YouTube nimimerkki

gerbiilifani

Nyt tarvitsee aloitteleva YouTubaaja apua! Siis haluaisin YouTuben nimimerkin yksinimiseksi. Esim. Yleensähän pitäisi laittaa etunimi ja sukunimi. Mutta! Jos en haluakkaan sukunimeäni? Vaan esim kuten mmiisas, niin eihän siinä ole kahta osaa, kuten miisa mmiisas. Auttakaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

8

3229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä sinne ei enää sitte saa yksiosaisia. Mutustele vaikka, miltä kuullostais miisa s tai m miisa tai mii sa - ja kokeile sitten laittaa se

• Jaa... No enpä oikein tiedä. Mutta kun YouTubessahahn on esim. Soikkuu, mmiisas, Lakko yms.. Niin miten he sitten ovat saaneet nimensä yksiosaiseksi??

• Luulenpa, että siinä tapahtui jotain muutoksia jossain vaiheessa. Mullakin on vanhempi yksiosainen, mutta pari vuotta sitten en enää saanutkaan sinne ladattua MovieMakerilla muokattua pätkää vaan takkuili ihan ihan hirveästi, ja jouduin perustamaan uuden ja se on kaksosainen.

• Kun olet liittynyt palveluun etu- ja sukunimelläsi, voit muuttaa kanavan osoitetta ja nimeä, kunhan olet ensin vahvistanut kanavasi syöttämällä puhelinnumerosi. Tällöin voit valita haluamasi yksiosaisen nimen.

• ihmettelijä1

Kommentit ilmeisesti poistuvat jos vaihtaa YouTube–nimimerkkiä? Itse vaihdoin tuossa myöhään eilen illalla nimimerkkiä, eikä sitä ennen kirjoittamiani YouTube–kommentteja löydy, jos menee tarkastelemaan ei kirjautuneena. Sisäänkirjautuneena kyllä löydän mutta ainakaan yhdestä videosta en näe kommentiani, jos tarkastelen videon kommentteja uloskirjautuneena. Vaikka kuinka pläräisin kommentteja alaspäin. Tiedä häntä mistä sitten kiikastaa...

• ihmettelijä1

Jaa, ei kun nyt löysinkin kommentini! Oli vain lajittelu jotenkin hassusti. Näemmä eivät kommentit poistukaan vaikka nimimerkkiään muuttaisikin. Ei siis ongelmaa enää asian suhteen ainakaan minulla! :)

• Coffee

Miten se nimimerkki sitten vaihdetaan? Ei viitsisi kommentoida videoita omalla nimellä!

• aikaapaha

Nimimerkiks vääpeeliikörrrmy
      Hyvä kyllä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe