päikkäreitä nukutaan paljon, vie se tunteja yöunesta.

• Anonyymi00322
        Anonyymi00320 kirjoitti:

Jasmin vaikuttaa todella itsekkäälle. Ja jos tuo on se rytmi, niin kannattaisiko jättää toiset päiväunet pois ja laittaa lapsi omaan sänkyynsä nukkumaan.. paljon lisäksi ulkoilua ja antaa lapsen liikkua (sen minkä heidän bambino liikkuu), niin hyvällä onnella uni alkaa maittaa paremmin.

Ja päivälle erilaisia aktiviteetteja lapselle, monipuolista ulkoilua (ei siis vain vaunuissa istumista) lapselle, muitten lasten näkemistä ym. niin unikin maittaa paremmin.

• Anonyymi00323
        Anonyymi00317 kirjoitti:

Onko väärin todeta se mitä Jasmin itse kertoo? Älä sinä ota murhetta muiden kommentoijien "murheista". Hanki jo vihdoinkin oma elämä.

Etkö osaa keksiä mitään omaperäistä sanontaa kun toistat muiden kommentoijien sanonnat?
        "Osui nappiin, eli kiukkuhermoosi/😡"
        "Hanki jo vihdoinkin oma elämä."
        Keksi jotain kun kuitenkin tänne jatkuvasti kirjoittelet.

• Anonyymi00324
        Anonyymi00323 kirjoitti:

Etkö osaa keksiä mitään omaperäistä sanontaa kun toistat muiden kommentoijien sanonnat?

Etkö osaa muuta kuin toistaa muiden kommentteja? Keksi jotain omaperäistä, kun kirjoittelet ja luet jatkuvasti mitä tänne kommentoidaan. Yritä edes.

• Anonyymi00325
        Anonyymi00321 kirjoitti:

No mummi haluaa auttaa, onhan tuo raskas tilanne vanhemmille. Mutta tosiaan neuvolaan yhteys jos ei vielä ole ammattilaisia apuna tässä, äkkiseltään sanoisin että liian paljon unta päiväsaikaan, jolloin uni ei enää riitä yölle. Taaperoilla on tietty unentarve, ja jos päikkäreitä nukutaan paljon, vie se tunteja yöunesta.

Mummille suuri kiitos kun käy myös viikolla auttelemassa, että Marko ja Jasmin pääsevät rentoutumaan omien harrastusten pariin.

• Anonyymi00326
        Anonyymi00323 kirjoitti:

Keksi sinä jotain muuta sanomista, niin tulee vaihtelua noihin toistoihin.

• Anonyymi00327
        Anonyymi00323 kirjoitti:

Miksi hermostut heti jos täällä ei ylistetä Jasminia? Sinulle on näköjään liikaa sekin, jos joku toista sitä mitä Jasmin itse on todennut instassaan.

• Anonyymi00328
        Anonyymi00323 kirjoitti:

Pienten uhmaikäisten lasten tapa tuo vastaan väkyttäminen, pitää saada viimeinen sana vaikka väkisin.
        Mitä se tapajäänne sitten kertoo aikuisesta ihmisestä niin...Niin.

• Anonyymi00332
        Anonyymi00328 kirjoitti:

Pienten uhmaikäisten lasten tapa tuo vastaan väkyttäminen, pitää saada viimeinen sana vaikka väkisin.

Sinä jatkat omalla tavallasi tuota samaa.

• Anonyymi00334
        Anonyymi00322 kirjoitti:

Ja päivälle erilaisia aktiviteetteja lapselle, monipuolista ulkoilua (ei siis vain vaunuissa istumista) lapselle, muitten lasten näkemistä ym. niin unikin maittaa paremmin.

Lapsellahan ei ole edes kenkiä ollut koko kesässä jalassa?
        Sukkasillaan istuu rattaissakin melkein puolitoistavuotias lapsi kun Helga kerää marjoja puskista ja Jasmin kuvaa.
        Lapsi pois rattaista ja pyörimään pihalle. Ja tosiaan kannattaisi opettaa liikkumaan päivällä niin kyllä unta riittäisi yölle.?

• Anonyymi00338
        Anonyymi00328 kirjoitti:

Siksi se siitä niin kovasti kiukustuukin kun on ilmeisesti ennenkin huomautettu samasta asiasta aikuiselle keski-ikäiselle.

• Anonyymi00339
        Anonyymi00334 kirjoitti:

Lapsellahan ei ole edes kenkiä ollut koko kesässä jalassa?
        Sukkasillaan istuu rattaissakin melkein puolitoistavuotias lapsi kun Helga kerää marjoja puskista ja Jasmin kuvaa.
        Lapsi pois rattaista ja pyörimään pihalle. Ja tosiaan kannattaisi opettaa liikkumaan päivällä niin kyllä unta riittäisi yölle.?

Jotain omituista siinä on, ettei koskaan pidetä lapsella kenkiä eikä anneta olla ulkona maassa. Ei kovin aktiivinen lapsi vaikuta olevan.

• Anonyymi00340
        Anonyymi00338 kirjoitti:

Siksi se siitä niin kovasti kiukustuukin kun on ilmeisesti ennenkin huomautettu samasta asiasta aikuiselle keski-ikäiselle.

Molemmat inttäjät näyttävän olevan ihan samanlaisia.Kiukku iskee välittömästi, kun kommentit eivät ole mieluisia.

• Anonyymi00343
        Anonyymi00322 kirjoitti:

Onko tuolla lapsella jokin vamma jaloissa, kun en ole nähnyt häntä muuta kun istumassa sylissä, lattialla, rattaissa? Ei lainkaan tuon ikäiselle vähintäänkin vauhdikasta konttailua paikasta toiseen, mutta yleensä tuon ikäinen pyrkii nousemaan seisomaan kaikkea mahdollista vasten ja siirtymään paikasta toiseen teputtamalla vaikka sohvan/pöydän/tuolin... laidasta kiinni pitäen.
        Tämä lapsi vain istuu ja ihmettelee. Ja nukkuu pitkin päivää.

• Anonyymi00344
        Anonyymi00339 kirjoitti:

Jotain omituista siinä on, ettei koskaan pidetä lapsella kenkiä eikä anneta olla ulkona maassa. Ei kovin aktiivinen lapsi vaikuta olevan.

Sisälläkin pitäisi olla liukuestesukat, jotta voisi yrittää nousta seisomaan tukea vasten.

• Anonyymi00391
        Anonyymi00343 kirjoitti:

Onko tuolla lapsella jokin vamma jaloissa, kun en ole nähnyt häntä muuta kun istumassa sylissä, lattialla, rattaissa? Ei lainkaan tuon ikäiselle vähintäänkin vauhdikasta konttailua paikasta toiseen, mutta yleensä tuon ikäinen pyrkii nousemaan seisomaan kaikkea mahdollista vasten ja siirtymään paikasta toiseen teputtamalla vaikka sohvan/pöydän/tuolin... laidasta kiinni pitäen.
        Tämä lapsi vain istuu ja ihmettelee. Ja nukkuu pitkin päivää.

Samaa ihmetellyt.. ei taida edes yrittää nousta seisomaan. Eikös jo alle vuoden ikäisiäkin paljon hyppyytetä, jotta jalat vahvistuu? Ja tää on kuitenkin jo 1,5 vuotias. Mut sen verran pidetään sylissä tai kärryissä istumassa ettei pääse edes yrittämään.
        Mä ymmärrän et Helga haluaa olla mahdollisimman paljon Ossianin kans, eipä hälle muit lapsenlapsia tule ja uskoisin et on oikein toivottu ollut.

• Anonyymi00333

Yritetään nyt muistaa, että Jasmin on saanut nyt itselleen hyvän aviomiehen. Marko rakastaa Jasminia. On mukana kaikessa, harrastuksia myöden. On ilo nähdä heitä seurakuntaelämässa ja eri harrastusten parissa.

• Anonyymi00335

Minä en kyllä näe mitään hyvää tässä aviomiehessä vaikka kuin yrittää olla mukana kaikessa.

• Anonyymi00341
        Anonyymi00335 kirjoitti:

Minä en kyllä näe mitään hyvää tässä aviomiehessä vaikka kuin yrittää olla mukana kaikessa.

Ei kai se haittaa vaikka et näekkään, eihän se sinun mies ole.🤭

• Anonyymi00350
        Anonyymi00341 kirjoitti:

Ei kai se haittaa vaikka et näekkään, eihän se sinun mies ole.🤭

Aika monen naisen mies Marko on jo kerennyt olemaan. Ehkä he tietävät totuuden tuosta ihanasta miehestä, mutta ovat ilmeisesti sen verran järkeviä etteivät asioita palstoilla tai lehdissä kerro. Jos siis on jotain kerrottavaa.

• Anonyymi00336

Viikonloppu heklalassa ilmiselvä merkki mitä tuleman pitää. Itsekäs Jasmin tulee lykkäämään mukulan yhä enemmän ja enemmän vanhusten vastuulle. Vanhukset tosin ehkä saattavat kiinnittää huomiota kehityksen vakaviin häiriöihin ja lopulta tehdä asialle jotain toisin kuin pelien edessä virnottaja.

• Anonyymi00337

Kyllä lapsuuden koti Rantavainiolla vaikuttaa paremmalta ja rakkaammalta kuin asunto kaupungissa.

• Anonyymi00342

Kiinnostavaa! Mutta, miten sinun oma elämäsi menee? Jaa meille.

• Anonyymi00345

Ehkä jaankin, mutta tämä on Jasmin-keskustelun ketju.

• Anonyymi00346

Tarkoitatko Jasminia vai Markoa? Tämä aloitus koskee ainoastaan heitä.

• Anonyymi00347
        Anonyymi00346 kirjoitti:

Tarkoitatko Jasminia vai Markoa? Tämä aloitus koskee ainoastaan heitä.

Kas kummaa. Ei yhtään mitään haukkumisia ole tällä kertaa 🍀.

• Anonyymi00348

Jasminin otsapatti on kuin joku sateenhakkaama paskaklöntti jota sadevesi levittää pitkin otsaa.

• Anonyymi00349

Et sitten muuta keksinyt.🙄

• Anonyymi00351
        Anonyymi00349 kirjoitti:

Et sitten muuta keksinyt.🙄

Miksi joku on noin ilkeä ja vastenmielinen Jasminin haukkuja ja mikä on siihen oikea syy?

• Anonyymi00352
        Anonyymi00351 kirjoitti:

Miksi joku on noin ilkeä ja vastenmielinen Jasminin haukkuja ja mikä on siihen oikea syy?

Minkäs teen kun on silmät päässä? Eikä palava Jasmin-rakkaus ole haittaamassa. Ja turha sanoa että älä katso Jasminin kuvia. Mitäs itse päivystät täällä julkkisjuoruissa kun anti ei selvästikään miellytä?

• Anonyymi00353
        Anonyymi00352 kirjoitti:

Minkäs teen kun on silmät päässä? Eikä palava Jasmin-rakkaus ole haittaamassa. Ja turha sanoa että älä katso Jasminin kuvia. Mitäs itse päivystät täällä julkkisjuoruissa kun anti ei selvästikään miellytä?

Minkä vuoden missi sinä olet ? 🤔

• Anonyymi00354
        Anonyymi00353 kirjoitti:

En minkään mutta ei ole ainakaan paskaklönttiä otsassa. Ja jos olisi niin olisin poistattanut sen ajat sitten. Terveysriskikin.

• Anonyymi00355
        Anonyymi00354 kirjoitti:

En minkään mutta ei ole ainakaan paskaklönttiä otsassa. Ja jos olisi niin olisin poistattanut sen ajat sitten. Terveysriskikin.

Lopeta noi haukkumiset, ne ovat alaarvoista kirjoittelua.

• Anonyymi00356
        Anonyymi00354 kirjoitti:

Eihän se sinulle ole terveysriski.

• Anonyymi00357
        Anonyymi00356 kirjoitti:

Eihän se sinulle ole terveysriski.

Asiattomia haukkumisia kokoajan ja mikä on siihen oikea syy?

• Anonyymi00358
        Anonyymi00355 kirjoitti:

Lopeta noi haukkumiset, ne ovat alaarvoista kirjoittelua.

En lopeta. Mitäs siihen sanot? Jasmin saa paskaa niskaansa jatkossakin. Ellei sitten jonkun ihmeen kautta ala kunnon ihmiseksi.

• Anonyymi00359
        Anonyymi00353 kirjoitti:

Jasmin ei ole koskaan ollut missi.

• Anonyymi00360
        Anonyymi00359 kirjoitti:

Jasmin ei ole koskaan ollut missi.

Onko joku väittänyt niin ?

• Anonyymi00361
        Anonyymi00358 kirjoitti:

En lopeta. Mitäs siihen sanot? Jasmin saa paskaa niskaansa jatkossakin. Ellei sitten jonkun ihmeen kautta ala kunnon ihmiseksi.

