näkeekö tv 6 ohjelmia mistään netistä

ohjelmaa

näkeekö tv 6 ohjelmia mistään netistä ?

41

50609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • einäyei

        ap varmaan tarkoitti suomessa näkyvää tv6 joka näyttää samaa paskaa kuin sisarkanavansa tv5


      • Ilp_Kevätsipuli
        einäyei kirjoitti:

        ap varmaan tarkoitti suomessa näkyvää tv6 joka näyttää samaa paskaa kuin sisarkanavansa tv5

        Kanavat on nykyään Discoveryn omistuksessa ja kunhan kaupan mukana tulleiden paskaohjelmien esitysoikeudet päättyy alkaa tulla hieman laadukkaampaa höttöä. Vai mitä luulette, joko kymmenes kerta 70's Showsta tai Raymondista tai Nannysta tai tai tai alkaa riittää? Verratkaa huviksenne Ruotsiin josta löytyy vastaavat kanavat, sieltä tulee uusia sarjoja, heh.

        Jokunen Discoveryn oma sarja jo näkyy mutta nekin on niitä vanhoja jo kymmeneen kertaan Discoveryn kanavilla pyörineitä.

        Ja Kannyman taas vastaa ihan puutaheinää kun ei tästäkään asiasta tajunnut hevosen hännyä.


      • Ilp_Kevätsipuli kirjoitti:

        Kanavat on nykyään Discoveryn omistuksessa ja kunhan kaupan mukana tulleiden paskaohjelmien esitysoikeudet päättyy alkaa tulla hieman laadukkaampaa höttöä. Vai mitä luulette, joko kymmenes kerta 70's Showsta tai Raymondista tai Nannysta tai tai tai alkaa riittää? Verratkaa huviksenne Ruotsiin josta löytyy vastaavat kanavat, sieltä tulee uusia sarjoja, heh.

        Jokunen Discoveryn oma sarja jo näkyy mutta nekin on niitä vanhoja jo kymmeneen kertaan Discoveryn kanavilla pyörineitä.

        Ja Kannyman taas vastaa ihan puutaheinää kun ei tästäkään asiasta tajunnut hevosen hännyä.

        Kysyttiin Tv6 kanavaa ja annoin heidän nettisivun linkin mistä voi tarkistaa onko heillä nettitelevisiota.

        Eli vastasin kysymykseen koska siinä ei tarkemmin kerrottu haettiinko suomalaista tv kanavaa vai ruotsalaista. Suomi kun on kaksikielinen maa eli täällä voidaan hyvinkin kysellä ruotsiin liittyviä asioita.


      • Haise_vitalle
        kannyman kirjoitti:

        Kysyttiin Tv6 kanavaa ja annoin heidän nettisivun linkin mistä voi tarkistaa onko heillä nettitelevisiota.

        Eli vastasin kysymykseen koska siinä ei tarkemmin kerrottu haettiinko suomalaista tv kanavaa vai ruotsalaista. Suomi kun on kaksikielinen maa eli täällä voidaan hyvinkin kysellä ruotsiin liittyviä asioita.

        Miksi yleensä ollenkaan vastasit kun et tiennyt asian oikeaa laitaa vaan näinkin selvässä asiassa arvuuttelet kysyttävät Ruotsin tv kutosta Suomen vastaavan sijaan? Katso peiliin äläkä yritä taas pyristellä kun jäit typeryydestä kiinni.


      • Kutonenko
        Ilp_Kevätsipuli kirjoitti:

        Kanavat on nykyään Discoveryn omistuksessa ja kunhan kaupan mukana tulleiden paskaohjelmien esitysoikeudet päättyy alkaa tulla hieman laadukkaampaa höttöä. Vai mitä luulette, joko kymmenes kerta 70's Showsta tai Raymondista tai Nannysta tai tai tai alkaa riittää? Verratkaa huviksenne Ruotsiin josta löytyy vastaavat kanavat, sieltä tulee uusia sarjoja, heh.

        Jokunen Discoveryn oma sarja jo näkyy mutta nekin on niitä vanhoja jo kymmeneen kertaan Discoveryn kanavilla pyörineitä.

        Ja Kannyman taas vastaa ihan puutaheinää kun ei tästäkään asiasta tajunnut hevosen hännyä.

        TV6 on Modern Times Group omistuksessa ja kanavalta ei tule tuollaisia ohjelmia.


      • Haise_vitalle kirjoitti:

        Miksi yleensä ollenkaan vastasit kun et tiennyt asian oikeaa laitaa vaan näinkin selvässä asiassa arvuuttelet kysyttävät Ruotsin tv kutosta Suomen vastaavan sijaan? Katso peiliin äläkä yritä taas pyristellä kun jäit typeryydestä kiinni.

        Vastasin koska TV6 kanava on olemassa mutta sellaista ei ole suomessa.


      • kutenon_bloob
        kannyman kirjoitti:

        Vastasin koska TV6 kanava on olemassa mutta sellaista ei ole suomessa.

        Täh? Nyt puhuttiin tv:n kuutoskanavasta, ei tv6 kanavasta.


      • toistaiseksiä
        kutenon_bloob kirjoitti:

        Täh? Nyt puhuttiin tv:n kuutoskanavasta, ei tv6 kanavasta.

        Se on kanava Kutonen, ei tv 6.


      • kutenon_bloob kirjoitti:

        Täh? Nyt puhuttiin tv:n kuutoskanavasta, ei tv6 kanavasta.

