eli tuli ein7 asennettua uusisks.
tein järj valvojan tilin ja käyttäjän jona olen sisällä
sattuu oleen tekstitiedosto jota ei järjvavlojana (hiirun oikealla) saa auki
annoin kaikki oikeudet käyttäjälle kuten järjvalvojanakin on
silti hitossa en saa tiedostoon tallennettua muutoksia vaan yrittää tallentaa uuteen sijaintiin
on se nyt hitto ennen ei joka tiedostosta ja playerin käynnistykssestä kysy järje valvojann hvyäksymistä.
txt tiedoston oikeudet käyttäjä vs järj valvoja
7
146
Vastaukset
- nytkorkkikiinni
Jos on ottanut liikaa niin ei kannata miettiä näitä asioita. Selvänä homma saattaa aueta paremmin.
- hmhmhm
Varmaan se tiedosto on program files, tai windows kansiossa.
Kopioi se tiedosto vaikka työpöydälle. Tee siellä muutokset ja kopioi se sitten takaisin sinne missä oli.
Tai saattaa se myös toimia niin, että avaat sen tekstinmuokkausohjelman järjestelmänvalvojana ja sitten avaat tiedoston, mitä haluat muokata. Tuo auttaa yleensä kuvaamaasi vaivaan: http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/turn-user-account-control-on-off#1TC=windows-7
- hmhmhm
Niin, mutta kannattaa muistaa, että tuo systeemi on ihan hyvästä syystä.
Se estää tietyissä tapauksissa haitallisen koodin suorittamista. - hmhmhm
hmhmhm kirjoitti:
Niin, mutta kannattaa muistaa, että tuo systeemi on ihan hyvästä syystä.
Se estää tietyissä tapauksissa haitallisen koodin suorittamista.Ja mahdollisesti tietoturvan kannalta tärkeiden tiedostojen muokkaamista.
- wfij0wg
siirsin tiedoston ceeltä suoraan työpöydälle ei onnistu siinäkään muutoksentekemisen tallennus. sen sijaan jos perustan uuden tiedostontyöpöydälle siihen voi tallenttaa. mikähän perjkele tuohon toiseen tiedostoon oniskenyt?
- 3Timo
Klikkaa sitä tiedostoa järjestelmänvalvojatilistä oikealla -> ominaisuudet -> Suojaus -> Lisäasetukset -> Omistaja -> Muokkaa - Muut käyttäjät ja Ryhmät ja siihen kirjotat sitten sen tilinimen joka sillä järjestelmönvalvojalla on (muista "Tarkista nimet" klikkaus ettet sählännyt ja sellainen tili todellakin on olemassa!) -> OK > OK (jne...) kunnes systeemi alkaa herjaamaan että "otetaan omistukseen (tjtn) -> OK. Niin jo on kumma jos ei ala onnistumaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540