Oletko sinä mielestäsi kunnon ihminen ?

• Anonyymi00362
        Anonyymi00361 kirjoitti:

Oletko sinä mielestäsi kunnon ihminen ?

Olen kun Jasminiin vertaa. En ole tehnyt mitään niistä tyhmistä, mauttomista, huonoista asioista kuin hän on. En myöskään ole tyhmä Jasmin-rakastaja joka taistelee kynsin ja hampain mokoman ämmän puolesta vuodesta toiseen.

• Anonyymi00363
        Anonyymi00362 kirjoitti:

Olen kun Jasminiin vertaa. En ole tehnyt mitään niistä tyhmistä, mauttomista, huonoista asioista kuin hän on. En myöskään ole tyhmä Jasmin-rakastaja joka taistelee kynsin ja hampain mokoman ämmän puolesta vuodesta toiseen.

Käytöksesi on ainakin törkeää, toivottavasti sinulla ei ole lapsia.

• Anonyymi00366
        Anonyymi00363 kirjoitti:

Käytöksesi on ainakin törkeää, toivottavasti sinulla ei ole lapsia.

En suosittele lapsia itsellesikään. Et esimerkiksi näe mitään huonoa ehdollisissa vankeustuomioissa, pornokuvissa poseeraamisessa, kuralla olevissa luottotiedoissa, työn välttelyssä... Et siis ole sopiva roolimalli millekään lapselle.
        Mikä pahinta, et myöskään hankkisi lapsellesi apua vaikka tämä ei oppisi kävelemään.

• Anonyymi00367
        Anonyymi00360 kirjoitti:

Onko joku väittänyt niin ?

Aina silloin tällöin joku koittaa väittää.

• Anonyymi00364

Katselin Jasminin Instragam-kuvia.
      Poikansa on täyttänyt vuoden 14.3.
      Rannalla 28.6. otetuissa kuvissa näkyy hyvin pojan epämuodostuneet jalkapohjat useassa eri kuvassa. Ei nuilla jaloilla kävellä jos ei tehdä jotain.
      Eikö lapsella ole neuvola-aikaa kuin vasta puolitoista vuotiaana?
      Pyydä/mene Jasmin pojan kanssa pyytämään apua. On lapsen parhaaksi.
      Ja tää ei ole pahalla sanottu.

• Anonyymi00368

Mitä se auttaa neuvola aikaa odotella. Jos lapsella todella jalkavika niin tietenkin täytyy mennä ortopedille jotta saa asiantuntevaa apua vaivaan.
        Ja voisi isä sekä äiti kumpikin kävelyttää poikaa mummon nurmikolla.

• Anonyymi00369
        Anonyymi00368 kirjoitti:

Mitä se auttaa neuvola aikaa odotella. Jos lapsella todella jalkavika niin tietenkin täytyy mennä ortopedille jotta saa asiantuntevaa apua vaivaan.
        Ja voisi isä sekä äiti kumpikin kävelyttää poikaa mummon nurmikolla.

Mistä tiedät että eivät kävelytä ?

• Anonyymi00393

Mä olen katsonut samaa et ihan kuinjossain kuvissa jaloissa ois jotain outoo, mut en ole mikään terveysammattilainen. Välillä ihan normaalit ja välillä näyttää ihmeen vääntyneeltä ja varpaat menee jalan alle.

• Anonyymi00370

Kyllä ne neuvolassa laittavat taaperon eteenpäin lähetteillä, kun huomaavat, että kehitysviivettä on monella alueella. Tulee vielä montaa monessa eteen, kun pitäisi alkaa opettelemaan sosiaalisia suhteita eikä taidot riitä edes perusasioihin.

• Anonyymi00371

Kehitysviiveisen lapsen voi jokainen saada mutta tuon naisen alkoholinhuuruisen elämän hedelmä on nyt sitten nähtävästi valitettavasti tässä.

• Anonyymi00372

Pitää kuitenkin muistaa että lapsi on vasta vuosi ja neljä kuukautta.

• Anonyymi00378
        Anonyymi00372 kirjoitti:

Pitää kuitenkin muistaa että lapsi on vasta vuosi ja neljä kuukautta.

Osaavat jo kävellä tuossa iässä. Tämä ei taida edes seisoa. Jos jalat ovat kovin poikkeavat, voi olla ettei seisokaan.

• Anonyymi00373

Onko Jasmin jo laittanut lusikkansa soppaan mitä tulee Tuksun kommentteihin Oskari Katajiston peniksestä? Oskarihan on yksi niistä julkkiksista joille Jasmin kantaa kaunaa ja joita tahtoo vahingoittaa.

• Anonyymi00374

Kommentteja odotellen 😝.

• Anonyymi00375
        Anonyymi00374 kirjoitti:

Kommentteja odotellen 😝.

Tuksu kehuu et iso on miehellä😂. Sai maistaa kunnon heppiä kerrankin.

• Anonyymi00376

Marko vaikuttaa haudalle kusemis-juttuineen sen sortin mieheltä ettei paljon parane exien peniksiä muistella.

• Anonyymi00377

Tuksu on kova valehtelemaan, Ei ole kyse kenenkään peniksen koosta, vaan ylipäätään siitä, että häiriintynyt ihminen valehtelee. Ei ole Tuksu ollut sängyssä kenenkään julkkiksen kanssa, sekopää hourailee kännissä. Toivottavasti Katajisto tekee rikosilmoituksen,

• Anonyymi00379

Mistä sinä tiedät tään asian, että onko se totta vai ei?

• Anonyymi00380
        Anonyymi00379 kirjoitti:

Mistä sinä tiedät tään asian, että onko se totta vai ei?

Satunpa vaan tietämään.

• Anonyymi00381
        Anonyymi00380 kirjoitti:

Satunpa vaan tietämään.

Minä tiedän kyllä paremmin, koska asumme naapureina.

• Anonyymi00382
        Anonyymi00381 kirjoitti:

No kerro enemmän kun meitä kiinnostaa

• Anonyymi00383
        Anonyymi00381 kirjoitti:

Tuksun naapurina? Sääliksi käy. Mutt et sinä kyllä tiedä mitään, se on fakta.

• Anonyymi00384
        Anonyymi00383 kirjoitti:

Hän on aina ystävällinen ja en ole nähnyt häntä koskaan vihaisella päällä.

• Anonyymi00385
        Anonyymi00384 kirjoitti:

Hän on aina ystävällinen ja en ole nähnyt häntä koskaan vihaisella päällä.

Nyt kyllä vitsin murjaisit 😂

• Anonyymi00386
        Anonyymi00383 kirjoitti:

Tuksu-ukkeli Myllytullissa, Oulussa asustelee...

• Anonyymi00387
        Anonyymi00386 kirjoitti:

Tuksu-ukkeli Myllytullissa, Oulussa asustelee...

Joo Jassu täällä kirjoittelee selvästi

• Anonyymi00388

Jasmin kerro onko Oskarin mela iso?

• Anonyymi00390

Mitä se sinua kiinnostaa? Onko sinun genitaalit isot?

• Anonyymi00392
        Anonyymi00390 kirjoitti:

Kanoottiretket kiinnostaa.

• Anonyymi00394
        Anonyymi00390 kirjoitti:

Johanna Tukiainen kertoi Jetin haastattelussa että Oskarilla on iso.
        Jasmin tietää niin voi kertoa.

• Anonyymi00395
        Anonyymi00394 kirjoitti:

Jasmin kiinostaa näköjään palstalaisia kovasti.

• Anonyymi00396
        Anonyymi00394 kirjoitti:

Tuhnu Tukiainen ei ole ollut Katajiston kanssa. Puhui läpiä päähänsä.

• Anonyymi00397
        Anonyymi00395 kirjoitti:

Jasmin kiinostaa näköjään palstalaisia kovasti.

Sinua "kiinostaa" myös. Et kai muuten lukisi hänestä tehtyjä aloituksia?

• Anonyymi00398
        Anonyymi00397 kirjoitti:

Sinua "kiinostaa" myös. Et kai muuten lukisi hänestä tehtyjä aloituksia?

Kaunis herttainen nainen ja miehet kuolaa kidlipitkällä, sen ympärillä 🤪.

• Anonyymi00399
        Anonyymi00398 kirjoitti:

Kaunis herttainen nainen ja miehet kuolaa kidlipitkällä, sen ympärillä 🤪.

Kyllä kidlipitkällä 😂

• Anonyymi00400
        Anonyymi00399 kirjoitti:

Kyllä kidlipitkällä 😂

Jospa tarkoittaa kikkeli pitkällä ?

• Anonyymi00406

Melat voisi laittaa suuruusjärjestykseen. Pienimmästä suurimpaan.

• Anonyymi00401

Voi olla perheessä isoakin kiistaa ja syyllistämistä lapsen kehityksen viivästyessä. Tämä olisi jokaiselle äidille iso trauma mutta jos mahdollisesti itse on vielä siihen syypää, saa elinikäisen ja lusiminen ei lopu koskaan.

• Anonyymi00405

Mitä hullua ihmeessä sinä kokoajan kirjoitat ? Mene hoidattaa toi on pääkoppasi!

• Anonyymi00410
        Anonyymi00405 kirjoitti:

Mitä hullua ihmeessä sinä kokoajan kirjoitat ? Mene hoidattaa toi on pääkoppasi!

Niinpä tosiaan. Eikö tuon vauvan ensimmäiset kuukaudet kohdussa ole luettavissa kännisinä pidätystarinoina Seiskasta.

• Anonyymi00413

Tyypillisesti kyllä näin, mutta Jassuhan ei omien sanojensa mukaan kadu mitään, eli toimisi samoin uudestaankin...

• Anonyymi00432
        Anonyymi00410 kirjoitti:

Niinpä tosiaan. Eikö tuon vauvan ensimmäiset kuukaudet kohdussa ole luettavissa kännisinä pidätystarinoina Seiskasta.

Koska ollut?

• Anonyymi00402

Miksi lapsi ei saa harjoitella itse syömistä?

• Anonyymi00403

Mistä tiedät että ei saa ?

• Anonyymi00408

Kyseessä on ilmiöoppiminen.

• Anonyymi00404

Kaikesta huolimatta Jasmin viestittää instassaan, että kaikki on yhtä happinessia (happiness). Eli onnellisia ovat.🫶🏼

• Anonyymi00407

Tietenkin ovat onnelisia. Hänen ei tarvitse yötäpäivää, olla ainakaan haukkumassa ketään ihmisiä aikaa tappakseen.

• Anonyymi00409
        Anonyymi00407 kirjoitti:

Tietenkin ovat onnelisia. Hänen ei tarvitse yötäpäivää, olla ainakaan haukkumassa ketään ihmisiä aikaa tappakseen.

Moni saisi ottaa heistä mallia. Ovat niin positiivisia ja fiksuja ihmisiä. Aina iloisella tuulella.Eivät mollaa ketään, eikä mitään.

• Anonyymi00411
        Anonyymi00409 kirjoitti:

Moni saisi ottaa heistä mallia. Ovat niin positiivisia ja fiksuja ihmisiä. Aina iloisella tuulella.Eivät mollaa ketään, eikä mitään.

Kyllä kyllä että vielä fiksujakin...no mehän on saatu seiskastakin lukea kuin esimerkillisesti he elävät.

• Anonyymi00412
        Anonyymi00411 kirjoitti:

Kyllä kyllä että vielä fiksujakin...no mehän on saatu seiskastakin lukea kuin esimerkillisesti he elävät.

Eivät leuhki ja näyttele yhtään mitään, kuin mitä he ovat oikeasti. Arvostan 👍.

• Anonyymi00415
        Anonyymi00412 kirjoitti:

Aina kannattaa arvostaa ihmisiä jotka hoitavat asiansa hyvin.

• Anonyymi00416
        Anonyymi00415 kirjoitti:

Aina kannattaa arvostaa ihmisiä jotka hoitavat asiansa hyvin.

Niinpä mutta Family Vähäkangas on "unohtanut"hoitaa ne asiat hyvin siispä ei voi arvostaa.

• Anonyymi00417
        Anonyymi00416 kirjoitti:

Niinpä mutta Family Vähäkangas on "unohtanut"hoitaa ne asiat hyvin siispä ei voi arvostaa.

Toiset menevät aina hymyssä suin siitä mistä aita on matalin. 😀

• Anonyymi00418
        Anonyymi00409 kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei ota heistä mallia miten niitä asioita hoidetaan.

• Anonyymi00419
        Anonyymi00418 kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei ota heistä mallia miten niitä asioita hoidetaan.

Toivotaan että kukaan ei ota mallia palsta pirkoista. 🤑

• Anonyymi00428
        Anonyymi00407 kirjoitti:

Keskittyy kehumaan aviomiestään ja äitiään. Se on pääasia.🫶🏼

• Anonyymi00607
        Anonyymi00412 kirjoitti:

Ja se on aina totta mitä somessa näkyy...

