Nyt en oikeesti jaksa

TarviinapuaNopeest

Mä oon viime aikoina kusettanu ihmisille että mulla menee hyvin ja niin edelleen, mutta todellisuudes mä kuolen sisältä. Mä en enää tiedä mitä järkee elämässä enää on. Mä koitan olla yhdelle tyypille tosi mukava ja sillee mutta jostai syystä se hengaa mielummin näitten tyyppejen kaa jotka tekee mitä vaan saadakseen mun itsetunnon paskaks. Mä oon aatellu kertoa näistä ihmisistä vähän faktoja, mutta sitten oisin itse manipuloiva ja se ois väärin. Mä en tiedä miten saisin sen ihmisen mun puolelle. Mä en halua kenenkään kärsivän. Haluan vaa että semmoset manipuloivat ihmiset sais kuulla kunniansa.

Se tyyppi välillä puhuu mulle tosi tylysti vaikka en oo tehny sille mitään. Miks kaikki olettaa että oon täysin kusipää ihmisenä vaikken omasta mielestä ole?

Kertokaa pliis mitä pitäis tehdä, koska en haluu että asiat tulee päättymään huonosti (Jos tajusitte mitä meinasin)

7

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SallaKo

      Ehkä olet vain liian kiltti ja siksi sinua hyväksikäytetään, kuulostaa vähän siltä. Sellaiset ihmiset saa jättää omaan arvottomuuteensa, harmi vaan et nykyään tuntuu ettei luokasta/koulusta välttämättä ketään kivoja löydykään. Pystyisitkö jostain löytämään itsesi tyylisiä ihmisiä? Seurakunnan nuorten toiminnassa ainakin saattaisi olla vähän toisenlainen meininki, kirkon kuvioissa tuskin kiusataan tai dissataan ketään, sellaset ihmiset ei viihdy siellä. Itse tiedän yhden ennen tosi kiusatun nuoren, joka on löytänyt paikkansa seurakunnasta ja tekee nyt monenlaista vapaaehtoistyötä.

    • SallaKo

      ...myös nuorisotyötä, ja saa kaikenlaisia kivoja etuja kaupan päälle. :) Muutenkin kannattaa Jumalaan tutustua, hän on vastaus kaikkeen hätään ja huoleen ja hänen seurassaan ymmärrät, miksi olet saanut kestää sen mitä olet joutunut kestämään. Tästä osoitteesta löytyy hyvää opetusta Jumalasta aloittelijoille ("opetuslapseuskoulu"): http://www.onewaymission.fi/index.php/kotimaa/opetuslapseuskoulu/netti-opetuslapseuskoulu

    • 747474

      Ei niitä kiusaajia / paskanpuhujia kannata mielistellä.. Olet vihainen niille ja näytät sen. Ps. Mistä olet kotoisin?

    • Ei kannata olla mukava ihmiselle, joka kohtelee tai antaa muiden kavereidensa kohdella sinua huonosti. Kannattaa yrittää rohkeasti tutustua muihinkin koulusi ja paikkakuntasi nuoriin. Varmasti joku hyväksyy sinut ja haluaa olla ystäväsi, eikä anna tuttaviensa kohdella sinua kaltoin. Olisiko mahdollista, että löytäisit ikäisiäsi kavereita harrastusten parista, tai vaikka paikkakuntasi nuorisotilojen tapahtumissa vierailemalla? Saat varmasti uusia tuttavuuksia olemalla mukava sellaisille, jotka sen ansaitsevat :) -NettiSaappaasta Kiuruvedeltä Marja & Mirka

    • Aitaa-rajalle

      Miusta kannattaa vältellä sekä manipuloijia että helposti manipuloitavia. Nämä kun pakkaavat vetää toisiaan puoleensa. Ei se ole tervettä ystävyyttä, jota sinä haet.

    • tyttö12v

      Kik?

      • Haistatajahaeuusia

        Joo tutun kuulosta. Olet kiltti. Nykymeininki on pahaa. Jos et sano kaverillesi suoraa, niin älä ainakaan mielistele häntä tai niit muita!!! Olet varmasti itse reilu ja se on vahvuus jota he kadehtivat. Vaikkeivät sitä näytä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe