Varoitus Suomi 24:lle

ensiapua

Uudenmaan sairaanhoito-piiri on antanut ylläpidolle varoituksen.
Syynä on äkillinen naisten saapuminen ensiapuun kuulema erittäin kuumeisia , palavasilmäisiä , vapiseva kätisiä , täysin kontrollin ulkopuolella olevia.
Ainoa sana mistä teho -osaston henkilökunta sai selvää oli , sisäpiiri , sisäpiiri.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KukapaTietää

Ai niinkö?
      Jos tuollaista on, olen sitä mieltä että naiset ovat käyneet sillä mieshierojalla jonka kädet ovat olleet vikkelät kuin Singeri joka on auttanut myös riisuuntumisessa. Ja vasta ensiavussa naiset ovat tajunneet, että ei hemmetti, sen äijät kädet kävi paikoissa joissa ei pitäisi.

• piirimyyrä

Hyvä aloitus
      Sitä on piirimyyrätautia liikkeellä

• Korppis1

Pääsiäispyhien tekemisen puute sai uuden käänteen. Silmät killillään, kuumeisina, houraillen, kuola suusta valuen kuin vainukoirilla yksi toisensa jälkeen saa ahaa-elämyksen. SISÄPIIRI... tuo lumoava piiri, jonka jäseniksi niin moni halajaisi jos vain tietäisi miten sinne pääsee, mutta kun ei niin ei. Sanan hurmioimina kuumeinen ULKOPIIRI ryhtyi naputtelemaan tietokoneelle vapisevin sormin nivelet nytkyen pilkut vääriin kohtiin.

• innolla-odottaen

Oletkin paneutunut asiaan huolella.
        Tiedätkö, onko vernanto alonso sisäpiirissä, räikkönen ainakin yrittää sisäpiiriin, tuo red-bull mentula ei kyllä milloinkaan pääse sisäpiiriin.
        Mielenkiintoista olisi lukea edelleen sinun syvääluotsaavia näkemyksiäsi sisäpiiristä ja hikisestä ulkopiristä.

• Korppis1
        innolla-odottaen kirjoitti:

Oletkin paneutunut asiaan huolella.
        Tiedätkö, onko vernanto alonso sisäpiirissä, räikkönen ainakin yrittää sisäpiiriin, tuo red-bull mentula ei kyllä milloinkaan pääse sisäpiiriin.
        Mielenkiintoista olisi lukea edelleen sinun syvääluotsaavia näkemyksiäsi sisäpiiristä ja hikisestä ulkopiristä.

Mielestäni sisäpiirissä olemista voisi paremmin kuvata hikiseksi ja ulkopiirissä sisäpiiriin jonottavia kylmän kankeiksi ; )

• siilimuori
        Korppis1 kirjoitti:

Mielestäni sisäpiirissä olemista voisi paremmin kuvata hikiseksi ja ulkopiirissä sisäpiiriin jonottavia kylmän kankeiksi ; )

Eikös se ole paremminkin aina niin päin että kuumimmat jutut on itse juhlapaikan ulkopuolella :).

• karjalapiikkiö

Eihän ne piiriläiset asu Uudellamaalla....

• ihii

Eikös Tää vellominen jo riittäis. 60 plus, ei kyllä uskois.

• Taaksepäinpoistu

Päät ovat lahonneet. He ovat vajautuneet takautuneet sinne, mihin vanhuksien mieli palautuu, takaisin lapsuuteen ja jutut sen mukaan, murkkuina.

• ihiu
        Taaksepäinpoistu kirjoitti:

Päät ovat lahonneet. He ovat vajautuneet takautuneet sinne, mihin vanhuksien mieli palautuu, takaisin lapsuuteen ja jutut sen mukaan, murkkuina.

Niin taitaa. Äkkiä Se taantuma iskee. Eikä ite huomaa.

• Taitaa olla pulaaika ku kahrella piiriläisellä mennään.

• ent.siivoojaparka

Mukava kuulua johonkin piiriin, ettei ole ihan ulkopuolella kaikista piireistä. Minä kuulun näköjään Keski-Suomen vaalipiiriin vaikka niin savolainen olenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2491
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2110
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1952
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      14
      1790
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1558
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1092
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1079
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      940
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      915
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      888
    Aihe