• Anonyymi00420

Pitääkö kerrata Jasson nolo törkyelämå alastonkuvineen ja vanhojen miesten patjana olemisena? Nolot Hymy ja Seiska jutut? Putkareissut? Köyhyys, työttömyys, kouluttamattomia, ilkeys, ulosotot, huono maine, abortit, alkoholismi, tupakointi, rattijuoppous, häädöt, valehtelu, pettäminen, vahinkoraskaus, tappelut, jne jne. Mitähän vielä? Että tuosta pariskunnasta pitäisi muka ottaa esimerkkiä?? Hulluko olet? Eukko teeskentelee uskovaista ja kunnollista ihmistä hetken, kun vahinkoraskaus päihteitä käyttävään perheeseen ja riskiraskaus iänkin puolesta, Markoa syytetty pahoinpitelyistä ja lapsen hyväksikäytöstä… ovat todnäk olleet neuvolan ja sossun erityisessä tarkkailussa.? Siksi on raportoinut kaikki pannarikerhon, lattianpesut, pyykkäyksen ja kaupassa käynnit? Nyt vissiin sossu sanonut, että ei enää tarkkailla, kun seurakuntaelämä ja salilla käyminen tyssäsi siihen. Voi tietty olla, että ei ole varaa salimaksuihin, niin voisi käydä vaikka lenkillä? Vai maksaakohan sossu salinkin? Mites se ”tukihenkilö” jolla Jassu käynyt puhumassa? Onkohan sekin jäänyt? Taisi olla sossun määräämä psykologi tai AA tukihenkilö? Tärkeintä koko tämän ajan on Jassu virnottamut peilien edessä satoja kuvia, todistellut että o. HAPPY HAPPY. Ja nyt on herännyt huoli, että onko lapsella kaikki ok, kun ei kävele, ei seiso, ei puhu…….. :(

• Anonyymi00421

Ei haittaa tuo kertaaminen se on vain hyvä että ei se totuus unohdu kun kirjotellaan tästä esimerkillisestä perheestä.....

• Anonyymi00422

Helpottiko ?

• Anonyymi00423
        Anonyymi00422 kirjoitti:

Helpottiko ?

Enemmän helpottaisi itseäni jos Jasmin-rakastaja vaikka päätyisi epätoivoiseen tekoon.
        Eri

• Anonyymi00424

Hyvin kirjoitit.
        Olisiko Jasmin ollut parempi pitää asiat itselläsi eikä levitellä kaikille somen välityksellä?

• Anonyymi00425
        Anonyymi00423 kirjoitti:

Enemmän helpottaisi itseäni jos Jasmin-rakastaja vaikka päätyisi epätoivoiseen tekoon.
        Eri

Jasmin on avioliitossa ja pienen lapsen isä. Hänellä ei ole ollut koskaan mitään rakastajaa 😂.

• Anonyymi00426
        Anonyymi00425 kirjoitti:

Jasmin on avioliitossa ja pienen lapsen isä. Hänellä ei ole ollut koskaan mitään rakastajaa 😂.

Miten Jasmin voi olla isä?

• Anonyymi00427
        Anonyymi00426 kirjoitti:

Miten ei ole ollut Jasminilla rakastajaa?

• Anonyymi00430
        Anonyymi00425 kirjoitti:

"Koskaan"? Onpa hyvinkin ollut Jasminilla rakastajia. Dennisin kanssa liitossa ollessaan pakeni Australiaan Richard A. Testerin kanssa ja teki huorin. Richardin aikana oli Derek. Jarmo Heikkisenkin kanssa noustiin vieraiden miesten ohjaamiin autoihin.

• Anonyymi00431
        Anonyymi00426 kirjoitti:

Jasminista on moneksi. Multitalentti. Ja äiti auttaa.

• Anonyymi00433
        Anonyymi00430 kirjoitti:

"Koskaan"? Onpa hyvinkin ollut Jasminilla rakastajia. Dennisin kanssa liitossa ollessaan pakeni Australiaan Richard A. Testerin kanssa ja teki huorin. Richardin aikana oli Derek. Jarmo Heikkisenkin kanssa noustiin vieraiden miesten ohjaamiin autoihin.

Nyt on löytönyt elämänsä miehen ja pysyy uskollisena. 🫶🏼 Se on varma asia.

• Anonyymi00435
        Anonyymi00433 kirjoitti:

Hienoa ja hyvä, kun kerroit asiasta. Kiitos !

• Anonyymi00436
        Anonyymi00433 kirjoitti:

Uskollisena pysymistä toki auttaa että on mukula, se on myrkkyä miesmarkkinoilla. Ja kun mukula ei edes kävele niin...

• Anonyymi00438
        Anonyymi00430 kirjoitti:

Eikä unohdetaan sitä Pekkola, jonka kans petti hääyönänsä.

• Anonyymi00440
        Anonyymi00426 kirjoitti:

Vaikea sanoa... ja mikä tässä oikein on Markon rooli...

• Anonyymi00437

Jasmin synnytti ilman rakastajaa ja rakkautta...

• Anonyymi00439

Oletko noin sekaisin ja mitä olet naöpalut suuhusi taaskin?

• Anonyymi00441

Huh. Onpa Jasmin laittanut seksikkäitä kuvia Instaan itsestään...

• Anonyymi00442

Jassu esittelee riippareitaan instassa. Ja mummi raataa lapsenhoitajana, Jassu itse makaa aurinkotuolissa ja lukee kirjoja, ihana kesä! Nyt on tosiaan hommat muuttuneet, ei enää kirkon tapahtumia, ei kuntosalia.. nyt on alettu olla mummilassa ja ulkoistettu lapsen hoito mummille. Saapa nähdä mitä tästäkin kuviosta paljastuu.

• Anonyymi00443

Erikoista, että kirkkohommat on nyt jätetty syrjään. Vaikka perhe-ja pannarikerhot ovatkin kesätauolla, niin muita kirkon tapahtumia kyllä riittää näin kesäisinkin.

• Anonyymi00444

Jassu ruokki lastansa kuin vauvaa. Tuttipullo pois. Menee purenta.

• Anonyymi00446
        Anonyymi00444 kirjoitti:

Katsohan tarkemmin kuka sitä tuttipulloa ja poikaa pitelee!

• Anonyymi00447
        Anonyymi00446 kirjoitti:

Tuttipullo ei pidä olla 15kk ikäisellä lapsella. Hyi.

• Anonyymi00448
        Anonyymi00446 kirjoitti:

Marko oli asialla.

• Anonyymi00450
        Anonyymi00446 kirjoitti:

Ehkä taaperolla koordinaatio ei pelaa niin on ruokittava, että pysyy jengissä.

• Anonyymi00451
        Anonyymi00450 kirjoitti:

Ehkä taaperolla koordinaatio ei pelaa niin on ruokittava, että pysyy jengissä.

Tottakai, että pysyy jengissä.😂

• Anonyymi00453
        Anonyymi00448 kirjoitti:

Marko oli asialla.

Se on Helga.

• Anonyymi00454
        Anonyymi00444 kirjoitti:

Tämä heidän lapsihan on Jasminin nukke jota hän roikottaa peilin edessä...

• Anonyymi00460
        Anonyymi00453 kirjoitti:

Se on Helga.

Onko Helga ottanut tatuointeja käsivarteensa?

• Anonyymi00465
        Anonyymi00460 kirjoitti:

Onko Helga ottanut tatuointeja käsivarteensa?

On,siinä on kirjaimet...J&M.😄.

• Anonyymi00473
        Anonyymi00447 kirjoitti:

Tuttipullo ei pidä olla 15kk ikäisellä lapsella. Hyi.

Ja lapsi on jo pitkälti yli 16 kuukautta vanha.
        Kahden viikon päästä on jo vuosi ja viisi kuukautta.

• Anonyymi00445

Marko on viimeisimmässä rantakuvassa tosi autuaan onnellisen näköinen. Hänellä on ihana kesä anopin luona.

• Anonyymi00456

Mikäs se on ollessa ku palvelu pelaa

• Anonyymi00449

Surkuhupaisa pariskunta nämä Vähäkangas. Luulevat olevansa eliittiä, mutta ovat oikeasti pohjamutaa. Feikkejä.

• Anonyymi00455

Todellakin,mummi palvoo ja passaa

• Anonyymi00457
        Anonyymi00455 kirjoitti:

Todellakin,mummi palvoo ja passaa

Miksipä ei palvoisi ja passaisi ainoaa lastaan ja lapsenlastaan.

• Anonyymi00458
        Anonyymi00457 kirjoitti:

Unohtamatta maailman ihaninta miestä joka Jasminilla on...ennen Helgalla oli ruokittavana vain oma ihana lapsi nyt siinä on sit vielä mies ja heidän tasoero.

• Anonyymi00459
        Anonyymi00458 kirjoitti:

Unohtamatta maailman ihaninta miestä joka Jasminilla on...ennen Helgalla oli ruokittavana vain oma ihana lapsi nyt siinä on sit vielä mies ja heidän tasoero.

tasoero.?siis taapero.

• Anonyymi00461
        Anonyymi00457 kirjoitti:

Miksipä ei passasi kun on saanut unelmavävyn itselleen.

• Anonyymi00462
        Anonyymi00461 kirjoitti:

*passaisi....

• Anonyymi00464
        Anonyymi00461 kirjoitti:

Todellakin unelmien unelma

• Anonyymi00463

huomaa että kuvissa on käsitelty lapsen epämuodostuneita jalkoja.surullista

• Anonyymi00474

Voi lapsiraukkaa. Miksi ei Markokaan välitä? Luulisi edes hänen ymmärtävän viedä lapsensa saamaan apua kun hällä kuitenkin 2 vanhempaa poikaa jotka oppinut kävelemään normi-iässä.

• Anonyymi00466

Jasminin kopea virnotus hyytyy kun tulee ero Markosta ja huomaa ettei uutta äijää enää löydykään lennosta. Ei kun on mukula jalkoineen kiviriippana. Sitten kun Heklakaan ei enää jaksa, tai jopa siirtyy ajasta ikuisuuteen, ei lapsen aiheuttamia velvoitteita voi enää lykätä hänelle. Jasminilla ei silloin ole nuoruutta, miestä, työtä, rahaa, eläkettä, sukulaisia, ystäviä, ei mitään.

• Anonyymi00467

Jasmin on hyvännäköinen nainen kyllä sille ottajia löytyy, ihan turhaan huolehdit.

• Anonyymi00468
        Anonyymi00467 kirjoitti:

Jasmin on hyvännäköinen nainen kyllä sille ottajia löytyy, ihan turhaan huolehdit.

Vain jos luopuu mukulasta. Lykkää sen vaikka Markolle. Kukaan mies ei halua toisen miehen mukulaa elättääkseen. Etenkään tuota.

• Anonyymi00469
        Anonyymi00467 kirjoitti:

Hyvännäköisyys ei auta, kun luonne on itserakas, narsistinen ja huonosti toimeentuleva.

Lisäksi ei myöskään auta laiskuus, rahattomuus, tekemättömyys, ruuanlaitto on purkkien aukasemis tasoa.

Ei ole mikään lodinhengetär. Kotona viiniä lipittää pyrkyri, joka odottaa, että muut tekee työt myös sänkypuuhissa.

Laiskuus on hänen ykkösjuttunsa.

• Anonyymi00472
        Anonyymi00469 kirjoitti:

Hyvännäköisyys ei auta, kun luonne on itserakas, narsistinen ja huonosti toimeentuleva.

Lisäksi ei myöskään auta laiskuus, rahattomuus, tekemättömyys, ruuanlaitto on purkkien aukasemis tasoa.

Ei ole mikään lodinhengetär. Kotona viiniä lipittää pyrkyri, joka odottaa, että muut tekee työt myös sänkypuuhissa.

Laiskuus on hänen ykkösjuttunsa.

Mistä sinä tiedät hänen sänkypuuhat ? 🤔

• Anonyymi00477
        Anonyymi00472 kirjoitti:

Mistä sinä tiedät hänen sänkypuuhat ? 🤔

Mietipä sitä, Jassu! Minkäs taakseen jättää, niin edestä löytää.

• Anonyymi00471

Ottajia aina löytyy, mutta millaisia? Joko hyviä tai erittäin huonoja.

• Anonyymi00475

No huh huh. Onpa kommentointia.
      Jasmin nyt kiireesti oikomaan juttuja!
      Laita edes 1 kuva missä poikasi seisoo. Ja mielellään myös videota.

• Anonyymi00476

Lapsella on kippurassa koko ajan varpaat, varsinkin toisen jalan? Ja jos täytyy vielä pullosta ruokkia, niin ei ehkä osaa itse vielä syödä?