        Miksi niin ei oltu kirjoitettu kysymykseen? Tällainen aiheuttaa sekaannuksia koska ei voi tietää mitä kanavaa aloittaja tarkoittaa.


      • AapeliAimo

        Lapsiako?


      • Turkulainen81

        Eli vastaus? Näkyykö kanava kutonen netissä? Ilmaiseksi? Kyllä tai ei?


      • Anonyymi
        einäyei kirjoitti:

        ap varmaan tarkoitti suomessa näkyvää tv6 joka näyttää samaa paskaa kuin sisarkanavansa tv5

        Taas vapustelua, tulisko sieltä kauhahomopornoo?


      • Anonyymi
        kannyman kirjoitti:

        Vastasin koska TV6 kanava on olemassa mutta sellaista ei ole suomessa.

        Tuleeko kuutoselta kauhapornoo!


      • Anonyymi
        einäyei kirjoitti:

        ap varmaan tarkoitti suomessa näkyvää tv6 joka näyttää samaa paskaa kuin sisarkanavansa tv5

        Paska on housussas


      • Anonyymi
        einäyei kirjoitti:

        ap varmaan tarkoitti suomessa näkyvää tv6 joka näyttää samaa paskaa kuin sisarkanavansa tv5

        Paska on housussas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska on housussas

        Tarkoitit kai sanoa että "paskat on housuissani" kun kerran ikivanhan ketjun jaksoit penkoa


      • Anonyymi
        Haise_vitalle kirjoitti:

        Miksi yleensä ollenkaan vastasit kun et tiennyt asian oikeaa laitaa vaan näinkin selvässä asiassa arvuuttelet kysyttävät Ruotsin tv kutosta Suomen vastaavan sijaan? Katso peiliin äläkä yritä taas pyristellä kun jäit typeryydestä kiinni.

        ompa hauska heppu :)


    • kaikki_netissä
    • näkyy_se

      Osta digitikku niin näkyy.

    • Tämä_on_takapajula

      "TV5:n, Kutosen, Friin ja TLC:n ohjelmia ei valitettavasti toistaiseksi voi katsoa verkossa."

      http://tv5.fi/nettitv

      .

      • töllötöntaavi

        kuka haluaisikaan


      • vidivici

        Höh!
        Niin sinä vaan luulet. Pitää tietää kuinka se tehdään. Eikä ole mikään örttijuppi temppu ollenkaan saada ne näkymään.


      • Ava

        No miten sen kutoskanavan saa näkymään.?


      • sulje
        Ava kirjoitti:

        No miten sen kutoskanavan saa näkymään.?

        Telkkarista


      • näsäri_ysäriltä

    • vajakille

      Vittuuk sitä sitten kattoo, jos toinen silmä kattoo vittuun ja toinen kattoon

    • Lasarus

      Jos eilinen Maistissa maailmassa jäi näkemättä, näet sen Dplaylta.

    • Snookerissa ei riittänyt nauhoitusaika ja peli jäi kesken. 😡

    • Anonyymi

      Öfföföföf. XmföfddF”HETU

    • Anonyymi

      Ei onneksi.

      • Anonyymi

        *askoja ohjelmiahan ne on mutta dplay kyllä näyttää ken haluaa kattoa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mainoksen esto pois käytöstä kun kirjautuu, muuten google kyselee siltoja suojateitä loputtomiin?


      • Anonyymi

        Siis valehtelet ja puhut täyttä soopaa.
        Yritin rekisteröityä/kirjautua ja heti pitäisi hyväksyä vain "9.99 euron kuukausimaksu."
        Ei tulis mieleenkään.
        Siis täyttä humpuukia !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis valehtelet ja puhut täyttä soopaa.
        Yritin rekisteröityä/kirjautua ja heti pitäisi hyväksyä vain "9.99 euron kuukausimaksu."
        Ei tulis mieleenkään.
        Siis täyttä humpuukia !

        Kyllä se vain noin menee https://aijaa.com/XxMBta Ilmaista on, en ole vielä katsonut mitään, ja jos en pääse katsomaan yleensä mitään niin kirjoitan tänne. Siis kirjaumisessa piti sulkea uBlock Origin tai Google Chrome olisi jatkanut kuvaleikkiä jos kuinka kauan, nyt pääsi parilla kuva arvoituksella taas kirjautumaan, laiton Chromen muistamaan kirjautumisen niin on helpompaa vastaedes


      • toni.smolander kirjoitti:

        Kyllä se vain noin menee https://aijaa.com/XxMBta Ilmaista on, en ole vielä katsonut mitään, ja jos en pääse katsomaan yleensä mitään niin kirjoitan tänne. Siis kirjaumisessa piti sulkea uBlock Origin tai Google Chrome olisi jatkanut kuvaleikkiä jos kuinka kauan, nyt pääsi parilla kuva arvoituksella taas kirjautumaan, laiton Chromen muistamaan kirjautumisen niin on helpompaa vastaedes

        Osaa pääsee tälle Free rekisteröitymisellä katsomaan mutta muutama sarja vaatii päivittämään maksulliseen. No katsotaan miten käyttökelpoinen tämä ilmanen dplay on?

        En kuitenkaan päivitä maksulliseen ja jos alkaa tuntua turhalla tämä Free versio unohdan koko jutun mappi Ö:n kätköihin


    • Anonyymi

      Miksi Kuutonen mainostaa HEINÄKUUN elokuvia. Nyt lienee elokuu ?

      • Anonyymi

        Mainnokset pyörii vaikka vähän vanhatkin...


    • Anonyymi

      Firefoxilla olen itse katsellut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe