näkeekö tv 6 ohjelmia mistään netistä ?
näkeekö tv 6 ohjelmia mistään netistä
41
50609
Vastaukset
http://www.tv6.se/
Tarkista tuolta.- einäyei
ap varmaan tarkoitti suomessa näkyvää tv6 joka näyttää samaa paskaa kuin sisarkanavansa tv5
- Ilp_Kevätsipuli
einäyei kirjoitti:
ap varmaan tarkoitti suomessa näkyvää tv6 joka näyttää samaa paskaa kuin sisarkanavansa tv5
Kanavat on nykyään Discoveryn omistuksessa ja kunhan kaupan mukana tulleiden paskaohjelmien esitysoikeudet päättyy alkaa tulla hieman laadukkaampaa höttöä. Vai mitä luulette, joko kymmenes kerta 70's Showsta tai Raymondista tai Nannysta tai tai tai alkaa riittää? Verratkaa huviksenne Ruotsiin josta löytyy vastaavat kanavat, sieltä tulee uusia sarjoja, heh.
Jokunen Discoveryn oma sarja jo näkyy mutta nekin on niitä vanhoja jo kymmeneen kertaan Discoveryn kanavilla pyörineitä.
Ja Kannyman taas vastaa ihan puutaheinää kun ei tästäkään asiasta tajunnut hevosen hännyä. Ilp_Kevätsipuli kirjoitti:
Kanavat on nykyään Discoveryn omistuksessa ja kunhan kaupan mukana tulleiden paskaohjelmien esitysoikeudet päättyy alkaa tulla hieman laadukkaampaa höttöä. Vai mitä luulette, joko kymmenes kerta 70's Showsta tai Raymondista tai Nannysta tai tai tai alkaa riittää? Verratkaa huviksenne Ruotsiin josta löytyy vastaavat kanavat, sieltä tulee uusia sarjoja, heh.
Jokunen Discoveryn oma sarja jo näkyy mutta nekin on niitä vanhoja jo kymmeneen kertaan Discoveryn kanavilla pyörineitä.
Ja Kannyman taas vastaa ihan puutaheinää kun ei tästäkään asiasta tajunnut hevosen hännyä.Kysyttiin Tv6 kanavaa ja annoin heidän nettisivun linkin mistä voi tarkistaa onko heillä nettitelevisiota.
Eli vastasin kysymykseen koska siinä ei tarkemmin kerrottu haettiinko suomalaista tv kanavaa vai ruotsalaista. Suomi kun on kaksikielinen maa eli täällä voidaan hyvinkin kysellä ruotsiin liittyviä asioita.- Haise_vitalle
kannyman kirjoitti:
Kysyttiin Tv6 kanavaa ja annoin heidän nettisivun linkin mistä voi tarkistaa onko heillä nettitelevisiota.
Eli vastasin kysymykseen koska siinä ei tarkemmin kerrottu haettiinko suomalaista tv kanavaa vai ruotsalaista. Suomi kun on kaksikielinen maa eli täällä voidaan hyvinkin kysellä ruotsiin liittyviä asioita.Miksi yleensä ollenkaan vastasit kun et tiennyt asian oikeaa laitaa vaan näinkin selvässä asiassa arvuuttelet kysyttävät Ruotsin tv kutosta Suomen vastaavan sijaan? Katso peiliin äläkä yritä taas pyristellä kun jäit typeryydestä kiinni.
- Kutonenko
Ilp_Kevätsipuli kirjoitti:
Kanavat on nykyään Discoveryn omistuksessa ja kunhan kaupan mukana tulleiden paskaohjelmien esitysoikeudet päättyy alkaa tulla hieman laadukkaampaa höttöä. Vai mitä luulette, joko kymmenes kerta 70's Showsta tai Raymondista tai Nannysta tai tai tai alkaa riittää? Verratkaa huviksenne Ruotsiin josta löytyy vastaavat kanavat, sieltä tulee uusia sarjoja, heh.
Jokunen Discoveryn oma sarja jo näkyy mutta nekin on niitä vanhoja jo kymmeneen kertaan Discoveryn kanavilla pyörineitä.
Ja Kannyman taas vastaa ihan puutaheinää kun ei tästäkään asiasta tajunnut hevosen hännyä.TV6 on Modern Times Group omistuksessa ja kanavalta ei tule tuollaisia ohjelmia.
Haise_vitalle kirjoitti:
Miksi yleensä ollenkaan vastasit kun et tiennyt asian oikeaa laitaa vaan näinkin selvässä asiassa arvuuttelet kysyttävät Ruotsin tv kutosta Suomen vastaavan sijaan? Katso peiliin äläkä yritä taas pyristellä kun jäit typeryydestä kiinni.
Vastasin koska TV6 kanava on olemassa mutta sellaista ei ole suomessa.
- kutenon_bloob
kannyman kirjoitti:
Vastasin koska TV6 kanava on olemassa mutta sellaista ei ole suomessa.
Täh? Nyt puhuttiin tv:n kuutoskanavasta, ei tv6 kanavasta.
- toistaiseksiä
kutenon_bloob kirjoitti:
Täh? Nyt puhuttiin tv:n kuutoskanavasta, ei tv6 kanavasta.
Se on kanava Kutonen, ei tv 6.
kutenon_bloob kirjoitti:
Täh? Nyt puhuttiin tv:n kuutoskanavasta, ei tv6 kanavasta.
Miksi niin ei oltu kirjoitettu kysymykseen? Tällainen aiheuttaa sekaannuksia koska ei voi tietää mitä kanavaa aloittaja tarkoittaa.