• Anonyymi00478

Puolitoistavuotistarkastus on taaperolle edessä ja siinä tehdään kattava kartoitus mm. motoriikasta ja kognitiivisesta toiminnasta. Eiköhän taapero siinä vaiheessa ala saamaan apua.

• Anonyymi00479

Toivottavasti. Tarvittaessa neuvola tekee huoli ilmoituksen sosiaalitoimeen.

• Anonyymi00480

Puolitoistavuotistarkastukseen kuitenkin vielä yli kuukausi.

• Anonyymi00484
        Anonyymi00479 kirjoitti:

Toivottavasti. Tarvittaessa neuvola tekee huoli ilmoituksen sosiaalitoimeen.

Niin, no eihän heidän hoitotaidoissaan ja vanhemmuudessa mitään kovin puutteellista vaikuttaisi olevan. Nykyihmiset nyt vaan heiluvat puhelin kädessä koko ajan. Ei tuossa sosiaalitoimelle ole sijaa vaan tuo on terveydenhuollon pulma.

• Anonyymi00487
        Anonyymi00480 kirjoitti:

Puolitoistavuotistarkastukseen kuitenkin vielä yli kuukausi.

Ei tuossa enää mikään kiire ole. Vahinko on jo raskausajan juomisen vuoksi tapahtunut.

• Anonyymi00492
        Anonyymi00484 kirjoitti:

Niin, no eihän heidän hoitotaidoissaan ja vanhemmuudessa mitään kovin puutteellista vaikuttaisi olevan. Nykyihmiset nyt vaan heiluvat puhelin kädessä koko ajan. Ei tuossa sosiaalitoimelle ole sijaa vaan tuo on terveydenhuollon pulma.

Itseasiassa perheen ongelmat on sitä luokkaa, että kyllä lastensuojelu ilmoitus on ihan mahdollista.

• Anonyymi00495
        Anonyymi00492 kirjoitti:

Itseasiassa perheen ongelmat on sitä luokkaa, että kyllä lastensuojelu ilmoitus on ihan mahdollista.

Ilmoitus joo mutta eipä niistä lähestulkoonkaan kaikista mitään muuta seuraa kuin puhelinsoitto. Ne ovat eri vanhemmat ja tilanteet, joissa lähdetään kiireellä kotikäynnille.

• Anonyymi00496
        Anonyymi00495 kirjoitti:

Ilmoitus joo mutta eipä niistä lähestulkoonkaan kaikista mitään muuta seuraa kuin puhelinsoitto. Ne ovat eri vanhemmat ja tilanteet, joissa lähdetään kiireellä kotikäynnille.

Kolme ilmoitusta ja tapahtuu jo rajujakin toimenpiteitä.

• Anonyymi00501
        Anonyymi00496 kirjoitti:

Kolme ilmoitusta ja tapahtuu jo rajujakin toimenpiteitä.

Nämä ovat tällaisia tarinoita, joita kylillä kerrotaan. Jokainen ilmoitus on tutkittava mutta määrällä ei varsinaisesti ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä toimenpiteitä lastensuojelu tekee. Suurin osa toimista on tukitoimia, eli tuetaan perhettä jaksamaan lapsiarkea. Mikään ei viittaa siihen, että nämä vanhemmat eivät sitä jaksaisi.

• Anonyymi00503
        Anonyymi00501 kirjoitti:

Nämä ovat tällaisia tarinoita, joita kylillä kerrotaan. Jokainen ilmoitus on tutkittava mutta määrällä ei varsinaisesti ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä toimenpiteitä lastensuojelu tekee. Suurin osa toimista on tukitoimia, eli tuetaan perhettä jaksamaan lapsiarkea. Mikään ei viittaa siihen, että nämä vanhemmat eivät sitä jaksaisi.

Mistäs tiedät, että jaksavat? Mitenkäs alkoholin käyttö? Rahattomuus? Todella huonot sosiaaliset suhteet. Lapsi ei ole tekemisissä ollenkaan muiden lasten kanssa jne.

• Anonyymi00505
        Anonyymi00503 kirjoitti:

Mistäs tiedät, että jaksavat? Mitenkäs alkoholin käyttö? Rahattomuus? Todella huonot sosiaaliset suhteet. Lapsi ei ole tekemisissä ollenkaan muiden lasten kanssa jne.

Kyllä kyllä mutta eihän poliisikaan proaktiivisesti toimi vaan reaktiivisesti. Lastensuojelu ei käy varmuuden vuoksi tarkistamassa, että joka kodissa aikuiset ovat selvin päin, heillä on rahaa ja sosiaalisia suhteita.

• Anonyymi00481

Mua ihmetyttää kyllä lapsen kävelemättömyyden/seisomattomuuden lisäksi yhtä paljon myös hiljaisuus! Millään videolla ei kuulu Ossianilta edes kunnon jokeltelua, saati sit tavupuhetta tai yksittäisiä sanoja. Kyllä meillä on lapset tuon ikäsenä käyttäneet täysin tarkoituksenmukaisesti jo useampia sanoja. Ei mielestäni myöskään reagoi normaalisti ympäristön ääniin eikä puheeseen...

• Anonyymi00485

Yritä ymmärtää, sinulle ei kuulu ollenkaan toisten ihmisten ja ennen kaikkea pikkulasten asiat 😎.

• Anonyymi00489
        Anonyymi00485 kirjoitti:

Yritä ymmärtää, sinulle ei kuulu ollenkaan toisten ihmisten ja ennen kaikkea pikkulasten asiat 😎.

Lapselle kuuluu yksityisyys.Se pitäisi ihan kaikkien muistaa.

• Anonyymi00490
        Anonyymi00485 kirjoitti:

Se on totta, lapsen asiat eivät kuulu meille pätkääkään. Lapsen äiti on kuitenkin synnäriltä lähtien jakanut lähes päivittäin materiaalia lapsesta julkiseen instagramiin. Ymmärrän siis sen, että ihmisiä kiinnostaa lapsen kehitys, vaikka asiahan ei meille millään tavalla kuulu. Mielestäni vanhempien pitäisi tässä vaiheessa jättää kaikki tunnistettava materiaali lapsesta pois. He varmasti ovat tietoisia kaikista näistä spekulaatioista.

• Anonyymi00491
        Anonyymi00489 kirjoitti:

Myös Jassun pitä muistaa tämä ja pitää huolta yksityisyydestä. Lasulla hommia tämän suhteen.

• Anonyymi00494
        Anonyymi00489 kirjoitti:

Tässä tapauksessa lapsen vanhempien olis pitänyt pikkusen ajatella aikasemmin...mutta sehän on Jasmin ihanan miehensä kans jotka laittaa ihan kaikki kaikkien nähtäville ja tässä on tulos.Naurettavan säälittävää heiltä.

• Anonyymi00532
        Anonyymi00494 kirjoitti:

Tässä tapauksessa lapsen vanhempien olis pitänyt pikkusen ajatella aikasemmin...mutta sehän on Jasmin ihanan miehensä kans jotka laittaa ihan kaikki kaikkien nähtäville ja tässä on tulos.Naurettavan säälittävää heiltä.

Ihan oululaisia ministereitä myöten siellä on aina Jasminin postauksilla tykkääjiä että se varmasti kertoo kaiken tarvittavan.

• Anonyymi00488

Jasmin on kiiruhtanut salille ketjua luettuaan. Kyllä sillä on heikko luonne. Jos vielä hankkisi mukulalle apua mutta se taitaa olla liikaa vaadittu.

• Anonyymi00493

Joo joo kerrot kaiket tekemiset 😩.

• Anonyymi00497
        Anonyymi00493 kirjoitti:

Joo joo kerrot kaiket tekemiset 😩.

Kuka mahtaa olla se alkuperäinen kertoja?🤔

• Anonyymi00498

Jasminin ruokatottumukset ovat tyystin muuttuneet. Nykyään hän suosii pekonia ja grillimakkaroita. Jokin aika sitten se ei olisi tullut kuuloonkaan.

• Anonyymi00504

Pekonissa on paljon natriumia, joka nostaa verenpainetta.

• Anonyymi00511
        Anonyymi00504 kirjoitti:

Pekonissa on paljon natriumia, joka nostaa verenpainetta.

Grillimakkara on runsassuolainen ja rasvainen lihatuote.Ei siitä terveellisemmästä päästä ruokaa.

• Anonyymi00499

Nyt ovat salitreenit taas alkaneet. Mutta, miten on sen kirkossa käyntien kanssa? 🤔

• Anonyymi00500

Jasmin esittelee silikonejansa. Katsokaapa, miten näkyy silikonien rajat. Oikeat rinnat ei näytä tuolta, vaikka olis isompaa kokoa. Jassu kävi kävi parikymppisenä hakemassa halvat silikonit virosta ja tulis näkyy kyllä hyvin.

• Anonyymi00502

No kyllähän nuo tuossa biitsipäiväkuvassa kovasti silikoniltä näyttää.

• Anonyymi00506
        Anonyymi00502 kirjoitti:

No kyllähän nuo tuossa biitsipäiväkuvassa kovasti silikoniltä näyttää.

Kysykää häneltä itseltään, jos pidätte asiaa noin ihmeen tärkeänä.

• Anonyymi00507
        Anonyymi00506 kirjoitti:

En viitsi lukea hänen valehteluitansa asiasta.

• Anonyymi00508
        Anonyymi00507 kirjoitti:

En viitsi lukea hänen valehteluitansa asiasta.

Parempihan se on täällä keksiä juttuja (eli valehdella), kuin vaikkapa kysyä suoraan siellä instassa.

• Anonyymi00509
        Anonyymi00508 kirjoitti:

Parempihan se on täällä keksiä juttuja (eli valehdella), kuin vaikkapa kysyä suoraan siellä instassa.

Epäilen, että hän ei vastaisi tuohon kysymykseen.

• Anonyymi00513
        Anonyymi00509 kirjoitti:

Jasmin voisi kertoa poikansa kävelemättömyydestä.

• Anonyymi00519
        Anonyymi00509 kirjoitti:

Aina, mun jättää vastaamatta, niin oikea vastaus on hänelle epäsuosiollinen. Yleensä myös estää nämä henkilöt, jotka uskaltavat kystäyä häneltä jotain, mikä ei ole hänelle suosiollisia.

• Anonyymi00522
        Anonyymi00513 kirjoitti:

Jasmin voisi kertoa poikansa kävelemättömyydestä.

On sentään kuvannut kun poika konttausasennossa rannalla.

• Anonyymi00536
        Anonyymi00506 kirjoitti:

Ei tarvi kysyä, kun tuo on ihan selvä asia.

• Anonyymi00510

Jasmin ei kerro koskaan omia terveystietojaan.

• Anonyymi00512

Onks se saanut siis kaikki terveys tietonsa loppuelämänsä ajaksi.

• Anonyymi00514
        Anonyymi00512 kirjoitti:

Onks se saanut siis kaikki terveys tietonsa loppuelämänsä ajaksi.

Totta kai. Etkö sinä köyhä oo saanu?

• Anonyymi00515
        Anonyymi00514 kirjoitti:

Totta kai. Etkö sinä köyhä oo saanu?

Köyhä 🤭.

• Anonyymi00516

Joko olette unohtaneet että Jassu seurusteli myös Oskari Katajiston kanssa.

• Anonyymi00517

Emme ole unohtaneet. Seurustelivat joskus vuosia, vuosia sitten. Oskari kertoi silloin, että Jasmin asuu kolmen sukupolven talossa, joka tuoksuu mummolalta. (Mitä se sitten ikinä tarkoittikaan)?Oskari totesi sitten myöhemmin, että Jasmin on vaikealukuinen ihminen.

• Anonyymi00518
        Anonyymi00517 kirjoitti:

Emme ole unohtaneet. Seurustelivat joskus vuosia, vuosia sitten. Oskari kertoi silloin, että Jasmin asuu kolmen sukupolven talossa, joka tuoksuu mummolalta. (Mitä se sitten ikinä tarkoittikaan)?Oskari totesi sitten myöhemmin, että Jasmin on vaikealukuinen ihminen.

Muistan kuinka Jasmin kertoi jonkun lehden palstoilla, että käytti Katajistoa vähän hyväkseen. Ei kovin fiksua toimintaa piikitellä julkisesti ex-kaveriaan.

• Anonyymi00520
        Anonyymi00518 kirjoitti:

Muistan kuinka Jasmin kertoi jonkun lehden palstoilla, että käytti Katajistoa vähän hyväkseen. Ei kovin fiksua toimintaa piikitellä julkisesti ex-kaveriaan.

No oli ainoastaan rehelinen silloin Jasmin 👍.

• Anonyymi00521
        Anonyymi00520 kirjoitti:

Onko fiksua arvostella ex-kumppaneitaan ja ex-aviomiestään julkisesti?
        Niinkö sinäkin teet?

