Nyt en oikeesti jaksa

TarviinapuaNopeest

Mä oon viime aikoina kusettanu ihmisille että mulla menee hyvin ja niin edelleen, mutta todellisuudes mä kuolen sisältä. Mä en enää tiedä mitä järkee elämässä enää on. Mä koitan olla yhdelle tyypille tosi mukava ja sillee mutta jostai syystä se hengaa mielummin näitten tyyppejen kaa jotka tekee mitä vaan saadakseen mun itsetunnon paskaks. Mä oon aatellu kertoa näistä ihmisistä vähän faktoja, mutta sitten oisin itse manipuloiva ja se ois väärin. Mä en tiedä miten saisin sen ihmisen mun puolelle. Mä en halua kenenkään kärsivän. Haluan vaa että semmoset manipuloivat ihmiset sais kuulla kunniansa.

Se tyyppi välillä puhuu mulle tosi tylysti vaikka en oo tehny sille mitään. Miks kaikki olettaa että oon täysin kusipää ihmisenä vaikken omasta mielestä ole?

Kertokaa pliis mitä pitäis tehdä, koska en haluu että asiat tulee päättymään huonosti (Jos tajusitte mitä meinasin)

7

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SallaKo

      Ehkä olet vain liian kiltti ja siksi sinua hyväksikäytetään, kuulostaa vähän siltä. Sellaiset ihmiset saa jättää omaan arvottomuuteensa, harmi vaan et nykyään tuntuu ettei luokasta/koulusta välttämättä ketään kivoja löydykään. Pystyisitkö jostain löytämään itsesi tyylisiä ihmisiä? Seurakunnan nuorten toiminnassa ainakin saattaisi olla vähän toisenlainen meininki, kirkon kuvioissa tuskin kiusataan tai dissataan ketään, sellaset ihmiset ei viihdy siellä. Itse tiedän yhden ennen tosi kiusatun nuoren, joka on löytänyt paikkansa seurakunnasta ja tekee nyt monenlaista vapaaehtoistyötä.

    • SallaKo

      ...myös nuorisotyötä, ja saa kaikenlaisia kivoja etuja kaupan päälle. :) Muutenkin kannattaa Jumalaan tutustua, hän on vastaus kaikkeen hätään ja huoleen ja hänen seurassaan ymmärrät, miksi olet saanut kestää sen mitä olet joutunut kestämään. Tästä osoitteesta löytyy hyvää opetusta Jumalasta aloittelijoille ("opetuslapseuskoulu"): http://www.onewaymission.fi/index.php/kotimaa/opetuslapseuskoulu/netti-opetuslapseuskoulu

    • 747474

      Ei niitä kiusaajia / paskanpuhujia kannata mielistellä.. Olet vihainen niille ja näytät sen. Ps. Mistä olet kotoisin?

    • Ei kannata olla mukava ihmiselle, joka kohtelee tai antaa muiden kavereidensa kohdella sinua huonosti. Kannattaa yrittää rohkeasti tutustua muihinkin koulusi ja paikkakuntasi nuoriin. Varmasti joku hyväksyy sinut ja haluaa olla ystäväsi, eikä anna tuttaviensa kohdella sinua kaltoin. Olisiko mahdollista, että löytäisit ikäisiäsi kavereita harrastusten parista, tai vaikka paikkakuntasi nuorisotilojen tapahtumissa vierailemalla? Saat varmasti uusia tuttavuuksia olemalla mukava sellaisille, jotka sen ansaitsevat :) -NettiSaappaasta Kiuruvedeltä Marja & Mirka

    • Aitaa-rajalle

      Miusta kannattaa vältellä sekä manipuloijia että helposti manipuloitavia. Nämä kun pakkaavat vetää toisiaan puoleensa. Ei se ole tervettä ystävyyttä, jota sinä haet.

    • tyttö12v

      Kik?

      • Haistatajahaeuusia

        Joo tutun kuulosta. Olet kiltti. Nykymeininki on pahaa. Jos et sano kaverillesi suoraa, niin älä ainakaan mielistele häntä tai niit muita!!! Olet varmasti itse reilu ja se on vahvuus jota he kadehtivat. Vaikkeivät sitä näytä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe