Sähköpostini ei toimi (jo 2 päivää alhaalla)

Ranold

Suomi24 ei toimi, kun kirjaudun postiini saan herjan:

"Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi ennen tämän ongelman korjaamista"

Kun yritän lähettää viestiä, niin saan herjan:

"Yhteys palvelimeen suomi24-mfe.cloudapp.net evättiin tai yhteys aikakatkaistiin vastauksen puuttuessa."

Olen ollut yhteydessä ylläpitoon palautelomakkeen avulla ja antanut siihen toisen sähköpostiosoitteen joka toimii mutta he eivät vaivaudu ilmeisimminkin ylimielisyydestä johtuen edes vastaamaan. Omistan nyt sitten toimimattoman suomi24 email osoitteen johon olisi koko ajan tulossa tärkeitä viestejä.

9

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ranold

Loin äsken uuden tunnuksen suomi24:ään joka lähti heti pelittämään eli ongelma on osoitekohtainen, ei laitteesta tai yhteydestä riippuvainen.

• Minulla ollut ihan sama vika tuon postin kanssa pidemmän aikaa ja näyttää että posti laatikko olisi täynnä mutta edes mitään viestejä ei näy.Ei ole kuulunut mitään ylläpidosta tai alkanut posti toimimaan

• Hei,

Käyttäjätuessamme on tällä hetkellä ruuhkaa ja pyrimme käsittelemään kaikki yhteydenotot mahdollisimman nopeasti.

Ystävällisin terveisin, Oona /Suomi24

• tuplatäplä

En ole päässyt kertaakaan sähköpostiini tämän uudistuksen jälkeen, tosi syvältä tällaiset uudistukset. Onneksi on toinen osoite, jonka olen nyt joutunut ottamaan vakituiseen käyttöön. Harmittaa vaan, kun tärkeät postit jäi saamatta.

• Monta päivää posti toimimatta. Eikö tosiaan olen taitoa, kykyä ja halua korjata asia.

• sama teksti tulee tänne.eli ei saa posteja näkyviin

• EI toimi ei,kiva kun odotan tärkeetä laskua ja en saa sähköpostia auki!!!!!!!

• stipukka

Lakkasin tuskailemasta tämän postilaatikkoni kanssa ja siirryin suosiolla gmailiin. Se ainakin toimii.

• jugttjr

Minäkin siirryin jo aikoja sitten gmailiin. Paras sähköposti mitä maapallolta löytyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      230
      1925
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1188
    3. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      984
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      763
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      709
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      681
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      657
    Aihe