• Anonyymi00525
        Anonyymi00520 kirjoitti:

Onko fiksua käyttää seurustelukumppaniaan hyväksi? Onko se rehellistä rakkautta?

• Anonyymi00528
        Anonyymi00520 kirjoitti:

Tarkoitatko, että oli rehellinen?

• Anonyymi00537
        Anonyymi00520 kirjoitti:

Jasmin valehteli Oskariiöe, joten ei ollurmt rehellinen. Valehtelee aina.

• Anonyymi00523

Jasmin pääsi Seiskaan Oskarin siivellä. Siis nyt on tässä Tukiainen-keississä mainittu ja kuva laitettu Jasminista ja Oskarista kun seurustelivat.

• Anonyymi00524

Joissain lehtijutuissa kerrottiin, että Oskari ja Jasmin olivat yltiöpäisen rakastuneita toisiinsa. Kuten tietysti alussa useinkin on. Taisivat ehtiä lomailla suhteen aikana Kanarian saarillakin.

• Anonyymi00526

Koskahan saamme lukea Jassun erosta ? Ei tuo meno tunnu oikein normaalilta.

• Anonyymi00527

Minusta ihan normaalia perhe-elämää viettävät.

• Anonyymi00529

Onneksi Jasmin on nyt superonnellinen. Se vain on ikävää, että hän on arvostellut julkisesti jokaista edellistä miesystäväänsä ja ex-aviomiestä. Tuo on todella outoa käytöstä ihmiseltä, joka on aina korostanut kristillisiä arvojaan.

• Anonyymi00530

Hän on oikeastaan vasta äidiksi tultuaan korostanut niitä enemmän ha on myös todennut useaan kertaan että kaikki mitä ennen hänen äidiksi tuloa on tapahtunut on osa entistä elämää. Sillä ei ole hänelle enää väliä.

• Anonyymi00533
        Anonyymi00530 kirjoitti:

Hän on oikeastaan vasta äidiksi tultuaan korostanut niitä enemmän ha on myös todennut useaan kertaan että kaikki mitä ennen hänen äidiksi tuloa on tapahtunut on osa entistä elämää. Sillä ei ole hänelle enää väliä.

Jotain se kuitenkin kertoo ihmisestä, joka aina suhteen loputtua on nähnyt virheet aina toisessa, mutta ei koskaan itsessä.

• Anonyymi00534
        Anonyymi00533 kirjoitti:

Jotain se kuitenkin kertoo ihmisestä, joka aina suhteen loputtua on nähnyt virheet aina toisessa, mutta ei koskaan itsessä.

Asiaa kerroit. Se on vaan niin helppo aina huomata ne toisen virheet ja ei omia.

• Anonyymi00535
        Anonyymi00534 kirjoitti:

Asiaa kerroit. Se on vaan niin helppo aina huomata ne toisen virheet ja ei omia.

Sama koskee myös meitä täällä palstalla.

• Anonyymi00538
        Anonyymi00535 kirjoitti:

Sama koskee myös meitä täällä palstalla.

Nyt oli kyse siitä, että miksi tämä tietty henkilö aina eron tullessa arvostelee heti kumppaninsa julkisesti? Miksi ei pidä arvosteluita omana tietonaan? Miksi ne pitää kertoa julkisesti ja vielä niin ettei itsessä ollut mitään vikaa joka johti eroon.

• Anonyymi00539
        Anonyymi00538 kirjoitti:

Nyt oli kyse siitä, että miksi tämä tietty henkilö aina eron tullessa arvostelee heti kumppaninsa julkisesti? Miksi ei pidä arvosteluita omana tietonaan? Miksi ne pitää kertoa julkisesti ja vielä niin ettei itsessä ollut mitään vikaa joka johti eroon.

Miksi sinä arvostelet ja haukut tätä tiettyä henkilöä täällä julkisesti ? 🤔

• Anonyymi00540

Kyllä se vielä Markokin osansa saa tuosta arvostelusta.
        Odotellaan vielä vähän aikaa...

• Anonyymi00541
        Anonyymi00540 kirjoitti:

Tottakai saa ja lapsi myös, näin toimii aikuiset ihmiset täällä.

• Anonyymi00542
        Anonyymi00539 kirjoitti:

Miksi sinä arvostelet ja haukut tätä tiettyä henkilöä täällä julkisesti ? 🤔

Minä kerroin nyt vain sen millainen tämä tietty henkilö on ollut ex-miesystäviään kohtaan. En muuta. Onko tuossa jotain väärää? Koskaan en ole haukkunut ketään julkkista. Ei kuulu minun tapoihini. Siitä saat olla ihan varma.

• Anonyymi00543
        Anonyymi00542 kirjoitti:

Minä kerroin nyt vain sen millainen tämä tietty henkilö on ollut ex-miesystäviään kohtaan. En muuta. Onko tuossa jotain väärää? Koskaan en ole haukkunut ketään julkkista. Ei kuulu minun tapoihini. Siitä saat olla ihan varma.

Tottakai uskon sinua. 😂

• Anonyymi00545
        Anonyymi00530 kirjoitti:

Eikö hän sanonut, ettei kadu mitään? Tekisi samalla tavalla uudestaankin?..

• Anonyymi00546
        Anonyymi00540 kirjoitti:

Siis Jasmin arvostelee Markoa sitten eron jälkeen.

• Anonyymi00544

Keitä entisiä miesystäviään Jasmin on joskus kehunut tai puhunut heistä kauniisti sen jälkeen kun suhde on loppunut?

• Anonyymi00547

No ei ketään.
        Kaikkia tai ainakin lähes kaikkia on arvostellut ja morkannut.

• Anonyymi00549
        Anonyymi00547 kirjoitti:

No ei ketään.

Sinulla on vilkas mielikuvitus 🤔.

• Anonyymi00550
        Anonyymi00549 kirjoitti:

Sinulla on vilkas mielikuvitus 🤔.

Keitä miehiä hän on eron jälkeen muistellut ilman moitteita?🤔

• Anonyymi00552
        Anonyymi00547 kirjoitti:

No ei ketään.

Tyypillistä oululaista toimintaa. Kaikki haukutaan vaikka mitään syytä ei olisi.

• Anonyymi00553
        Anonyymi00552 kirjoitti:

Tyypillistä oululaista toimintaa. Kaikki haukutaan vaikka mitään syytä ei olisi.

Miten teillä menee siellä Itä-Helsingin betonilähiössä?

• Anonyymi00554
        Anonyymi00553 kirjoitti:

Miten teillä menee siellä Itä-Helsingin betonilähiössä?

Enpä tiedä kun en ole niitä lähelläkään. Missä sellaisia on ?

• Anonyymi00555
        Anonyymi00554 kirjoitti:

Enpä tiedä kun en ole niitä lähelläkään. Missä sellaisia on ?

Mikä on se ihana kaupunki, jossa kaikki puhuvat kauniisti toisistaan? Sinähän varmaan asut siellä.

• Anonyymi00557
        Anonyymi00552 kirjoitti:

Kyllä se syy aina keksitään, se on oululaista kulttuuria.

• Anonyymi00559
        Anonyymi00557 kirjoitti:

Kyllä se syy aina keksitään, se on oululaista kulttuuria.

Muista, että tämä sinun ihailemasi pariskunta on myös oululainen.

• Anonyymi00560
        Anonyymi00555 kirjoitti:

Mikä on se ihana kaupunki, jossa kaikki puhuvat kauniisti toisistaan? Sinähän varmaan asut siellä.

Espoo W.E.

• Anonyymi00564
        Anonyymi00552 kirjoitti:

Tyypillinen oululainen ei tykkää yhteiskunnan eläteistä,monen pitää ihan ite maksaa ne omat laskut. ..siispä joo en ihmettele että tätä pariskuntaa naurattaa ku ei huolta huomisesta...kyllä yhteiskunta maksaa.

• Anonyymi00565
        Anonyymi00564 kirjoitti:

Tyypillinen oululainen ei tykkää yhteiskunnan eläteistä,monen pitää ihan ite maksaa ne omat laskut. ..siispä joo en ihmettele että tätä pariskuntaa naurattaa ku ei huolta huomisesta...kyllä yhteiskunta maksaa.

Eläpä höpäjä! Oulussa on sossun elättejä pilvin pimmein ja hyvin ovat saaneet olla. Oulun erikoisuutena on muiden lisäksi näitä rappiostriimaajia heti monta ja niistä tykätään. Rahaa laitetaan menemään kunhan pyytäävät. Eläissään eivät o töissä käyneet ja ulosotossa on kaikki, ja heti paljo. Lapsiakin näillä on huostassa.
        Ei kannate kaunistella Oulun tilannetta yhtään ja tyhjää ylpistellä. Nuo Jasminin perhe on yks hyttysen oksennus koko Oulun sossu menoissa.

• Anonyymi00567
        Anonyymi00565 kirjoitti:

Eläpä höpäjä! Oulussa on sossun elättejä pilvin pimmein ja hyvin ovat saaneet olla. Oulun erikoisuutena on muiden lisäksi näitä rappiostriimaajia heti monta ja niistä tykätään. Rahaa laitetaan menemään kunhan pyytäävät. Eläissään eivät o töissä käyneet ja ulosotossa on kaikki, ja heti paljo. Lapsiakin näillä on huostassa.
        Ei kannate kaunistella Oulun tilannetta yhtään ja tyhjää ylpistellä. Nuo Jasminin perhe on yks hyttysen oksennus koko Oulun sossu menoissa.

Todella iso oksennus..."pikkuvelkoineen"

• Anonyymi00569
        Anonyymi00567 kirjoitti:

Todella iso oksennus..."pikkuvelkoineen"

Ei kuule sossu niitä velkoja maksa! Kyllä tiiät vaan haluat nillitellä kun luulet jottain olevas.

• Anonyymi00551

Ossianin kehitys on kieltämättä jäljessä ja olen siitä hyvin surullinen vanhempien puolesta. Jasmin jotenkin näyttäisi olevan sinut sen asian kanssa, tai ainakin se tulee esille noissa videoissa. Mitenköhän sen sitten aikoinaan mahtaa tuoda esille, kun käyvät siellä puolitoistavuotis neuvolassa. Tuskin hän sanoo, että kehitys jäljessä, koska hän on juonut odotusaikana. Nuo on niin surullisia asioita, olisin niin suonut heille ihan terveen lapsen, koska Jasmin niin rakastaa poikaansa.

Todellakin, minä olen pahoillani heidän puolestaan, en heitä tunne, mutta olen silti.

• Anonyymi00556

Ihan varmasti olet pahoillasi. 🙄

• Anonyymi00561
        Anonyymi00556 kirjoitti:

Ihan varmasti olet pahoillasi. 🙄

Minä olen pahoillani itseni puolesta. Rupuperhe elää sossun kädestä.
        Eri

• Anonyymi00562
        Anonyymi00561 kirjoitti:

Minä olen pahoillani itseni puolesta. Rupuperhe elää sossun kädestä.
        Eri

Haukutko sinä kaikkia työttömiä rupusakiksi ?

• Anonyymi00563
        Anonyymi00562 kirjoitti:

Haukutko sinä kaikkia työttömiä rupusakiksi ?

Kyllä jos ovat rikollisia, jotka saaneet ehdollista vankeutta.

• Anonyymi00566

Kyllä on uusissa kuvissa lapsen vaippa täynnä. Jassu vaan kuvas itseään eikä vaihda lapselle kuivaa vaippaa?

• Anonyymi00568

Etkö muuta valittamista keksinyt ? 🙄

• Anonyymi00570
        Anonyymi00568 kirjoitti:

Etkö muuta valittamista keksinyt ? 🙄

Ai sun mielestä on ok, että lapselta ei vaippoja vaihdeta, vaikka pullistelee selvästi aivan täynnä pissaa? Toivottavasti sulla ei ole lapsia. 🙄

• Anonyymi00571
        Anonyymi00570 kirjoitti:

Ai sun mielestä on ok, että lapselta ei vaippoja vaihdeta, vaikka pullistelee selvästi aivan täynnä pissaa? Toivottavasti sulla ei ole lapsia. 🙄

Kyllä se vaippa on vaihdettu, turhaan huolehdit.😂

• Anonyymi00572
        Anonyymi00571 kirjoitti:

Kyllä se vaippa on vaihdettu, turhaan huolehdit.😂

Mistä tiedät? Voi olla että äiti on liian innokas kuvaamaan itseään jatkuvalla syötöllä, poseeraa uudelleen ja uudelleen, valikoi kuvia ja asettelee itseään ja lasta kuviin, niin ei huomaakaan, että esim. lapsen vaippa olisi pitänyt vaihtaa jo aikoja sitten?

• Anonyymi00573
        Anonyymi00572 kirjoitti:

Mistä tiedät? Voi olla että äiti on liian innokas kuvaamaan itseään jatkuvalla syötöllä, poseeraa uudelleen ja uudelleen, valikoi kuvia ja asettelee itseään ja lasta kuviin, niin ei huomaakaan, että esim. lapsen vaippa olisi pitänyt vaihtaa jo aikoja sitten?

