Suomi24 ei toimi, kun kirjaudun postiini saan herjan:
"Oletuskansion noutaminen tälle sovellukselle ei onnistunut. Sovellus ei välttämättä toimi ennen tämän ongelman korjaamista"
Kun yritän lähettää viestiä, niin saan herjan:
"Yhteys palvelimeen suomi24-mfe.cloudapp.net evättiin tai yhteys aikakatkaistiin vastauksen puuttuessa."
Olen ollut yhteydessä ylläpitoon palautelomakkeen avulla ja antanut siihen toisen sähköpostiosoitteen joka toimii mutta he eivät vaivaudu ilmeisimminkin ylimielisyydestä johtuen edes vastaamaan. Omistan nyt sitten toimimattoman suomi24 email osoitteen johon olisi koko ajan tulossa tärkeitä viestejä.
Sähköpostini ei toimi (jo 2 päivää alhaalla)
9
79
Vastaukset
- Ranold
Loin äsken uuden tunnuksen suomi24:ään joka lähti heti pelittämään eli ongelma on osoitekohtainen, ei laitteesta tai yhteydestä riippuvainen.
Minulla ollut ihan sama vika tuon postin kanssa pidemmän aikaa ja näyttää että posti laatikko olisi täynnä mutta edes mitään viestejä ei näy.Ei ole kuulunut mitään ylläpidosta tai alkanut posti toimimaan
Hei,
Käyttäjätuessamme on tällä hetkellä ruuhkaa ja pyrimme käsittelemään kaikki yhteydenotot mahdollisimman nopeasti.
Ystävällisin terveisin, Oona /Suomi24- tuplatäplä
En ole päässyt kertaakaan sähköpostiini tämän uudistuksen jälkeen, tosi syvältä tällaiset uudistukset. Onneksi on toinen osoite, jonka olen nyt joutunut ottamaan vakituiseen käyttöön. Harmittaa vaan, kun tärkeät postit jäi saamatta.
Monta päivää posti toimimatta. Eikö tosiaan olen taitoa, kykyä ja halua korjata asia.
sama teksti tulee tänne.eli ei saa posteja näkyviin
EI toimi ei,kiva kun odotan tärkeetä laskua ja en saa sähköpostia auki!!!!!!!
- stipukka
Lakkasin tuskailemasta tämän postilaatikkoni kanssa ja siirryin suosiolla gmailiin. Se ainakin toimii.
- jugttjr
Minäkin siirryin jo aikoja sitten gmailiin. Paras sähköposti mitä maapallolta löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61957- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77871EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101818Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684