Omituisia höpöttäjiä palsta pullollaan

rapistuvaikäluokka

Missä ovat kaikki normaalia elämää viettävät kuusikymppiset, jotka vain välillä piipahtavat täällä, eivätkä vietä kaikkea aikaansa palstan vankeina?
Jotenkin ristiriitaista ja ihmeellistä juttua:
Töitä painetaan niska limassa 24 tuntia vuorokaudessa, jouten ei millään osattaisi olla, mutta kuitenkin aika menee palstalla notkuessa.
Onko nyt kyseessä etätyöt vai pelkät unikuvat ja vieraantuminen todellisuudesta?

37

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimi.mer.ki

      Näyt olevan hyvin perillä palstan tapahtumista. ? ;)

    • kyllästynyterkki

      Kuinka on itsesi laita kun tänne tuut kitisemään kuka on palstalla ja kuinka kauan.
      Sulle voisin sanoa että eti itselles parempi kirjoitusalusta jos täällä olo ei maita.

    • getalife

      Noin käy palstakyttääjälle, joka yrittää hallita toisten ajankäyttöä ja kirjoituksia. Ahdistuu ja tekee aloituksen aiheesta. Hankkisit elämän, joka ei liity palstaan ja sen kirjoittajiin. Palsta on kirjoituksia varten.

    • Olisikohan tuo naapurin 64v. emäntä sellainen normaali, hän kun ei osaa ollenkaan nettiä käyttää. Ei todellakaan ole palstojen vanki eikä käy täällä muiden tekemisiä ja olemisia ihmettelemässä.
      Enempi seuraa muiden ihmisten puuhia ihan livessä ja puhelimitse asioista selvää ottaen.

      • eppu2

        Niinpä, kuka minkäkinlaista normaalina pitää. Jos on erilainen ja toimii toisella tavalla, kun itse, ei se sitä tarkoita, että olisi jotenkin epänormaali.
        Jos tuo aloittaja lennätettäisiin Afrikkaan, olisiko hän paikallisten asukkaiden mielestä normaali.
        Tällä pallolla on monta todellisuutta, jotka kaikki ovat ihan normaaleita ajalleen ja paikalleen ja henkilöilleen.


    • suuri-ihailu

      Hyvä aloitus,juuri sopiva palstalle

      • 1eero

        Turha tulla tänne jos et osaa höpöttää.
        Höpötä nyt vähän malliksi jos vaikka hyväksyttäis.


      • palstavahtiko29
        1eero kirjoitti:

        Turha tulla tänne jos et osaa höpöttää.
        Höpötä nyt vähän malliksi jos vaikka hyväksyttäis.

        Sinäkö se täällä olet vahtina, kuka saa tulla ja kuka mennä? No homma kyllä sopii sulle kun näyt päivystävän aamusta myöhään iltaan saakka. Ei varmaan jää mitään huomaamatta.


      • hauskista

        Höpötys on kivaa. Höpöttäkää kaikki kivat ihmiset.


      • hauskista
        palstavahtiko29 kirjoitti:

        Sinäkö se täällä olet vahtina, kuka saa tulla ja kuka mennä? No homma kyllä sopii sulle kun näyt päivystävän aamusta myöhään iltaan saakka. Ei varmaan jää mitään huomaamatta.

        Olet tosi naurettava, etkö itse huomaa.:-)


      • katso.peiliin
        palstavahtiko29 kirjoitti:

        Sinäkö se täällä olet vahtina, kuka saa tulla ja kuka mennä? No homma kyllä sopii sulle kun näyt päivystävän aamusta myöhään iltaan saakka. Ei varmaan jää mitään huomaamatta.

        Kuten ei sinultakaan kun kaiken aikaa muita kyttäät. Eero on ystävällinen ja mukava, älä panettele .


      • 1eero
        palstavahtiko29 kirjoitti:

        Sinäkö se täällä olet vahtina, kuka saa tulla ja kuka mennä? No homma kyllä sopii sulle kun näyt päivystävän aamusta myöhään iltaan saakka. Ei varmaan jää mitään huomaamatta.