Höpö höpö 😂

• Anonyymi00575
        Anonyymi00572 kirjoitti:

Tietää kun on Jasmin itse täällä kirjoittamassa.

• Anonyymi00576
        Anonyymi00570 kirjoitti:

No onpa tosiaan vaippa täynnä muissa kuvissa missä poika istuu.
        Sitten on Jasmin vaihtanut kuivaa kun täältä luki...

• Anonyymi00589
        Anonyymi00572 kirjoitti:

Voi luoja tuota vaippaa. On varmaan kilotolkulla tavaraa.

• Anonyymi00577

Haa. Jasmin nostanut Ossianin häkkisängyn laitaa vasten pystyyn oikeen kahden kuvan verran.
      Onko takaapäin kuvat siksi ettei ilme olekkaan iloinen?

• Anonyymi00578

Osaahan Ossian seistä, täällä höpisty että makaa vaan, eikä osaa istua eikä seistä.

• Anonyymi00580
        Anonyymi00578 kirjoitti:

Osaahan Ossian seistä, täällä höpisty että makaa vaan, eikä osaa istua eikä seistä.

Seisoo kuvissa nojaten häkkisängyn laitaan.

• Anonyymi00582

Bäyttää lopulta "seisovalta" kun on laitettu peitto niin, että sitä vasten voi nousta, että näyttäisi seisovasta. Toinen jalka plurrattu ja toisessa kuvassa toinen jalka ei ole edes suoritettu.

Ei taida nousta ominavoin seisomaan?

• Anonyymi00583
        Anonyymi00582 kirjoitti:

Bäyttää lopulta "seisovalta" kun on laitettu peitto niin, että sitä vasten voi nousta, että näyttäisi seisovasta. Toinen jalka plurrattu ja toisessa kuvassa toinen jalka ei ole edes suoritettu.

Ja on varmaan takaapäin kuvattu sen takia että lapsi mahdollisesti jopa itkee. Ehkä sattuu jalkoihin kun väkisin nostetaan jaloilleen?

• Anonyymi00584
        Anonyymi00582 kirjoitti:

Vai onko vain tärähtänyt, kun liikauttaa jalkaa kuvanottohetkellä? Joka tapauksessa vähän outo asento, ihan kuin kaikki paino olisi toisella jalalla.

• Anonyymi00586
        Anonyymi00583 kirjoitti:

Ja on varmaan takaapäin kuvattu sen takia että lapsi mahdollisesti jopa itkee. Ehkä sattuu jalkoihin kun väkisin nostetaan jaloilleen?

Kauheaa jos Jasmin on lukenut täältä kommentteja ja sitten väkisin pistänyt lapsen seisomaan kuvaa varten, jos lapsella on jokin vamma tms. että ei pysty seisomaan normaalisti? :(

• Anonyymi00588
        Anonyymi00584 kirjoitti:

Vai onko vain tärähtänyt, kun liikauttaa jalkaa kuvanottohetkellä? Joka tapauksessa vähän outo asento, ihan kuin kaikki paino olisi toisella jalalla.

Voi olla mahdollista.

• Anonyymi00579

Hei apua miten täysi tuo vaippa on. Miten sen voi edes saada noin täyteen? 😭

• Anonyymi00585

Ei ihan yksi pissa tee tuommoista.. Aamuvaippa voisikin olla noin täysi, mutta ei kai silloin nyt mennä ensimmäisenä kuvailemaan, vaan vaihdetaan vaippa!

• Anonyymi00581

Jospa on rahapulassa jäänyt vaipat ostamatta?
      Tuossa iässä jotkut rupeaa opettamaan jo potallekin.

• Anonyymi00587

Kyllä varmasti mummi antaa rahaa vaiöpoihin ja ruokaan tarvittaessa.

• Anonyymi00590

Jasminin uusi kolumni on Rauhan Tervehdyksessä.

• Anonyymi00591

...ja tottakai sitä pitää Instassaan mainostaa.

• Anonyymi00592
        Anonyymi00591 kirjoitti:

...ja tottakai sitä pitää Instassaan mainostaa.

Miksi ei saisi mainostaa ?

• Anonyymi00593

Jasmin on hyvää mainosta seurakuntalehdelle. Osaavat toimituksessa arvostaa häntä ja hänen hyviä mielipiteitään.

• Anonyymi00595
        Anonyymi00592 kirjoitti:

Miksi ei saisi mainostaa ?

Kannattaa mainostaa kun on päässyt noin arvostetun lehden kolumnistiksi.

• Anonyymi00594

Jasmin kertoo seurakuntalehdessä tämän hetkisestä elämästään. Nyt sen tietävät nekin jotka eivät seuraa netti-Seiskan kirjoituksia ja Jasminin instagramia. Seurakuntalehti jaetaan joka kotiin ilmaiseksi. Paitsi jos ovessa on kielto.
      Rantavainiokin tuli kehuttua. Hyvä niin.👍🏼

• Anonyymi00599

On rakastunut uudelleen Rantavainioon. Ei muista milloin olisi viettänyt siellä niin paljon aikaa kuin nyt. Tykkää toki asua kuitenkin Oulun keskustassa.
        Tuo on netti-Rauhan Tervehdyksestä luettua tietoa.Kertoo muitakin kauniita ajatuksia itsestään, perheestään ja suvustaan.

• Anonyymi00596

Jasmin kertoi kauniisti kolumnissaan, että kirkko antaa hänelle ja hänen perheelleen tukea, turvaa ja henkisen kodin.
      Uskoontulo tuo paljon hyvää tullessaan.

• Anonyymi00605

Eri tahot arvostavat suuresti Jasminia. On päässyt Osuuskauppa Arinan edustajistoon ja seurakuntalehden kolumnistiksi. Kyseiset tahot ovat varmasti tyytyväisiä ja ylpeitä jäsenestään.

• Anonyymi00606

Onko hän ollut aina uskossa, vai missä vaiheessa hän on tullut uskoon tai likelle kirkkoa ja sen toimintaa?

• Anonyymi00608

Kertoi eräässä aiemmassa kolumnissa, että on aina uskonut Jumalaan.

• Anonyymi00609
        Anonyymi00608 kirjoitti:

Kertoi eräässä aiemmassa kolumnissa, että on aina uskonut Jumalaan.

Todella hieno asia. Kuinka aktiivinen kirkossa kävijä hän on? 🙏🏼

• Anonyymi00610
        Anonyymi00609 kirjoitti:

Todella hieno asia. Kuinka aktiivinen kirkossa kävijä hän on? 🙏🏼

Voi olla uskossa myös käymättä kirkossa.

• Anonyymi00611
        Anonyymi00610 kirjoitti:

Voi olla uskossa myös käymättä kirkossa.

Tuo on totta. Mutta, Jasmin kertoo, että kirkko antaa hänelle tukea, turvaa ja henkisen kodin. Miten tuota kaikkea voi saada, jos ei osallistu jumalanpalveluksiin tai muihin aikuisille tarkoitettuihin tapahtumiin?

• Anonyymi00616

Tämä on uus aluevaltaus kun koittavat olla esimerkillisiä vanhempia mutta ei lööpit ja haudalle kusemiset ei ihmisillä unohdu.

• Anonyymi00612

"markovahakangas
      2 pv
      Suomi24. Mikä ihana keskustelupalsta siellä onkaan. Lapsemme on reilu vuoden ikäinen ja tässä muutama kuvakaappaus miten häntä kommentoidaan (koska äitinsä on julkkis). Olisiko aika pysäyttää koko sivusto? Kaadetaanko porukalla tuo Suomi24-likasanko? Minä olen nähnyt näitä juttuja, eikä tässä ole siis kaikki, kommentteja on TUHANSIA."

Mitä mitä?
      Eikö Marko ole saanutkaan kaadettua tätä likasankoa???

• Anonyymi00613

Marko ei näemmä tunne Suomen lakia. Valitettavasti on turha tehdä rikosilmoitusta, jos keskustelupalstalla tai somessa tai vaikka ihan livenä kadulla joku taivastelisi huolestuneena, että kuinka ei 1,5v lapsi kävele. Se ei ole rikos, vaikka kurjalta vanhemmista tuntuisikin. Täällä palstalla on kommentoitu mielestäni muutamassa kommentissa ilkeästi lapsen ulkonäköä, kallon muotoa ja silmäpoimuja, pohdittu että onko kehityksedtä jäljessä, tai onko mahdollisesti raskausaikana sikiön kehityksessä käynyt jotain poikkeavaa. Varmasti tuntuu Markosta ja Jasminista todella pahalta, mutta tuollaisetkaan puheet eivät ole rikos. Varsinkin kun ovst antaneet lausuntoja mediaan, jotka viittaavat Jasminin alkoholiongelmaan ja raskaus oli jo yli puolen välin, kun tajusi olevansa raskaana. Ja se lapsen sairauskohtaus ja siitä jutun myyminen Seiskalle ja muihin medioihin oli selkeä virhe vanhemmilta, kuvien julkaisu sairaalasta ja kotoa lapsen kanssa. Kyllähän tuollainen herättää ihmisissä epäilyksiä ja huolta, että onko lapsella kaikki hyvin terveyden ja kehityksen osalta. Asiatgomia ja törkeitä kommentteja on kyllä ollut, vaikka eivät täytä rikoksen tunnusmerkkejä, toivottavasti ylläpito siivoaa rumat kommentit pois. Todennäköisesti viranomaiset vain kehottavat Markoa ja Jasminia harkitsemaan jatkossa, mitä kuvia ja tietoja lapsesta ja perheestä jakaa julkisuuteen, jos haluaa suojella lapsensa yksityisyyttä. Jos siis koittavat rikosilmoituksia tehtailla.
        P.s. Hölmöin kommentti Markolta oli Threadsissa, että kauheaa, kun lapsi kasvaa ja oppii googlettamaan ja näkee kaikki kirjoitukset. Voi Marko, lapsenne tulee ihan varmasti olemaan järkyttynyt monista lehtijutuista, mitä sinusta ja rouvastasi on ollut. Ja kysyy teiltä: miksi olette laittaneet minut lehteen ja someen ilman lupaani?

• Anonyymi00614

Marko yritti yllyttää seuraajiaan taistoon mutta ei joko onnistunut tai taisto päättyi tappioon. En kyllä ymmärrä kuka seuraa tuollaista tyyppiä. Olkoon muija ja mukula vaikka kuinka ihania niin ehdollinen vankeus törkeästä kirjanpitorikoksesta kyllä kertoo paljon ihmisestä. Ja vaikkei siitä välittäisikään niin ainakin naisten luulisi vetävän rajan kuoleman toivotusten ja haudalle kusemisen eteen.

• Anonyymi00615

Tais kajat loppua niin loppu uhoaminen

• Anonyymi00617
        Anonyymi00614 kirjoitti:

Marko yritti yllyttää seuraajiaan taistoon mutta ei joko onnistunut tai taisto päättyi tappioon. En kyllä ymmärrä kuka seuraa tuollaista tyyppiä. Olkoon muija ja mukula vaikka kuinka ihania niin ehdollinen vankeus törkeästä kirjanpitorikoksesta kyllä kertoo paljon ihmisestä. Ja vaikkei siitä välittäisikään niin ainakin naisten luulisi vetävän rajan kuoleman toivotusten ja haudalle kusemisen eteen.

Oliko kyseessä kansankiihotuksesta?

• Anonyymi00618
        Anonyymi00615 kirjoitti:

Tais kajat loppua niin loppu uhoaminen

Miten tollasella voi olla rahaa kaljaan? Luulisi että saa olla kiitollinen jos on ruokaa pöydässä.

• Anonyymi00619
        Anonyymi00618 kirjoitti:

Miten tollasella voi olla rahaa kaljaan? Luulisi että saa olla kiitollinen jos on ruokaa pöydässä.

Ruuathan tulee kotiovelle jonkun kaverin autolla kaupoilta päiväysvanhaksi päässeistä tuotteista. Näin kertoi Jasmin aiemmin, ehkä vajaa vuosi sitten.
        Lisäksi Helga/mummo/mun äiti ja isäpuoli Risto ostavat heille ruokaa.
        Helga pitää myös Ossianin vaatteissa.
        Pojan vaipatkin annetaan täyttyä äärimmilleen ennen kuin vaihdetaan kuivaa.
        Eli heidän vähät rahat riittää hyvin kaljaan ja tupakkaan.