- AapeliAimo
Lapsiako?
- Turkulainen81
Eli vastaus? Näkyykö kanava kutonen netissä? Ilmaiseksi? Kyllä tai ei?
- Anonyymi
einäyei kirjoitti:
ap varmaan tarkoitti suomessa näkyvää tv6 joka näyttää samaa paskaa kuin sisarkanavansa tv5
Taas vapustelua, tulisko sieltä kauhahomopornoo?
- Anonyymi
kannyman kirjoitti:
Vastasin koska TV6 kanava on olemassa mutta sellaista ei ole suomessa.
Tuleeko kuutoselta kauhapornoo!
- Anonyymi
einäyei kirjoitti:
ap varmaan tarkoitti suomessa näkyvää tv6 joka näyttää samaa paskaa kuin sisarkanavansa tv5
Paska on housussas
- Anonyymi
einäyei kirjoitti:
ap varmaan tarkoitti suomessa näkyvää tv6 joka näyttää samaa paskaa kuin sisarkanavansa tv5
Paska on housussas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska on housussas
Tarkoitit kai sanoa että "paskat on housuissani" kun kerran ikivanhan ketjun jaksoit penkoa
- Anonyymi
Haise_vitalle kirjoitti:
Miksi yleensä ollenkaan vastasit kun et tiennyt asian oikeaa laitaa vaan näinkin selvässä asiassa arvuuttelet kysyttävät Ruotsin tv kutosta Suomen vastaavan sijaan? Katso peiliin äläkä yritä taas pyristellä kun jäit typeryydestä kiinni.
ompa hauska heppu :)
- kaikki_netissä
http://www.netti-tv.fi/
Eipä taida TV6 näkyä. - näkyy_se
Osta digitikku niin näkyy.
- Tämä_on_takapajula
"TV5:n, Kutosen, Friin ja TLC:n ohjelmia ei valitettavasti toistaiseksi voi katsoa verkossa."
http://tv5.fi/nettitv
.- töllötöntaavi
kuka haluaisikaan
- vidivici
Höh!
Niin sinä vaan luulet. Pitää tietää kuinka se tehdään. Eikä ole mikään örttijuppi temppu ollenkaan saada ne näkymään. - Ava
No miten sen kutoskanavan saa näkymään.?
- sulje
Ava kirjoitti:
No miten sen kutoskanavan saa näkymään.?
Telkkarista
- vajakille
Vittuuk sitä sitten kattoo, jos toinen silmä kattoo vittuun ja toinen kattoon
- Lasarus
Jos eilinen Maistissa maailmassa jäi näkemättä, näet sen Dplaylta.
Snookerissa ei riittänyt nauhoitusaika ja peli jäi kesken. 😡
- Anonyymi
Öfföföföf. XmföfddF”HETU
- Anonyymi
Ei onneksi.
- Anonyymi
*askoja ohjelmiahan ne on mutta dplay kyllä näyttää ken haluaa kattoa.
- Anonyymi
https://www.dplay.fi/kanavat/kutonen
https://www.dplay.fi/mydplay/products
Ilmainen
Kortin tietoja ei tarvita
Jatka siitä mihin jäit kaikilla laitteilla
Tuhansia tunteja katseltavaa
Rekisteröidy- Anonyymi
Mainoksen esto pois käytöstä kun kirjautuu, muuten google kyselee siltoja suojateitä loputtomiin?
- Anonyymi
Siis valehtelet ja puhut täyttä soopaa.
Yritin rekisteröityä/kirjautua ja heti pitäisi hyväksyä vain "9.99 euron kuukausimaksu."
Ei tulis mieleenkään.
Siis täyttä humpuukia ! Anonyymi kirjoitti:
Siis valehtelet ja puhut täyttä soopaa.
Yritin rekisteröityä/kirjautua ja heti pitäisi hyväksyä vain "9.99 euron kuukausimaksu."
Ei tulis mieleenkään.
Siis täyttä humpuukia !Kyllä se vain noin menee https://aijaa.com/XxMBta Ilmaista on, en ole vielä katsonut mitään, ja jos en pääse katsomaan yleensä mitään niin kirjoitan tänne. Siis kirjaumisessa piti sulkea uBlock Origin tai Google Chrome olisi jatkanut kuvaleikkiä jos kuinka kauan, nyt pääsi parilla kuva arvoituksella taas kirjautumaan, laiton Chromen muistamaan kirjautumisen niin on helpompaa vastaedes
toni.smolander kirjoitti:
Kyllä se vain noin menee https://aijaa.com/XxMBta Ilmaista on, en ole vielä katsonut mitään, ja jos en pääse katsomaan yleensä mitään niin kirjoitan tänne. Siis kirjaumisessa piti sulkea uBlock Origin tai Google Chrome olisi jatkanut kuvaleikkiä jos kuinka kauan, nyt pääsi parilla kuva arvoituksella taas kirjautumaan, laiton Chromen muistamaan kirjautumisen niin on helpompaa vastaedes
Osaa pääsee tälle Free rekisteröitymisellä katsomaan mutta muutama sarja vaatii päivittämään maksulliseen. No katsotaan miten käyttökelpoinen tämä ilmanen dplay on?
En kuitenkaan päivitä maksulliseen ja jos alkaa tuntua turhalla tämä Free versio unohdan koko jutun mappi Ö:n kätköihin
- Anonyymi
Miksi Kuutonen mainostaa HEINÄKUUN elokuvia. Nyt lienee elokuu ?
- Anonyymi
Mainnokset pyörii vaikka vähän vanhatkin...
- Anonyymi
Firefoxilla olen itse katsellut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592