        Hyvin osaat häpöttää :)) taidat vahtia 24 h vuorokaudessa kun mikään ei jää huomaatta


      • vellihousu
        hauskista kirjoitti:

        Olet tosi naurettava, etkö itse huomaa.:-)

        Mikset vastannut normaalilla nimimerkilläsi? Ressukka hyppäsit pusikkoon!


      • anselmihillevi
        katso.peiliin kirjoitti:

        Kuten ei sinultakaan kun kaiken aikaa muita kyttäät. Eero on ystävällinen ja mukava, älä panettele .

        Pitääpä ihan kysästä että mistä sinä tiedät jonkun kyttäävän täällä kaiken aikaa. Kerro ihmeessä!!


      • siilimuori
        palstavahtiko29 kirjoitti:

        Sinäkö se täällä olet vahtina, kuka saa tulla ja kuka mennä? No homma kyllä sopii sulle kun näyt päivystävän aamusta myöhään iltaan saakka. Ei varmaan jää mitään huomaamatta.

        Ei vaan aloittaja .Ettet vain olisi sinä itse?


      • 1eero

      • siilimuori

      • atrian-saunalenkki
        vellihousu kirjoitti:

        Mikset vastannut normaalilla nimimerkilläsi? Ressukka hyppäsit pusikkoon!

        Säkin ruikit sieltä pusikosta, okn eturauhasvaivoja.Kato ettei jää tippumaan


    • Jaa mää vai?
      Olipas nasevasti sanottu ,ihan pyrskährin nauruun täs töitten lomassa.

      • hauskista

        Palstavahti ei huomaa mitä hän höpöttää, puhuu itsensä pussiin.


    • Hippihyppyhamppari

      Ensinnäkin pitäisi tietää, mikä on sitä normaalia elämää, mikä epänormaalia?
      Enää kun ei ole kuten oli ennen. Perheessä herättiin viimeistään 6.00. Töissä piti olla 7.00 tai 8.00. Vapaalle kello 16.00. Kauppaan. Kaupat muuten menivät kiinni 17.00 tai 18.00. Kotiin. Perheelle sapuskaa. Lasten läksyt. Harrastuksia ei ollut tai lapsi sai harrastaa omin päin. Urheilua. Lorvimista. Ilkeilyä. Ohi ajavien autojen kivittämistä (ei nyt sentään)- kuka nyt keksi ja mitäkin.
      Iltaisin musta-valko-telkkarin katsomista ennen kuin väri astui arkeen.
      Lankapuhelin. Se soi ja sillä soitettiin harvakseltaan.
      Viikko tätä. Perjantaina pennut ja matot pihalle. Lauantaina kauppapäivä 9 - 14.00 ja illalla saunaan. Vakioveikkaus ja Lottokupongit piirongin päällä. Seksielämä oli kuin reikäkortilla.
      Sunnuntai oli lomapäivä. Ja hampaat irvessä odottaa maanantaiaamuna alkavaa työviikkoa.

      Mitä tulee nykyaikaan. Sitä on. Liikaakin. Ja se liika on täytettävä työllä, harrastuksilla, älylaitteilla, Somella, mökkeilyllä ja roikkumalla Ikäryhmät tai muulla palstalla. Ajan tuhlaamiseksi. Muutenhan sitä saattaisi erehtyä tekemään jotakin järkevää.

      • Bodaaja

        Tuo oli asiaa, oikein osuvaa. Mitä hyötyä elämä on kullekkin,sen saa itse ratkaista.
        Yhdelle kelpaa viina, toiselle ei millään. Vaimoillakin tupaa olemaan liian usein päänsärkyä iltaisin, ja asperiinit on lopussa ? Pornoa sohvalla katsellessa kuluu
        aikaa puolet kansasta. Työt ei oikein pelaa, eikä niitä oikein olekkaan. Laiskuus
        vaivaa, muualla kuin pupissa, siellä hauikset turpoavat kaljatuoppia nostellessa.
        Kilpahiihto ei kiinnosta, kun tulee niitä 15 sijan tuloksia. Muuten menee hyvin ?