• Anonyymi00621
        Anonyymi00619 kirjoitti:

Ruuathan tulee kotiovelle jonkun kaverin autolla kaupoilta päiväysvanhaksi päässeistä tuotteista. Näin kertoi Jasmin aiemmin, ehkä vajaa vuosi sitten.
        Lisäksi Helga/mummo/mun äiti ja isäpuoli Risto ostavat heille ruokaa.
        Helga pitää myös Ossianin vaatteissa.
        Pojan vaipatkin annetaan täyttyä äärimmilleen ennen kuin vaihdetaan kuivaa.
        Eli heidän vähät rahat riittää hyvin kaljaan ja tupakkaan.

Tuleeko ne ylijäämäruoat edelleen heille, onko siitä ihan tietoa? Jasminhan käy Prismassa nykyään. Tai Salessa kai välillä myös.

• Anonyymi00628
        Anonyymi00621 kirjoitti:

Tuleeko ne ylijäämäruoat edelleen heille, onko siitä ihan tietoa? Jasminhan käy Prismassa nykyään. Tai Salessa kai välillä myös.

Ei Jasmin s-kaupoista mitään ilmaiseksi saa vaikka pääsikin sen Arinan edustajistoon. Varmaan itsekin luuli niin mutta ei kun ei. Ja siksi ei Arinan asioista enää puhua pukahdeta.

• Anonyymi00631
        Anonyymi00628 kirjoitti:

Ei Jasmin s-kaupoista mitään ilmaiseksi saa vaikka pääsikin sen Arinan edustajistoon. Varmaan itsekin luuli niin mutta ei kun ei. Ja siksi ei Arinan asioista enää puhua pukahdeta.

Kuka on sanonut, että saisi osuuskaupasta ilmaiseksi? Mistä sen nyt keksit?
        Arinan asioista ei liene puhumista kun ne asiakasedustajat 65kpl kokoontuvat kaksi kertaa vuodessa. Kesällä ei takuulla tapahdu mitään missään.
        Mutta et näköjään tiedä sinäkään vieläkö joku niitä ylijäämäruokia heille toimittaa. Voisimme yhdessä kadehtia miten ovatkin onnistuneet saamaan päiväysvanhaa ruokatavaraa joka muuten menisi kompostiin!

• Anonyymi00646
        Anonyymi00618 kirjoitti:

Alkoholistilla on varaa siihen kaljaan mutta ei ruokaan. Vanhat juopot kyllä saa kaljansa kun alkaa janottamaan

• Anonyymi00647
        Anonyymi00613 kirjoitti:

Marko ei näemmä tunne Suomen lakia. Valitettavasti on turha tehdä rikosilmoitusta, jos keskustelupalstalla tai somessa tai vaikka ihan livenä kadulla joku taivastelisi huolestuneena, että kuinka ei 1,5v lapsi kävele. Se ei ole rikos, vaikka kurjalta vanhemmista tuntuisikin. Täällä palstalla on kommentoitu mielestäni muutamassa kommentissa ilkeästi lapsen ulkonäköä, kallon muotoa ja silmäpoimuja, pohdittu että onko kehityksedtä jäljessä, tai onko mahdollisesti raskausaikana sikiön kehityksessä käynyt jotain poikkeavaa. Varmasti tuntuu Markosta ja Jasminista todella pahalta, mutta tuollaisetkaan puheet eivät ole rikos. Varsinkin kun ovst antaneet lausuntoja mediaan, jotka viittaavat Jasminin alkoholiongelmaan ja raskaus oli jo yli puolen välin, kun tajusi olevansa raskaana. Ja se lapsen sairauskohtaus ja siitä jutun myyminen Seiskalle ja muihin medioihin oli selkeä virhe vanhemmilta, kuvien julkaisu sairaalasta ja kotoa lapsen kanssa. Kyllähän tuollainen herättää ihmisissä epäilyksiä ja huolta, että onko lapsella kaikki hyvin terveyden ja kehityksen osalta. Asiatgomia ja törkeitä kommentteja on kyllä ollut, vaikka eivät täytä rikoksen tunnusmerkkejä, toivottavasti ylläpito siivoaa rumat kommentit pois. Todennäköisesti viranomaiset vain kehottavat Markoa ja Jasminia harkitsemaan jatkossa, mitä kuvia ja tietoja lapsesta ja perheestä jakaa julkisuuteen, jos haluaa suojella lapsensa yksityisyyttä. Jos siis koittavat rikosilmoituksia tehtailla.
        P.s. Hölmöin kommentti Markolta oli Threadsissa, että kauheaa, kun lapsi kasvaa ja oppii googlettamaan ja näkee kaikki kirjoitukset. Voi Marko, lapsenne tulee ihan varmasti olemaan järkyttynyt monista lehtijutuista, mitä sinusta ja rouvastasi on ollut. Ja kysyy teiltä: miksi olette laittaneet minut lehteen ja someen ilman lupaani?

Markolla on laki huonosti hallussa, sen verran monta tuomiota tai syytettä on hänkin saanut

• Anonyymi00670
        Anonyymi00617 kirjoitti:

Oliko kyseessä kansankiihotuksesta?

Kiihotuksesta kansanryhmää vastaan...

• Anonyymi00620

Jasmin on käynyt taaas lainaamassa 4 kirjaa.
      Kyllähän pitää mummilassa olla hänellä ajankulua.
      Helga kun hoitaa Ossianin (myös yöllä).

• Anonyymi00622

Vasta kirjoitti, ettei voi käydä hiuksia värjäämässä kampaajalla, koska ei tykkää istua paikoillaan ja haluaa tehdä kaikkia kotihommia. Siis miten ihmeessä Jasmin ennättää lukea noin paljon kirjoja, kun ei tykkää istua paikallaan?! Makuullaan sitten varmaan. Jasmin valehtelee niin paljon, että hankala perässä pysyä.

• Anonyymi00623
        Anonyymi00622 kirjoitti:

Vasta kirjoitti, ettei voi käydä hiuksia värjäämässä kampaajalla, koska ei tykkää istua paikoillaan ja haluaa tehdä kaikkia kotihommia. Siis miten ihmeessä Jasmin ennättää lukea noin paljon kirjoja, kun ei tykkää istua paikallaan?! Makuullaan sitten varmaan. Jasmin valehtelee niin paljon, että hankala perässä pysyä.

Kaikenlaista selittää, kun ei varmasti ole varaa käydä kampaajalla, kun on kelan vanhempainrahalla ja ukkonsa ulosotossa.

• Anonyymi00624
        Anonyymi00623 kirjoitti:

Kaikenlaista selittää, kun ei varmasti ole varaa käydä kampaajalla, kun on kelan vanhempainrahalla ja ukkonsa ulosotossa.

Mainosti sitä hiusväriä, oli yhteistyö.

• Anonyymi00625
        Anonyymi00624 kirjoitti:

Mainosti sitä hiusväriä, oli yhteistyö.

Hah! Älä yritä. Kun on yhteistyö niin se mainitaan.

• Anonyymi00627

Se on niin surkuhupaisaa tuo Jasminin lukuharrastus kun oikeasti ei kiinnosta lukeminen yhtään. Mutta kun kirjastot ovat maksuttomia eikä ei ole rahaa mihinkään muuhun.

• Anonyymi00629
        Anonyymi00625 kirjoitti:

Hah! Älä yritä. Kun on yhteistyö niin se mainitaan.

Siinähän luki että tuote saatu eli mainosti sitä.

• Anonyymi00630
        Anonyymi00627 kirjoitti:

Se on niin surkuhupaisaa tuo Jasminin lukuharrastus kun oikeasti ei kiinnosta lukeminen yhtään. Mutta kun kirjastot ovat maksuttomia eikä ei ole rahaa mihinkään muuhun.

Mistä sinä tiedät että Jasminia ei lukeminen kiinnosta ? 😂

• Anonyymi00626

Ikävä kyllä, hiukset eivät näytä kovin kiiltäviltä, eikä hyvin hoidetuilta. Kannattaisi kuitenkin käydä joskus kampaajalla, eikä yrittää itse värjäillä hiuksiaan.

• Anonyymi00632

Ossian on nostettu kahteen kuvaan seisomaan häkkisängyn laitaa vasten. Peittoja on isot kasat jalkojen alla mytyssä.

• Anonyymi00633

Mistä tiedät että on nostettu, onhan se voinut itse nousta ?

• Anonyymi00634
        Anonyymi00633 kirjoitti:

Mistä tiedät että on nostettu, onhan se voinut itse nousta ?

Katsohan kuvia tarkemmin.
        Tuollaisen peittosekamelskan päälle on lähes mahdotonta itse nousta ja sitäpaitsi poika ei osaa nousta kuin polvilleen.

• Anonyymi00637
        Anonyymi00634 kirjoitti:

Katsohan kuvia tarkemmin.
        Tuollaisen peittosekamelskan päälle on lähes mahdotonta itse nousta ja sitäpaitsi poika ei osaa nousta kuin polvilleen.

Höpö höpö

• Anonyymi00635

Jos nainen tai mies menee värjäyttämään hiuksensa kampaamoon, niin ei siinä tuolilla tarvitse istua tekemättä mitään, vaikka toimenpide kestäisi parinkin tuntia. Sillä aikaa kun väriaine vaikuttaa, voi vaikka kutoa tai virkata jotain. Tai lukea kirjaa tai lehtiä tai kuvata itseään tai kirjoittaa jotain tärkeää kirjettä jne.......

• Anonyymi00636

Se oli tuon väriaineen mainos, yhteistyö.🙄

• Anonyymi00638
        Anonyymi00636 kirjoitti:

Se oli tuon väriaineen mainos, yhteistyö.🙄

Niin oli, mutta Jasmin ei halua mennä kampaamoon. Kertoi instagramissaan siihen syynkin.

• Anonyymi00639
        Anonyymi00638 kirjoitti:

Niin oli, mutta Jasmin ei halua mennä kampaamoon. Kertoi instagramissaan siihen syynkin.

Mainosti sitä väriainetta.

• Anonyymi00640
        Anonyymi00639 kirjoitti:

Mainosti sitä väriainetta.

Kertoi myös ettei halua istua montaa tuntia paikoillaan kampaamossa.
        Tosin kertonut myös että on istunut lepotuolissa mummin/mun äidin pihalla monta tuntia aurinkoa ottaen...

• Anonyymi00641
        Anonyymi00640 kirjoitti:

Kertoi myös ettei halua istua montaa tuntia paikoillaan kampaamossa.
        Tosin kertonut myös että on istunut lepotuolissa mummin/mun äidin pihalla monta tuntia aurinkoa ottaen...

Kanoottiretkelläkin täytyy istua paikoillaan.🛶

• Anonyymi00642
        Anonyymi00641 kirjoitti:

Kanoottiretkelläkin täytyy istua paikoillaan.🛶

Hiukan eri asia kuin joku kampaamo.

• Anonyymi00643
        Anonyymi00642 kirjoitti:

Hiukan eri asia kuin joku kampaamo.

Kanootissa pitää myös istua, samoin kuin kampaamon tuolissa. Jasmin kertoi, ettei halua istua pitkään tekemättä mitään. Siitähän tässä on kyse. Siksi ei mene kampaamoon värjäyttämään hiuksiaan.

• Anonyymi00645
        Anonyymi00643 kirjoitti:

Kanootissa pitää myös istua, samoin kuin kampaamon tuolissa. Jasmin kertoi, ettei halua istua pitkään tekemättä mitään. Siitähän tässä on kyse. Siksi ei mene kampaamoon värjäyttämään hiuksiaan.

Ihan erilaista on olla kanootissa, katsoa vaihtuvia maisemia jne kuin istua kampaamotuolissa.

• Anonyymi00648
        Anonyymi00645 kirjoitti:

Ihan erilaista on olla kanootissa, katsoa vaihtuvia maisemia jne kuin istua kampaamotuolissa.

Kampaamon tuolissa istuessa voi kutoa, virkata, katsella tabletista ohjelmia, kuunnella musiikkia jne.. Tekemistä nuokin ovat. Voihan sitä vaikka kuvata itseään. Tekemistä kyllä riittää.

• Anonyymi00649
        Anonyymi00638 kirjoitti:

Aivan varmasti kävis kampaamossa laitattaan hiukset....mutta kun ei löydy ketään joka maksaisi sen käynnin.

• Anonyymi00650
        Anonyymi00649 kirjoitti:

Aivan varmasti kävis kampaamossa laitattaan hiukset....mutta kun ei löydy ketään joka maksaisi sen käynnin.

Olisi voinut Marko ja Helga yhdessä antaa Jasminille synttärilahjaksi kampaamolahjakortin.
        Ai niin mutta Jasmin ei halua kampaamoon.

• Anonyymi00651
        Anonyymi00648 kirjoitti:

Kampaamon tuolissa istuessa voi kutoa, virkata, katsella tabletista ohjelmia, kuunnella musiikkia jne.. Tekemistä nuokin ovat. Voihan sitä vaikka kuvata itseään. Tekemistä kyllä riittää.

