Minkälainen huoltoväli on Toyota Yaris bensiini, 1,4-1,8 ?
Missä hinnoissa huolto osineen maksaa merkkikorjaamoissa?
Minkä verran on öljynkulutus 1000 km?
Yarisin käyttökustannukset
10
208
Vastaukset
- etnäinsemenee
Ei ole olemassa mitään 1,4-1,8 Yariksia, että pitäiskö kysyä 1,0-1,4 Yariksista?
- IsoPee
Itseasiassa on 1.8 ja 1.5:kin löytyy. Perehdy asioihin ennenku auot päätäsi.
- jarppaaaa
No onhan sitä 1.8 ts Yaris. Itse olen huoltanut takuun jälkeen, halpaa ja luotettavaa ajoa. Ei kuluta öljyä vaihtovälillä.
1,33 Yaris vm. 2012 45,000km vien huomenna 140e. Trans huolto valtuutettu Toyota huolto. Iso huolto 30,000km. maksoi 240e. valtuuttettu Toyota. Hinnat selviää Toyotan nettisivuilta
Mulla on Yaris 1.8 TS Dual vuosimallia 2007.
Ostin sen uutena, ajettu nyt noin 75.000 km.
En ole tehnyt autolle muuta kuin käyttänyt vuoden välein öljynvaihdossa tai määräaikaishuollossa.
Tietysti kuluvia osia on vaihdettu, kuten jarrupalat, levyt tuulilasinpyyhkijät.
Autoon ei tarvi lisätä öljyä huoltojen välillä.
Muistaakseni viimeinen öljynvaihto noin 170 € (Vaunula)
- kustannuksista
Kiitos asiallisista vastauksista, ne tukee hyvin päätöksentekoa.
Väliraha ja edulliset huollot. Siksi päädyin Yarikseen. Yli kolme vuotta/44tkm. ja tuulilasinpyykijän vaihdoin ,ei muuta. Senkin kiinnijäätyneenä rikoin itse. Kun tulee uusi malli Yariksesta ,niin vaihdan siihen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy486072Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2435542Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2363001Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,852777Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171502515- 712164
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina532047- 711878
- 2131804
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871409