Mieheni on hyvin kiintynyt perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikkaan, ja vaatii myös minua äänestämään perussuomalaisia. Valokuvakin pitää ottaa äänestyslapusta, että voin todistaa äänestäneeni hänen ehdokasta. Miten on äänestetäänkö teillä miehen pillin mukaan?
Äänestetäänkö teillä miehen pillin mukaan?
16
69
Vastaukset
- Perussuomalainen-aina
Meillä on päätetty yhteisymmärryksessä äänestää Perussuomalaista ehdokasta. Ajattelemme, että se on ainut puolue, mitä voimme äänestää. Äänestä sinäkin vaan samoin. Se on paras puolue, usko pois.
- Kaikki-äänestämään
Tässä on linkki alueemme Perussuomalaisten ehdokkaiden sivulle. Valitkaa sieltä mieleisenne. https://vaalit.perussuomalaiset.fi/piirit/kaakkois-suomi
Ennakkoäänestys alkaa jo ylihuomenna eli 8.4.ja kestää 14.4. saakka. Äänestäessä ei tarvitse olla mukana muuta kuin henkkarit. Eli kotiin tullutta ilmoitusta äänioikeudesta ei tarvita. Äänestyspaikkoja on paljon, esim. Prismassa ja Cittarissa ja kirjastoissa sekä kaupungintalolla. Äänestäminen käy todella kätevästi vaikka kauppareissun lomassa.
Muistakaa tarkistaa ehdokkaanne numero. Älkää uskoko täällä suositeltuja numeroita vaan tarkistakaa itse.
Kyllä Suomessa on vapaus äänestää ihan sitä ehdokasta ja puoluetta mitä itse haluaa ja minkä parhaimmaksi katsoo. Lisäksi Suomessa on vaalisalaisuus, joten kenellekään ei tarvitse kertoa ketä on äänestänyt eikä myöskään omasta äänestään ole kellekään tilivelvollinen.
Luolamiesten aika on ohi ja jopa 1800 -luku on sivuutettu. Vaimo-ihmiset eivät ole puolisonsa jatke vaan ajattelevat ihan itse omilla pikku aivoillaan. Kunnioitetaan siis sitä, että Suomessa naiset ovat saaneet äänioikeuden ensimmäisenä Euroopassa.- eipolitiikalle
Ei äänestetä miehen pillin mukaan, koska olen päättänyt ettei meillä äänestetä.
- kanavan.rannalla
Minä äänestän vihreää mutta ketä? Täällä ei ole niin valovoimaista ja pätevää ehdokasta kuten hesassa tai uudellamaalla enkä tunne täältä vielä juuri ketään.
Tyylilaji on tässä eli sellainen ehdokas jolle käy mahdollisen eduskuntatyön lisäksi vaikka maahanmuuttajille tarkoitettu paskaduuni. Onko ehdotuksia?
http://kuvapilvi.fi/k/yJTR.png - me_metsästäjät
Ei todellakaan ole mitään pakkoa äänestää miehen pillin mukaan, mutta äänestetään kyl molemmat samaa paikallista perussuomalaista.
Ei ole edes muista puolueista tullut järkeviä kannanottoja aseharrastajien asiaan. Hyssytellään vaan koko asiaa ja kiristetään aselakeja, vaikka ollaan pian pulassa kun metsästystä harrastavat vanhenee eikä nuoria meinaa saada enää mukaan. Viherpiipertäjät ei ymmärrä miten tärkeää on pitää mm. hirvieläinkannat sopivalla tasolla.- adlon
Nuoria ei saada mukaan siksi,että hirviporukat on täysin sisäsiittoista joukkoa,uusia naamoja ei saatana lasketa mukaan.Vitun idiootti!Kuolkaa sukupuuttoonne!
- eijanen
Kovasti tuo ukko painostaa äänestään persuja, mutta ei sentään kuvaa vaadi vaalilipusta.
- mia34
Minulla on sentään kaksi vaihtoehtoa, joko äänestän perussuomalaisia tai olen äänestämättä kokonaan. Politiikka on kuulemma miehinen laji :)
- muutos2011
meillä vaimo pakottaa äänestämään perussuomalaisia...kiristää sauna oluella!
- käyflaksitänään
Äänestin persua ja siitä vaimo palkitsee...
- Psiloveu
Äänestän ps koska...
PS
PAKKORUOTSI: EI (= kielivalintojen vapaus) ainoana puolueena
Rajamäki PS kaatoivat esityksen paperittomien terveydenhoidosta
Maahanmuuton karsiminen, kaikki muut isot puolueet puhuvat avoimesti sen lisäämisestä
Vakavasta rikoksesta tai toistuvista rikoksista tuomitut maahanmuuttajat on karkotettava Suomesta
Suomen tulee suosia työperäistä maahanmuuttoa humanitaarisen sijaan
kehitysavun karsiminen
Ei europankkituelle, ainoana isoista
mahdollinen autoveron poisto
kyllä maamiinoille
haluaa poistaa kuntien 5v irtisanomissuojan sekä ketjutuksen (ainoa puolue)
Yle-veron laskeminen
lapsiperheille verovähennyksiä
vastusti myös niin sanottuja ”vihreitä veroja” kuten ruuhkamaksuja
Vihreä verouudistus veisi puolueen mielestä teollisuustyöpaikat ja tulisi vähävaraisille kalliiksi
suurten säätiöiden kaikista pääomatuloista verollisia
Vaativat eu-jäsenmaksuun monien muiden maiden tapaan alennusta (ainoa puolue)
Euroopan unionia tulisi perussuomalaisten mielestä kehittää mieluummin itsenäisten valtioiden yhteistyöelimenä kuin liittovaltioksi
Puolueen 2011 eduskuntavaalivaaliohjelmassa ehdotettiin rangaistusten kiristämistä
Puolueohjelman mukaan perussuomalaisten tarkoituksena on edistää suomalaista työntekoa ja yrittämistä
Kokoomus, Keskusta ja PS kannattavat Nato-selvitystä 25.2.2015
EU parlamentissa äänestää yleensä Suomen edun mukaisesti
"Kokemattomat" poliitikot = vähiten korruptoituneet
kaikista puolueista so far. eivät kuulu juurikaan "hyväveliverkostoihin", paras edellytys uudistaa politiikkaa (ei sidosryhmälupauksia)
eivät käy Bilderbergin kokouksissa saamassa ohjeita
puoluetuen leikkaamisen toistuvasta ajamisesta
Perussuomalaiset on vaatinut varallisuusveron palauttamista
Perussuomalaiset vastustaa Suomen Nato-jäsenyyttä- 55555
Normaali ihminen nauraa tuolle listalle. Paranoidin populistinen toivelista joulupukille :)
- Soiniton
Äni persuille menee hukkaan, koska hallituksessahan asiat päätetään!!!
- Jo-äänestänyt
Perussuomalaisethan pääsevät nyt seuraavaan hallitukseen, ja siellä sitten asiat päätetään. Käykää nyt vaan kaikki äänestämässä Perussuomalaista ehdokasta, niin voidaan aloittaa Suomen uudelleenrakentaminen.
Äänensä muille puolueille antavat sallivat Suomen tuhoamsen jatkuvan. Se ei ole meidän kenenkään etu.
Tänäänkin esim. Cittarissa ja Prismassa voi äänestää klo 20:een asti joten se käy kätevästi kauppareissulla. Mukaan tarvitsee vain henkkarit, kotiin tuutta lappua ei tarvita.
- kirkkovenettäpukkaa
mä äänestän muijan pillun mukaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763531
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282237Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä832005Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191550- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271393Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065