Voi lukea vaikka kirjoja.📚

• Anonyymi00652
        Anonyymi00651 kirjoitti:

Voi lukea vaikka kirjoja.📚

Jasminhan tosiaan on kova lukemaan kirjoja.
        Vasta lainasi 4 kirjaa, kyllä ei yhtä kirjaa normi-ihminen saa yhdellä kampaamokäynnillä luettua.?
        Mites muuten se Jasminin salilla käynti?

• Anonyymi00667
        Anonyymi00652 kirjoitti:

Jasminhan tosiaan on kova lukemaan kirjoja.
        Vasta lainasi 4 kirjaa, kyllä ei yhtä kirjaa normi-ihminen saa yhdellä kampaamokäynnillä luettua.?
        Mites muuten se Jasminin salilla käynti?

Varmasti on jo kaikki 4 kirjaa luettu kun nyt haki kirjastosta uutta lukemista.
        Millä ajalla Jasmin oikeen ehtii noin paljon lukemaan?
        Hänhän luuttuaa lattiatkin joka päivä.
        Ja hoitaa itseään, rasvailee kroppaansa hoitaa hiuksensa itse eli pesee, värjää, föönaa.
        Ja laittaa ruokaa ja käy kaupassa ja kirjastossa.
        Leikkii Ossianin kanssa.
        Kuvaa itseään jatkuvasti.
        Kuvaa myös Ossiania päivittäin.
        Nyt on Ossianin nukkuessa päiväunia lakannut kynnet keltaisella.
        ...unohtui tästä listasta varmaan aikas paljon asioita mitä tekee.
        Nyt on myös viherkasvien hoitamista kun mummi/mun äiti osti synttärilahjaksi 3 huonekasvia.

• Anonyymi00653

Jasminilla on tänään 44-v syntymäpäivä.
      Hän sai kahvin ja täytekakun sänkyyn.
      "Extrakiitos tietenkin Markolle ja Ossianille kauniista kakusta sekä ihanasta herätyksestä, kun sain herkkuaamiaisen sänkyyn! Olette ihan kaikki kaikessa. "

Kuka muu tykkää että herätetään synttäriaamuna? Etenkin kun muutenkin saa huonosti nukuttua kun lapsi herää jo aikaisin. Jos olisin tuossa tilanteessa niin paras lahja olisi kun saisi nukkua niin pitkään kun nukuttaa.

• Anonyymi00654

Jasmin rupesi mummilla mun äidillä konmarittamaan.
      Heitti ison kasan vaatteita joita on säilynyt mutta ei ikinä pidä. Ja vielä kenkiäkin jotka on vaatekasan alla.
      On se vaan ahkera ja tehokas...

• Anonyymi00655

Varmaan ei vanhat vaatteet enää mahdu, niin sama ne on laittaa kiertoon..

• Anonyymi00656
        Anonyymi00655 kirjoitti:

Varmaan ei vanhat vaatteet enää mahdu, niin sama ne on laittaa kiertoon..

Tai ovat niin vanhanaikaisia että niitä ei viitsi enään pitää.

• Anonyymi00657
        Anonyymi00656 kirjoitti:

Jasmin on pukeutunut jo nuorena vanhanaikaisesti.

• Anonyymi00660
        Anonyymi00656 kirjoitti:

Jos on jotain 2000-luvun alkua, voi joukossa olla melkoisia aarteita. Tuo aikakausi trendaa nyt nuorten joukossa, joten oikealla myyntialustalla noilla voisi oikeasti tienatakin.

• Anonyymi00665
        Anonyymi00657 kirjoitti:

Jasmin on pukeutunut jo nuorena vanhanaikaisesti.

Hänellä on perinteiset arvot.

• Anonyymi00658

Jasminin kaipaisi nykyään stylistiä avukseen pukeutumisen suhteen. Samoin hiusten ja kasvojen hoidon suhteen. Jotkut kotiäidit tuppaavat unohtamaan oman itsensä hoidon, kun ovat päivät pitkät kotona.

• Anonyymi00659

Älähän nyt.
        Kyllä on Jasmin ihan nätisti pukeutunut, ei kaikesta häntä tarvitse arvostella.
        Samoin tukka on ihan nätti.

• Anonyymi00661
        Anonyymi00659 kirjoitti:

Älähän nyt.

Hiukset on menneet todella ohueksi. Ja vaatteet rötköttää päällä, eli selkeästi kaipaisi hieman istuvampia vaatteita. Rintaliiveistä kannattaisi aloittaa…

• Anonyymi00662
        Anonyymi00659 kirjoitti:

Älähän nyt.

😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00663

Jasmin on aina ollut homssuinen ja vanhanaikaisen näköinen. Ei ole ollut kotiäiti kuin vuoden, ei se siinä ajassa ole mihinkään muuttunut.

• Anonyymi00664
        Anonyymi00663 kirjoitti:

Jasmin on aina ollut homssuinen ja vanhanaikaisen näköinen. Ei ole ollut kotiäiti kuin vuoden, ei se siinä ajassa ole mihinkään muuttunut.

Olet kyllä kova arvostelemaan, olisi kiva nähdä minkä näköinen olet, miten pukeudut.🤔

• Anonyymi00666
        Anonyymi00663 kirjoitti:

On kait se nyt ainakin puolitoista vuotta ollut kotona kun lapsikin jo vuoden ja 5 kuukautta ikäinen.

• Anonyymi00668
        Anonyymi00666 kirjoitti:

On kait se nyt ainakin puolitoista vuotta ollut kotona kun lapsikin jo vuoden ja 5 kuukautta ikäinen.

Katso kitso itseäsi peilistä !

• Anonyymi00669
        Anonyymi00664 kirjoitti:

Olet kyllä kova arvostelemaan, olisi kiva nähdä minkä näköinen olet, miten pukeudut.🤔

Esimerkiksi en osaa itse laulaa mutta kyllä silti tahdon että kuuntelemani laulajat osaavat. Team Vähäkankaan mielestä olisi sitten kuunneltava vain soivaa sahaa.
        Siitä ei silti pääse että Jasmin on aina ollut todella tyylitön pukeutuja ja laittautua. Johtuu osin mahdottomasta hevosen puolikas vartalon rakenteesta mutta etenkin huonosta mausta. Jopa levynsä, mistä niin pollea että kakatalleenkin soittaa, kannessa kuin mikäkin kaksi kertaa vanhempi ilotalon emäntä.

• Anonyymi00671
        Anonyymi00669 kirjoitti:

Esimerkiksi en osaa itse laulaa mutta kyllä silti tahdon että kuuntelemani laulajat osaavat. Team Vähäkankaan mielestä olisi sitten kuunneltava vain soivaa sahaa.
        Siitä ei silti pääse että Jasmin on aina ollut todella tyylitön pukeutuja ja laittautua. Johtuu osin mahdottomasta hevosen puolikas vartalon rakenteesta mutta etenkin huonosta mausta. Jopa levynsä, mistä niin pollea että kakatalleenkin soittaa, kannessa kuin mikäkin kaksi kertaa vanhempi ilotalon emäntä.

Muuhun en ota kantaa kun en tiedä Jasminin tyyliä tai tyylittömyytttä. Mutta! Viimeinen lauseesi koskien Jasminin levynkannen kuvaa paljastaa, ettet tiedä yhtään miten levypomot määräilivät artisteja! Siis et yhtään! Etenkin naisten imago oli levypomojen sanelemaa. Tästä ovat kertoneet kyllä naisartistit itse ja hyvä on, että ovat tuoneet väärinkohtelunsa esille.

• Anonyymi00672
        Anonyymi00671 kirjoitti:

Muuhun en ota kantaa kun en tiedä Jasminin tyyliä tai tyylittömyytttä. Mutta! Viimeinen lauseesi koskien Jasminin levynkannen kuvaa paljastaa, ettet tiedä yhtään miten levypomot määräilivät artisteja! Siis et yhtään! Etenkin naisten imago oli levypomojen sanelemaa. Tästä ovat kertoneet kyllä naisartistit itse ja hyvä on, että ovat tuoneet väärinkohtelunsa esille.

Kyllä jaksetaan ottaa kantaa sadoilla kommenteilla ja aivan tavallisesta perheen äidistä ja pikku lapsesta.

• Anonyymi00673
        Anonyymi00672 kirjoitti:

Kyllä jaksetaan ottaa kantaa sadoilla kommenteilla ja aivan tavallisesta perheen äidistä ja pikku lapsesta.

Sinä otat kantaa sitten muiden kommentoijien mielipiteisiin.

• Anonyymi00674
        Anonyymi00672 kirjoitti:

Sun kannattaa googlettaa Jasmin Mäntylä, niin huomaat että ei ihan tavallisen perheenäidin elämää ole tuollainen. Hyi olkoon.

• Anonyymi00675
        Anonyymi00668 kirjoitti:

Katso kitso itseäsi peilistä !

Moni katsoo peiliin, mutta ei kuvaa kasvojaan päivästä toiseen.

• Anonyymi00676
        Anonyymi00674 kirjoitti:

Sun kannattaa googlettaa Jasmin Mäntylä, niin huomaat että ei ihan tavallisen perheenäidin elämää ole tuollainen. Hyi olkoon.

Ei Jasmin Mäntylänä ollessaan mitään perheenäidin elämää ole viettänyt! Eihän sillä ollut perhettäkään eli lasta.

• Anonyymi00677
        Anonyymi00676 kirjoitti:

Ei Jasmin Mäntylänä ollessaan mitään perheenäidin elämää ole viettänyt! Eihän sillä ollut perhettäkään eli lasta.

Olivat Markon kanssa naimisissa ja putkaan asti riehui itsensä? Ei ole normi touhua, ei…

• Anonyymi00678
        Anonyymi00676 kirjoitti:

Ei ole tavallisen perheenäidin tekosia laittaa lapsestaan kuvat ja sairauskertomukset Seiskaan.

• Anonyymi00679
        Anonyymi00677 kirjoitti:

Olivat Markon kanssa naimisissa ja putkaan asti riehui itsensä? Ei ole normi touhua, ei…

Ei ollut Mäntylä enää kun menivät naimisiin vaan vaihtoi nimensä! Mäntylänä Jasminilla ei ole ollut perhettä.

• Anonyymi00681
        Anonyymi00679 kirjoitti:

Ei ollut Mäntylä enää kun menivät naimisiin vaan vaihtoi nimensä! Mäntylänä Jasminilla ei ole ollut perhettä.

Ihan sama henkikö on kyseessä, sukunimellä mitään väliä. Kaikki sekoilut löytyvät molemmilla sukunimillä rouvastaan netistä.

• Anonyymi00682
        Anonyymi00675 kirjoitti:

Moni katsoo peiliin, mutta ei kuvaa kasvojaan päivästä toiseen.

Jasmin on vaihteeksi käynyt kuvaamassa itseään kuntosalin peilistä tänään.

• Anonyymi00683
        Anonyymi00671 kirjoitti:

Pälä pälä. Nyt sinun Jasminisi on jo joku julman miehisen levybisneksen uhri. Muija joka on aina muistanut teroittaa miten kulkee omaa polkuaan ja vıtut viheltää muiden mielipiteistä. Ei ole sen onnettoman levyn kopiota käsillä että näkisi kuka kuvasi mutta eiköhän Jasmin saanut ihan itse hankkia kuvaajan. Halpa graafinen suunnittelu viittaa vahvasti siihen. Eli stailasi myös itsensä.

• Anonyymi00684
        Anonyymi00683 kirjoitti:

Pälä pälä. Nyt sinun Jasminisi on jo joku julman miehisen levybisneksen uhri. Muija joka on aina muistanut teroittaa miten kulkee omaa polkuaan ja vıtut viheltää muiden mielipiteistä. Ei ole sen onnettoman levyn kopiota käsillä että näkisi kuka kuvasi mutta eiköhän Jasmin saanut ihan itse hankkia kuvaajan. Halpa graafinen suunnittelu viittaa vahvasti siihen. Eli stailasi myös itsensä.

Kateus on kavala sairaus ja se vie ihmisen sisimän tuhoon.

• Anonyymi00685
        Anonyymi00684 kirjoitti:

Kateus on kavala sairaus ja se vie ihmisen sisimän tuhoon.

Ainoat kateelliset täällä on Jasmin ja Marko.

• Anonyymi00686
      UUSI

Jasmin on tänäänkin käynyt kirjastossa Ossianin kanssa. Pitkän reissun on tehneet kun on pojalle välipalajugurtti/rahkapurkki syötetty rattaissa istuen.

• Anonyymi00687
      UUSI

Ei h*lvetti Jasmin on taaas laittanut pojastaan alastonkuvan someen. Poika istuu matalassa ammeessa ja joku lelu ainoastaan peittämässä intiimipaikkoja.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      516
      1038
    2. 59
      677
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      593
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      52
      584
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      568
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      239
      551
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      83
      540
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      97
      469
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      460
    Aihe