    • ota.tai.jätä

      Olen normaalielämää elävä höpöttävä, vielä työelämässä oleva. Kyllä minä joka päivä käyn palstalla kurkkimassa olisko jotain kivaa johon voisi pistää omia höpinöitään. Joskus on jotain tiukkaa asiaakin, ehkä otan kantaa jos on aikaa.

    • ViisasVäinö

      Mitä siinä kitiset, mene muualle jos ei miellytä ?

    • sötköjohanna

      No he ovat varmaan siellä muualla piipahtamassa, hehhhheeeeee!

    • shiihiljaa

      " HÖPÖTTÄJÄ "
      Höpöttäjällä on yleensä positiivinen asenne, puhelias seuraa kaipaava.
      Hänellä on paljon asiaa, pystyy tekemään tikustakin asiaa, joillakin huono muisti tavatessaan hän kertoo sulle varmaan tuhannen kerran.
      Juoru ämmät ovat pahimpia sitten yksin puhujat yksinään eivät kavereita kaipaa. Humalaiset höpöttäjät niistä ei meinaa irti päästä käyvät jopa tekstiilehin jotta saisivat sanoa sanottavansa.
      Omalajinsa on nettiin kirjoittavat höpöttäjät, kerrottava jutun voisi kertoa muutamalla rivillä eikös mitä juttua tulee sivukaupalla täyttä soopaa, taidan lopettaa alkaa mennä höpöttelyksi.

      • On niille höpöttäjille annettava niille kuuluva arvo.
        Toi Voltter Kilpi oli kaikkien höpöttäjien äiti, oli meinaan tajunnanvirtaa Alastalon salissa.


    • siilimuori

      Usein netissähöpöttely ei korreloi livessähöpöttelyn määrään. Nettihöpöttelijä voi olla oikeasti hiljainen hissukka.

      • 1eero

        Ai niin jäi pois hakkerit jotka tunkeutuvat ominluvin toisten ketjuihin höpöttää.


      • kappasvaann
        1eero kirjoitti:

        Ai niin jäi pois hakkerit jotka tunkeutuvat ominluvin toisten ketjuihin höpöttää.

        Sinkö ihan omistat täällä ketjuja?


      • 1eero
        kappasvaann kirjoitti:

        Sinkö ihan omistat täällä ketjuja?

        En ole aloittaja


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Ai niin jäi pois hakkerit jotka tunkeutuvat ominluvin toisten ketjuihin höpöttää.

        Tunnustan tunkeutuvani. Aina on kyseessä toisen ketju koska itse en tee aloituksia täällä. Voiko sitä sanoa jonkin sortin invaasioksi vai mikä se oli?


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Tunnustan tunkeutuvani. Aina on kyseessä toisen ketju koska itse en tee aloituksia täällä. Voiko sitä sanoa jonkin sortin invaasioksi vai mikä se oli?

        Höpsä ei tässä mitään vakavaa, tottakai voi tunkeutua


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Höpsä ei tässä mitään vakavaa, tottakai voi tunkeutua

        No ehämminä sitä vakavasti ottanukkaa, loihin vaan lausumaan realiteetin.


    • pok.ela

      Höpö höpö höpö se on ihan löpö joka leikista suuttuu.
      Pokelat olivat muuten mukavan puliseva trio (?). Ei ole tullut kuunneltua pitkään pitkään aikaan.

      • 1eero

        Eipä ole kuulunu, eikös huomenna ole aprillipäivä luvallinen narutus päivä.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Eipä ole kuulunu, eikös huomenna ole aprillipäivä luvallinen narutus päivä.

        Pannaampa korvan taa tuo päivä....hmmmmm.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe