Mä oon viime aikoina kusettanu ihmisille että mulla menee hyvin ja niin edelleen, mutta todellisuudes mä kuolen sisältä. Mä en enää tiedä mitä järkee elämässä enää on. Mä koitan olla yhdelle tyypille tosi mukava ja sillee mutta jostai syystä se hengaa mielummin näitten tyyppejen kaa jotka tekee mitä vaan saadakseen mun itsetunnon paskaks. Mä oon aatellu kertoa näistä ihmisistä vähän faktoja, mutta sitten oisin itse manipuloiva ja se ois väärin. Mä en tiedä miten saisin sen ihmisen mun puolelle. Mä en halua kenenkään kärsivän. Haluan vaa että semmoset manipuloivat ihmiset sais kuulla kunniansa.
Se tyyppi välillä puhuu mulle tosi tylysti vaikka en oo tehny sille mitään. Miks kaikki olettaa että oon täysin kusipää ihmisenä vaikken omasta mielestä ole?
Kertokaa pliis mitä pitäis tehdä, koska en haluu että asiat tulee päättymään huonosti (Jos tajusitte mitä meinasin)
Nyt en oikeesti jaksa
7
104
Vastaukset
- SallaKo
Ehkä olet vain liian kiltti ja siksi sinua hyväksikäytetään, kuulostaa vähän siltä. Sellaiset ihmiset saa jättää omaan arvottomuuteensa, harmi vaan et nykyään tuntuu ettei luokasta/koulusta välttämättä ketään kivoja löydykään. Pystyisitkö jostain löytämään itsesi tyylisiä ihmisiä? Seurakunnan nuorten toiminnassa ainakin saattaisi olla vähän toisenlainen meininki, kirkon kuvioissa tuskin kiusataan tai dissataan ketään, sellaset ihmiset ei viihdy siellä. Itse tiedän yhden ennen tosi kiusatun nuoren, joka on löytänyt paikkansa seurakunnasta ja tekee nyt monenlaista vapaaehtoistyötä.
- SallaKo
...myös nuorisotyötä, ja saa kaikenlaisia kivoja etuja kaupan päälle. :) Muutenkin kannattaa Jumalaan tutustua, hän on vastaus kaikkeen hätään ja huoleen ja hänen seurassaan ymmärrät, miksi olet saanut kestää sen mitä olet joutunut kestämään. Tästä osoitteesta löytyy hyvää opetusta Jumalasta aloittelijoille ("opetuslapseuskoulu"): http://www.onewaymission.fi/index.php/kotimaa/opetuslapseuskoulu/netti-opetuslapseuskoulu
- 747474
Ei niitä kiusaajia / paskanpuhujia kannata mielistellä.. Olet vihainen niille ja näytät sen. Ps. Mistä olet kotoisin?
Ei kannata olla mukava ihmiselle, joka kohtelee tai antaa muiden kavereidensa kohdella sinua huonosti. Kannattaa yrittää rohkeasti tutustua muihinkin koulusi ja paikkakuntasi nuoriin. Varmasti joku hyväksyy sinut ja haluaa olla ystäväsi, eikä anna tuttaviensa kohdella sinua kaltoin. Olisiko mahdollista, että löytäisit ikäisiäsi kavereita harrastusten parista, tai vaikka paikkakuntasi nuorisotilojen tapahtumissa vierailemalla? Saat varmasti uusia tuttavuuksia olemalla mukava sellaisille, jotka sen ansaitsevat :) -NettiSaappaasta Kiuruvedeltä Marja & Mirka
- Aitaa-rajalle
Miusta kannattaa vältellä sekä manipuloijia että helposti manipuloitavia. Nämä kun pakkaavat vetää toisiaan puoleensa. Ei se ole tervettä ystävyyttä, jota sinä haet.
- tyttö12v
Kik?
- Haistatajahaeuusia
Joo tutun kuulosta. Olet kiltti. Nykymeininki on pahaa. Jos et sano kaverillesi suoraa, niin älä ainakaan mielistele häntä tai niit muita!!! Olet varmasti itse reilu ja se on vahvuus jota he kadehtivat. Vaikkeivät sitä näytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664